Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 81:sta
  1. #31
    Lainaa (GSX-R600 K7 @ Kesä. 06 2007,17:26) kirjoitti
    Lainaa (pete457 @ Kesä. 06 2007,15:11) kirjoitti
    Vie Lehmuskoskelle : http://www.metura-motors.fi/index.html
    vapaita aikoja hyvin, valtuutettu Suzuki/Honda -huolto. Suosittelen, hain oman XX:ni tänään huollosta.
    KIITOKSET!!!!

    Valinta osui tällä kertaa Tähän. Ajan sain maanantaille.

    Mistäpä tämmösiä firmoja tämmönen vihree ukko löytäis, ellei kyselemällä täältä foorumilta .
    Ole hyvä *

    Et pety. Saat halutessasi lisäksi todella asiantuntevia neuvoja Lehmuskoskelta.



    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  2. #32
    tuli mieleen kun kyselit tuota takapään akselin mutterin kokoa että eikö sulla ole penkin alla työkalupussissa sellaista avainta? pitäisi olla ihan vakiona

    eikä muuta kun kilometrejä ja paljon
    R1

  3. #33
    Lainaa (amiko @ Kesä. 07 2007,19:30) kirjoitti
    tuli mieleen kun kyselit tuota takapään akselin mutterin kokoa että eikö sulla ole penkin alla työkalupussissa sellaista avainta? pitäisi olla ihan vakiona *

    eikä muuta kun kilometrejä ja paljon
    Ja nyt vasta sanot . Jaa,a tarviikin huomenna katsoo mitä sieltä pussista löytyy .
    No ei toi kiintoavain paljoo Biltemassa maksanut, tais olla 5,90€.

    Kilometrejä tullut nyt viikossa vähän reilu 900 ja vieläkin on suu korvissa
  4. #34
    Lainaa (GSX-R600 K7 @ Kesä. 07 2007,22:22) kirjoitti
    Jaa,a tarviikin huomenna katsoo mitä sieltä pussista löytyy .
    Kappas vaan, olihan siellä semmonen, yllättävän paljon oli muitakin työkaluja, oletin että siellä on tyyliin yks ruuvari ja hohtimet . Se ovaalinmallinen putki on ilmeisesti vaan tota avainta varten (oli siellä toinenkin mutta pienempi) tarkoitettu jatko, vai onko silläkin joku muu oma tarkoituksensa?
  5. #35
    Milläs toi visiiri pestään naarmuttamatta sitä? Lähinnä se on täynnä pienten ötököiden raatoja.
  6. #36
    Lainaa (GSX-R600 K7 @ Kesä. 08 2007,09:39) kirjoitti
    Milläs toi visiiri pestään naarmuttamatta sitä? Lähinnä se on täynnä pienten ötököiden raatoja.
    mikrokuituliinalla.. löytyy joka kaupan siivousosastolta



    SD990 -06
  7. #37
    itse laitan märän talouspaperin palasen joka on kasteltu kuumalla vedellä niin lepäämään visiirin päälle n.5min ja sit pyyhkii liinalla ja avot
    R1

  8. #38
    Mulla makso tonnin huolto 90€ ja ei ole mitään suhteita se ei ole tyhmä joka pyytää vaan..
    GSX-R 1000 K7
  9. #39
    Ja mulla ei maksanut tonnin huolto mitään kun tein itse
  10. #40
    Lainaa (pablo @ Kesä. 06 2007,15:53) kirjoitti
    Tässä huolellinen ja kohtuuhintainen huolto Espoossa.

