Sivu: 86 / 86:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3676848586
Tulokset 2551:stä 2576:een 2576:sta
  1. #2551
    Uittu ennevanhaa, ainaskii amikses opettii mäntienasennus, yläkautta puristimen avulla!.?
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  2. #2552
    Lainaa Petteri80 kirjoitti Katso viesti
    Tilannepäivitystä tähän allekirjoittaneen keissiin, popparit äärrelleen..

    Pari viikkoa sitten löytyi käytetyt ok kuntoiset männät toisesta paikallisesta mp-huollosta jotka kävin lunastamassa pois. Näille sitten tilasin Saksasta uudet männänrenkaat. Renkaat tuli viikko takaperin tiistaina ja kiikutin ne suoraan pyörän korjaajalle, samalla näin omin silmin männät joista 2kpl oli tosiaan aika heikossa hapessa kuten kuvista näkyi.

    Noh, viime viikon perjantaina aamupäivästä korjaaja soittaa että on ongelmia, männät ei mene paikalleen kun öljyrengas on liian pitkä! Kysyin et miten se on mahdollista? Sanoi että luultavasti vika renkaissa (alkuperäisessä paketissa, osanumero oikea..). Kysyin onko käyttänyt asennustyökalua niin ei, kuulemma ruuvimeisselillä yrittänyt kun sillä on ennekin mennyt ja useita satoja renkaita asentanut sillä.. Asia jäi sillä erää siihen kun ei tuntunut olevan kummallakaan ratkaisua ongelmaan.
    Myöhemmin illalla soittaa uudelleen: ei mene paikalleen edelleenkään ja että näyttää siltä sylinteriputkien alaosat on niin rosoiset ja viimeistelemättömät että niiden takia kanittaa vastaan. Että luultavasti jo tehtaalla uutena jätetty niin. Kuulemma niissä orkkismännänrenkaissakin jälkiä.. ja nyt kun se oli runnonu niitä uusia mäntiä paikalleen, oli uudet männänrenkaat ottanu osumaa --> ei suosittele että kasataan niillä.

    Eilen ma. soitti taas, oli hionu sylinteriputkien alaosia lisää ja nyt männät meni jo paremmin paikalleen mutta renkaat tietty olisi edelleen hyvä vaihtaa. Kysyin kumpi ne sitten maksaa? Vastaus oli pienen kiroilun ja äänen korottamisen siivittämänä: "Ootko sitä mieltä että minun pitää ne maksaa vaikka oon tehny monta tuntia töitä että saisin nuo männät menemään paikalleen!".. En jaksanu alkaa vääntämään kun tuntuu olevan niin hankala tapaus. Sovittiin sitten niin että ei veloita mitään niistä tunneista jotka käytti viilailuun, hiomiseen, what ever.. ja minä maksan ne männänrenkaat. Saa se ilmeisesti niistä jotain alennusta ettei tarvi maksaa 69e/srj +pk..

    Eli nyt sit ootellaan toista kertaa männänrenkaita, toivottavasti tulis pe. tai viimeistöön ensi viikolla et sais pyörän viimein ajoon. Eihän tässä oo mennykään kun kuukausi ja aika monta hienoa ajopäivää hukkaan.

    Sorryt vaan kun tuli vähän pitkä teksti.
    Mut voitte uskoa et tää on kysyny hermoja ihan v#/$sti..

    Ps. Arveli että noiden mäntien hajoaminen ois saattamu johtuu myös siitä et noista sylinterien alaosien rosoista. Kasausvaiheessa pakolla laitettu tms. Mitäs mieltä olette?
    Kyllä ruuvimeisseli kuullostaa aika typerältä tossa hommassa,itse laitoin 12r männät paikalleen yläkautta kaljatölkista tehdyllä puristin viritelmällä ,hyvin ainakin mosa toiminut
    tl1000s >zx12r 03
  3. #2553
    Vaikuttaa melko osaavalta, tehokkaalta ja asiakaslähtöiseltä verstaalta.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  4. #2554
    Ilmeisesti ei oo jaksettu kantta irrottaa...

    Pajahan on todettu asialliseksi jo ajat sitten.... Toivotaan nyt että saat sen vielä ajoon täksi kesäksi.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  5. #2555
    Nyt on näemmä tullut tusinaankin ecun säätö mahdollisuus:
    http://www.woolichracing.com/product...x#productTable

    Features available for Kawasaki ZX12R 2004-2006

    IAP Fuel Maps
    TPS Fuel Maps
    Ignition Timing Maps
    Ignition Dwell Maps
    Adjust RPM Limiters
    Disable Top Speed Limiter
    ECU Mode
    Woolich Racing AutoTune
    Real Time Engine Data
    Z1000 '10
  6. #2556
    Tuossa vuosi pari sitten kun pyörän hommasin valittelin täälläkin huonoja jarruja ja kyselin miten kuntoon. Jostain foorumeilta sain sen käsityksen että jarrut on vaan huonot ja pitää modata jotkut muut tilalle. No nyt on kuitenkin kaikki muu uutta paitsi pääsylinteri ja jarrusatulat. On parhaat jarrut mitä mun pyörissä on koskaan ollut eli ihan kelvottomat noi ei tunnu olevan ehjänä.

    Onkos täällä kukaan muuten muutanut nakuksi omaansa? Kattelin että kohtuu helpolla vois muuntua mutta vaikuttaakohan tuo imuputkiston lyhennys kovin haitallisesti?
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  7. #2557
    Lainaa ÖÖ. kirjoitti Katso viesti
    Tuossa vuosi pari sitten kun pyörän hommasin valittelin täälläkin huonoja jarruja ja kyselin miten kuntoon. Jostain foorumeilta sain sen käsityksen että jarrut on vaan huonot ja pitää modata jotkut muut tilalle. No nyt on kuitenkin kaikki muu uutta paitsi pääsylinteri ja jarrusatulat. On parhaat jarrut mitä mun pyörissä on koskaan ollut eli ihan kelvottomat noi ei tunnu olevan ehjänä.

    Onkos täällä kukaan muuten muutanut nakuksi omaansa? Kattelin että kohtuu helpolla vois muuntua mutta vaikuttaakohan tuo imuputkiston lyhennys kovin haitallisesti?

    Joo, kyllä niistä jarruista hyvät saa mutta sitten kohta on taas männät jumissa ja pura-putsaa-kasaa edessä.
    Hajapusan männät kuulemma parempia, päällystetty jollain. Ei tullu kokeiltua.

    Ja ei haittaa yhtään vaikka revit ne ram-air torvet kuikkaan. Kunhan saat siihen jotain näkösuojaa päälle ;)
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  8. #2558
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    Joo, kyllä niistä jarruista hyvät saa mutta sitten kohta on taas männät jumissa ja pura-putsaa-kasaa edessä.
    Hajapusan männät kuulemma parempia, päällystetty jollain. Ei tullu kokeiltua.

    Ja ei haittaa yhtään vaikka revit ne ram-air torvet kuikkaan. Kunhan saat siihen jotain näkösuojaa päälle ;)
    Onkohan noissa Busan mäntäsarjoissa jotain eroja mantereittain kun jenkeissä näyttää olevan reilusti alle 100 $ ja Euroopassa 200 € tietämillä? Ite ostin Ebaystä setin jonkun pajan ite tekemiä joka ei näytä olevan pinnoitettu, katotaan kuinka kestää.

    Okei hyvä tietää pitää miettiä jos joku ilta vähän askartelis.
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  9. #2559
    Lainaa ÖÖ. kirjoitti Katso viesti
    Onkos täällä kukaan muuten muutanut nakuksi omaansa? Kattelin että kohtuu helpolla vois muuntua mutta vaikuttaakohan tuo imuputkiston lyhennys kovin haitallisesti?
    O. Ei oo ainakaan itsellä vaikuttanut persdynon perusteella imuputkien lyhentyminen. Missään mörkösateessa ei oo kyllä tullut ajettua joilloin vedestä vois olla haittaa.

    Naku.

    Lainaa Attitude kirjoitti Katso viesti
    Nyt on näemmä tullut tusinaankin ecun säätö mahdollisuus:
    http://www.woolichracing.com/product...x#productTable
    Viimeksi muokannut: slip; 03.07.2017 klo 14:45.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  10. #2560
    Lainaa Petteri80 kirjoitti Katso viesti
    Tilannepäivitystä tähän allekirjoittaneen keissiin, popparit äärrelleen..
    Joko ?
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  11. #2561
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    Joko ?
    Jep.

    Parisen tonnia tullu mittariin ja hyvin pelaa. Ruutia ihan riittävästi
    Tai no, bensamittari sekoilee omiaan eli näyttää liikaa, etujarrut ravistaa sekä pientä nypytystä havaittavissa tasakaasulla ajettaessa.

    Kulutus yllättävän kohtuullinen, mittasin matka-ajossa n. 5,5l. Mites muilla?
  12. #2562
    Kyllä tuo 5,5l on todella vähän tälle pyörämallille, jos paikkansa pitää. Käyvät nimittäin pienillä kaasunavaumilla yleensä aina paksulla ja millään commandereilla ei tuota ongelmaa ratkaista, koska TPS-kartan modaus ei siihen vaikuta. Nyt toki tuo ECU:n peukalointimahdollisuus uusimpiin malleihin mahdollistaisi säätää ne seokset tontilleen.

    Oisinko 6,5l/100km matkassa päässyt ja kulutus on suunnilleen sama riippumatta ajaako tasakaasulla 100km/h vai 150km/h keskinopeudella em. jutusta johtuen
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  13. #2563
    7-8L sen alle ikinä päässyt,tosin ei ole tullut kyllä seurattuakaan pariin vuoteen, kävin heittään lenkin pitkästä aikaa tusinalla ja onneksi vaihtokuume loppu siihen ,
    tl1000s >zx12r 03
  14. #2564
    Moroo omistan 12r 2002 on yosimuranputkisto,commanden 5,ensin edellinen omistaja oli säädättäny 2-3 tonnin välillä ei tapahtunu mitään ja nyt ite käyttäny 2 säädätyksessä tänä kesänä nyt 2,5 tonnii iha pikkunen tyhjä kohta mut matkassa 3000 paikkeilla nykyttää ja ei lähe kunnolla käyntiin eikä kuumana välillä lähtee hyvin mut välillä ei aika veemäistä ajella
  15. #2565
    moroo sen tän kesän ekan säädön jälkeen kulutus tippu satasella 1 litran jos ajelee rauhallisesti mikä "välillä" vaikeeta hommaa
    Tomi Partanen
  16. #2566
    Kuulostaa siltä, että kannattaa ehkä vielä kolmannen kerran upottaa rahansa noin paskoille säätäjille?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  17. #2567
    No kerroppa hyvä säätäjä
    Tomi Partanen
  18. #2568
    Miten ois tulppien vaihto ens alkuun...
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  19. #2569
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    Miten ois tulppien vaihto ens alkuun...
    Ja alkuperäiset eikä mitään iridiumia
    tl1000s >zx12r 03
  20. #2570
    Lainaa tl72 kirjoitti Katso viesti
    Ja alkuperäiset eikä mitään iridiumia
    Kerro toki lisää...
  21. #2571
    No plattarit toimii jostain syystä paremmin ainakin oman kokemuksen mukaan. Jostain syystä iridiumit ei kestä...
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  22. #2572
    tosapa72. Onkohan sulla tuossa säädettävä syttypyörä. Niissä on tyyppivikana että ruuvikiristys löystyy ilmeisesti lämmön takia ja sen myötä ennakko muuttuu. Sytytyskoppa sijaitsee oikealla puolella kytkinkopan vieressä keulan suuntaan.
    Team Täystuho
  23. #2573
    Morjesta vaan kaikille, tuossa pari päivää takaperin tuli talliin 2001 zx-12r ja kyselisinkin että olisko jollain ylimääräisenä powercommanderia ja kokoputkea,niin saisi talvelle jotain tekemistä, ja oisko kellään tietoa missä hinnoissa kawan venttiilikopan tiiviste on?
  24. #2574
    Täytyy tarkistaa onko syttypyörää säädetty, kiitos tiedoista
  25. #2575
    Venakopantiiviste alkuperäinen maksoi 85e
  26.  
  27. #2576
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    No plattarit toimii jostain syystä paremmin ainakin oman kokemuksen mukaan. Jostain syystä iridiumit ei kestä...
    Joo ,Iridiumit kesti 2500km .Minkäs valmistajan kytkinlevyt kestää varmasti,orggikset kestänyt sen 52tkm
    tl1000s >zx12r 03
Sivu: 86 / 86:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3676848586