Sivu: 4 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 251:sta
  1. #91
    Pitäis 6tonnin huoltoon viedä ja samalla vaihtaa takarengas. Onko rengassuosituksia, pitoa ja kestävyyttä saisi olla ja tietysti edullinenkin vielä
  2. #92
    Lainaa (Pekk@ @ Elo. 06 2009,12:51) kirjoitti
    Pitäis 6tonnin huoltoon viedä ja samalla vaihtaa takarengas. Onko rengassuosituksia, pitoa ja kestävyyttä saisi olla ja tietysti edullinenkin vielä *
    No ainakin pilot road 2 on kestävä ja pitoakin on. Omasta mielestä ihan edullinenkin, vaikka eihän noi koskaan halpoja ole. Sellasta 10tkm on menty per takanakki ja etunen on melkein tuplat kestänyt.
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
  3. #93
    Samat pilot road 2:set alle pistin viimesyksynä ja hyvin ovat toimineet ainakin normiajossa.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  4. #94
    Pilot road 2 täälläkin ja ei oo koskaan päästänyt (ajettu n. 3000km) vaikka ihan kovakin mutkatietä ono ajannu.
    Pinta löytyy vielä vaikka kuinka paljon.
    Suzuki GSR -06 -> Kawasaki Zx6-RR -05.
  5. #95
    Pilot Road 2 täälläkin edessä ja takana. Nyt ajettu 3800 km. Pintaa takana jäljellä 4 mm. Kulunut erittäin tasaisesti. En keksi moitittavaa. Edelliset oli Metzeler Z6 ja hyvät kokemukset myös niistä. Takanen kesti 8000 km.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  6. #96
    Vaihtelin tallin nurkista löytyneen entisen trial pyörän stongan tohon, oli aika viritystä saada letkut ja piuhat riittää (leveys 81cm). Samalla ihmettelin tuota kytkinvaijerin reittiä, on kiinnike siinä syylärin kiinnikkeessä ja kun stongan kääntää täysin oikealle, niin kytkin jumittaa koska vaijeri jää melkoiselle mutkalle etupampun väliin. Onkos muilla samoja oireita ?
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  7. #97
    hei... kertokaas onko kukaan ostanut g-packkiä gsrrään? eli rajoittimen poisto suunnitteilla. nähtävästi toi gsr rajoittaa kaasun avausta 1 ,2 ja 3 vaihteella ?? vai onko paskapuhetta? mulla on -08 malli ja tottuneesti yritin 2 vaihteella nostaa kytkimellä hytin ylös mutta vittu mopo on toista mieltä asiasta.. ei nouse. z750 kyllä nousee. ihan kuin toi katkasis ruiskun heti jos kytkin pohjassa kiekat nousee ajossa liikaa??.. missä vika. lueskelin tosta g-packistä nikko racingin sivuilta ja josko toi vehe auttais? onko kellään kokemuksia omasta pyörästä?
  8. #98
    Geisari tuli taloon Ruisku lienee kohillaan, koska on-off ilmiö on miltei poissa ja moottorijarrutuksella röpöttelee mukavasti. Leovincen pöntöillä meteli ilman filttereitä on aika huumaava, filttereiden kanssa aika ok. Ei mitään huonoa sanottavaa pyörästä, kulkee sen mitä kusiaiselta voi odottaa *
    Tunturi Classic -74 --> Suzuki Tsx -84 --> Kawasaki Versys -07 *--> Suzuki GSR -07 (myyty)
  9. #99
    Saat vielä mukavammat soundit kun lyhentelet niitä killereitä sopivasti, itse tein niin, koska ilman niitä liian kovat ja niiden kanssa aika vakiot.

    Mutta kertokaas ny perkule mistä teillä se kytkivaijeri kulkee, mulla on kuorikin murtunu siinä kiinnikkeen kohdalla syylärissä ja kun pitää kahvaa pohjassa ja kääntää kaiken oikeelle, pyrkii kahva aukeemaan, eli aika kireelle ja mutkalle vaijeri menee.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  10. #100
    Lainaa (kane80 @ Elo. 24 2009,11:39) kirjoitti
    Saat vielä mukavammat soundit kun lyhentelet niitä killereitä sopivasti, itse tein niin, koska ilman niitä liian kovat ja niiden kanssa aika vakiot.

