Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    tuol muutama kuva pyörästä! pari viikkoa ollut ajossa
    http://www.bomber.fi/modules....d=49251
  2. #2
    Todella asiallinen maalaus. Lieskat näyttää ihan "eläviltä"
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
  3. #3
    no ne pitäiski olla true flamit!
  4. #4
    HIUKAN on pyöran näkö muuttunut lähtököhdista. tosi komee aparaatti! ainut kritiikki on että en itse ole vielä päässyt noihin bomber-miesten ja naisten suosimiin etuvaloihin sisään. makuasioita sano koira kun.. ..nuoli.. ehkä vielä jonain päivänä.



    - naiset pitävät meistä motoristeista koska meillä vehkeet seisoo koko talven..
    - en mä mistään mitään tiedä, kunhan sanoin vaan..

    GSX-600F -98=> VFR 750 -96=> CBR 900 fireblade -99 => 3 vuoden tauko => SV1000S -05
  5. #5
    jep! näinhän se on! toi maski ei ole jäädäkseen se lähtee siitä kun löydän jotain mielekkäämpää tilalle mut toi on aika makeen näkönen kun neljä valoa palaa



  6. #6
    Tais tulla kyseinen pyörä vastaan tossa reilu viikko sitten, jossain myllärinkadun ja sairaskodinkadun kieppeillä. Ite olin autolla ja ikkunaa piti avata, että kuulis äänet ja hyvältä kuullosti! Ja on kyllä mahtavat lieskat.
    Viisas pääsee vähemmällä!
  7. #7
    komee on pyörä
    Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja kaikille sitä ei kerrota
    - Kawasaki ZR-7S - Suzuki GSR 600 -
  8. #8
    kiitosta!
  9. #9
    Komian pyörän oot rakentanut
  10.  
  11. #10