Sivu: 3 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 251:sta
  1. #61
    Huomenna pitäisi mennä kauppoja hieromaan. Saa nähdä jääkö käteen.
  2. #62
    Saisi Suzuki tehdä tuosta pyörästä Zetalle kunnon haastajan. 750 giksusta vain kone tuohon niin johan olisi kiva peli.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  3. #63
    Lainaa (teude @ Marras. 23 2008,00:14) kirjoitti
    Saisi Suzuki tehdä tuosta pyörästä Zetalle kunnon haastajan. 750 giksusta vain kone tuohon niin johan olisi kiva peli.
    Oliko noissa gsx 600 ja 750 r:ssä sama runko?
    Jos on, niin sehän menis heittämällä paikoilleen...
    Lahjattomat treenaa
  4. #64
    Onko kukaan vielä laittanut ohjausiskaria GSR:ään? Sopiikohan GSX-R:än vai onkohan näille ihan oma?
  5. #65
    Lainaa (Pekk@ @ Maalis. 31 2009,11:31) kirjoitti
    Onko kukaan vielä laittanut ohjausiskaria GSR:ään? Sopiikohan GSX-R:än vai onkohan näille ihan oma?
    Suunnitelmissa on ollut, mutten ole vielä saanut aikaiseksi. GSX-R:n tuskin käy. GSR:ään niitä on laitettu tuonne keulakolmioiden alle (syylärin päälle, liekkö johonkin siihen jarruletkujen kiinnityksiin tjms.) ja sieltä vaimennus keulaputkeen kiinni. Hyperprolta näyttäisi olevan tankin päälle asennettavaa mallia, ainakin tekstien perusteella, mutta mitään kunnon kuvia en ole löytänyt. Matris on toinen firma, miltä olen mallikohtaisen kitin löytänyt.



    Prum piu...ja jarrussa ohi.
  6. #66
    Vaihtoon meni GSR viime syksynä 10 Kkm:n jälkeen. Rupesi ihan kunnolla tympimään tuo tasakaasulla nykiminen, sisäkurviin "kaatuminen", jota en osannut säätämällä korjata ja peilit sumentavat värinät. Säätämällä ja ruuvaamisellahan noi olisi suurelta osalta korjattu, mutta ei jaksanut kun pyörää vaihtamalla noi oli kertaheitolla korjattu ;)
    <br />
  7. #67
    No nyt on tullut ajeltua uudella mopolla n. 100km:ä. On se vain ketterä verrttuna edelliseen mopoon (FZR1000). Ajoasento tuntuu hieman pystyltä. Täytynee ehkä vaihtaa suorempi stonga.
    Yllättävän hyvin kone vääntää jo alhaisillakin kierroksilla. Nyt vain ratapäiviä odotellessa.
  8. #68
    Onnittelut hyvästä valinnasta. 12.000 km on minulla takana kyseisellä vekottimella ja aina vaan paremmalta tuntuu. Ketteryys on minun mielestä yksi sen parhaista ominaisuuksista. Yllättävän hyvää alavääntöä olen minäkin "ihmetellyt" . Edellisen pyörän 155 hv jälkeen peli ei tunnu vaisulta vaan erittäin herkältä jopa 6-vaihteella 60 km/h *nopeudesta kaasua lisättäessä. Upeat jarrut , upea jousitus ja runko , hyvä vaihteisto . Peilit sumenee ja niistä ei nää kunnolla taakse. Pienintäkään nykimisongelmaa ei minun pyörässäni ole koskaan ilmennyt. Moottorijarrutuksen on/of ilmiiöönkin olen ilmeisesti tottunut koska tänä keväänä en ole sitä enää ollenkaan pannut merkille. Mitään sisäkurviin päin "kaatumista" en ole havainnut. Mainttakoon vielä että pyöräni on täysin vakiokuntoinen. Huollot teetetty merkkiliikkeessä. Nyt *laitettiin kolmas rengaskerta alle. Tällä kertaa Michelin Pilot Road 2 . Mitään vikaa tai toimintahäiriötä ei ole 12.000 km varrella sattunut. Polttoaineena olen käyttänyt Shell V-poweria . Varmaankin *toimii 95E bensallakin erinomaisesti.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  9. #69
    Heps, kirjoittelin syksyllä tuosta "kurviin kaatumisesta", eli se alkoi mulla kun vaihdettiin alle Michelin Pilot Road 2:set. Nimen omaan tuo etunen sen aiheuttaa, ajelin yhden päivän takanen vaihdettuna ja seuraavana päivänä kun etunenkin vaihdettiin, niin kyllä aluksi pelästyin kun tuntui fillari kellahtavan kyljelleen, sen verran jyrkkä tuo ero oli. Nyt on jo tottunut tuohon eikä sitä huomaa.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  10. #70
    Lainaa (peppoone @ Huhti. 02 2009,10:15) kirjoitti
    Vaihtoon meni GSR viime syksynä 10 Kkm:n jälkeen. Rupesi ihan kunnolla tympimään tuo tasakaasulla nykiminen, sisäkurviin "kaatuminen", jota en osannut säätämällä korjata ja peilit sumentavat värinät. Säätämällä ja ruuvaamisellahan noi olisi suurelta osalta korjattu, mutta ei jaksanut kun pyörää vaihtamalla noi oli kertaheitolla korjattu ;)
    Joku katalysaaattorin ohituspalikka laitettiin mulle, makso n.20e ja nykiminen poistui, ei tuo nykiminen kyllä kovin paha ollut, hyvä että huomasi.
    Ohjausboksi kait säätää seosta (liian) laihalle kun ajetaan tasakaasulla.
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
  11. #71
    Lainaa (same @ Huhti. 20 2009,12:03) kirjoitti
    Joku katalysaaattorin ohituspalikka laitettiin mulle, makso *n.20e ja nykiminen poistui, ei tuo nykiminen kyllä kovin paha ollut, hyvä että huomasi.
    Ohjausboksi kait säätää seosta (liian) laihalle kun ajetaan tasakaasulla.
    Joo, mun pyörässä ei ollut varsinaista nykimistä vaan sellaista että kone "tasakaasulla" lähti keräämään kierroksia ja sitten kun vähän sulki kaasua tuosta johtuen, niin tuntui että nenälleen mennään. Todella hämäävää ja muutama todella ikävä tilannekin tuosta taisi muodostua.
    Muutoin kyllä kiva ja ketterä pyörä puutteineenkin.
    <br />
  12. #72
    GSR 600 jäi sitten liikkeestä käteen, mustana. Toimitusta odotellessa, ja odottavan aika on kyllä tooosi pitkää.
  13. #73
    Lainaa (same @ Huhti. 20 2009,12:03) kirjoitti
    Joku katalysaaattorin ohituspalikka laitettiin mulle, makso *n.20e ja nykiminen poistui, ei tuo nykiminen kyllä kovin paha ollut, hyvä että huomasi.
    Ohjausboksi kait säätää seosta (liian) laihalle kun ajetaan tasakaasulla.
    Moro

