Sivu: 2 / 86:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 2576:sta
  1. #31
    Lainaa (Gepa @ Kesä. 05 2007,09:44) kirjoitti
    Huollossa vaihtoivat omin päin tulpat. Ilmansuodattimet vaihdettiin kans, 2 x 60€. Eiköhän noilla ajelisi putsauksen jälkeen vähän pitempäänkin?

    Ei kai alkuperäistulpilla sentään 50 tkm kannata ajella, vai onko tossa Iridiumit orkkiksena?
    Ilman suodatin omassa mopossa oli ainakin niin täynnä hiekkaa, että suodatin kannattaa vaihtaa 6 tkm välein. Ilma puhaltaa kaikkine paskoineen suoraan suodattimeen paineella.

    Iridiumit on orkkiksena, ainakin -03 mallissa.
    ©
  2. #32
    Lainaa (Petri12r @ Kesä. 05 2007,09:55) kirjoitti
    Iridiumit on orkkiksena, ainakin -03 mallissa.
    No sit oli kyllä ihan turha vaihtaa 12000 km huollossa?

    Näköjään NGK lupaa nelinkertaisen kestoiän tavallisiin tulppiin verrattuna, joten toi 50 tkm voiskin olla mahdollista.



  3. #33
    Platinakynttilät taitavat kuitenkin olla...
    NGK CR9-EKPA vakiotulppa ainakin B-malleissa
  4. #34
    Totta, ei ole iridiumit noi alkuperäiset, mutta muut merkit tarjoaa iridiumia vaihtoehdoksi.
    Mutta noilla platinium tulpillakin käyttöikä taitaa olla normaaliin tulppaan verrattuna moninkertainen.



    ©
  5. #35
    Mites on, kun käytätte tyhjäkäynnillä 12 r:ää ja vertaatte ääntä kytkin pohjassa ja kytkin ylhäällä vaihde vapaalla. Onko äänissä eroja?

    Mullä rohisee kevyesti, kun nostaa kytkimen ylös, lienee normaalia kawa-rohinaa..

    Miten teillä?
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  6. #36
    Lainaa (katteetonlupaus @ Kesä. 05 2007,10:54) kirjoitti
    Mites on, kun käytätte tyhjäkäynnillä 12 r:ää ja vertaatte ääntä kytkin pohjassa ja kytkin ylhäällä vaihde vapaalla. Onko äänissä eroja?

    Mullä rohisee kevyesti, kun nostaa kytkimen ylös, lienee normaalia kawa-rohinaa..

    Miten teillä?
    Sama homma, joskus muistaakseni sitä täällä kyselin. Lopputulos oli että "se on kawasaki".
    KTM Superduke 990 -08
    History: GPz500S , GPz600R , FZR1000, ZX-12R
  7. #37
    Vertailun vuoksi: 9r:n 12 tontun huolto maksoi 296 € (ilman öljynvaihtoja). Vaihtoivat lisäksi ilman suodattimen ja polttoaine suodattimen. Kalliita ovat ilman suodattimet ja polttoainesuodattimet kun maksoivat yhteensä n. 50 €. (sisältyi edelliseen hintaan)

    Tänä kesänä onkin sitten mennyt pyörän huoltoon yhteensä 870 € (kaks huoltoa ja uudet nakit). Joku sitten ihmettelee että onks järkee tankata V-poweria tankkiin, että eiks 98 riitä? Kyllä se on yks p*skan hailee pyörän ylläpitokuluissa. Jos et usko niin laske ite



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  8. #38
    Mulla ei ainakaan käynyt paremmin v-powerilla.. jos jotain niin koneesta lähti enemmän ääntä.

    Huomenna ois 12tkm huolto... Jos menee yli 600e niin prkl! Ketselin vähän tarkemmin tuota manuaalia ja huomasin että ainoastaan USA & Canada mallissa olisi 12tkm venttiilien tarkistus. Kuitenkin kaikki huoltamot tekee sen mitä nyt olen parista paikasta kysellyt.

    Edit: vois muuten kokoontua jonnekkin ja ihmetellä toisten pyöriä/tunauksia jossain vaiheessa?



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  9. #39
    Katteettomalle lupaukselle: Juuh, kyllä mulla ainakin A-malli rohisee kuvailemallasi tavalla, kun vapaalla ja kytkin ylhäällä...erityisesti ainakin kylmänä...

    Kun opettelee ite noi huollot tekemään, niin säästäähän siinä selvää rahaa. Tosin viime kerralla mulla meni 12r:n venttiilien säädön tarkistukseen 1,5 päivää....on siinä hommaakin. Ehkä nyt kahden viikon päästä homma hoituisi jo 6 tunnissa ?

    t:kapsu
  10. #40
    latinatulupat net on tusinassa. itekki vaihoin tossa 40 tkm korvilla isommassa huollossa, ei ois kylläkään tarvinnut vaihtaa, olivat vielä ihan uuden veroiset ja terveenväriset. joo, kyllä niillä on monikin ajanut yli 55 tkm yksillä latinallisilla.

    oon ajanu 65 tkm kärpiön tavallisillakin, sit ne alkoi pimetä yks kerrallaan.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  11. #41
    Lainaa (sjobbe @ Kesä. 06 2007,02:30) kirjoitti
    Mulla ei ainakaan käynyt paremmin v-powerilla.. jos jotain niin koneesta lähti enemmän ääntä.
    Jaa, no onhan sekin jo jotain! Eikös tehoputketkin osteta ensisijaisesti äänen takia
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  12. #42
    Lainaa (kapsu_zx10 @ Kesä. 06 2007,12:59) kirjoitti
    ...

    Kun opettelee ite noi huollot tekemään, niin säästäähän siinä selvää rahaa. Tosin viime kerralla mulla meni 12r:n venttiilien säädön tarkistukseen 1,5 päivää....on siinä hommaakin. Ehkä nyt kahden viikon päästä homma hoituisi jo 6 tunnissa ?

    t:kapsu
    Ekalla kerralla tais menna vajaa 8 tuntia kun joutu muutaman palan vaihtaan, seuraavat kerrat omaan ja muitten 12R:n menny n. 4h ilma n saatoa, paloja jos joutuu vaihtaan niin ehka tunti enempi rippuen montako ja mihin kohtaan joutuu vaihtaan. Keskimmaiset on kohtuu v**tumaisia..
    Johonkin vanhempaan topikkiin taisin joskus kirjotellakkin etta kannattaa se heatshieldi pistaa keskelta katki niin saastaa aika mukavasti aikaa ja rystysia. Isot pojat kuulemma jattaa sen kokonaan pois..
    Tallissa: Kawasaki ZRX1200R -03, BMW K1200LT -06 ja Suzuki Burgman 650 ABS-14
  13. #43
    Lainaa (sky @ Kesä. 06 2007,17:23) kirjoitti
    Lainaa (sjobbe @ Kesä. 06 2007,02:30) kirjoitti
    Mulla ei ainakaan käynyt paremmin v-powerilla.. jos jotain niin koneesta lähti enemmän ääntä.
    Jaa, no onhan sekin jo jotain! Eikös tehoputketkin osteta ensisijaisesti äänen takia *
    Joo mutta ei ole kiva jos kuulen enemmän koneen ääntä kun pakoputken ulvomista
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  14. #44
    Lainaa (JaL3 @ Kesä. 06 2007,23:13) kirjoitti
    Johonkin vanhempaan topikkiin taisin joskus kirjotellakkin etta kannattaa se heatshieldi pistaa keskelta katki niin saastaa aika mukavasti aikaa ja rystysia. Isot pojat kuulemma jattaa sen kokonaan pois..
    Juuh, tätä taktiikkaa oon mäkin soveltanut, se muovihärpäke koneen päällä on perin vittumainen, nyt kun on "kasaan taivutettavaa mallia", niin saapi helposti tieltä poies...
    Laivasto:
    kawat zx-12 r ja zx-10 tomcat. Enskat DR 650 ja Bemari g450x.
  15. #45
    Meni tuossa sitten akku sököksi, onneks jäi naapurin pihaan, ettei kotilaturille ollut pitkä matka. Vaihtelin sitten eilen uuden akun. Mömmöt akkuun sisään ja kiinni, stormilta 56€.

    Mutta olipä yllätys, kun ei lähtenyut (jaksanut) käyntiin, eikä ollut apuakkuja..

    Mallissahan on kivasti + napa kuitenkin levyn takana tarjolla, mutta onpa akku hankalassa paikassa

    Selvisin kuitenkin, ja taas pata kuumenee ja orkkisputki
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  16. #46
    360e tuli maksaa huolto.
    - Tarkistivat venttiilit
    - Vaihoitoivat öljyt + suodattimen
    - Rasvasivat takahaarukan 'nipasta'
    - Kaasuläpät synkattu.
    - Ketju kiristetty ja rasvattu

    That's it, eli aika vähän tekivät. Ei mitään mainintaa ilmafiltteristä. Myöskään jarrunesteitä ei katottu. Vasemman hallintalaitteen kaapeli oli unohdettu kiinnittää eli etuvalot, torvi ja vilkut eivät toimineet.
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  17. #47
    Tervehdys kaikille.
    Noniin nyt se tapahtu!
    Erehdyin tuossa koeajamaan 12ärrää ja eihän siitä paluu oman 2pyttysen pyörän selkään oikein enää tuntemuksia herättänyt *
    Nyt onkin kova haku päällä jos hyvän yksilön jostain löytäisi.
    Oon koittanu tietoa ettiä mut en oo niin kovin löytäny,
    eli kysyisinkin teiltä 12r ihmisiltä että mitä tulisi ottaa huomioon?
    Mitä eroa on vuosimalleissa?
    Missä vaiheessa tuli ruisku mukaan ja onko ero kaasarikoneeseen huomattava?
    Onko isoja huoltoja millä kilometreillä ja miten kyyditettävä istuu takana? *
    Auttakee ja kiitoksia!! *
    Gone mad
  18. #48
    Lainaa (Spotty @ Kesä. 08 2007,12:32) kirjoitti
    Auttakee ja kiitoksia!!
    Kokeile hakua. Ja siitä vaan sitten tarkentamaan hakua. Tässä tulokset haulla 12r hakualueena Kawasaki Talk.

    Haun tuloksia 12r



    ©
  19. #49
    Kumpi parempi? 190mm vai 200mm takanakki? kokemuksia?
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  20. #50
    Lainaa (sjobbe @ Kesä. 08 2007,00:00) kirjoitti
    360e tuli maksaa huolto.
    - Tarkistivat venttiilit
    - Vaihoitoivat öljyt + suodattimen
    - Rasvasivat takahaarukan 'nipasta'
    - Kaasuläpät synkattu.
    - Ketju kiristetty ja rasvattu
    Tuo summa olisikin jo pelastus.
    Perkule, itsellä 10r:ssä edessä tulevalla viikolla 24k km huolto, ja hirvittää ihan vidusti tuo kustannuspuoli. Varma olin että ei halvalla pääse, mutta kun tuolla alkoi viuhumaan noita +1000e lukuja, niin pakko myöntää että duunarin sydänalasta kirpaisee.
    Hyvähän ne on vielä teettää, että on leimat näyttää myydessä...sitten joskus.
    Täysiä sisään.....Paareilla ulos.

    Kawasaki Ninja ZX-10R
  21. #51
    70tkm huolto edessä ja aattelin ite tehdä. Venakopan tiivari pitää vaihtaa ja venat tarkistaa / säätää. Edellisessä säädössä olivat vielä toleransseissa joten toivottavasti vieläkin ovat.

    Onkos kaikissa 12r vuosimallista riippuen rasvanippa takahaarukassa?
    Jeppistä
  22. #52
    Lainaa (katteetonlupaus @ Kesä. 13 2007,18:13) kirjoitti
    Kumpi parempi? 190mm vai 200mm takanakki? kokemuksia?
    190 ehtottomasti
    on rasvanipat,olikohan 5-7kpl yhteensä



    http://www.youtube.com/watch?v=VZE-wSjrqwI&feature=player_detailpage#t=159s
  23. #53
    Lainaa (lippa @ Kesä. 13 2007,20:26) kirjoitti
    on rasvanipat,olikohan 5-7kpl yhteensä
    5 niita on juu, 4 linkustossa ja 1 haarukassa. Komppaan myos tossa 190 rengasleveydessa.
    Tallissa: Kawasaki ZRX1200R -03, BMW K1200LT -06 ja Suzuki Burgman 650 ABS-14
  24. #54
    Joku vois vielä kertoa että paljonko eturattaan kuuluu "pyöriä" kun vaihde (1) on päällä? Itellä menee sen puolikierrosta ja jotenkin tuntuu että aikoinaan oli huomattavasti vähempi.
    Jeppistä
  25. #55
    Lainaa (JaL3 @ Kesä. 13 2007,23:21) kirjoitti
    Lainaa (lippa @ Kesä. 13 2007,20:26) kirjoitti
    on rasvanipat,olikohan 5-7kpl yhteensä
    5 niita on juu, 4 linkustossa ja 1 haarukassa. Komppaan myos tossa 190 rengasleveydessa.
    Hmm.. Oon varmaan sokee kun en löytäny kun yhden swingistä...
    Jeppistä
  26. #56
    Lainaa (Spotty @ Kesä. 08 2007,12:32) kirjoitti
    Tervehdys kaikille.
    Noniin nyt se tapahtu!
    Erehdyin tuossa koeajamaan 12ärrää ja eihän siitä paluu oman 2pyttysen pyörän selkään oikein enää tuntemuksia herättänyt
    Nyt onkin kova haku päällä jos hyvän yksilön jostain löytäisi.
    Oon koittanu tietoa ettiä mut en oo niin kovin löytäny,
    eli kysyisinkin teiltä 12r ihmisiltä että mitä tulisi ottaa huomioon?
    Mitä eroa on vuosimalleissa?
    Missä vaiheessa tuli ruisku mukaan ja onko ero kaasarikoneeseen huomattava?
    Onko isoja huoltoja millä kilometreillä ja miten kyyditettävä istuu takana?
    Auttakee ja kiitoksia!!
    Mulla on myynnissä 2004vm 12r, täysin uutta vastaava.

    2004:ssä on jo paremmat jarrut ja ajonesto verrattuna esim. 2003 jossa taas on paljon uudistuksia verrattuna 2002 malliin.



    12r
  27. #57
    Lainaa (vegelius @ Kesä. 14 2007,09:54) kirjoitti
    Lainaa (JaL3 @ Kesä. 13 2007,23:21) kirjoitti
    Lainaa (lippa @ Kesä. 13 2007,20:26) kirjoitti
    on rasvanipat,olikohan 5-7kpl yhteensä
    5 niita on juu, 4 linkustossa ja 1 haarukassa. Komppaan myos tossa 190 rengasleveydessa.
    Hmm.. Oon varmaan sokee kun en löytäny kun yhden swingistä...
    Kayppa kattoon kawasaki.com:n poksautuskuvista se Rear Suspension-sivu niin tia vaikka jeesais.
    Tallissa: Kawasaki ZRX1200R -03, BMW K1200LT -06 ja Suzuki Burgman 650 ABS-14
  28. #58
    Lainaa (JaL3 @ Kesä. 15 2007,05:04) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Kesä. 14 2007,09:54) kirjoitti
    Lainaa (JaL3 @ Kesä. 13 2007,23:21) kirjoitti
    Lainaa (lippa @ Kesä. 13 2007,20:26) kirjoitti
    on rasvanipat,olikohan 5-7kpl yhteensä
    5 niita on juu, 4 linkustossa ja 1 haarukassa. Komppaan myos tossa 190 rengasleveydessa.
    Hmm.. Oon varmaan sokee kun en löytäny kun yhden swingistä...
    Kayppa kattoon kawasaki.com:n poksautuskuvista se Rear Suspension-sivu niin tia vaikka jeesais. *
    No kerrankos sitä sokea on Löytyhän ne viimein kun tihrusti servicemanuaalia tarpeeksi kauan.
    Jeppistä
  29. #59
    Lainaa (vegelius @ Kesä. 15 2007,10:11) kirjoitti
    Lainaa (JaL3 @ Kesä. 15 2007,05:04) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Kesä. 14 2007,09:54) kirjoitti
    Lainaa (JaL3 @ Kesä. 13 2007,23:21) kirjoitti
    Lainaa (lippa @ Kesä. 13 2007,20:26) kirjoitti
    on rasvanipat,olikohan 5-7kpl yhteensä
    5 niita on juu, 4 linkustossa ja 1 haarukassa. Komppaan myos tossa 190 rengasleveydessa.
    Hmm.. Oon varmaan sokee kun en löytäny kun yhden swingistä...
    Kayppa kattoon kawasaki.com:n poksautuskuvista se Rear Suspension-sivu niin tia vaikka jeesais.
    No kerrankos sitä sokea on Löytyhän ne viimein kun tihrusti servicemanuaalia tarpeeksi kauan.
    Toivotaan ettei ne nipat ole juntturassa jollet ole vahaan aikaan rasvaillu.
    Mulla niista oli puolet tukossa jotan irrotin yhen ja lampsin sen kaa lahimpaan Motonettiin ja ostin uuret. Joskus ne alkaa pelittaa kun tokkaa jollaan teravalla puikolla siihen kuulaan siina nipan keskella.
    Tallissa: Kawasaki ZRX1200R -03, BMW K1200LT -06 ja Suzuki Burgman 650 ABS-14
  30.  
  31. #60
    Lainaa (JaL3 @ Kesä. 15 2007,19:56) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Kesä. 15 2007,10:11) kirjoitti
    Lainaa (JaL3 @ Kesä. 15 2007,05:04) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Kesä. 14 2007,09:54) kirjoitti
    Lainaa (JaL3 @ Kesä. 13 2007,23:21) kirjoitti
    Lainaa (lippa @ Kesä. 13 2007,20:26) kirjoitti
    on rasvanipat,olikohan 5-7kpl yhteensä
    5 niita on juu, 4 linkustossa ja 1 haarukassa. Komppaan myos tossa 190 rengasleveydessa.
    Hmm.. Oon varmaan sokee kun en löytäny kun yhden swingistä...
    Kayppa kattoon kawasaki.com:n poksautuskuvista se Rear Suspension-sivu niin tia vaikka jeesais. *
    No kerrankos sitä sokea on Löytyhän ne viimein kun tihrusti servicemanuaalia tarpeeksi kauan.
    Toivotaan ettei ne nipat ole juntturassa jollet ole vahaan aikaan rasvaillu.
    Mulla niista oli puolet tukossa jotan irrotin yhen ja lampsin sen kaa lahimpaan Motonettiin ja ostin uuret. Joskus ne alkaa pelittaa kun tokkaa jollaan teravalla puikolla siihen kuulaan siina nipan keskella.
    Voisin veikata että mallia 5v sitten rasvattu jos sillonkaan. Ei ainakaan mun aikana ole No motonetista sitten uudet nipat ja talvella laakerit
    Jeppistä
Sivu: 2 / 86:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen