Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 163:een 163:sta
  1. #151
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa big m kirjoitti Katso viesti
    Kyllä minä ainakin olen saanut ylinopeussakon olemattoman pienestä osasta tekemistäni ylityksistä. En koe joutuneeni minkään vainon, provosoinnin tai kohtuuttomuuden uhriksi.
    Tässä lotossa käy joskus tuuri.
    Sinä et koe muiden puolesta. Tästä syntyy täten dialogi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #152
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Sinä et koe muiden puolesta. Tästä syntyy täten dialogi.
    Niinhän minä sanoinkin itse kokevani. Ei minulla muuta annettavaa ole tähän dialogiin.
    Ninpä päätän raportointini tämän aiheen osalta tähän.
    Viimeksi muokannut: big m; 21.05.2018 klo 11:54.
    Honda CB 1300S 2008
    Ex Suzuki GSX 1100E 1982
    Ex Suzuki GSX 1400 K3
    Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
    Ex Yamaha R5 350 1973
  3. #153
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Palataksemme topikkiin...oli just (18:32) kestapolla ansa Hartolan eteläpuolella maalta palaaville. Föönimies oli kallioleikkauksen päällä mittailemassa ohituskaistaa ajavia.

    Pysäytysauto ohituskaistan jälkeen, normisettiä siis.

    Mittaus siis sellaisessa paikassa jossa ohitus voisi muuten tapahtua turvallisesti. Tällä toiminnalla halutaan ilmeisesti korjata kansalaisten arvostus virkavaltaa kohtaan sille tasolle mille se kuuluu.
    Tuo on kyllä rasittavaa. Eilen ajoin siitä puolilta päivin ja vielä ei ollut ansa viritettynä. Ne 5-6 kertaa vuoteen kun tuota tienpätkää ajaa niin ei tule ohituskaistoilla paljoa ohiteltua. Nyt kun on oppinut katsomaan nuo paikat, niin usein siellä tutkamies maastossa seisoo ja asiakkaat ohituskaistan jälkeen jonottaa maijan penkille. Usein ne on juurikin siinä Lusi-Hartola välin ohituskaistoilla. Nelostie on muuten ihan jees ajaa kun kameroita ei ole (vielä) mutta poliisit kyllä paikkaa kameravalvonnan puutetta henkilökohtaisella läsnäololla.
  4. #154
    Lainaa big m kirjoitti Katso viesti
    Kyllä minä ainakin olen saanut ylinopeussakon olemattoman pienestä osasta tekemistäni ylityksistä. En koe joutuneeni minkään vainon, provosoinnin tai kohtuuttomuuden uhriksi.
    Tässä lotossa käy joskus tuuri.
    Vanhan rummunlyöjän slogania hieman muokaten....

    "It ain`t WHAT they do, it`s HOW they do it .

    Mikäs siinä.... kunhan ei sitten nähdä unta, että kunnioitusta pitää löytyä kun apteekin hyllyltä ja pyytämättä.

    Monilla suikkapäisillä perseilijöillä on yksi käsittämätön..... autoritääriseen ryhmäkuriin sisäänrakennettu juttu
    etunaan.

    Umpimulkku partiopari, tai yksikin isommasta ryhmästä kun toteuttaa omaa valtafantasiaansa.....
    sitähän ei kukaan muu ryhmässä kyseenalaista. PISTE.

    Tämän on huomannut monissa yhteyksissä ja asioissa. Sorry vaan jos johonkin nyt "sattuu".
    Hommalle ei silti ole olemassa..... siis järjen puutteelle.... minkäänlaista selitystä tai puolustusta.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  5. #155
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Täällä stadissa ihmetyttää se, että punainen liikennevalo tarkoittaa sitä, että kaasu pohjaan ja mahdollisimman nopeesti sinne punaisiinvaloihin jonottamaan vastaavasti kellään ei ole minnekään kiire kun vihreät syttyy, saattaa minuuttia lähennellä ennenkuin jono alkaa liikkua. Ihme touhua. Kerran vihdintiellä bussikuskilla oli niin saatanan kiire punaisiin valoihin että piti oikein töötätä mulle, ääliökin näkee että risteävällä tiellä ruuhkavirtanaan autoa tulee kuin paskaa putkesta, niin turha sinne on tintata ko ruusperi. Valot vaihtuu aikakatkaisulla.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  6. #156
  7. #157
    Muutama perusjuttu....

    Maailma ja ihmiset ovat oikeidenmukaisia.
    "Virkavalta" toimii ryhdikkäästi ja on umpirehellistä.
    Virkamies täyttää velvollisuutensa ja hoitaa hommansa tasapuolisesti.
    "Käräjillä" jne. "jaetaan oikeutta".

    NO JUU-EI, EI TODELLAKAAN .

    Mutta.....

    Jos kerran "se piirtää jolla on liitua", niin yhtä lailla

    SE JOLLA ON NÄYTTÖÄ..... se esittää sen. "Vastaaja" vaan kuuntelee ja toteaa:

    "Pidä sitten mielessäs, kuka noita juttuja höpöttää, se en ole minä.

    Kyllä ihminen voi ihan hyvin pitää "turpansa kiinni" vaikka "rakko ja ryppynaru" tiukassa paikassa
    hieman falskaisikin .
    Viimeksi muokannut: Bone; 21.05.2018 klo 13:55.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  8. #158
    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    Musta tuntuu, että täällä Jyväskylässä päin poliisit ajelee ennemminkin ylimopeuksia.

    15 yli kun ajaa mittariin, niin poliiseja ei muutaman mutkan jälkeen enää näykään
    Työsuhde-etu.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  9. #159
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Enhän minä kiukuttele, kunhan totesin.

    Mulle ei ole mitään väliä kun ei tarvi enää leivän perässä ajella, voin hyvin töröttää vaikka sitä kuuttakymppiä jos tarpeen. Voin ottaa sen vaikka vitsinä. Jos matka kestää liian kauan voin ihan hyvin jäädä hotelliin yöksi.
    Joo, en tarkoittanut sinua erityisesti, enemmän yleisesti.
    Ei jaksa enää miettiä, miten asiat pitäisi mennä.
    Kunhan tarkkailee, mikä on pelin henki todellisuudessa ja yrittää sopeutua.

    Liikenneturvallisuus ei ole ainoa asia, mitä käytetään kulissina jollekin muulle.
  10. #160
    Sinällään on muuten ihan hyvä luotto poliisin toimintaan tässä maassa, mutta tuo ylinopeusvalvonta on kyllä paikoitellen sellaista paskaa että oksat pois.

    Koska olette viimeksi nähneet poliisin valvovan ylinopeuksia koulujen ja päiväkotien luona? Aivan. Niiden luokse on kyllä tienpitäjä asennuttanut aina silloin tällöin niitä siirrettäviä nopeusnäyttöjä, mutta sinivuokkoja ei paikalla näy. Parempi kerätä rahaa hyviksi havaituissa rysissä.

    Puhallusratsiatkin tuntuvat vähentyneen. Eivät varmaan tuota tarpeeksi.
  11. #161
    Lainaa Zen kirjoitti Katso viesti
    Tuo ohitusnopeuksista laskuttaminen on kyllä jotain niin käsittämätöntä huttua ettei mitään rajaa, varsinkin noilla varsinaisilla ohituskaistoilla. 80-luvulla opetettiin autokoulussakin, että ohitus kuuluu suorittaa ripeästi ja moottorin voimavarat käyttäen. Kun jaksaisi, niin kaivaisi jonkun 70-luvun liikennevalistusfilimin siitä miten ohitetaan. Nillä 70-luvun kipoilla saikin polkea ohittaessa pedaalia ihan tosissaan

    Siis eihän jos joku ajaa vaikka 70km/h, ja lähdet sen ohi ajaen 80km/h, niin siinähän menee ikä ja terveys ennen kuin pääset ohi. Tarttee kilometrien suoran ilman vastaantulijoita kun ei yleensä viitsi ihan sen ohitetun nokan eteenkään kurvata takaisin, vaan haluaa jättää turvaetäisyyttä ohitettuun useamman autonmitan.

    Ei kyllä enää huvittaisi taksia Stadissa sompailla, monestakaan syystä mutta tuo kamerahelvetti ei ole se pienin.
    Ennen kuin jossain Paloheinässä huomattiin, että kentällä oli kysyntää... Turbot vaan puski mustaa savua.
    Eikös tässä ihan taannoin tullut jokin oikeuden päätös, kun joku oli tullut autolla kolmion takaa eteen ja tais vielä motoristi kuolla. Oikeuden päätös tais olla jotain, että ei ollut törkeä, siksi kun teko oli lyhytkestoinen.

    Pyörällä kun ohittaa, niin se on melko lyhytkestoinen, mutta vauhti saattaa kuitenkin nousta reippaasti.

    Pitää vedota tuohon jos joskus tulee saamaan ohitustilanteesta ylinopeussakon törkeästä liikenteen vaarantamisesta.
    Honda CBR1100XX
  12. #162
    Lainaa AVJ kirjoitti Katso viesti
    Koska olette viimeksi nähneet poliisin valvovan ylinopeuksia koulujen ja päiväkotien luona? Aivan. Niiden luokse on kyllä tienpitäjä asennuttanut aina silloin tällöin niitä siirrettäviä nopeusnäyttöjä, mutta sinivuokkoja ei paikalla näy. Parempi kerätä rahaa hyviksi havaituissa rysissä.

    Puhallusratsiatkin tuntuvat vähentyneen. Eivät varmaan tuota tarpeeksi.
    Nähnyt tasan yhden ainoan kerran ylinopeusvalvontaa koulun kohdalla 40v:n aikana. Tuostakin kerrasta on ja 20v. Ja puhaltanut olen viimeksi muistaakseni 2006!
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  13.  
  14. #163
    Lainaa ajvaara kirjoitti Katso viesti
    Nähnyt tasan yhden ainoan kerran ylinopeusvalvontaa koulun kohdalla 40v:n aikana. Tuostakin kerrasta on ja 20v. Ja puhaltanut olen viimeksi muistaakseni 2006!
    Mun työmatkalla on koulu jonka kohdalle on laitettu 40 rajoitus vuosia sitten. Siinä on useamman kerran vuodessa
    joko puhallutuys, nopeusratsia tai kamera-auto. Joskus jo 6:30 aikaan kesäkuussa jolloin koululaisia
    ai varmasti enää mene kouluun. Sama se mulle, siinä kohtaa ajan aina hiljaa jo lihasmuistista. Voisivat mennä kyllä 200m päässä oleviin liikennevaloihin joskus, punaisia päin ajaminen on niissä ihan yleistä.
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456