    Motokka Oy p. 040-410 3742

    www.motokka.fi
    Mitä hittoa, selasin ton firman sivuja, talvisäilytys on yli 1100cc pyörille kalliimpaa kuin muille? Mihinkähän tämä perustuu
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  11. #41
    Lainaa (Markus81 @ Kesä. 08 2007,20:31) kirjoitti
    Mulla makso tonnin huolto 90€ ja ei ole mitään suhteita * se ei ole tyhmä joka pyytää vaan..
    Oliko ihan valtuutettu Suzuki huolto? Mikä tämmönen firma on ja mistä se löytyy?
  12. #42
    Nonnii , tänä aamuna töihin tullessa syttyi punainen valo lämpömittarin viereen sekä vuoronperään näyttää lämpölukemaa ja FI tekstiä . Ohjekirja on tietenkin kotona. Eli mitä toi meinaa? Onko tossa pyörässä huoltomuistutin vai onko pyörällä pahempikin hätä . 1000km:n huolto on kyllä tänään ja mittarissa ~980km. Uskaltaako tolla ajaa huoltoon? Lämmöt ei kyllä noussut missään vaiheessa normaalia korkeemmalle.
  13. #43
    Moro itsekkin ostin vastikään k7 kusiaisen niin jonkin verran on jo kerinnyt kokemuksia kertyä.Epäilen että huolto ei ole muistanut joko nollaa vikakoodeja tai se ei ole tarkistanut ollenkaan. Uudet suzukin kyykyt pitäisi käsittääkseni aina huollon yhteydessä käydä testereissä kiinni,tai tällaista ainakin
    väitti rm-heino.
    Hidas ja vanha.
  14. #44
    Lainaa (m.e @ Kesä. 11 2007,09:38) kirjoitti
    Moro itsekkin ostin vastikään k7 kusiaisen niin jonkin verran on jo kerinnyt kokemuksia kertyä.Epäilen että huolto ei ole muistanut joko nollaa vikakoodeja tai se ei ole tarkistanut ollenkaan. Uudet suzukin kyykyt pitäisi käsittääkseni aina huollon yhteydessä käydä testereissä kiinni,tai tällaista ainakin
    väitti rm-heino.
    Onneks olkoon pyörästä , ootko ollut tyytyväinen? Meikä ainakin enemmän kuin tyytyväinen tähän pyörään .

    Soittelin huoltoon ja kyselin valosta, epäili että oisko kaasuläpän asento hiukan muuttunut ja sen takia palais valot? Sanoi kuitenkin että uskaltaa ajaa huoltoon, koska mitään muita oireita pyörässä ei ole kuin toi valo. Noh, iltapäivällä ollaan taas viisaampia .
  15. #45
    Kiitos!Olen kyllä tykännyt kuin hullu puurosta ensiviikolla
    olisi tarkoitus mennä ahvenistolle kokeilemaan miltä se tuntuu
    radalla.Kaverini mikä on yamaha mies henkeen ja vereen totesi
    koeajettuaan että*paras pyörä mitä hän on ajannut ikinä.
    Toivottavasti saat pyörän kuntoon jo tänään.
    Hidas ja vanha.
  16. #46
    Lainaa (GSX-R600 K7 @ Kesä. 10 2007,20:31) kirjoitti
    Lainaa (Markus81 @ Kesä. 08 2007,20:31) kirjoitti
    Mulla makso tonnin huolto 90€ ja ei ole mitään suhteita * se ei ole tyhmä joka pyytää vaan..
    Oliko ihan valtuutettu Suzuki huolto? Mikä tämmönen firma on ja mistä se löytyy?
    Ei ole "virallinen"..vaan kumitassu, yhtä hyvää jälkeä, puuttuu vaan se virallinen kiskonta hinnoista Ja suzuki takuu pelaa, sekin on jo todistettu pyörässä..Ja ei tarvi jonottaa kahta viikkoa, että pääsee huoltoon..
    GSX-R 1000 K7
  17. #47
    Lainaa (m.e @ Kesä. 11 2007,13:40) kirjoitti
    Kiitos!Olen kyllä tykännyt kuin hullu puurosta ensiviikolla
    olisi tarkoitus mennä ahvenistolle kokeilemaan miltä se tuntuu
    radalla.Kaverini mikä on yamaha mies henkeen ja vereen totesi
    koeajettuaan että*paras pyörä mitä hän on ajannut ikinä.
    Toivottavasti saat pyörän kuntoon jo tänään.
    Radalle en ite vielä uskalla lähteä, vaikka ei varmaan harjoittelu olisi pahitteeksi, mutta vähän yli viikon ajokokemuksella taidan vielä harjoitella teillä köröttelyä ja kun vähän enemmän tulee kokemusta voisin kanssa radalle uskaltautua .

    Siskon miehellä on joku Hajubusa ja se testas tota mun kusiaista niin kehui kanssa että alusta tuntuu paremmalle kuin sen pyörässä oleva.

    Huolto tuli tehtyä. Mikäli tarvii huoltoa niin en voi kuin kehua Metura-Motorsia. Kannattaa kysyä tuolta, valohoidosta ei tietoakaan, hinnat kohdillaa sekä todella miellyttävä ihminen! Itse ainakin käytän pyöräni aina tuolla.

    Tosta vikavalosta löytyi joku koodi mikä tuli pakokaasuläppävaijerisysteemihärdellistä , no joku tommonen se oli, se menee takuuseen ja Metura-Motors korjaa sen enskuun alussa, olisi korjannut kyllä jo aikaisemmin, mutta mulla on kiireitä enkä kerkiä pyörää sinne aikaisemmin toimittamaan ja kuulemma ei ole edes kovin akuutti vika.
  18. #48
    Osaiskos joku neuvoa alustan suhteen? Eli kun jarrutin reippaasti ~100km/h --> 0km/h niin nopeasti kuin uskalsin, ettei etunen lyö lukkoon niin takapää alkoi pompottamaan. Kannattaako alustalle tehdä jotain säätöjä? Jos, niin etu- vai takapäätä pitää säätää ja löysemmäksi vai kovemmaksi? Mopottimessa on vielä tehtaan säädöt.
  19. #49
    Lainaa (GSX-R600 K7 @ Kesä. 11 2007,10:20) kirjoitti
    Onneks olkoon pyörästä , ootko ollut tyytyväinen? Meikä ainakin enemmän kuin tyytyväinen tähän pyörään .
    Eilen vaihtui k4 kusiainen ihan tuliterään k7:aan ( gsx r) ja voi että on upea peli .
    Ei vois kuvitella miten suuri ero noiden välillä voi olla. Kyllä tekniikka on kehittynyt. Ajoasentokin on mahtava mulle!
    Suosittelen lämpimästi mikäli joku miettii kyseisen pyörän ostoa .
    Nyt tekis mieli olla kokoajan
    Vaikka kaikki muu vaihtuisi niin suzuki säilyy.

    Suzuki Intruder c800, 2007
    In memorian suzuki GSX-R 600, k7
  20. #50
    Lainaa (yellow @ Kesä. 14 2007,13:23) kirjoitti
    Lainaa (GSX-R600 K7 @ Kesä. 11 2007,10:20) kirjoitti
    Onneks olkoon pyörästä , ootko ollut tyytyväinen? Meikä ainakin enemmän kuin tyytyväinen tähän pyörään .
    Eilen vaihtui k4 kusiainen ihan tuliterään k7:aan ( gsx r) ja voi että on upea peli .
    Ei vois kuvitella miten suuri ero noiden välillä voi olla. Kyllä tekniikka on kehittynyt. Ajoasentokin on mahtava mulle!
    Suosittelen lämpimästi mikäli joku miettii kyseisen pyörän ostoa .
    Nyt tekis mieli olla kokoajan *
    Onnea valinnallesi hieno pyörä kerta kaikkiaan!Onko kellään kokemusta kaatumatattien laitosta?Toinen puoli on simppeli,mutta mitenkä toisen puolen laita?Mulla puigin tatit
    valmiina odottelemassa asennusta.
    Hidas ja vanha.
  21. #51
    Onnee yellow uuesta pyörästä . Joko on paljon huristeltu? Minkä värisenä otit? Mä oisin halunnut ton pyörän musta/sinisenä, muttei kuulemma saa finskiin tolla värillä, piti sit tyytyä tohon valko/siniseen.

    m.e: Ei oo ainakaan mulla kaatumatatteja. Kun oot saanu asennettua, niin kerro säästääkö ne tatit sitten kaatuessaan oikeesti katteet, eikös se niiden tattien tehtävä oo?
  22. #52
    Lainaa (GSX-R600 K7 @ Kesä. 15 2007,08:02) kirjoitti
    Onnee yellow uuesta pyörästä . Joko on paljon huristeltu? Minkä värisenä otit? Mä oisin halunnut ton pyörän musta/sinisenä, muttei kuulemma saa finskiin tolla värillä, piti sit tyytyä tohon valko/siniseen.

    m.e: Ei oo ainakaan mulla kaatumatatteja. Kun oot saanu asennettua, niin kerro säästääkö ne tatit sitten kaatuessaan oikeesti katteet, eikös se niiden tattien tehtävä oo?
    kiitos kiitos ! Mä oon kyllä niin onnellinen siitä!
    Tuo ukko kulta asensi mulle pyörään just puigin kaatumatatit. Toinen puoli onnistuu ihan simppelisti, toiselta puolelta joutuu irrottaa katteet pois. Ne tulee himpun eri tasoon toistaan.
    Mä en ensin ees huomannu niitä ku ne oli paikallaan, eli ovat siis ihan ok.
    Mun ei pitänyt siis vaihtaa pyörää , mutta kun näin sen niin olin myyty. Se oli ainut kappale, puna - valkeana. Sini-valkeankin oisin voinut ottaa ( on tosi upee), mutta vaihtoehtona oli vain toi puna-valkea tai musta.
    Kilometrejä ei oo vielä kauheesti tullu, kelin kurja kun on ollut sateinen.
    Vaikka kaikki muu vaihtuisi niin suzuki säilyy.

