Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Kiinnostaisi laittaa shifteri R1-02, vaatiiko Pc:n vai saako yamahan omaan boxiin kiinni ja toimimaan. Onko hyötyä katukäytössä eli toimiiko alle 8000rpm. Ei en löytänyt googlesta...
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  2. #2
    www.cordona.net, ei vaadi pc:tä, käy kaikkiin pyöriin, toimii alle 8000rpm myös. R6:een asennettiin puolien maajohtoon eli yksi johto poikki mihin väliin shifteri tuli ja sitten G.P-switch vaan vaihdetankoon. Toimii sekä push että pull mallina eli käy molemmille kaavioille. Maksaa 299€ kaikkineen. Suomesta löytyy vieläpä yhteyshenkilökin jos ei enklanti taivu. Suosittelen!
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  3. #3
    Translogicin shifterit toimii ilman PC:tä. Itsellä oli moinen GSX-R 750 -04:ssa ja toimi moitteetta. Futaa kun yli 25% maksimikierroksista on käytössä mutta kyllä se pehmeemmin meni sisään kun kierroksia oli kunnolla. Katukäytössä "ihan kiva" mutta radalla siitä oli ihan oikeasti iloa. Jonkin verran on nuo mallit vissiin muuttuneet kun en sitä löytänyt joka omassa mopossa kiinni oli (QS4). Asentamisen hankaluudesta en osaa sanoa kun omassa fillarissa se oli kiinni jo silloin kun pyörän ostin.
    Yamaha YZ250F -08
    SM530R 2008 (myynnissä: http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/944213 )
  4. #4
    molemmat vaikuttaa hyviltä, tuskin hirveitä eroja onkaan. Onko suomessa jälleenmyyjää vai meneekö tilaukseksi. Lisätään samaan vielä kun pelissä on ixil putkisto ja alle 5000rpm lievästi puhditon, ei sillä että hirveästi häiritsee mut saako pc:llä tasoitettua. Tämä tähän samaan, koska mietin laitanko 300€ pelkkään shifteriin vai 600€ + säädätys koko pakettiin. Ilmeisesti siis esim tuota kordonaa ei tarvitse sen enempää säädellä jos luin oikein Kaasaripeleillä ennen ajellut.



    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  5. #5
    Kaippa tuo PC siihen kannattaisi lykätä ja säädättää kuntoon jos kerran putkisto on kiinni. Itse en ainakaan täysputkistoa ilman PC:tä laittaisi, koska tuntuisi että menee vähän hukkaan ilman kunnon säätöjä.

    Translogicille ei taida olla suomessa jälleenmyyjää. Wandem niitä aikanaan myi mutta lafka lopetti jo vissin pari vuotta sitten.
    Yamaha YZ250F -08
    SM530R 2008 (myynnissä: http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/944213 )
  6. #6
    Translogicia saa ainakin Siukolan Ekiltä. Toivottavasti kohta myös JAM Racing Webshopista.

    Translogic on itseoppiva, eli se tunnustelee sopivaa vaihtoaikaa ja optimoi toimintaansa. Se on myös pirun luotettava, mutta hieman haastava asentaa. Jos pyörässä on kaksi ruiskusuutinta per pytty, ja PC+ignition module kuulostaa tarpeisiin nähden liioittelulta, niin Translogic on hyvä valinta. Jos pyörässä voi suoraan katsoa ruiskua PC:llä, niin PC + siihen sopiva shifteri on hyvä valinta.



    - JAM Racing Team -
  7. #7
    Lainaa (johtaja @ Kesä. 19 2007,16:45) kirjoitti
    Translogic on itseoppiva, eli se tunnustelee sopivaa vaihtoaikaa ja optimoi toimintaansa. Se on myös pirun luotettava, mutta hieman haastava asentaa.
    Itse itseäni lainaten. Minua sivistettiin, että tuo shifteri menee nykyään suoraan puolien liittimiin kiinni. Eli on itse asiassa aivan yhtä helppo asentaa kuin Dynojet. On vaan edullisempi kuin Dynojetin ignition module ja shifteri.
    - JAM Racing Team -
  8. #8
    Lainaa johtaja kirjoitti Katso viesti
    Itse itseäni lainaten. Minua sivistettiin, että tuo shifteri menee nykyään suoraan puolien liittimiin kiinni. Eli on itse asiassa aivan yhtä helppo asentaa kuin Dynojet. On vaan edullisempi kuin Dynojetin ignition module ja shifteri.
    Mulla edellisen omistajan asentamaan annitorin sifteri temppuilee (katkoo sytytystä miten sattuu) ja meinaan veivata sen mäelle. Kytketty suoraan Puolan liittimeen ja kun irroitan sen liittimestä niin eipä lähde käyntiin mopo. Jotain pitäis kytkeä, kun vaan tietäisi mitä?
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  9. #9
    Lainaa panu.. kirjoitti Katso viesti
    Mulla edellisen omistajan asentamaan annitorin sifteri temppuilee (katkoo sytytystä miten sattuu) ja meinaan veivata sen mäelle. Kytketty suoraan Puolan liittimeen ja kun irroitan sen liittimestä niin eipä lähde käyntiin mopo. Jotain pitäis kytkeä, kun vaan tietäisi mitä?
    Älä vaan kerro mikä pyörä...
  10. #10
    Nypit Annitorin töpselit irti ja laitat alkuperäiset takaisin. Eihänse toki lähe tulille jos tulpanjohdot irti...
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  11. #11
    https://www.youtube.com/watch?v=Dpp3XDGWIyY

    https://www.youtube.com/watch?v=4tSkphjqeRs

    löytyy noita asennusvideoita joita pystyy soveltamaan, sinnehän se tulee alkuperäisen johtosarjan ja puolien väliin..
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  12. #12
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    https://www.youtube.com/watch?v=Dpp3XDGWIyY

    https://www.youtube.com/watch?v=4tSkphjqeRs

    löytyy noita asennusvideoita joita pystyy soveltamaan, sinnehän se tulee alkuperäisen johtosarjan ja puolien väliin..
    Kiitos! Huomenna videon avulla lähtee suzukista sifteri. edit: Noniin! Nyt on ku kehräävä kissa! Ei röpötä, ei pätki enää kyläpyörityksissä matalilla kierroksilla.
    Viimeksi muokannut: panu..; 25.05.2019 klo 10:31.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  13. #13
    Shifteri harkinnassa seuraavaan kurapyörään, HealTech lienee suosituin ja toimivin?
    Kylätason kurapyöräilijä.
  14.  
  15. #14
    Translogic, cordona , HM. Siinä hyviä ja toimivia. Transua taitaa saaha Kaliioa racingilta ja Koittomotosta.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -