Sivu: 1 / 86:sta 1231151 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 2576:sta
  1. #1
    Ketjun aloittaja poisti alkuperäisen viestinsä koskien sivulaukkuja.
    Tässä kuitenkin Kawasaki ZX-12R huoltomanuaali vuosimalleille 2002-2006.

    Tiedoston koko 14mb:




    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  2. #2
    Lainaa (katteetonlupaus @ Touko. 22 2007,21:25) kirjoitti
    Juuri vaihtelin tuossa MRA:n tuplakuplan (smoke) keulalle, kyllä täytyy sanoa että moottoritienopeudesta lähtien hyvin toimii...
    Onko kyseessä A-mallin 12R? B-mallissahan on tuplakuplan tynkää jo vakiona ja ilmavirta tulee tälläisellä kuuden jalan mittaisella kuskilla kypärän alareunaan. Kovemmassa vauhdissa voi kyllä halutessaan liimautua tankin päälle ja välttyä viiman riepottelulta ja korviarepivältä melulta.

    Perälaukku on kyllä näppärä apu pidemmillä reissuilla, vaikkei se varsinaisesti kaunista pyörää.

    Oliko sjobbella varmaa tietoa että noi Louisin halpislaukut istuu hyvin 12R:n perälle, eikä esim syty tuleen pakoputken puolelta?
  3. #3
    Lainaa (kkipsi @ Touko. 23 2007,12:40) kirjoitti
    Oliko sjobbella varmaa tietoa että noi Louisin halpislaukut istuu hyvin 12R:n perälle, eikä esim syty tuleen pakoputken puolelta?
    Halpoja ovat mutta mielestäni aivan laadukkaita



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  4. #4
    Ittelle tuli eilen Givin v46..
    Ei se ny maailman rumin oo.

    just sama mikä pyörä ja minkälaiset laukut, matkapyörältä se laukuilla näyttää kuitenki..
  5. #5
    B mallin 12r löytyy, pakko oli vaan pistää myyntiin kun ei kerkeä ajamaan.
    nytki tullu kolmessa viikossa vain joku 200km
    12r
  6. #6
    Tuollaisen MRA:n tuplakuplan ostin kanssa A mallin 12R:ään. Juurikin sopivan korkea. Viime kaudella oli pyörässä englannista ostettu tuplakupla jolla pyörä näytti aivan järkyttävältä koska kupla oli törkeän korkea. Otti ajossa myös paljon enemmän käsille kun ei ilmaa juuri rinnuksille tullut. Tuo MRA on kyllä tosi hyvä korkeudeltaan ja laadultaan.
    Käynkö mä usein täällä?

    Nykyiset mopot:
    KTM Super Duke -07
    KTM 520 EXC -02
    Kawasaki ZX-12R -00
  7. #7
    Lainaa (kkipsi @ Touko. 23 2007,12:40) kirjoitti
    Lainaa (katteetonlupaus @ Touko. 22 2007,21:25) kirjoitti
    Juuri vaihtelin tuossa MRA:n tuplakuplan (smoke) keulalle, kyllä täytyy sanoa että moottoritienopeudesta lähtien hyvin toimii...
    Onko kyseessä A-mallin 12R? B-mallissahan on tuplakuplan tynkää jo vakiona ja ilmavirta tulee tälläisellä kuuden jalan mittaisella kuskilla kypärän alareunaan. Kovemmassa vauhdissa voi kyllä halutessaan liimautua tankin päälle ja välttyä viiman riepottelulta ja korviarepivältä melulta.

    Perälaukku on kyllä näppärä apu pidemmillä reissuilla, vaikkei se varsinaisesti kaunista pyörää.

    Oliko sjobbella varmaa tietoa että noi Louisin halpislaukut istuu hyvin 12R:n perälle, eikä esim syty tuleen pakoputken puolelta?
    A-mallin peli kyseessä, alkuperäinen visiiri melko alasjäänyt...
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  8. #8
    Lainaa (Pahaluutnantti @ Touko. 24 2007,22:19) kirjoitti
    Tuollaisen MRA:n tuplakuplan ostin kanssa A mallin 12R:ään. Juurikin sopivan korkea. Viime kaudella oli pyörässä englannista ostettu tuplakupla jolla pyörä näytti aivan järkyttävältä koska kupla oli törkeän korkea. Otti ajossa myös paljon enemmän käsille kun ei ilmaa juuri rinnuksille tullut. Tuo MRA on kyllä tosi hyvä korkeudeltaan ja laadultaan.
    Olen kans tosi tyytyväinen MRA:n kuplaan, ei päässä humise, ei nitisenatise, ja vielä on hyvännäköinenkin...
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  9. #9
    Lainaa (sjobbe @ Touko. 23 2007,13:27) kirjoitti
    Lainaa (kkipsi @ Touko. 23 2007,12:40) kirjoitti
    Oliko sjobbella varmaa tietoa että noi Louisin halpislaukut istuu hyvin 12R:n perälle, eikä esim syty tuleen pakoputken puolelta?
    Ei ole, ja vakiopöntöllä varmistaisin asian ensin. Vakio kun kuumenee ihan tolkuttomasti. Vieläkin arpi palovammasta ranteessa. Meni hermot ja ostin suoran huilun.

    Noin simämääräisesti kuvia vertaamalla näyttäis mahtuvan.
    Vakio kuumenee ihan järjettömästi.

    Se on merkki, että on "löylyä"
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  10. #10
    Se on se katalysaattori joka kuumenee
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  11. #11
    sitten asiasta kolmanteen....onko kukaan koskaan minkäänlaista tankkilaukkua 12 ärrässä saanu pysymään?? onkohan se givin imukuppi sytseemi toimiva?
  12. #12
    Lainaa (zx-12r @ Touko. 25 2007,17:44) kirjoitti
    sitten asiasta kolmanteen....onko kukaan koskaan minkäänlaista tankkilaukkua 12 ärrässä saanu pysymään?? onkohan se givin imukuppi sytseemi toimiva?
    käytin yhden syssyn tankkilaukkua sellaisilla hihnoilla ja hämähäkeillä eli kumilenksuilla kiinnitettynä kun kuljetin koiranpentua siinä.

    mran tuplakupla mulla kanssa a-mallissa. sitten lisäsin vielä triplakuplaksi sellaisen vanhan visiirin matkakäyttöön ja kun stongaakin on hieman korotettu helipaarseilla, niin lisäkupla on hyvä reissussa. tuntuu hyvältä, mutta näyttää hirveeltä tai lähes rotalta. rottio.



    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  13. #13
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Lainaa (zx-12r @ Touko. 25 2007,17:44) kirjoitti
    sitten asiasta kolmanteen....onko kukaan koskaan minkäänlaista tankkilaukkua 12 ärrässä saanu pysymään?? onkohan se givin imukuppi sytseemi toimiva?
    Ostin givin laukun 2 viikkoa sitten ja hyvin toimii...vähän heiluvahan se on kun vertaa magnettilaukkuihin, mutta kyllä se kiinni pysyy ihan hyvin.
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.



    Meikän turpokwaak
  14. #14
    Paljonko teille on maksanu 12tkm huollot?



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  15. #15
    Lainaa (sjobbe @ Touko. 30 2007,13:25) kirjoitti
    Paljonko teille on maksanu 12tkm huollot?
    Juuri varasin 12000km huollon Heinäkuulle ja arvio oli noin 350€. Pirun kallista on.

    Edit: 306€ maksoi huolto töineen ja tarvikkeineen. Pesin ilmansuodattimet itse, joten vähensivät ½ tuntia töistä.



  16. #16
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Lainaa (FZR 1000 @ Touko. 31 2007,23:56) kirjoitti
    Lainaa (sjobbe @ Touko. 30 2007,13:25) kirjoitti
    Paljonko teille on maksanu 12tkm huollot?
    Juuri varasin 12000km huollon Heinäkuulle ja arvio oli noin 350€. Pirun kallista on.
    Kyllä tää suomi on kallis maa! Oman mopon 24tkm eli iso huolto maksoi Saksassa 359€...
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.



    Meikän turpokwaak
  17. #17
  18. #18
    Lainaa (m12r @ Kesä. 01 2007,14:59) kirjoitti
    Paljonkos 24tkm huolto on tullut maksamaan?
    681,88 € Bikeworld lauttasaaressa, ja oli vielä omat materiaalit mukana.

    Mua on varmaan kusetettu.
    ©
  19. #19
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Tuossa olis vähän osviittaa...
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.



    Meikän turpokwaak
  20. #20
    kaverin tekemänä ja ite opetellessa kenties onnistuu paljonkin halvemmalla, osien hinnalla ja sen mitä laskee omalla tai kamun työlle keskenään arvoa.

    jotenkin jäykät nuo huolto-ohjelmien aikataulutkin. meinaan mitä oon katellu, niin kaikkea ei todellakaan ole ihan välttämätöntä tehdä just orjallisesti 12 tai 24 tkm välein, voi vaikka harventaa joitakin juttuja, kunhan vaihtaa öljyt + suodattimen mieluummin liiankin tiheään ja muuten rasvailee tarvittaessa.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  21. #21
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Ei voinu mitään..repesin..kliks
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.



    Meikän turpokwaak
  22. #22
    Lainaa (m12r @ Kesä. 01 2007,14:59) kirjoitti
    Paljonkos 24tkm huolto on tullut maksamaan?
    1050€ sis uudet renkaat

    B.B Lahti
    Ts->
    Rd->
    Hauki->
    Luotijuna->
    Mäyris->
    Iso Gessu



    Bmw, askel kohti aikuisuutta..
  23. #23
    Lainaa (Passe @ Kesä. 01 2007,15:54) kirjoitti
    Tuossa olis vähän osviittaa...
    Joo. Näyttäis pitävän paikkansta. FN:llä sanoivat että pelkkä työ on yli 300e. Sit jos vaihdetaan tulpat niin se on 100e lisää. + nesteet ym. materiaali
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  24. #24
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Lainaa (ktv @ Kesä. 01 2007,22:01) kirjoitti
    Lainaa (m12r @ Kesä. 01 2007,14:59) kirjoitti
    Paljonkos 24tkm huolto on tullut maksamaan?
    1050€ sis uudet renkaat

    B.B Lahti
    Mitä widdua..tulee melkein halvemmaks ajaa saksaan ja vaihtaa renkaat ja tehdä remontti siellä!
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.



    Meikän turpokwaak
  25. #25
    Omaan pyörään oli tehty 24tkm:n huolto ed. omistajan toimesta (25,7tkm mittarissa) Saksassa merkkiliikkeessä, loppusummana 630€ renkaiden kanssa. Katsoin hiljan ihan mielenkiinnosta venttiilivälykset 29,5tkm:n kohdalla ja 4:ssä venttiilissä välys alle alamitan. Suurin osa venoista muutenkin oli välyksiltään alalaidassa ja esim ilmanputsarit oli kuivuudeltaan Saharaan verrattavissa, joten tokkopa olivat nähneet puhdistustoimenpiteitä tahi öljyämisiä...

    Halvempihan loppusummaltaan huolto oli kuin tuo ed. mainittu *1050€:a, mutta mitä sillä rahalla sitten on lopulta *saanutkaan. Renkaat ja öljynvaihdon kaiketi ja siitä sirkuksesta 630€ on mielestäni aikasta paljon... *
  26. #26
    12000 km huolto, kaikki nesteet vaihdettu (paitsi keulaöljyt), tulpat, suodattimet ym lisäksi uusi takarengas 1050€. Prkl kallista on
  27. #27
    Lainaa (katteetonlupaus @ Touko. 22 2007,21:25) kirjoitti
    Juuri vaihtelin tuossa MRA:n tuplakuplan (smoke) keulalle, kyllä täytyy sanoa että moottoritienopeudesta lähtien hyvin toimii...

    Tässä vielä odottelen perälaukkutelinettä, jonka allwrong lupasi, muttei ole kuulunut vielä mitään , kaks viikkoa on jo mennyt...

    taas pitää mennä kyselemään..
    Nyt sitten kävin raudat hakemassa ja toisella yrittämällä löytyivät pienen etsimisen jälkeen. Sitten olisin ottanut Kapan 42 laukun ja levyn alle ja selkätelineen sissylle, mutta mutta... arvatkaas odotellaanko taas, vaikka kaikki näytti olevan saldossa, p..keleen inventaario, sanon minä... . Kawa on onneksi edelleen , en vaihtais pois mistään hinnasta enää....
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  28. #28
    Lainaa (Gepa @ Kesä. 04 2007,12:00) kirjoitti
    12000 km huolto, kaikki nesteet vaihdettu (paitsi keulaöljyt), tulpat, suodattimet ym lisäksi uusi takarengas 1050€. Prkl kallista on
    Ihan mielenkiinnosta; miksi tulpat piti vaihtaa? Alkuperasilla tiedan ajetun yli 50 tkm ja hyvin toimi edelleen.

    Ja juu, kallista lystia toi huollattaminen. Aika hyville tuntipalkoille nakyy ite tekamalla paasevan..
    Tallissa: Kawasaki ZRX1200R -03, BMW K1200LT -06 ja Suzuki Burgman 650 ABS-14
  29. #29
    Onko kenelläkään ollut 12ärrässä venttiilien säätötarvetta 12tkm paikkeilla ?
  30.  
  31. #30
    Lainaa (JaL3 @ Kesä. 04 2007,20:17) kirjoitti
    Lainaa (Gepa @ Kesä. 04 2007,12:00) kirjoitti
    12000 km huolto, kaikki nesteet vaihdettu (paitsi keulaöljyt), tulpat, suodattimet ym lisäksi uusi takarengas 1050€. Prkl kallista on
    Ihan mielenkiinnosta; miksi tulpat piti vaihtaa? Alkuperasilla tiedan ajetun yli 50 tkm ja hyvin toimi edelleen.

    Ja juu, kallista lystia toi huollattaminen. Aika hyville tuntipalkoille nakyy ite tekamalla paasevan..
    Huollossa vaihtoivat omin päin tulpat. Ilmansuodattimet vaihdettiin kans, 2 x 60€. Eiköhän noilla ajelisi putsauksen jälkeen vähän pitempäänkin?

    Ei kai alkuperäistulpilla sentään 50 tkm kannata ajella, vai onko tossa Iridiumit orkkiksena?
Sivu: 1 / 86:sta 1231151 ... ViimeinenViimeinen