    Suzuki Intruder c800, 2007
    In memorian suzuki GSX-R 600, k7
  23. #53
    Lainaa (GSX-R600 K7 @ Kesä. 15 2007,08:02) kirjoitti
    m.e: Ei oo ainakaan mulla kaatumatatteja. Kun oot saanu asennettua, niin kerro säästääkö ne tatit sitten kaatuessaan oikeesti katteet, eikös se niiden tattien tehtävä oo?
    Moottorin "posket" ja kahvat yleensä ottavat ne suurimmat kolaukset mahdollisen lipan sattuessa.....kyllä noi crash padit oikeesti on säästänyt monet katteiden uusimiselta.

    Asennus K7 kusiaiseen on vaihteiden puolelta hiukan työläs eli koko sivukate on irroitettava jotta saa kiinnityspultin näkyviin...itse tatissa on pari rautatappia, mitkä asetetaan runkoon kiinni. Alempi tappi on säädettävä.
    Kate kannattaa irroittaa kokonaan, jotta säästyy turhilta kiroamisilta (muovien sisästä löytyy kohtalaisen isolla muovilla suojattu sähköliitin) ja muovien vääntymisiltä.
    Toisella puolella kiinnityskohta näkyykin katteita irroittamatta.



    Elämä on kuin golfpallo....saa lujan iskun toisensa perään ja lopuksi päätyy kuoppaan !

    " Tanan IT-miehet ! "

    Väitellessäsi idiootin kanssa pidä huoli, ettei hän tee samoin !
  24. #54
    Lainaa (Masanaattori @ Kesä. 15 2007,21:22) kirjoitti
    Lainaa (GSX-R600 K7 @ Kesä. 15 2007,08:02) kirjoitti
    m.e: Ei oo ainakaan mulla kaatumatatteja. Kun oot saanu asennettua, niin kerro säästääkö ne tatit sitten kaatuessaan oikeesti katteet, eikös se niiden tattien tehtävä oo?
    Moottorin "posket" ja kahvat yleensä ottavat ne suurimmat kolaukset mahdollisen lipan sattuessa.....kyllä noi crash padit oikeesti on säästänyt monet katteiden uusimiselta.

    Asennus K7 kusiaiseen on vaihteiden puolelta hiukan työläs eli koko sivukate on irroitettava jotta saa kiinnityspultin näkyviin...itse tatissa on pari rautatappia, mitkä asetetaan runkoon kiinni. Alempi tappi on säädettävä.
    Kate kannattaa irroittaa kokonaan, jotta säästyy turhilta kiroamisilta (muovien sisästä löytyy kohtalaisen isolla muovilla suojattu sähköliitin) ja muovien vääntymisiltä takaisin laittaessa kannattaa
    Toisella puolella kiinnityskohta näkyykin katteita irroittamatta.
    Kiitos vastauksesta.Täytyy yrittää saada kiinni ne tatit,
    jotta pääsisi maanantaina ahvenistolle.
    Hidas ja vanha.
  25. #55
    Lainaa (m.e @ Kesä. 16 2007,08:51) kirjoitti
    Kiitos vastauksesta.Täytyy yrittää saada kiinni ne tatit,
    jotta pääsisi maanantaina ahvenistolle.
    Jos mahdollista, niin voisitko ottaa muutamia kuvia asennuksen aikana sekä tietty kun tatit on paikallaan .

    Milläs ootte pyöränne pesseet? Ajattelin käydä ostamassa Autoglymin Motorcycle Cleaner. Tolla käsittääkseni pystyy/uskaltaa pestä koko pyörän katteita myöden. Vai löytyykö jotain parempaa?

    Entäs uskaltaako noita katteita/muita muoviosia vahailla Autoglymin Super Resin Polish Puhdistavalla yleisvahalla? Vai mitä kannattais käyttää?
  26. #56
    Hahhah , tulipas taas sählättyä ton oman profiilin kanssa . En saa sitä enää toimimaan, joten jatkossa ollaan sit tällä nimellä . Eli ex nikki oli toi GSX-R600 K7.
  27. #57
    Mitä kuuluu Rapi äRRälle ja muille k7 kusiaisen omistajille? Onko pyörä pelittänyt hyvin ja onko tullut oltua paljon tien päällä? ootteko olleet tyytyväisiä pyöräänne vai joko mieli halajaa isompaa?

    Itte oon ollut ERITTÄIN tyytyväinen pyörääni. Eka huollossa korkeutta tiputettiin hieman ja se helpotti pyörän käsittelyä entisestään. Kilometrejä ei ole tullut ihan kauheesti , ( työ haittaa vapaa-aikaa ) toivottavasti ajokelit säilyy, et sais ajella vielä.
    Eikä mieli halaja isompaa eikä pienempää .
    Varoen!!!!!!!
    Vaikka kaikki muu vaihtuisi niin suzuki säilyy.

    Suzuki Intruder c800, 2007
    In memorian suzuki GSX-R 600, k7
  28. #58
    Lainaa (yellow @ Elo. 27 2007,17:17) kirjoitti
    Mitä kuuluu Rapi äRRälle ja muille k7 kusiaisen omistajille? Onko pyörä pelittänyt hyvin ja onko tullut oltua paljon tien päällä? ootteko olleet tyytyväisiä pyöräänne vai joko mieli halajaa isompaa?

    Itte oon ollut ERITTÄIN tyytyväinen pyörääni. Eka huollossa korkeutta tiputettiin hieman ja se helpotti pyörän käsittelyä entisestään. Kilometrejä ei ole tullut ihan kauheesti , ( työ haittaa vapaa-aikaa ) toivottavasti ajokelit säilyy, et sais ajella vielä.
    Eikä mieli halaja isompaa eikä pienempää *.
    Varoen!!!!!!!
    Moronnääs sinne Mansen reunamille .

    Enpä ollukkaan tätä huomannu ollenkaan, siis että tääkin topicci on eläny.

    Toi kusiainenhan toimi ku enkeli, ei ollu yhtään mitään valittamista . Ajettua sillä tuli ~3100 mukavaa kilometriä.
    Sitten tulikin tehtyä se maaliman pahin moka, eli kysellä piruuttaan koeajoon isompaa. Sehän tietty järjesty ja nyt sitten ollaan tässä, eli pyörä päivitty kiloseen .
    Kilosella on ny tullut ajettua ~1700 kilsaa, eli kohta sisäänajettu.

    Itseasiassa en tiedä, mutta jotenkin kusiaisen etupään tuntuma tiehen oli mukavampi. Jotain kai tarvis säätää tosta kilosesta, muttei hajuakaan että mitä .

    Ja nää "pakkaset" ja vesisateet sais jo loppua että tarkenis .
  29. #59
    Lainaa (Rapi äRRä @ Elo. 28 2007,20:19) kirjoitti
    Itseasiassa en tiedä, mutta jotenkin kusiaisen etupään tuntuma tiehen oli mukavampi. Jotain kai tarvis säätää tosta kilosesta, muttei hajuakaan että mitä .
    Vai menit ahnehtimaan. Tuo rumempi puoliskoni ( jolla myös uus kilonen) huutelee ohjeeksi, että yritä säätää etupumppuja alemmaksi (hiukan). Ja sit mauserilla varmistus jotta ovat samalla korkeudella.
    Vaikka kaikki muu vaihtuisi niin suzuki säilyy.

    Suzuki Intruder c800, 2007
    In memorian suzuki GSX-R 600, k7
  30.  
  31. #60
    Lainaa (pete457 @ Kesä. 06 2007,15:11) kirjoitti
    Lainaa (GSX-R600 K7 @ Kesä. 06 2007,14:33) kirjoitti
    Kumpi näistä parempi, näihin saisin huollon ajallaan:

    - Helsingin pyörä ja mopo
    - JL Bike

    Kumpaan itse veisit?
    Vie Lehmuskoskelle : http://www.metura-motors.fi/index.html
    vapaita aikoja hyvin, valtuutettu Suzuki/Honda -huolto. Suosittelen, hain oman XX:ni tänään huollosta.
    Siis täysi kymppi kyseiselle huolto firmalle parempaa saa todellakin hakea.6000 km huollon yhteydessä pesi vielä pyörän ilman että pyysin.
    Hidas ja vanha.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen