Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Tilasin tasan kuukausi sitten tuolta venttiilin, kansipahvin ja pari muuta tiivistettä. Eipä kuulunu kamoja "1-5 business days" aikana, eikä oo kyllä kuulunu vieläkään. Lähetin ekan kerran viestiä, mikä on tehty vielä mahollisimman hankalaks, vajaa 3viikkoa tilauksesta. Siihen vastasivat muutamaa päivää myöhemmin että kannentiiviste on tilaustavaraa ja saavat sen sillä viikolla ja lähettäävät. No nyt pistin uudestaan viestiä et mikä on ku kestää...

    Että ainaki meikäläisellä on menny v*ttumaisen kauan muutaman hilun tilauksessa tän firman kanssa. Eikä oo ees hinnatkaan juur halvemmat ku sumekolta hakis. Kawan varaosia siis. Höh hölmöä.
    - Gpz 900 R -

    - CB 600 F Hornet -
  2. #2
    Samanlaisia kokemuksia. Laitoin tilauksen 3.5 ja tilauksen tila siellä on edelleen "pending" ja oletettu toimitusaika siirtyy aina vaan pidemmälle. Kyselyäkin laitoin pari päivää sitten. Vastaus oli sama, eli tilaustavaraa...
  3. #3
    Heille ei ollu yhtä tiivistettä tullu ja sen takia koko tilaus ei sitte edenny. Muut tavarat oli varastossa. Peruutin sen yhen tiivisteen tilauksen ja lähettivät muut tilatut. Mut huonosti noista tietää ku eivät lähetä mitään mailia / muutenkaan ei tiedä mikä on tilauksen tilanne... pitää ite kysellä perään.

    Eli tuolt tilatessa kannattaa tiedustella etukäteen onko tavaraa varastossa vai meneekö tilauskamaks.
    - Gpz 900 R -

    - CB 600 F Hornet -
  4. #4
    Kokeileppa bikebandittia. Tilasin pariviikkoa sitten maanataina ja paketti oli ovella perjantai aamuna. No tosin yksi osa oli väärä, mutta oikea osa tuli tänään työpaikalle ilman lisäkuluja.
  5. #5
    En tiedä, itse olen tilannut cmsnl.comista ehkä 10-15 kertaa osia, eikä ole ollut ongelmia koskaan. Aiemminhan ne diilasi vain Hondan osia, nyt ovat näköjään laajentaneet muihinkin merkkeihin, voi olla ettei resurssit sitten riitäkään nopeaan toimintaan tms. Kumminkin siis omat kokemukset yksinomaan positiivisia.
    Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
  6. #6
    Tänään lähti isohko tilaus ko. firmaan, saas nähdä kuinka käy... Edullinen paikka kumminkin tuntuisi olevan, noin 100€ säästö kotimaan hintoihin verrattuna
    Buell XB12Ss -07
  7. #7
    Lainaa JiiiHooo kirjoitti Katso viesti
    Tänään lähti isohko tilaus ko. firmaan, saas nähdä kuinka käy... Edullinen paikka kumminkin tuntuisi olevan, noin 100€ säästö kotimaan hintoihin verrattuna
    Kuinkas tässä kävi?

    Itse tilasin osia viime perjantaina (22.4.) ja vielä ei ole lähtenyt kuin rahat.
  8. #8
    Olen tilannut useamman satsin osia. Toimitukset ovat tulleet säädyllisessä ajassa, mutta jäniksen selässä en ole ollutkaan.

    Stormilta tilattunakin venttiilikopan tiivisteen kanssa kesti ainakin viisi viikkoa.
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
  9. #9
    Lainaa joutomies kirjoitti Katso viesti
    Kuinkas tässä kävi?

    Itse tilasin osia viime perjantaina (22.4.) ja vielä ei ole lähtenyt kuin rahat.
    Joo aikaahan siinä vierähti useampi viikko, mutta kaikki osat priimaa ja hyvin pakattu!
    Buell XB12Ss -07
  10. #10
    Itse tilasin osia viime perjantaina (22.4.) ja vielä ei ole lähtenyt kuin rahat.
    Tuossa rahaliikenteessä ja osien keräilyssä näyttää kestävän sen viikon verran.
    Mutta kun tavara on paketissa niin ja kuljetusyhtiöllä niin tuli kyllä mukavan nopeasti vaikka oli vappu välissä.

    KYROSKOSKI, FI 04.05.2016 13:51 Toimitettu
    --
    --
    --
    --
    --
    Netherlands 28.04.2016 11:00 Tilaus käsitelty: Valmis UPS:lle

    Eli suositella voin kyseistä puljua.
  11. #11
    Justiinsa tempasin 1000euron tilauksen kyseiseen puljuun.
    Katsotaan kuinka käy
  12. #12
    Aiemmissa tilauksissa toiminut ihan ok mutta nyt oli hidasta. Gixxerin katteenpalan tilaus 16.4., paketti tuli 12.5. eli ei kiireellisille. Lisäksi en muistanut että tuolla hinnat ei sisällä veroja niin 24% tuli lisää, en vaan enää tilauksen lopussa jaksanut alkaa etsiä uutta kauppaa.
    --
    Kende
    GSX-R 1K7
  13.  
  14. #13
    Mikäs noilla nyt on tilanne ?

    Tilasin uuden kaasukahvan (kokonaisen, ylihintaisen, sisäputken tarttisi) ja iloisesti on pending -tilassa tilaus. Pitääkö toi lukea niin että ei ole varastossa vaikka on luettelossa ?

    Tällä vauhdilla ei pääse ajelemaan koko kesänä.
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5