    Voitko kertoa missä ja mikä palikka tarkalleen asennettiin? Itse olen hiukan kartoitellut missä tuon nykimisen saisi säädätettyä kuntoon.

    Parempi tietysti semmoinen paja, joka on noita GSR:iä aiemmin tehnyt niin ei tarvitse alkaa asentajan arpomaan.

    Lainaa (peppoone @ Huhti. 20 2009,12:03) kirjoitti
    Joo, mun pyörässä ei ollut varsinaista nykimistä vaan sellaista että kone "tasakaasulla" lähti keräämään kierroksia ja sitten kun vähän sulki kaasua tuosta johtuen, niin tuntui että nenälleen mennään.
    Minulla tekee itseasiassa juuri tätä.



  14. #74
    Lainaa (peppoone @ Huhti. 20 2009,12:19) kirjoitti
    Lainaa (same @ Huhti. 20 2009,12:03) kirjoitti
    Joku katalysaaattorin ohituspalikka laitettiin mulle, makso *n.20e ja nykiminen poistui, ei tuo nykiminen kyllä kovin paha ollut, hyvä että huomasi.
    Ohjausboksi kait säätää seosta (liian) laihalle kun ajetaan tasakaasulla.
    Joo, mun pyörässä ei ollut varsinaista nykimistä vaan sellaista että kone "tasakaasulla" lähti keräämään kierroksia ja sitten kun vähän sulki kaasua tuosta johtuen, niin tuntui että nenälleen mennään. Todella hämäävää ja muutama todella ikävä tilannekin tuosta taisi muodostua.
    Muutoin kyllä kiva ja ketterä pyörä puutteineenkin.
    Joo, huomasin tälläsen samanlaisen homman kurvissa, yht'äkkiä pyörä nykäs tasakaasulla ja puski kohti rotvallia, onneks ei ollut vauhtia paljoa *

    Muakin kiinnostais kyllä kovasti toi 20 euron korjausjuttu ja missä sellanen laitetaan!



    Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
  15. #75
    Pitäis viedä mopo pian tonninhuoltoon. Suosituksia edullisista huoltoliikkeistä Helsingin alueelta?
  16. #76
    Lainaa (intinaz @ Huhti. 24 2009,17:09) kirjoitti
    Lainaa (peppoone @ Huhti. 20 2009,12:19) kirjoitti
    Lainaa (same @ Huhti. 20 2009,12:03) kirjoitti
    Joku katalysaaattorin ohituspalikka laitettiin mulle, makso *n.20e ja nykiminen poistui, ei tuo nykiminen kyllä kovin paha ollut, hyvä että huomasi.
    Ohjausboksi kait säätää seosta (liian) laihalle kun ajetaan tasakaasulla.
    Joo, mun pyörässä ei ollut varsinaista nykimistä vaan sellaista että kone "tasakaasulla" lähti keräämään kierroksia ja sitten kun vähän sulki kaasua tuosta johtuen, niin tuntui että nenälleen mennään. Todella hämäävää ja muutama todella ikävä tilannekin tuosta taisi muodostua.
    Muutoin kyllä kiva ja ketterä pyörä puutteineenkin.
    Joo, huomasin tälläsen samanlaisen homman kurvissa, yht'äkkiä pyörä nykäs tasakaasulla ja puski kohti rotvallia, onneks ei ollut vauhtia paljoa *

    Muakin kiinnostais kyllä kovasti toi 20 euron korjausjuttu ja missä sellanen laitetaan!
    Siis tarkoitan nykimistä kun esim. ajaa nelos vaihteella tasaisesti vaikka 60km/h, niin se nykii hieman.
    Tuon se poisti joskin vaiva ei nyt juurikaan häirinnyt.

    Tuo sama ominaisuus on mullakin, joskin ei mulla lähde tasakaasulla kierroksia keräämään vaan kaasu on vähän niinkuin on/off. Eiköhän tuo sama ominaisuus ole muissakin ruiskupyörissä suurempana tai vähän pienempänä.

    Mulla säädettiin myös pyörän omaa ruiskua, se vähensi tuota on/off ilmiötä pienillä kierroksilla. Loiventaa kaupunkiajossa kaasutuksia.

    Täytyy seuraavassa huollossa (ketjut rattaat) kysyä voisiko tuolle vielä jotain tehdä.

    Niin ja paikka on Joensuun MP-Mesta.
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
  17. #77
    Aivan, tässä meni itselläni kaksi asiaa sekaisin...

    Lainaa kirjoitti
    Siis tarkoitan nykimistä kun esim. ajaa nelos vaihteella tasaisesti vaikka 60km/h, niin se nykii hieman.
    Tuon se poisti joskin vaiva ei nyt juurikaan häirinnyt.
    Eilen keskustelin huollossa tästä ja tuohon juuri mainitsemaasi vaivaan auttaa oliko se lambdan poisto/kierto, mutta tätä ongelmaa ei taas minulla ole. En ole ainakaan huomannut.

    Lainaa kirjoitti
    Mulla säädettiin myös pyörän omaa ruiskua, se vähensi tuota on/off ilmiötä pienillä kierroksilla. Loiventaa kaupunkiajossa kaasutuksia.
    Muistatko mitä tuossa ruiskun säädössä tehtiin? Tietäisi mitä pyytää säätämään jos tuosta kerran sinulle oli apua.



  18. #78
    Lainaa (oba @ Huhti. 29 2009,12:23) kirjoitti
    Aivan, tässä meni itselläni kaksi asiaa sekaisin...

    Lainaa kirjoitti
    Siis tarkoitan nykimistä kun esim. ajaa nelos vaihteella tasaisesti vaikka 60km/h, niin se nykii hieman.
    Tuon se poisti joskin vaiva ei nyt juurikaan häirinnyt.
    Eilen keskustelin huollossa tästä ja tuohon juuri mainitsemaasi vaivaan auttaa oliko se lambdan poisto/kierto, mutta tätä ongelmaa ei taas minulla ole. En ole ainakaan huomannut.

