Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Hakua koitin käyttää, mutta eipä hirveesti löytyny juttua Yamalubesta. Siis siitä Yamaha "omasta" öljystä.

    On tässä öljynvaihdon aika ja ajattelin, että josko tuota Yamalubea sitten laittaisin. Tai sit vaan kylmästi samaa vanhaa "tahnaa" laitan. Onko muilla kokemusta tuosta? Hinta? Minkälaisilla viskositeeteilla tuota on? Taisi muuten olla niin, että tuon öljyn juuret johtaa Motuliin...
    Viisas pääsee vähemmällä!
  2. #2
    Moi ! Hain tänään oman jammun pois huollosta.Yamaha Center Vantaa.Öljy on yamalube 10W40.Laskun mukaan litra hinta on 10,00e Litra.
  3. #3
    Morjens! Itse olen käyttänyt 2 kesää omassa FJR:ssäni Yamalube 4-R kisaöljyä.Ostin sitä silloiselta pitäjäni Yamaha-myyjältä.Olen ollut öljyyn erittäin tyytyväinen, vaihteet toimii todella jouheasti ja lähes äänettömästi.Viskositeetti on laaja 10W50. Ainut miinuspuoli on kova lähtöhinta, muistaakseni 17€/0.954L.

    Vaihdoin ko.öljyyn Castrol GPS:stä, sillä vaihteensiirron kanssa oli ongelmia sekä päällemenon että äänekkyyden kanssa.Tuohon Yamalubeen vaihdettuani ko.ongelmat hävisivät ja luulenpa että muuta öljyä en enää FJR:ääni laita.
    -Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
  4. #4
    Täytyypä kai koittaa katsella, mistä löytyy ja tehdä hintavertailua. Eihän sitä tiedä, jos ei kokeile. Toisaalta, vanhassa vara parempi. Ja todetakseni sanon, että kylläpä entisessä Hondassakin hyvin toimi (paremmin kuin Castrol) tuo Hondan GN4. Tai sit se on vaan korvien välistä kiinni, kun kerran oikein tietylle merkille valmistettu. Vähän sama efekti, kuin V-Powerissa, että tehoa löytyy!
    Viisas pääsee vähemmällä!
  5.  
  6. #5
    Olen testannut monia öljyjä, mutta Kendalin täyssyntteettinen parafiinipohjainen öljy on ylivertainen muihin verrattuna.

    Vaihteisto toimii moitteettomasti samoin moottori "kehrää" nätisti Kendalilla.
    Minkä taakseen jättää, sinne se jää!