    Mutta kertokaas ny perkule mistä teillä se kytkivaijeri kulkee, mulla on kuorikin murtunu siinä kiinnikkeen kohdalla syylärissä ja kun pitää kahvaa pohjassa ja kääntää kaiken oikeelle, pyrkii kahva aukeemaan, eli aika kireelle ja mutkalle vaijeri menee.
    Kytkinvaijeri kulkee oikeanpuolimmaisen etuputken ja "emäputken" välistä. Ja kun etuputket on kiinni kahdessa alumiinikolmiossa niin myös niitten välistä (siis niinkuin korkeussuunnassa).
    Vaikee selittää kun en tiedä noitten osien oikeita nimiä, oisin voinu ottaa kuvan mutta en osaa liittää sitä tänne (mites se muuten tapahtuu?).
    Ja kun mulla kääntää tangon kokonaan oikeelle kytkin pohjassa niin ei kahva pyri aukeemaan.
    Syylärin oikeanpuoleisen yläkannakkeen kohdalta minkä kautta vaijeri menee niin mulla kuori on ihan ehjä.
    Onkos sulla siinä kannakkeessa sellainen läpivientikumi.
    Aika tiukan mutkan se kyllä tossa tekee.
    Mulla vaijerin kuori oli kulunut siinä missä se kulkee alemman alumiinikolmion päällä, laitoin siihen jo aiemmin erkkaria.
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
  11. #101
    Jaahas, löysin hyvän saitin, www.suzuki-gsr.co.uk paljon asiaa pyörästä ja sieltä bongasin myös tämän Service manuska , voip selailla tai imaista alas joka vaatii rekkauksen (ihan sama mitä pistää).

    Tuolla oli juttua kaasun on/off ilmiöstä ja vaikuttaisi aika simppeliltä itse koittaa päästä eroon siitä TPS:ää säätämällä.



    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  12. #102
    Lainaa (kane80 @ Elo. 26 2009,08:48) kirjoitti
    Jaahas, löysin hyvän saitin, www.suzuki-gsr.co.uk paljon asiaa pyörästä ja sieltä bongasin myös tämän Service manuska , voip selailla tai imaista alas joka vaatii rekkauksen (ihan sama mitä pistää).

    Tuolla oli juttua kaasun on/off ilmiöstä ja vaikuttaisi aika simppeliltä itse koittaa päästä eroon siitä TPS:ää säätämällä.
    Tuosta TPS:n säätämisestä oli puhetta kun viimeksi käytin pyörää huollossa että se saattaisi auttaa, täytyy lukaista tuo.
    Minä tilasin huoltomanuaalin ebay:stä dvd:nä.
    500 sivuinen (pdf), makso jotain 5e toimitettuna.
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
  13. #103
    Lainaa (kane80 @ Elo. 26 2009,08:48) kirjoitti
    Jaahas, löysin hyvän saitin, www.suzuki-gsr.co.uk paljon asiaa pyörästä ja sieltä bongasin myös tämän Service manuska , voip selailla tai imaista alas joka vaatii rekkauksen (ihan sama mitä pistää).

    Tuolla oli juttua kaasun on/off ilmiöstä ja vaikuttaisi aika simppeliltä itse koittaa päästä eroon siitä TPS:ää säätämällä.
    Säädin eilen TPS:n tuon ohjeen mukaan. Tänään kävin ajelemassa ~100km testilenkin ja voin kertoa, että toimii!! On/off -ilmiö on poissa ja on kuin eri pyörällä ajelis, etenkin mutkateillä. Kaasua voi annostella kesken mutkan ilman pelkoa siitä, että kone hyppää yht'äkkiä moottorijarrulle ja heittää kaasun kokonaan kiinni. Nyt GSR:llä voi ajaa niinkuin moottoripyörällä kuuluukin. Moottorijarru esim. risteyksiin tultaessa on tietysti myös hieman vaimeampi kuin ennen, mutta ei haittaa ainakaan minua. Suosittelen, vaikka onhan siinä vähän värkkäämistä kun paikat on melko ahtaat
  14. #104
    No niin, eilen illalla rupesin tota TPS hommaa väsää, oli aika homma. En irroitellu yhtään johtoa, airboxikin meni tarpeeksi sivuun kun paksut letkut irroitti, lisäksi irroitin sen rungon tukitangon. Mutta se secondary tps:n piuha oli tiellä ja muutenkin lienee aika vaikea päästä sitä torx:ia vääntää, sain sen auki helpommin pienillä "papukaija" pihdeillä. Noh säätelin sen viivan ylös, eli anturin käänsin ääri asentoon, illalla en ehtiny enään koeajolle. Aamulla lähdin, tyhjäkäynti oli helvetin alhaalla, noh, siitä motarille ja kaasutuntui kyllä toimivan niinkuin sen olisi pitäny toimia jo tehtaalta tullessa, eli ei tullu sitä saatanan moista konejarrua kun hieman hölläs. Mutta kaupungin päässä tyhjäkäynti oli sitten reilu puoltoista tonnia, lisäksi liikkeelle lähdössä tuntui hyytyvän eli joutui pistää kunnolla paxia jotta lähti, ja lopuksi kun tuohon parkkiin pääsin, tyhjä käynti olikin noin tonnin kulmilla eikä siitä muuttunut.

    Elikkäs tänään taas sitten illalla osiksi ja säätelemään takaisin päin, tuo muu käytös oli sen verran paskaa, että palataan ennemmin on/off kaasuun.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  15. #105
    No nyt tuo homma kävi jo liukkaammin, vääntelin tps:n takaisinpäin ja se on nyt melkeimnpä samassa asennosssa mistä lähettiin. Dealer modella se viiva on nyt ylhäällä mutta kaasu lienee aika on/off, käy kyllä siistimmin ja mielestäni tuo kiihtyvyys juuri sen 5000 rundin jälkeen kutosella on kiivaampi kuin aikaisemmin.

    Säätö on jännä sillei, että pitää näköjään renkata edes takaisin sitten sen viivan saa sinne ylös vaikka se anturi ei hirveesti liiku, ekan säädön jälkeen oli nääs tapissa toisessa laidassa, siitä lienee köhinät.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  16. #106
    Lainaa (kane80 @ Syys. 08 2009,19:49) kirjoitti
    No nyt tuo homma kävi jo liukkaammin, vääntelin tps:n takaisinpäin ja se on nyt melkeimnpä samassa asennosssa mistä lähettiin. Dealer modella se viiva on nyt ylhäällä mutta kaasu lienee aika on/off, käy kyllä siistimmin ja mielestäni tuo kiihtyvyys *juuri sen 5000 rundin jälkeen kutosella on kiivaampi kuin aikaisemmin.

    Säätö on jännä sillei, että pitää näköjään renkata edes takaisin sitten sen viivan saa sinne ylös vaikka se anturi ei hirveesti liiku, ekan säädön jälkeen oli nääs tapissa toisessa laidassa, siitä lienee köhinät.
    Mun gisserissä viiva oli tehtaan jäljiltä alhaalla kun kaasu oli kiinni, pitäisi olla huoltomanuaalin mukaan keskellä. Säädin TPS:n siten, että kaasun ollessa kiinni, viiva on juuri siinä rajoilla, onko se keskellä vai ylhäällä eli vaihteli noiden välillä. Tyhjäkäynti nousi mullakin vähän, noin 100rpm. Säädin tyhjäkäynnin takaisin => ~1200rpm.
  17. #107
    Näinhän sen juurikin pitäis olla.

    - Viiva keskellä n.1200 kier/min ja pitäisi nousta n.1400 kier/min kohdalla ylimpään asentoon esim. tyhjäkäyntiä nostettaessa.

    Näin ainakin Tellussa ja käsittääkseni tuo on melko yleispätevä ohje ainakin kun on Suzukit kyseessä.
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
  18. #108
    No niin, aamuajot töihin suoritettu ja kyllähän tuo nyt on kohillaan, eli ei stumppaa sitä kaasua kun hiukan yrittää himmaa. Länsiväylää posottaessa kokeilin useampaan otteeseen kaasun nostoa ja mielestäni tuo toimii nyt näin: kun nostat, ei nykäise ja konejarru tulee pienen pienellä viiveellä, ikäänkuin pitäisi pienen kaasuun hetken päällä.

    Eilen myös nostin tuon tyhjäkäynnin n.1400, tossa kun stadissa sitten ajelin, katselin sen käytöstä. Pysähtyessä jää siihen hetkeksi, putoaa noin 1200, sitten taas hivuttautuu pikkuhiljaa tuohon 1400 tuntumaan, ennen säätöä saattoi tosi tiukassa jarrussa melkein sammua, nyt sitä ei tapahdu.

    Eli kyllä tää on suositeltava homma näihin rukkeihin, tosin vaan hankalassa paikassa tuo tps.

    Edittii: mulla siinä mittarissa viivan jälkeen lukema 42 kun sääti, ei 00 ??



    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  19. #109
    Lainaa (kane80 @ Syys. 09 2009,08:27) kirjoitti
    Eli kyllä tää on suositeltava homma näihin rukkeihin, tosin vaan hankalassa paikassa tuo tps.
    Edelleen suosittelen kokeilemaan ensin pelkkää tyhjäkäynnin nostoa 'inasen'.

    Itselläni ongelma poistui pelkästään tuolla säädöllä.
  20. #110
    Lainaa (kane80 @ Syys. 09 2009,08:27) kirjoitti
    Edittii: mulla siinä mittarissa viivan jälkeen lukema 42 kun sääti, ei 00 ??
    http://www.sportbikes.net/forums....es.html

    C14 - THROTTLE POSITION SENSOR
    C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR
    C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR
    C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR
    C23 - TIPOVER SENSOR
    C24 - IGNITION SIGNAL #1
    C25 - IGNITION SIGNAL #2
    C26 - IGNITION SIGNAL #3
    C27 - IGNITION SIGNAL #4
    C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR
    C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR
    C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT
    C31 - GEAR POSITION SENSOR
    C32 - INJECTOR SIGNAL #1
    C33 - INJECTOR SIGNAL #2
    C34 - INJECTOR SIGNAL #3
    C35 - INJECTOR SIGNAL #4
    C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM
    C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL
    C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR

    Olisiko tuosta mahdollisesti mitään hyötyä?

    SV650S -04 vaihtuu varmaan GSR:ään -06. Onko muut GSR kuskit ajaneen SV:llä, eli pystyttekö kertomaan hyvät/huonot puolet vrt. GSR/SV. Sillai lyhyesti ;)

    - Pasi
  21. #111
    Olin itse kesällä poissa Suomesta, enkä päässyt ajamaan ennen kuin koulut alkoivat syyskuun alussa. Faija oli käynyt pyörällä ajamassa, ja ajettuaan noin 1 km kotoa pois, pyörä oli sammunut liikennevaloihin, ja isäntä tunsi jotain kosteata jaloillaan. Bensaletku oli irronnut tankista lähtevästä liittimestä. =(Takuu on vielä voimassa, ja Tuusmotorissa sen huolsivat ja sanoivat, jotta tärinästä johtuen liitin on irronnut. Laittoivat sen takaisin kiinni, ja ilmeisesti jonkun vahvikkeen myös. Kellekkään muulle sattunut samanlaisia?

    Ja asiasta toiseen.
    Olisiko täällä kiinnostuneita pitämään GSR-miittiä pääkaupunkiseudulla ennen kuin ajokausi loppuu? Jos sitä vaikka kävisi heittämässä jonkun lenkin, vaikka bodominjärven ympäri. Sitten kävisi kaffeella tai syömässä? Tänään ainakin todella hieno keli.
    -
  22. #112
    Tai oisko se letku jäänyt edellisessä huollossa huonosti (kireelle) tankin väliin (alle).
    Ei oo sattunu ittelle vastaavaa
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
  23. #113
    tohon nykimiseen auttaa ainakin toi nikko racing g-pack kokeiltu on .ja kylhän toi kakkosellakin keulii näköjään.z jälkeen aikasta paljon erillainen mopo.tarttee paljon kierroksia
  24. #114
    Lainaa (henri78 @ Syys. 18 2009,13:06) kirjoitti
    tohon nykimiseen auttaa ainakin toi nikko racing g-pack kokeiltu on .ja kylhän toi kakkosellakin keulii näköjään.z jälkeen aikasta paljon erillainen mopo.tarttee paljon kierroksia
    Minkäs takia olet tuosta G-packista luopumassa ?
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  25. #115
    Millasia peilejä ootte vaihtanu GSR:än? Hakusessa joitain hopeisia pyörään (hopea) sopivia.
    Suzuki GSR600
  26. #116
    no sen takia kun haluan nähdä vaihteet ennemmin kuin että nykiminen poistuis. eipä tuo minua tuo on off ainakaan haittaa. ajotyylistä kiinni. ajatte vaan liian isoilla vaihteiilla et silleen.
  27. #117
    Lainaa (same @ Syys. 25 2008,10:54) kirjoitti
    Oisitko tehnyt pienen testin pyörälläs? (jos se lähtee käyntiin).
    Ajat sen lämpimäks (siis lämmöt sinne normaalin).
    Nelosella, kiekat 6000 ajat vähän aikaa tasasesti, vaikka 10s, kytkin pohjaan ja kaasu kokonaan pois (vähän kuin vaihtaisit vaihdetta, siis et vaihda vaihdetta) ja seuraat kiekkimittaria miten alas se menee.
    Tee noin vaikka 5 kertaa, niin ei oo tuurista kii.
    Mun mopo sammuu lähes joka kerta noin. Sammuu se muillakin vaihteilla ja kiekoilla mutta ei joka kerta.
    Vaikka ei sammu niin kiekkamittari menee alle tonnin ja nousee sieltä hitaasti sitten tyhjäkäyntikierroksille.
    Kiitos jos jaksaisit testata
    saitko koskaan selvyyttä tohon ongelmaan
    vai menikö pyörä vaihtoon
    mulla on ihan sama ongelma enkä
    viitsisi koko pyörän antureita alkaa
    uusimaan
  28. #118
    Lainaa (komak @ Kesä. 28 2010,09:16) kirjoitti
    Lainaa (same @ Syys. 25 2008,10:54) kirjoitti
    Oisitko tehnyt pienen testin pyörälläs? (jos se lähtee käyntiin).
    Ajat sen lämpimäks (siis lämmöt sinne normaalin).
    Nelosella, kiekat 6000 ajat vähän aikaa tasasesti, vaikka 10s, kytkin pohjaan ja kaasu kokonaan pois (vähän kuin vaihtaisit vaihdetta, siis et vaihda vaihdetta) ja seuraat kiekkimittaria miten alas se menee.
    Tee noin vaikka 5 kertaa, niin ei oo tuurista kii.
    Mun mopo sammuu lähes joka kerta noin. Sammuu se muillakin vaihteilla ja kiekoilla mutta ei joka kerta.
    Vaikka ei sammu niin kiekkamittari menee alle tonnin ja nousee sieltä hitaasti sitten tyhjäkäyntikierroksille.
    Kiitos jos jaksaisit testata
    saitko koskaan selvyyttä tohon ongelmaan
    vai menikö pyörä vaihtoon
    mulla on ihan sama ongelma enkä
    viitsisi koko pyörän antureita alkaa
    uusimaan
    X-Tre Power Box (HealTech Electronics)
    Siihen asennettiin tuollainen, taisi maksaa n 80euroa.

    Vikaa pyörästä ei löytynyt eikä sitä kuulemma olekkaan vaan tuo on ominaisuus.
    Tuo sama ominaisuus löytyy kuulemma joistain muistakin Suzukeista, joissakin vähän herkemmin ja toisissa taas ei.

    Ohjausyksikkö tekee jotain hieman väärin, siihen pitäisi saada uusi ohjelma mutta sitä ei taida olla saatavilla.
    Onglma on vain 1,2,3 ja 4:s vaihteen ruiskukartoissa, tuo x-tre käyttää vain 5 ja 6 vaihteen ruiskukarttoja (sen saa valita)

    Mutta tuolla vika ohitettiin ja taisi on/off kaasukin hieman loiventua.
    Tehoakin alakierroksille pitäisi tulla lisää.
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
  29. #119
    Lainaa (same @ Kesä. 28 2010,11:30) kirjoitti
    Lainaa (komak @ Kesä. 28 2010,09:16) kirjoitti
    Lainaa (same @ Syys. 25 2008,10:54) kirjoitti
    Oisitko tehnyt pienen testin pyörälläs? (jos se lähtee käyntiin).
    Ajat sen lämpimäks (siis lämmöt sinne normaalin).
    Nelosella, kiekat 6000 ajat vähän aikaa tasasesti, vaikka 10s, kytkin pohjaan ja kaasu kokonaan pois (vähän kuin vaihtaisit vaihdetta, siis et vaihda vaihdetta) ja seuraat kiekkimittaria miten alas se menee.
    Tee noin vaikka 5 kertaa, niin ei oo tuurista kii.
    Mun mopo sammuu lähes joka kerta noin. Sammuu se muillakin vaihteilla ja kiekoilla mutta ei joka kerta.
    Vaikka ei sammu niin kiekkamittari menee alle tonnin ja nousee sieltä hitaasti sitten tyhjäkäyntikierroksille.
    Kiitos jos jaksaisit testata
    saitko koskaan selvyyttä tohon ongelmaan
    vai menikö pyörä vaihtoon
    mulla on ihan sama ongelma enkä
    viitsisi koko pyörän antureita alkaa
    uusimaan
    X-Tre Power Box (HealTech Electronics)
    Siihen asennettiin tuollainen, taisi maksaa n 80euroa.

    Vikaa pyörästä ei löytynyt eikä sitä kuulemma olekkaan vaan tuo on ominaisuus.
    Tuo sama ominaisuus löytyy kuulemma joistain muistakin Suzukeista, joissakin vähän herkemmin ja toisissa taas ei.

    Ohjausyksikkö tekee jotain hieman väärin, siihen pitäisi saada uusi ohjelma mutta sitä ei taida olla saatavilla.
    Onglma on vain 1,2,3 ja 4:s vaihteen ruiskukartoissa, tuo x-tre käyttää vain 5 ja 6 vaihteen ruiskukarttoja *(sen saa valita)

    Mutta tuolla vika ohitettiin ja taisi on/off kaasukin hieman loiventua.
    Tehoakin alakierroksille pitäisi tulla lisää.
    jos tolla tulee kuntoon niin se on todella syvän kumarruksen
    paikka .olen 2 vuotta jo ihmetellyt tota ja nyt haluttais
    vaihtaa pyörää mut ei tollasta voi edes myydä
    muuten ihan näppärä peli mut vähän pehmee
    radalle ku oon siitä nyt innostunut.
  30.  
  31. #120
    Lainaa (komak @ Kesä. 28 2010,12:46) kirjoitti
    Lainaa (same @ Kesä. 28 2010,11:30) kirjoitti
    Lainaa (komak @ Kesä. 28 2010,09:16) kirjoitti
    Lainaa (same @ Syys. 25 2008,10:54) kirjoitti
    Oisitko tehnyt pienen testin pyörälläs? (jos se lähtee käyntiin).
    Ajat sen lämpimäks (siis lämmöt sinne normaalin).
    Nelosella, kiekat 6000 ajat vähän aikaa tasasesti, vaikka 10s, kytkin pohjaan ja kaasu kokonaan pois (vähän kuin vaihtaisit vaihdetta, siis et vaihda vaihdetta) ja seuraat kiekkimittaria miten alas se menee.
    Tee noin vaikka 5 kertaa, niin ei oo tuurista kii.
    Mun mopo sammuu lähes joka kerta noin. Sammuu se muillakin vaihteilla ja kiekoilla mutta ei joka kerta.
    Vaikka ei sammu niin kiekkamittari menee alle tonnin ja nousee sieltä hitaasti sitten tyhjäkäyntikierroksille.
    Kiitos jos jaksaisit testata
    saitko koskaan selvyyttä tohon ongelmaan
    vai menikö pyörä vaihtoon
    mulla on ihan sama ongelma enkä
    viitsisi koko pyörän antureita alkaa
    uusimaan
    X-Tre Power Box (HealTech Electronics)
    Siihen asennettiin tuollainen, taisi maksaa n 80euroa.

    Vikaa pyörästä ei löytynyt eikä sitä kuulemma olekkaan vaan tuo on ominaisuus.
    Tuo sama ominaisuus löytyy kuulemma joistain muistakin Suzukeista, joissakin vähän herkemmin ja toisissa taas ei.

    Ohjausyksikkö tekee jotain hieman väärin, siihen pitäisi saada uusi ohjelma mutta sitä ei taida olla saatavilla.
    Onglma on vain 1,2,3 ja 4:s vaihteen ruiskukartoissa, tuo x-tre käyttää vain 5 ja 6 vaihteen ruiskukarttoja *(sen saa valita)

    Mutta tuolla vika ohitettiin ja taisi on/off kaasukin hieman loiventua.
    Tehoakin alakierroksille pitäisi tulla lisää.
    jos tolla tulee kuntoon niin se on todella syvän kumarruksen
    paikka .olen 2 vuotta jo ihmetellyt tota ja nyt haluttais
    vaihtaa pyörää mut ei tollasta voi edes myydä
    muuten ihan näppärä peli mut vähän pehmee
    radalle ku oon siitä nyt innostunut.
    Tuon asennuksen jälkeen ajettu n. 15 000km eikä ole sammunut kertaakaan.
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
Sivu: 4 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen