Sivu: 4 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234561454 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 2621:sta
  1. #91
    Lainaa (kawabata @ Elo. 10 2007,13:15) kirjoitti
    Lainaa (pt. @ Elo. 10 2007,12:32) kirjoitti
    Kaksi 12R purkaneena ja aika hyvällä prosentilla kasanneena on tutuksi tullutta. Toki tähän päälle toiseen pyörään suoritetut huollot, jolloin aina saa purkaa. Ja toisaalta noiden kanssa ei ole tarvinnut ottaa neuvoantavia, jotta keksii mitä insinööri on miettinyt...

    Mikäpäs sen rattoisampaa kuin väkertää kesäilmoilla pyörää palasiksi, kun hikivirtaa ja kädet ei pidä mitään ym.

    Ja aiheesta toiseen:

    Kiinnostaako ketään tälläinen öljykorkki? Osoite tuohon kauppaan on tässä.

    Itse otan yhden, muttei tarvisi kaikkea lähetyskulua maksaa, niin jos joku toinenkin kaipaisi, niin voisi ottaa kerralla useamman.
    kiinnostaa tuommoinen öljykorkki mikäli on ns. torx- tai lukittavamallinen. siis jos on semmoinen, niin yhden voisin ottaa ja mikäli hinta jää kohtuulliseksi kuitenkin. (muoks. katoinkin sen hinnan ja näytti olevan vain 12 euroa vai puntaako se oli, no oli mitä oli, niin ei kallis kuitenkaan eli ottanen yhen. sitten siellä oli magneeton billet-suojia ja myös kaiketi kytkimen suojia, mutta aika hintavia ((jollain ihmehomo-kiillotuksella nekin hinkattu)) ja magneetonsuojissa näkyi olevan jotain eroa A-mallin since 2000 - ad 2001 ja B-mallin since 2002 - ad 2006 välillä. myös kytkimensuojakupu, mikäli semmoinen kotuuhintainen löytyisi jostain, niin kiinnostaisi, saisi olla kusilaitua eli lasikuita, hiilaria, alumiinia, terästä tai mitä vaan kestävää materiaalia kun tuo oma vakioinen ei normikaatumisia pikkuvauhdeissakaan välttämättä kestä murtumatta, muoks loppu.)

    zx12r kwakan kanssa esim. jos, siis jos, joutuu venojen säätöpaloja vaihtamaan, niin nokat on irroitettava, se saattaa olla työläämpää kuin monissa muissa pyörissä, esim. zzr10,11,12-sarjan vekottimissa säätöpalat on lapsellisen helppo vaihtaa kun kääntää vivun syrjään ja plumps vaan magneetilla tai jollain muulla konstilla ne lähtee, vaikka pihillä tai puukolla kaivamalla.
    kyllähän tuollaisen korkin vois ottaa...
  2. #92
    Mites näin helteillä keittääkö muilla 12 R?

    Mulla keittelee silloin tällöin, jos hidasta ajoa kaupungissa ja fläkti huutaa. Kerran jopa pullautti 1/2 litraa nestettä pihalle, onko normaalia. Voi olla että jos vaiva jatkuu, on käännyttävä ostamaan uusi syylärin korkki ja jos ei senkään jälkeen niin koneen kyljessä termarin kimppuun. Mulla vm -01 A malli, mites muilla keitosten kanssa?
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  3. #93
    Lainaa (katteetonlupaus @ Elo. 14 2007,22:29) kirjoitti
    Mites näin helteillä keittääkö muilla 12 R?

    Mulla keittelee silloin tällöin, jos hidasta ajoa kaupungissa ja fläkti huutaa. Kerran jopa pullautti 1/2 litraa nestettä pihalle, onko normaalia. Voi olla että jos vaiva jatkuu, on käännyttävä ostamaan uusi syylärin korkki ja jos ei senkään jälkeen niin koneen kyljessä termarin kimppuun. Mulla vm -01 A malli, mites muilla keitosten kanssa?
    ei ole koskaan keitellyt ainakaan mulla a-mallinen. onko nesteseoksessa tarpeeksi vettä? meinaan jos on glycolia eli pakkasnestettä liikaa, vaikkapa yli puolet, niin kesäkuumalla sen nesteseoksen jäähdytysteho on paljonkin heikompi kuin esim. pelkän veden tai siis laimeamman nesteen.

    flekti kyllä huutaa kun helteellä olen ajanut stadin ruuhkassa joskus. huutaa vähän väliä, mutta ei ole pulautellut kertaakaan.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  4. #94
    Ei keittele.

    Mulla särisee jokin 3500 ja 4400-4500 RPM kohdilla. Aika ärsyttävää. Voisko olla että nokkaketjun kiristin on löystynyt? Kuullostaa hieman samalta kun mun entinen honda CBR jossa tämä kiristin on tyyppivika...
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  5. #95
    Tilasin Sumekolta nyt ensin uuden syylärin korkin. Kun nyt näyttää siltä, ettei jäähdytysjärjestelmaan tule painetta tarpeeksi. On varmaan korkista jousi veltostunut.

    Ja silloin kun painetta ei ole tarpeeksi, kiehumispiste laskee ja kyllä kuumalla keittelee...

    PS. Oli muuten kallis korkki, 49,70e
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  6. #96
    Ulkopuolinen kymysys.. Mitä versioita 12 ärrästä on olemassa kun täällä puhutaan A mallista jne. Missä vuosimalleissa muutos tapahtuu ja onko pyörissä kuinka merkittäviä eroja teknisesti?
    Niin ja tuntuuko peli kestävältä vai onko ollu ns "lastentauteja" tai ylimääräisiä pikkuvikoja?
  7. #97
    tossun... kaksi versiota, A- ja B-malli. A1 tuli 2000 ja A2 2001, ainoat erot olivat uudempaan ilmestyneet teippaukset katteen sivuihin ja sininen väritys. myös A1 oli kawan kilpavihreänä saksanmaahantuojan erikoismallina myynnissä.

    B-malli tuli 2002. siihen tehtiin enemmänkin muutoksia A-malliin verrattuna, 140 kohtaa muutettiin, myös ulkonäköä aavistuksen etukatteen, mittariston, etulokarin, penkin ja peilien kohdilta. painekotelo suureni hieman ja bensatankki pieneni 19 litraan, vääntö parani himpun vaikka ilmoitetut arvot ovat samoja. samalla kisamaista kaasua pyrittiin pehmentämään vaihtamalla kaasurissa epäkeskoiseen.

    B4 oli enemmän muutoksia, mm. radiaalijarrut eteen, kaksoisläppäruiskut.

    B6 oli viimeinen tusinan mallivuosi.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  8. #98
    Täälä on listattu kaikki eri värit ja mallit (A&B) mitä eri vuosina on ollut. Vähän kun opiskelee niin pystyy värin perusteella sanomaan pyörän vuosimallin, ainakin noista vähän vanhemmista. Samalla sivulla on muutakin hyvää nippelitietoa pyörään liittyen.
  9. #99
    Lainaa (FZR 1000 @ Elo. 16 2007,23:38) kirjoitti
    Täälä on listattu kaikki eri värit ja mallit (A&B) mitä eri vuosina on ollut. Vähän kun opiskelee niin pystyy värin perusteella sanomaan pyörän vuosimallin, ainakin noista vähän vanhemmista. Samalla sivulla on muutakin hyvää nippelitietoa pyörään liittyen.
    tuossa linkissä oli ainakin melkein kaikki värit. puuttui juuri se mikä on mun pyörän väri eli tuo vm. 2000 limited edition. se kuvassa ollut vihreä oli suomeenkin tuotu metallinvihreä, limitedissä on kawan kilpaväri ja ei metallisävyä. sitten taas jenkkilässä on usein ihan omia värisävyjään. niistä voisi kenties vaikka JaL3 jotain kenties mainita.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  10. #100
    Lainaa (kawabata @ Elo. 17 2007,00:36) kirjoitti
    Lainaa (FZR 1000 @ Elo. 16 2007,23:38) kirjoitti
    Täälä on listattu kaikki eri värit ja mallit (A&B) mitä eri vuosina on ollut. Vähän kun opiskelee niin pystyy värin perusteella sanomaan pyörän vuosimallin, ainakin noista vähän vanhemmista. Samalla sivulla on muutakin hyvää nippelitietoa pyörään liittyen.
    tuossa linkissä oli ainakin melkein kaikki värit. puuttui juuri se mikä on mun pyörän väri eli tuo vm. 2000 limited edition. se kuvassa ollut vihreä oli suomeenkin tuotu metallinvihreä, limitedissä on kawan kilpaväri ja ei metallisävyä. sitten taas jenkkilässä on usein ihan omia värisävyjään. niistä voisi kenties vaikka JaL3 jotain kenties mainita.
    Eikös tuo ensimmäinen kuva ole juuri tuo limited editionin väri? Pieniä kuvia kylläkin, mutta 2001 vuoden vihreä ainakin on metalliväri.

    Itsellä on myös tuo limited edition Kawan kisavärillä.
    Pyörätön
    History: KTM Superduke 990 -08, GPz500S , GPz600R , FZR1000, ZX-12R
  11. #101
    Lainaa (prinne @ Elo. 17 2007,07:08) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Elo. 17 2007,00:36) kirjoitti
    Lainaa (FZR 1000 @ Elo. 16 2007,23:38) kirjoitti
    Täälä on listattu kaikki eri värit ja mallit (A&B) mitä eri vuosina on ollut. Vähän kun opiskelee niin pystyy värin perusteella sanomaan pyörän vuosimallin, ainakin noista vähän vanhemmista. Samalla sivulla on muutakin hyvää nippelitietoa pyörään liittyen.
    tuossa linkissä oli ainakin melkein kaikki värit. puuttui juuri se mikä on mun pyörän väri eli tuo vm. 2000 limited edition. se kuvassa ollut vihreä oli suomeenkin tuotu metallinvihreä, limitedissä on kawan kilpaväri ja ei metallisävyä. sitten taas jenkkilässä on usein ihan omia värisävyjään. niistä voisi kenties vaikka JaL3 jotain kenties mainita.
    Eikös tuo ensimmäinen kuva ole juuri tuo limited editionin väri? Pieniä kuvia kylläkin, mutta 2001 vuoden vihreä ainakin on metalliväri.

    Itsellä on myös tuo limited edition Kawan kisavärillä.
    eiku sen on just se metallivihreä. limited on kirkkaamman vihreä ja ei metallivärinen. lisäksi vanteet ovat limitedissä samanväriset, vihreät.
    suomeen sumeko toi ainoastaan tuota metallinvihreää. limited oli saksan maahantuojan juhlamalli "25 jahres".

    2003 B-mallissa on samanmoinen kokovihreä kawan kisaväri.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  12. #102
    Tuota kuvasarjaa katsoen mulla siis A malli ja tarkemmin 2001 A2. Tuo metalliväri sininen, jossa lieskat poskissa

    Olen ajatellut kuitenkin aimmista uhkailuistani huolimatta ensi keväänä ennen ajokautta vähän päivittää fillariani. Miten kannattaa lähteä liikkeelle? Olen ajatellut ottaa uuden akran pöntön, PC:n, K&N:n. Kannattaako ko. osat tilata ulkomailta netistä vai ostaa Suomesta itse? Asennutan ja säädätän tietenkin ammattilaisella...


    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  13. #103
    Täältähän noita kannattaa etsiskellä: http://motors.shop.ebay.com/Parts-A....sories_



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  14. #104
    Lainaa (sjobbe @ Elo. 04 2007,18:05) kirjoitti
    Nyt kun ZX-12R valmistaminen on lopetettu 2006 niin luulis 2008 tulevan uusi. Eteenkin kun busa uudistui niin onhan kawasakin yritettävä säilyttää omaa markkinaosuuttaan(?) Itse vain olen niin mieltynyt nykyiseen niin melkeinpä toivon että uutta ei tulisi kun vasta 2009, paineet vaihtamiseen kun olisi liian suuret.

    En usko että kawasaki luulee korvanneensa 12R:än ZZ1400:a... tusina kun on R- ja ZZR taas matkapyörä.
    Komppaan täysin sjobbea
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  15. #105
    Lainaa (sjobbe @ Elo. 15 2007,06:45) kirjoitti
    Ei keittele.

    Mulla särisee jokin 3500 ja 4400-4500 RPM kohdilla. Aika ärsyttävää. Voisko olla että nokkaketjun kiristin on löystynyt? Kuullostaa hieman samalta kun mun entinen honda CBR jossa tämä kiristin on tyyppivika...
    jos jotain, niin voisi olla, että nokkaketjunkiristin on jumiutunut. sen voi irrottaa ja siihen suihkutella jotain crc-, wd- tai aseöljyntapaista liukastetta ja sitä kopautella, niin pitäisi taas luistaa ja kiristää.

    toinen juttu on, että 12r aiheuttaa värinöitä juuri noilla kierroksilla eniten, ainakin a-mallinen tuntuu pitkällä matkalla tuottavan selvästi pientä värinää 3500 ja 4400-4500 rpm alueilla. näitä kierroksia ite vältän käyttämästä pitkään aina kun mahollista. se on helppoa kun oikean käden kohdalla on kierrettävä kierroksen säädin ja vasemman jalan kohdalle tehdas on laittanut vivun, jolla voi säätää myös vauhteja kierroksista riippumatta. hehiö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  16. #106
    Lainaa (kawabata @ Elo. 20 2007,14:32) kirjoitti
    Lainaa (sjobbe @ Elo. 15 2007,06:45) kirjoitti
    Ei keittele.

    Mulla särisee jokin 3500 ja 4400-4500 RPM kohdilla. Aika ärsyttävää. Voisko olla että nokkaketjun kiristin on löystynyt? Kuullostaa hieman samalta kun mun entinen honda CBR jossa tämä kiristin on tyyppivika...
    jos jotain, niin voisi olla, että nokkaketjunkiristin on jumiutunut. sen voi irrottaa ja siihen suihkutella jotain crc-, wd- tai aseöljyntapaista liukastetta ja sitä kopautella, niin pitäisi taas luistaa ja kiristää.

    toinen juttu on, että 12r aiheuttaa värinöitä juuri noilla kierroksilla eniten, ainakin a-mallinen tuntuu pitkällä matkalla tuottavan selvästi pientä värinää 3500 ja 4400-4500 rpm alueilla. näitä kierroksia ite vältän käyttämästä pitkään aina kun mahollista. se on helppoa kun oikean käden kohdalla on kierrettävä kierroksen säädin ja vasemman jalan kohdalle tehdas on laittanut vivun, jolla voi säätää myös vauhteja kierroksista riippumatta. hehiö.
    Samaa olen huomannut a2-mallisessa, ja varsinkin vaimo. Takaritsille kuulemma resonoi kivasti nuo 4400-4500 r/min.

    Olen kuitenkin selvinnyt vaivasta oikean käden ja vasemman jalan pienenpienillä liikkeillä...
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  17. #107
    Mistä sin -01 vm tusinaan "kohtuuhintainen" hugger?
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  18. #108
    No mie voin sulle pellistä taivutella kohtuu hintaan(kävis hyvin siihen siun kawan tyyliin)...sanotaan 300e!ja maalauskin onnistuu pieneen lisähintaan.
    ps.pistä privaa jos kiinnostaa..
    -Ktm rc8 -09
    -Kawasaki kz1300 -80
    ex.Suzuki gsx1300rz -03
    ex.Honda crf250r -06
    ex.Suzuki gsxr1000 k1
  19. #109
    Lainaa (terzi @ Syys. 05 2007,21:46) kirjoitti
    No mie voin sulle pellistä taivutella kohtuu hintaan(kävis hyvin siihen siun kawan tyyliin)...sanotaan 300e!ja maalauskin onnistuu pieneen lisähintaan.
    ps.pistä privaa jos kiinnostaa..
    Tekisitkö oikein sinkitystä pellistä, ja lopusta pellinpalasta jää venytellä vielä bussiin tyylikkäämpi sissysuoja ja kilpiteline...

    Terv. Kawamies
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  20. #110
    Nyt on sitten 24000km huolto takana, 1135e, kylläkin renkaat vaihdettiin ja vähän muuta ekstraa. Kaikki kunnossa ja voi keväällä taas aloittaa mutkien taivuttelun huoletta.
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  21. #111
    Mulla on ollu pyörä nyt 1kk bikeworldissä. Kippasin sen parkkiruutuun ja ~10 osaa meni paskaksi. Tais tulla osat ihan japanista asti kun näin kestää. Samalla tekevät 18tkm huollon mutta se taitaakin olla ihan vain tarkistushuolto + öljyt. Öljyt menee vakuutuksen piikkiin koska tulivat pihalle posken haljetessa...
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  22. #112
    Lainaa (sjobbe @ Loka. 05 2007,00:22) kirjoitti
    Mulla on ollu pyörä nyt 1kk bikeworldissä. Kippasin sen parkkiruutuun ja ~10 osaa meni paskaksi. Tais tulla osat ihan japanista asti kun näin kestää. Samalla tekevät 18tkm huollon mutta se taitaakin olla ihan vain tarkistushuolto + öljyt. Öljyt menee vakuutuksen piikkiin koska tulivat pihalle posken haljetessa...
    Menikö ihan paikallaan nurin? Kerro sitten paljon osat oli, onneks menee vakuutuksesta, noitahan joskus sattuu...
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  23. #113
    Lainaa (katteetonlupaus @ Loka. 10 2007,17:16) kirjoitti
    Menikö ihan paikallaan nurin? Kerro sitten paljon osat oli, onneks menee vakuutuksesta, noitahan joskus sattuu... *
    Parkkeerasin huolimattomasti loivaan alamäkeen. Pyörässä oli amerikasta tilatut kaatumatapit jotka loppujenlopuksi aiheutti vain enemmän tuhoa. Ihmettelivät mistä moiset olin hankkinu.

    Arvio oli 1800e (sisältäen 200e kaatumatapit ) joita en kuitenkaan halunnut. Ne mitä tuossa pyörässä oli (näkyy profiilin kuvassa) maksoivat 40e.

    Pyörän piti olla valmis kaksi viikkoa sitten mutta olivat unohtaneet tilata osan katteen taakse johon tapit oli kiinnitetty. Sen osan piti saapua eilen mutta vieläkin odotellaan...

    Edit: kappas, oli kuvat vielä netissä.



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  24. #114
    Lainaa (sjobbe @ Loka. 10 2007,17:45) kirjoitti
    Lainaa (katteetonlupaus @ Loka. 10 2007,17:16) kirjoitti
    Menikö ihan paikallaan nurin? Kerro sitten paljon osat oli, onneks menee vakuutuksesta, noitahan joskus sattuu...
    Parkkeerasin huolimattomasti loivaan alamäkeen. Pyörässä oli amerikasta tilatut kaatumatapit jotka loppujenlopuksi aiheutti vain enemmän tuhoa. Ihmettelivät mistä moiset olin hankkinu.

    Arvio oli 1800e (sisältäen 200e kaatumatapit ) joita en kuitenkaan halunnut. Ne mitä tuossa pyörässä oli (näkyy profiilin kuvassa) maksoivat 40e.

    Pyörän piti olla valmis kaksi viikkoa sitten mutta olivat unohtaneet tilata osan katteen taakse johon tapit oli kiinnitetty. Sen osan piti saapua eilen mutta vieläkin odotellaan...
    Mulla oli kans samat tapit mutta heivasin ne mäelle enneku ehtivät harmia aiheuttaa. Senverran onneton se kiinnityspaikka että ei noita pitäs myydäkkään. Nih.

    Jaksamisia kuitenkin, ottaahan tommonen varmaan pattiin aikalailla.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  25. #115
    Lainaa (sjobbe @ Loka. 10 2007,17:45) kirjoitti
    Edit: kappas, oli kuvat vielä netissä.
    Hyvä kun oli,imaisin servis manualin sieltä itselleni.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  26. #116
    Lainaa (lippa @ Loka. 11 2007,17:45) kirjoitti
    Lainaa (sjobbe @ Loka. 10 2007,17:45) kirjoitti
    Edit: kappas, oli kuvat vielä netissä.
    Hyvä kun oli,imaisin servis manualin sieltä itselleni.
    Oleppa hyvä. Kävit sitten penkomaan
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  27. #117
    Lainaa (sjobbe @ Loka. 10 2007,17:45) kirjoitti
    Lainaa (katteetonlupaus @ Loka. 10 2007,17:16) kirjoitti
    Menikö ihan paikallaan nurin? Kerro sitten paljon osat oli, onneks menee vakuutuksesta, noitahan joskus sattuu...
    Parkkeerasin huolimattomasti loivaan alamäkeen. Pyörässä oli amerikasta tilatut kaatumatapit jotka loppujenlopuksi aiheutti vain enemmän tuhoa. Ihmettelivät mistä moiset olin hankkinu.

    Arvio oli 1800e (sisältäen 200e kaatumatapit ) joita en kuitenkaan halunnut. Ne mitä tuossa pyörässä oli (näkyy profiilin kuvassa) maksoivat 40e.

    Pyörän piti olla valmis kaksi viikkoa sitten mutta olivat unohtaneet tilata osan katteen taakse johon tapit oli kiinnitetty. Sen osan piti saapua eilen mutta vieläkin odotellaan...

    Edit: kappas, oli kuvat vielä netissä.
    1800 e , kannataa siis katsoa paikka, johon pysäköi, näin kun minulla on vaan osakasko...
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  28. #118
    Vai on täällä muitakin kaatumatautisia!
    Ite tuli Kemorassa konttailtua. Ei kyllä leiville lyö noi ratalipatkaan hirveistä omavastuista johtuen.
    Onko kukaan tilaillu osia tuosta saksalaispajasta www.sp12.com
    Löytyy aika mielenkiintoisia hilppeitä!
    ZRX 1100 ´97
    ex ZX-10R ´05 kilvetön
    ex KLX-450R ´08
    ex ZX-12R ´06
    ex Z750 ´04
  29. #119
    Joitakin osia olen muutamaan otteeseen tuolta *SP12:sta tilaillut. Silloin tein kauppaa vielä jo edesmenneen Michaelin kanssa.
    Tavarat tulivat niin kuin oli tilattu, maksun maksoin aina etukäteen.
    Toimitusaika maksusta oli muistaakseni viikon kaksi.

    Paikasta saa myös tilattua hyväkuntoisia käytettyjä alkuperäisosia, jotka ovat hinnaltaan suhkot edullisia.
  30.  
  31. #120
    Liekö kaveri heittänyt pyörähommissa henkensä?!
    Itse katellut kieli pitkällä noita hiilarikatteita, tulis nimittäin halvemmaksi hiilarikatteet, mitä ostaa alkuperäiset ainakin noilla maahantuojan gestapo-hinnoilla!
    ZRX 1100 ´97
    ex ZX-10R ´05 kilvetön
    ex KLX-450R ´08
    ex ZX-12R ´06
    ex Z750 ´04
Sivu: 4 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234561454 ... ViimeinenViimeinen