DD-lukko
pikalukko
ei mitään lukkoja veetään hihna auki
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Omistan kaksi Shoein kypärää, toinen DD:llä ja toinen pikalukolla. Ei mitään ogelmaa oo koskaan kummankaan kanssa ollu, joten mulle ei oo niin väliä kumpi siellä leuan alla on. Ratapotassa DD ja touringissa pikalukko...![]()
Honda CB1000RA -10
Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
Ongelman suuruuden hahmottamiseksi olisi paikallaan julkaista tilasto siitä, montako ihmistä Suomessa on kuollut tai loukkaantunut sen vuoksi, että kypärässä on ollut oikealla kireydellä oleva pikalukko eikä dd. Laittaisin tilaston itse, mutta en onnistunut löytämään yhtään tällaista tapausta.
Jos se dd on niin pätevä, silloin sillä kannattaisi korvata myös autojen turvavyön kiinnikkeet. Nehän ovat poikkeuksetta pahamaineisia pikalukkoja.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
^ Tällaista tilastoa ei tietenkään ole, koska jos on ajanut yhtään ylinopeutta niin tilastoon merkitään että menehtyi koska ajoi ylinopeutta.
Itsellä tahtoo pikalukko painaa aina johonkin aataminomenaan tai siltä se ainakin tuntuu. DD-lukossa ei ole mitään ylimääräistä joten se on mukavampi päällä.
Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
Hammastettu pikalukko. Ei ole käyttöönoton jälkeen tarvinut säätää kertaakaan.
Kawasaki ZX9R-B2