    Lainaa kirjoitti
    Mulla säädettiin myös pyörän omaa ruiskua, se vähensi tuota on/off ilmiötä pienillä kierroksilla. Loiventaa kaupunkiajossa kaasutuksia.
    Muistatko mitä tuossa ruiskun säädössä tehtiin? Tietäisi mitä pyytää säätämään jos tuosta kerran sinulle oli apua.
    Sitä laitettiin muistaakseni pienillä kierroksilla rikkaammalle.
    En tiedä voisiko laittaa rikkaammalle kaikilla kierrosalueilla?
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
  19. #79
    Lainaa (oba @ Huhti. 29 2009,12:23) kirjoitti
    Eilen keskustelin huollossa tästä ja tuohon juuri mainitsemaasi vaivaan auttaa oliko se lambdan poisto/kierto, mutta tätä ongelmaa ei taas minulla ole. En ole ainakaan huomannut.
    onkos tuota varten nyt se 02-ohitin vaimikäsepikkupalikkanytoli ?
    Jossain olen nähnyt myytävän muutaman kympin hintaan.
    Ei ollut iso mötikkä, joka tuli johonkin liittimeen.
    Lahjattomat treenaa
  20. #80
    Lainaa (same @ Huhti. 29 2009,12:35) kirjoitti
    Sitä laitettiin muistaakseni pienillä kierroksilla rikkaammalle.
    En tiedä voisiko laittaa rikkaammalle kaikilla kierrosalueilla?
    Ok, oikeilla jäljillä siis ollaan. Tuota rikkaamalle laittoa pienillä kierroksilla sanoi, että voitaisiin kokeilla.

    Ensi viikolla sen sitten näkee auttaako vai pitääkö vaan totutella ajamaan isommilla vaihteilla, jolloin tuo ilmiö ei niin pahana tule...
  21. #81
    Lainaa (oba @ Huhti. 29 2009,13:46) kirjoitti
    Lainaa (same @ Huhti. 29 2009,12:35) kirjoitti
    Sitä laitettiin muistaakseni pienillä kierroksilla rikkaammalle.
    En tiedä voisiko laittaa rikkaammalle kaikilla kierrosalueilla?
    Ok, oikeilla jäljillä siis ollaan. Tuota rikkaamalle laittoa pienillä kierroksilla sanoi, että voitaisiin kokeilla.

    Ensi viikolla sen sitten näkee auttaako vai pitääkö vaan totutella ajamaan isommilla vaihteilla, jolloin tuo ilmiö ei niin pahana tule...
    Laita tänne juttua sitten muutuiko miksikään
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
  22. #82
    Lainaa (same @ Huhti. 29 2009,14:21) kirjoitti
    Laita tänne juttua sitten muutuiko miksikään
    No nyt on peli huollettu...

    Loppupelistä säädettiin tyhjäkäyntiä vaan hiukan kovemmalle. Ehdin ajaa vain semmosen 40 km lenkin, mutta siinä ainakin tuntui tuon auttaneen. Ainakaan moottorijarru ei ole niin paha.

    Huomenna pidemmälle reissulle, joten sitten sen näkee oliko vain väliaikaista...

    On tehnyt ennenkin sitä, että hetken toimii ok, mutta sitten tulee seuraavalla käynnistyksellä takaisin.
  23. #83
    Lainaa (oba @ Touko. 07 2009,21:51) kirjoitti
    Lainaa (same @ Huhti. 29 2009,14:21) kirjoitti
    Laita tänne juttua sitten muutuiko miksikään
    No nyt on peli huollettu...

    Loppupelistä säädettiin tyhjäkäyntiä vaan hiukan kovemmalle. Ehdin ajaa vain semmosen 40 km lenkin, mutta siinä ainakin tuntui tuon auttaneen. Ainakaan moottorijarru ei ole niin paha.

    Huomenna pidemmälle reissulle, joten sitten sen näkee oliko vain väliaikaista...

    On tehnyt ennenkin sitä, että hetken toimii ok, mutta sitten tulee seuraavalla käynnistyksellä takaisin.
    Miten isolle se tyhjäkäynti säädettiin?
    Miten tyhjäkäynnin säätäminen vaikuttaa tuohon ongelmaan/ominaisuuteen?

    Kun tyhjäkäyntiä säätää isommalle niin 1vaihde kolahtaa enemmän (siis kun vaikka on liikennevaloissa ja laittaa vapaalta ykköselle) mutta eipä kait tuo mitään haittaa.

    Tuota ominaisuutta ei juurikaan huomaa kun ajelee riittävän vauhdikkaasti, jos yrittää ajaa oikein nätisti niin tuo häiritsee enemmän --> kovaa ajoa
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
  24. #84
    Kertokaapa kokeneemmat, itellä iski hirveä mopokuume ja ekaa pyörää ostamassa ja tähän päristimeen rakastuin ensisilmäyksellä. Onko liian tehokas aloittelijalle? (jonkin verran piikillä joskus kauan sitte ajellu)
  25. #85
    Ei varmasti ole liian tehokas pyörä. Erittäin helppo pyörä käsitellä. Annoin juuri omani äidilleni ajoharjoitteluun hän on viimeksi ajanut pyörällä 20vuotta sitten.
    Ei vauhti kuolemaa tee, vaan ajovirhe.
  26. #86
    Lainaa (same @ Touko. 07 2009,22:32) kirjoitti
    Miten isolle se tyhjäkäynti säädettiin?
    Miten tyhjäkäynnin säätäminen vaikuttaa tuohon ongelmaan/ominaisuuteen?
    Dodi, nyt on reilu 1500 km "testiajoa" huollon jälkeen takana ja voisin sanoa, että ongelmaa ei enää ole.

    Tyhjäkäynti on nyt jotain 1200 rpm, mutta en muista mitä se oli ennen.

    Säätö rauhoitti moottorijarrua mukavasti ja tätä myöten myös tuota inhottavaa nykäystä noin 4500 kierroksen paikkeilla kun alkoi hitaasti hölläämään kaasua ja ruisku yht'äkkiä siirtyi "tyhjäkäynti tilaan".

    Ja ei kolahda ykkönen sen enempää kuin ennenkään.

    Ei se sitten isosta ollutkaan kiinni, nyt on kun ajelisi eri pyörällä.
  27. #87
    Mitenkäs on Geisarin omistajat olleet tyytyväisiä pyöräänsä?
    Onko ollut lapsentauteja/muuta harmaita hiuksia aiheuttavaa?

    Tänään tuli tehtyä kaupat -09 GSR:stä.
    Mustana tietysti.

    Loppusuoralla pyöränvalinnassa oli Geisari ja Z750 Kawa mutta GSR vei voiton halvemman hinnan ja paremmin 2 päällä ajoon soveltuvan penkkinsä ansiosta(toisin sanoen vaimo ei suostunut kawan "lintulaudalle" kapuamaan).

  28. #88
    Olen ollut ihan tyytyväinen 07' Geiseriin, vääntöä saisi olla enemmän - toki tiesin ostaessa tämän ongelman. Välityksiä tiuhentamalla pyörästä tuli omaan makuun parempi.

    Hyvin tuo on toiminut niin maantiellä sekä kaupungissa. Ei ole pahaa sanottavaa.
    Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
  29. #89
    Neljäs kesä menossa Geisarilla ja hyvin on mennyt. Pienintäkään teknistä vikaa tai ongelmaa ei ole ollut. Tosin kilsoja on kertynyt vasta 15.000 km. Pyörä on alkuperäinen peilejä lukuunottamatta . Huollot teetetty huolto ohjelman mukaisesti . Nyt alla *3-rengaskerta *, tällä kertaa Michelin Pilot Road 2 . Käyttö on pääosin ollut * yksinajelua mutkateillä johon pyörä soveltuukin minun mielestä erinomaisesti. Runko ja jousitus ovat erinomaiset , samoin jarrut. Moottori on hyvä *ja vaihteisto myös. Aluksi hieman vaivasi moottorijarrutuksen jälkeinen kaasun lisäys ns. on/off *ilmiö mutta nyt se ei tunnu haittaavan enää yhtään. Ilmeisesti siihen on vain tottunut ja sen kanssa on oppinut elämään. Myös radalla pyörä on mielestäni erittäin hyvä ajaa . Se on ketterä ja kevyt käsitellä ja suorituskykykin on minulle riittävä . Vaikka edellisessä pyörässä oli 155 hv ei *Geisari ole ollut pettymys edes voiman suhteen. Miinukset tässä pyörässä ovat minun mielestä: Peileistä ei näe kunnolla ja ne sumenevat . Värinä joka on pahimmillan juuri *100 - 120 km/h nopeuksissa 6-vaihteella. Onko värinöitä enemmän kuin esim. Z 750 tai FZ6 *en osaa sanoa. Kokonaisuutena Geisari on kuitenkin ollut tosi positiivinen.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  30.  
  31. #90
    Onko kukaan huomannut että kytkinkopassa sijaitsevasta anturinpaikasta "hikoilisi" öljyä vähän enemmän jengaa annettaessa?.
    Ei vauhti kuolemaa tee, vaan ajovirhe.
Sivu: 3 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen