Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Kun säännöt sallivat bemarin Teleleverin ja Paraleverin, niin kyllähän sitä alitehoisella kardaanisohvallakin pärjää:
    BMW kulkee

Saati sitten kun tulee vähän tehokkaampi HP2-versio.
    Dixi et animam levavi
    No jopas. Täähän pitää panna tonne Ducati-osastoon ihan kiusaks. Että muka maatalaoustyökone vois olla nopee.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
    Niin tämä MRA on "for enthusiasts in Colorado and the surrounding area". Eli välttämättä ei ollut ihan nopeimpia kuskeja radalla... Eikä välttämättä sponssipyöriäkään monella muulla...

(Aina kun joku on nopeampi kuin Ducati, niin kyse on poikkeavista olosuhteista. )
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
    Lainaa (jjm @ Touko. 23 2007,17:56) kirjoitti
    (Aina kun joku on nopeampi kuin Ducati, niin kyse on poikkeavista olosuhteista. * )
    Tai paremmasta pyörästä...
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Lainaa (tapjar @ Touko. 23 2007,15:58) kirjoitti
    No jopas. Täähän pitää panna tonne Ducati-osastoon ihan kiusaks. Että muka maatalaoustyökone vois olla nopee.
    Sit ihmetellään miks Dukupojat provosoituu helposti.

Hurjaa kyllä, koskahan bimmerin matkavessat ilmestyy MotoGP:hen?
    Toi Bemarihan on ihan selvästi kierroskone...on siinä kuitenkin ajo-ominaisuudet ihan p*s*** verrattuna Ducatiin. Tai ainakin äänet...

Alusta on ainakin ihan surkee. Ainakin se on liian leveä....-tankista
    Hyvin kulkee - taas tuli voitto. Tälläisen jutun löysin yhdeltä foorumilta:

Lainaa kirjoitti
    BMW R1200S SWEEPS MEMORIAL WEEKEND DOUBLE HEADER IN THE MRA SUPERTWINS GTO HELD IN HASTINGS NE

The BMW R1200S piloted by #616 Brad Hendry trounced all competition in the double header Supertwins GTO races held by the Motorcycle Racing Association (MRA) over the Memorial Day weekend at the Motorsports Park Hastings complex in Hastings Nebraska.

The MRA 2nd Supertwins GTO race of the season on Sunday saw the BMW R1200S, starting from pole position, off to a slow start and into third position at turn 1 but into the lead after coming through a sweeping right hander turn 2. “I knew I had to make my move here as the two Ducati’s up front had more horsepower to my machine” said pilot Brad Hendry. “The telelever suspension system on the BMW allowed me faster corner speeds and I passed the Ducs into turn 2, then I turned on the awesome torque that the boxer engine has and pulled away in the first half of the long back straight” said Brad.

The BMW R1200S led the next 3 laps closely followed by Jon Glaefke on his Ducati 1098S, Ben Fox’s Ducati 996R and Jim Brewer bringing up fourth position on his Aprilia Mille. In the fourth lap, the higher horsepower Ducati 1098S of Jon Glaefke powered through the long back straight to take first position. The BMW R1200S held second position, closely following the 1098S, from the Ducatis and the Aprilia Mille during the next 4 laps.

Into the final turn the BMW R1200S powered under the first position Ducati 1098S to take first position. “Again the chassis features of the R1200S and the excellent torque delivery of the boxer engine was allowing me to hold a much faster corner speed on this fast flowing track and this really helped in the final turn to take that first position” said pilot Brad Hendry. “Jon was riding very well and it was all I could do to hold onto him doing most of the catch-up in the infield while he pulled me in the two long straights.”

The second Supertwins GTO race saw the R1200S in pole position and, after an excellent start, take the holeshot onto turn 1. Ben Fox on his Ducati 996R bird-dogged the R1200S for most of the race with the BMW R1200S leading the third race of the MRA Supertwins from start to finish. “Ben rode really well holding me in the in-field and catching me on the long straights” said R1200S pilot Brad Hendry (#616). “However the great cornering capability and wonderful torque delivery of the BMW came through for me in the fast corner sections and after about two thirds of the race I managed to pull a comfortable lead and bring my Bimmer home for the top podium position.”

#616 Brad Hendry is sponsored on his BMW R1200S by BMW Motorrad USA, EBMW Xplor.com, Foothills BMW Motorcycles, Michelin, Vanmar Racing, Bel-Ray Oils, Suomy, Spidi, Sidi and VP Fuels.

Prepared by Foothills BMW/Triumph Motorcycles of Lakewood Colorado
    Dixi et animam levavi
    Lainaa (möykky @ Touko. 24 2007,06:56) kirjoitti
    Toi Bemarihan on ihan selvästi kierroskone...on siinä kuitenkin ajo-ominaisuudet ihan p*s*** verrattuna Ducatiin. Tai ainakin äänet...

Alusta on ainakin ihan surkee. Ainakin se on liian leveä....-tankista
    No tossa jutussa kyllä kehuttiin just ajo-ominaisuuksia ja alustaa kun pystyi pitämään mutkassa suurempaa nopeutta. Mitä taas tulee kierroksiin niin käsittääkseni 1098 kiertää 3...4 tuhatta enemmän kuin R1200S....?

Mulla on ollut kaksi bemaria ja kaksi ducatia, on tosi vaikee sanoo kummasta pidän enemmän. Ainakin näin katuvehkeinä pidän molemmista todella paljon, ovat kyllä hyvin erilaisia. Kisapeleistä ei ole kokemusta. Että se provosoitumisista.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
    Tässä on yksi video kyydistä (ensin lämmittelykierros). Hyvin se kulkee ilmajäähdytteiseksi kardaanivetoiseksi Baijerilaiseksi Maatalous Wekottimeksi.
    Dixi et animam levavi
    Aika iloisesti näytti kulkevan! Jäljistä päätellen tuolla radalla oli pari autoa mennyt jossain vaiheessa vähän nurmikon puolelle jopa....
    Honda CBR1000 -88 ex
    Ducati ST4 -00 ex
    BMW K1200S -05 ex
    KTM 530 EXC-R -09 ex *(varastettu)
    KTM 125 EXC -07
    hyvin kulki suorilla meinas vaan loppua vauhti kesken
    Lainaa (ek@ @ Elo. 01 2007,10:28) kirjoitti
    Tässä on yksi video kyydistä (ensin lämmittelykierros). Hyvin se kulkee ilmajäähdytteiseksi kardaanivetoiseksi Baijerilaiseksi Maatalous Wekottimeksi.
    Aivan loistava video Tosi hauskaa kuunnella Bemarin rauhallista hurinaa, kun muut kiertää ja vinkuu kuin vanhojen gansterileffojen poliisisireenit

PPK

PS. Ei, mulla ei ole Bemaria tai Ducatia, vaan viheltävä CBR1000F.