Sivu: 66 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1656646566676876 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1951:stä 1980:een 2621:sta
  1. #1951
    Olisi ylimääräisenä käyttämättömät a-sarjan, eli pestävät ja öljyttävät ilmansuodattimet alkuperäisessä paketissa.

    Itselle kustansi 72€, nämä lähtevät 50€ noudettuna tai + postikulut.

    Ja suodattimet Porin seudulla.
    * Joka kaasua säästää, se moottoriaan vihaa
  2. #1952
    Lainaa Wesipyssy kirjoitti Katso viesti
    20 Nm näyttää olevan korjausoppaas
    laitoin ekana räikällä putket kiinni sillain kun uskalsin ja nyt tarkastin sitten oikein momenttiavaimella niin oli melkein just toi 20nm aika ihmeellisen lähelle noin näppituntumalta:-)
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  3. #1953
    Wesipyssy: Bilteman pukin ostin juuri eteen ja hyvin toimii, olisko ollu 49,90€
    Takanakin saman liikkeen 25€ pukki on toiminut hyvin
    Viimeksi muokannut: Manukki; 18.04.2012 klo 01:02.
    Suzuki GSX-1300RA Hayabusa 2015

    Ex: KTM 950 SMR vm.2008, Ducati Monster S2R 1000 vm.2006, Kawasaki ZX-12R vm.2003, Ducati S 900 HF vm.2004
  4. #1954
    Itse hankein Motonetin alakolmiosta nostavan etunostimen, eikä ainakaan sitä voi suositella 12r:n omistajalle. Nostimen "tappi" oli sen verran massiivinen, ettei sitä meinannut saada paikalleen, vaikka etulokasuojakin oli irti. Toimii melko hyvin sentään takanostimena..

    Ja pieni kaupallinen tiedote:
    Olisin kiinnostunut ostamaan '02 B-malliin sopivan Power Commanderin (206-411), ja matkustajan paikalle tulevan istuinsuojan. Värillä ei väliä, musta plussaa. Yhteydenotot: villeroine(tämäpois)@hotmail.com

    p.s. Ja on skannailtu ebayta koko talvi suojan puolesta, mutta melko kiven alla ovat. Yhtä ostinkin, rahat meni, kilke ei saapunut.

    edit: Molemmat osat hommattu, kiitos orgin.
    Viimeksi muokannut: WVW; 31.05.2012 klo 00:17.
  5. #1955
    ^jos ostit ebaystä niin kannattaa käyttää sitä moneyback toimintoa.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  6. #1956
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    ^jos ostit ebaystä niin kannattaa käyttää sitä moneyback toimintoa.
    Uskoin tyhmänä myyjän vakuutteluja, enkä silloin tiennyt että money backissa oli se 45pv takaraja. Kyllähän se vähän söi miestä, kun 47. päivänä yritin sitä ilmoa tehdä..
  7. #1957
    Nada...
    Suzuki GSX-1300RA Hayabusa 2015

    Ex: KTM 950 SMR vm.2008, Ducati Monster S2R 1000 vm.2006, Kawasaki ZX-12R vm.2003, Ducati S 900 HF vm.2004
  8. #1958
    Lainaa WVW kirjoitti Katso viesti
    Itse hankein Motonetin alakolmiosta nostavan etunostimen, eikä ainakaan sitä voi suositella 12r:n omistajalle. Nostimen "tappi" oli sen verran massiivinen, ettei sitä meinannut saada paikalleen, vaikka etulokasuojakin oli irti. Toimii melko hyvin sentään takanostimena..

    Ja pieni kaupallinen tiedote:
    Olisin kiinnostunut ostamaan '02 B-malliin sopivan Power Commanderin (206-411), ja matkustajan paikalle tulevan istuinsuojan. Värillä ei väliä, musta plussaa. Yhteydenotot: villeroine(tämäpois)@hotmail.com

    p.s. Ja on skannailtu ebayta koko talvi suojan puolesta, mutta melko kiven alla ovat. Yhtä ostinkin, rahat meni, kilke ei saapunut.
    tohon käy kans se vanhempi commanderi ,omassa on se ja on 2003 mallia
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  9. #1959
    Lainaa WVW kirjoitti Katso viesti
    Itse hankein Motonetin alakolmiosta nostavan etunostimen, eikä ainakaan sitä voi suositella 12r:n omistajalle. Nostimen "tappi" oli sen verran massiivinen, ettei sitä meinannut saada paikalleen, vaikka etulokasuojakin oli irti. Toimii melko hyvin sentään takanostimena..

    Ja pieni kaupallinen tiedote:
    Olisin kiinnostunut ostamaan '02 B-malliin sopivan Power Commanderin (206-411), ja matkustajan paikalle tulevan istuinsuojan. Värillä ei väliä, musta plussaa. Yhteydenotot: villeroine(tämäpois)@hotmail.com

    p.s. Ja on skannailtu ebayta koko talvi suojan puolesta, mutta melko kiven alla ovat. Yhtä ostinkin, rahat meni, kilke ei saapunut.
    löytys toi suoja jos vielä kiinnostaa
  10. #1960
    Oliko näin et 2.8l meni öljyä moottoriin jos vaihtaa myös suodattimen??
  11. #1961
    Lainaa Ninja-12R kirjoitti Katso viesti
    Oliko näin et 2.8l meni öljyä moottoriin jos vaihtaa myös suodattimen??
    Olisiko 3,5- 3,6 ltr virallisesti oikeampi.
    E. Tarkkana että öljynpainevalo sammuu eli öljy lähtee kiertämään.
    Viimeksi muokannut: lippa; 21.04.2012 klo 02:17.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  12. #1962
    niin kun siinä mootorin kopassa on et ilmansuodatinta oliko 2.6L ja Suodattimen kans 2.8L ja sit oli tuo 3.6L.. onko se nyt sitten tuo 3.6L Vai 2.8L
  13. #1963
    Tilasin Michelinin power Pure renkaat, kokoa 190/55 ja tietty se normaali eturengas tuohon omaan pyörään. Mitä porukat näistä on mieltä, kellä sellaiset on alla olleet? mainostavat noita kilon kevyemmiksi kuin joitakin vastaavia renkaita kilpailijoilta.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  14. #1964
    Lainaa Ninja-12R kirjoitti Katso viesti
    niin kun siinä mootorin kopassa on et ilmansuodatinta oliko 2.6L ja Suodattimen kans 2.8L ja sit oli tuo 3.6L.. onko se nyt sitten tuo 3.6L Vai 2.8L
    Muistelen että lähemmäs 3,5l sinne menee todellisuudessa..
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  15. #1965
    Lainaa Elmeri H. kirjoitti Katso viesti
    Muistelen että lähemmäs 3,5l sinne menee todellisuudessa..
    toi on liikaa http://kawasakiworld.com/zx-12r/4612...oil-level.html tossa on jotain juttua aiheesta
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  16. #1966
    Ostakaa 4litran kanisteri se ainakin riittää ja sitten kun tuosta tarkastus linssissä on oikea määrä niin se on siinä ekan käynnistyksen jälkeen saa varmaan lisätä vähän. ei voi olla vaikeeta.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  17. #1967
    Lainaa zeta1 kirjoitti Katso viesti
    Ostakaa 4litran kanisteri se ainakin riittää ja sitten kun tuosta tarkastus linssissä on oikea määrä niin se on siinä ekan käynnistyksen jälkeen saa varmaan lisätä vähän. ei voi olla vaikeeta.
    Eihä tuo nyt niin selvä asia tunnu olevan... ite kans laittanut tuon 3.5l öljyä moottoriin aina kun olen vaihtanut öljyt.
    luulen et oikea määärä ois tuo 2.8L suodattimen kans.. Mites tuo tarkastus linssi toimi?? oliko et se pitää olla puolillaan kun pyörä on suorassa vai sit ihan siihen linssin ylälaitaan se öljyntaso??
  18. #1968
    Lainaa Ninja-12R kirjoitti Katso viesti
    Eihä tuo nyt niin selvä asia tunnu olevan... ite kans laittanut tuon 3.5l öljyä moottoriin aina kun olen vaihtanut öljyt.
    luulen et oikea määärä ois tuo 2.8L suodattimen kans.. Mites tuo tarkastus linssi toimi?? oliko et se pitää olla puolillaan kun pyörä on suorassa vai sit ihan siihen linssin ylälaitaan se öljyntaso??
    eikös siinä ole ne viivat jonka välissä sen öljyn olis hyvä olla kun pyörä on suorassa.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  19. #1969
    Lainaa Ninja-12R kirjoitti Katso viesti
    Eihä tuo nyt niin selvä asia tunnu olevan... ite kans laittanut tuon 3.5l öljyä moottoriin aina kun olen vaihtanut öljyt.
    luulen et oikea määärä ois tuo 2.8L suodattimen kans.. Mites tuo tarkastus linssi toimi?? oliko et se pitää olla puolillaan kun pyörä on suorassa vai sit ihan siihen linssin ylälaitaan se öljyntaso??
    itse pitänyt sen öljypinnan linssin puolivälin alapuolella,niinhän tuolla kawasakiworldissä joku kirjoitti että ylitäytöllä
    olis penkitetty 7hp vähemmän ,tiedä sitten pitääkö paikkansa, mutta tollai täytettynä vähän lähempänä tehtaan haluamaa öljyn määrää
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  20. #1970
    Huomenta !

    Olen hommaamassa pyärää viimeistään 2 viikon sisään . Rahapussi ei kestä kuin 00-03 mallisiin .

    Kysymys kuuluukin. Tuon ikäisessä onko oleellista milllään lailla muu asia kuin .Yleiskunto,huollot,ajomäärä

    Varmaankin aika lailla sama onko A , A2 tai B malli ??

    Erittäin kiitollisena otetaan tietoa vastaan !!!

    Ja mitä erityisesti tarvii kattoa .
  21. #1971
    Lainaa qazwsx kirjoitti Katso viesti
    Tilasin Michelinin power Pure renkaat, kokoa 190/55 ja tietty se normaali eturengas tuohon omaan pyörään. Mitä porukat näistä on mieltä, kellä sellaiset on alla olleet? mainostavat noita kilon kevyemmiksi kuin joitakin vastaavia renkaita kilpailijoilta.
    Mulla tutulla oli sellaiset busassa ja ihan perus ok renkaat oli hänen mielestään...sitä keveyttä hänen mielestään nyt ei sen kummemmin huomannut verrokkina aikaisempiin metzelereihin.
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  22. #1972
    Lainaa tl72 kirjoitti Katso viesti
    itse pitänyt sen öljypinnan linssin puolivälin alapuolella,niinhän tuolla kawasakiworldissä joku kirjoitti että ylitäytöllä
    olis penkitetty 7hp vähemmän ,tiedä sitten pitääkö paikkansa, mutta tollai täytettynä vähän lähempänä tehtaan haluamaa öljyn määrää
    Kun nyt laittaa öljyt keskitason ja täyden väliin niin ei hirveän väärin voi mennä!
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  23. #1973
    Lainaa Rokkeri13 kirjoitti Katso viesti
    Huomenta !

    Olen hommaamassa pyärää viimeistään 2 viikon sisään . Rahapussi ei kestä kuin 00-03 mallisiin .

    Kysymys kuuluukin. Tuon ikäisessä onko oleellista milllään lailla muu asia kuin .Yleiskunto,huollot,ajomäärä

    Varmaankin aika lailla sama onko A , A2 tai B malli ??

    Erittäin kiitollisena otetaan tietoa vastaan !!!

    Ja mitä erityisesti tarvii kattoa .

    Jos englannin kieli sujuu niin tuolta kannattaa lukea nuo muutamat pysyvät ketjut:http://kawasakiworld.com/zx-12r/
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  24. #1974
    Lainaa Simppa70 kirjoitti Katso viesti
    Mulla tutulla oli sellaiset busassa ja ihan perus ok renkaat oli hänen mielestään...sitä keveyttä hänen mielestään nyt ei sen kummemmin huomannut verrokkina aikaisempiin metzelereihin.

    Ok! Tilailin noita muutaman alkukesäksi Pisti vaan tuo kilon painoero silmään, kun ollu tässä vähän yritystä tuota painoa tiputella pyörästä ja kuskista myös.

    Tuollainen kilon ero meinaa mun kokemuksien perusteella että nuo renkaat on käytännössä ilmaiset sen verran kallista tuo pyöränkevennys tuntuu olevan.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  25. #1975
    Lainaa qazwsx kirjoitti Katso viesti
    Tilasin Michelinin power Pure renkaat, kokoa 190/55 ja tietty se normaali eturengas tuohon omaan pyörään. Mitä porukat näistä on mieltä, kellä sellaiset on alla olleet? mainostavat noita kilon kevyemmiksi kuin joitakin vastaavia renkaita kilpailijoilta.

    Ok renkaat, kuluu vaan nopeasti. Otin noiden jälkeen sportsmartit ja tuntuvat jotenkin paremmilta, vaikka mun taidoilla ei varmaan kumpaakaan ulosmitata.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  26. #1976
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    Ok renkaat, kuluu vaan nopeasti. Otin noiden jälkeen sportsmartit ja tuntuvat jotenkin paremmilta, vaikka mun taidoilla ei varmaan kumpaakaan ulosmitata.
    Oliko nuo molemmat renkaat samaa kokoa?
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  27. #1977
    Lainaa Rokkeri13 kirjoitti Katso viesti
    Huomenta !

    Olen hommaamassa pyärää viimeistään 2 viikon sisään . Rahapussi ei kestä kuin 00-03 mallisiin .

    Kysymys kuuluukin. Tuon ikäisessä onko oleellista milllään lailla muu asia kuin .Yleiskunto,huollot,ajomäärä

    Varmaankin aika lailla sama onko A , A2 tai B malli ??

    Erittäin kiitollisena otetaan tietoa vastaan !!!

    Ja mitä erityisesti tarvii kattoa .

    Jos budjetti tosiaan tiukka niin kannattaa varmaan yrittää löytää kulutusosiltaankin mahdollisimman hyväkuntoinen pyörä .

    Sitten toinen juttu mikä tuli mieleen on se, että ostaako vakiokuntoisen, vai sellaisen josta esim putki ja pc3 jo löytyy.
    Itekkin olin saman asian kanssa pyörää etsimässä viime kesänä, hinnoissa ei juurikaan eroa vakion ja "viritetyn" välillä.
    Toista tonnia saa laittaa euroja jos nämä osat sitten laittaa uutena ja säädättää pc3 kartan.

    Oma mielipide on A ja B mallien välillä se, että A mallista löytyy luonnetta enempi ja on se alkuperäinen kesyttämätön versio.

    Tuo kawasakiworld sivu on tosiaan hyvä tietolähde näihin. Pari iltaa lueskelee sitä niin on varmaan tullut paljon asiaa.
    Viimeksi muokannut: Wesipyssy; 22.04.2012 klo 14:31.
    B-King K8, The Black One.
  28. #1978
    Lainaa qazwsx kirjoitti Katso viesti
    Jos englannin kieli sujuu niin tuolta kannattaa lukea nuo muutamat pysyvät ketjut:http://kawasakiworld.com/zx-12r/
    Mooro !

    Kun ei lontoo taitu oikein
  29. #1979
    Lainaa Rokkeri13 kirjoitti Katso viesti
    Mooro !

    Kun ei lontoo taitu oikein

    Siinä toisessa ketjussa nim. Murina jo kertoikin paljon asiaa. Monissa jutuissa tuolla on kuvat mukana niin auttaa selventämään juttua vaikkei kirjoituksesta kaikkea yrmärtäiskään. Ittekin luen (katselen kuvat) espanjalaisia pyörälehtiä vaukkei kaikkea ymmärräkään.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  30.  
  31. #1980
    Itsekin pidän sitä tärkeänä juttuna että tuo putki ja pc löytyisi jo ostaessa jos sellaisia ylipäänsä haaveilee,koska siinä tosiaan säästää helposti sen 1000 lappusen. Liike ei niistä kuitenkaan hyvitä 200-300 enempää vaikka olet itsesi kipeäksi niistä maksanut.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Sivu: 66 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1656646566676876 ... ViimeinenViimeinen