Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 47:sta
  1. #1
    Itse en ole motoristi ja siksipä tässä kyselläänkin majoituksentarjoajana että mitä spesiaalia motoristit tarvitsevat? Tälle kesälle tehdään pyörän pesupaikka ja pieneen huoltoon löytyy työkalut.

    Vaan onko muuta, vinkkejä, neuvoja kiitos?!

    T. Vesa

    Ylläksen Yöpuu
    <p>Ei se niin mene ettei se jotenki mene...</p>
  2. #2
    Lainaa (Ylläksen Yöpuu @ Touko. 17 2007,06:09) kirjoitti
    Itse en ole motoristi ja siksipä tässä kyselläänkin majoituksentarjoajana että mitä spesiaalia motoristit tarvitsevat? Tälle kesälle tehdään pyörän pesupaikka ja pieneen huoltoon löytyy työkalut.

    Vaan onko muuta, vinkkejä, neuvoja kiitos?!

    T. Vesa

    Ylläksen Yöpuu
    Kuluttajatutkimusta parhaimmillaan * *

    Minä kaipaan majoituspaikalta katon pään päälle, lämpöisen suihkun, iltapalaa, mukavan vuoteen ja runsaan aamiaisen, jolla pärjää pitkälle iltapäivään sekä kunnollisen ajovarusteiden kuivausmahdollisuuden (= kuivauskaappi/-huone) ja ehkä *
    Vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan.
  3. #3
    Mukava, rauhallinen yöpaikka. Aamiais mahdollisuus on hyvä.
    Pyörä lähellä majoitusta tavaroiden purkua varten ja miksei myös turvallisuuden tunteen vuoksi että tietää missä se on. Suihku tai sauna on perus edellytys.
    Pesupaikkaa en ole vielä matkoillani kaivannut, mutta ei kai se pahakaan ole, riippuu kuluista.
    Lähtökohtana kaikelle että hinnat sopii laihaan lompakkoon, hinta-laatusuhde oltava kohdallaan.

    Mielestäni kaikki kaljamahdollisuudet ym. vo olla jossain hotellissa mihin en eksy, telkkariakaan en matkoilla kaipaa kun ei sitä apljoa tule edes kotona töllötettyä.
  4. #4
    Myös pyörä kaipaa hyvää paikkaa - eihän me matkoja yksin tehdä.
    Parhaissa majoituspaikoissa voi tehdä pyörään täydet huollot.
    Useimmista löytyy pesumahdollisuus - pieni painepesuri, rättejä, ja vesipiste.
    Vähintä on, että löytyy katos johon pyörän voi turvallisesti yöksi jättää. Uudemmissa paikoissa ne ovat mallia "yhteen riviin" - aamuvirkun on hankala kaivaa pyöräänsä takarivistä, kun eturiviin illalla viimeeksi saapuneet on vielä nukkumassa.
    Ja ihan välttämätön on myös visiirin pesumahdollisuus. Hyvä paikka järjestää sen talon ulkopuolelle, niin että ohiajavatkin voivat käyttää - pysähtyvät sitten samalla oluselle/lounaalle. Useimmiten siihen kelpaa ämpäri, jossa puhdasta(!) vettä ja pesuainetta, sekä vieressä pehmeää(!) paperia visiirin kuvaamiseen.

    Kuivauskaappi jo mainittiin. Myös se on välttämätön, jos paikka haluaa itseään MP-ystävällisenä mainostaa.

    Muutoin kelpaa tavalliset majatalon palvelut.
  5. #5
    Kuskille kohtuuhintainen majoitus, lämmin suihku, runsas aamiainen, iltapala- ja ajovermeitten kuivausmahdollisuus. Ja mopotille suojaisa parkkipaikka. Eipä kummoisempia vaatimuksia.
  6. #6
    Hienoa toimintaa!!!

    Kyllä se sänky ja katto riittää with tukeva aamiainen.

    Jos ajattelee ulkomaalaisia kavereita niin sitten vaatteidenpesu - kuivausrummulla olisi plussaa.

    Tulipas vielä mieleen että jos paikka on hyvä, niin kannattaisi tehdä 2yötä 1,5hinnalla. Motoristit on niin matkajanoisia että niitä on vaikea saada ottamaan se tarvitsemansa breikki (henk.koht kokemuksia tunisian turneelta -05).

    -mika-
  7. #7
    Tärkeimmät ovat jo tulleet mainituiksi.

    Itse useamman viikon reissuilla arvostan etenkin edullista hintaa, rauhallista huonetta (suihku huoneessa tai käytävälläkin käy), kunnollista aamiaista, jonkinlaista pyykinpesumahdollisuutta (onnistuu käsienpesualtaassa vallan hyvin, pesukone on jo luksusta) ynnä vaatteiden kuivauspaikkaa sekä tietenkin parkkipaikkaa pyörälle. Huoltopaikka prätkälle on plussaa. Matkalla en pyörääni yleensä pese (aika harvoin muutenkin...), joten se ei minulle ole valintakriteeri.

    Jos majapaikka on mielenkiintoisten ajoreittien äärellä, eivät asialliset lainattavat kartat ja vaikkapa reittivinkit ole pahitteeksi, saattavat houkutella jäämään useammaksikin yöksi. Kirjallisuutta seudun nähtävyyksistä ja esitteitä palveluista saattaa joku kaivata. Moottoripyörälehtiä tarjoavat jotkut majatalot luettaviksi, mikä on mukavaa. Internetin käyttömahdollisuuskin on kiva esim. sääennusteita seurattaessa tai reittejä suunniteltaessa.



    AndersReisen
    Reissuverkko

    "Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
    - Leif Segerstam, kapellimestari
  8. #8
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (r12gs @ Touko. 17 2007,07:53) kirjoitti
    Minä kaipaan majoituspaikalta katon pään päälle, lämpöisen suihkun, iltapalaa, mukavan vuoteen ja runsaan aamiaisen, jolla pärjää pitkälle iltapäivään sekä kunnollisen ajovarusteiden kuivausmahdollisuuden (= kuivauskaappi/-huone) ja ehkä
    Tossahan se on, sekä turvallinen parkki pyörälle on aina poikaa. Pyörän pesupaikkaa en ole koskaan kaivannut.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  9. #9
    Eipä noihin ylläoleviin paljon muuta lisäämistä olen kuin se, että keliaakikkona nostan kypärää niille paikoille, joissa löytyy aamiaisella pakastimesta gluteenitonta leipää. Ne paikat muistaa ja usein niihin tulee juuri siksi mentyä uudestaankin.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  10. #10
    Lainaa (gabbernaut @ Touko. 17 2007,10:00) kirjoitti
    Kyllä se sänky ja katto riittää with tukeva aamiainen.
    -mika-
    Komppaan. Kaupan pääle kun saa ystävällisen palvelun niin a'vot.

    Jos hinta on kohdallaan (=edullinen) nämä riittää. Hotellissa käydään vain nukkumassa, jos ei ole tarkoitus pitempään viipyä. Vaatteet on toistaiseksi saanut kuivaksi itse huoneessa.

    Mutta.. jos itse pitäisin hotellia varaisin kyllä motoristeille jotain pientä exstraa: karttoja reiteistä/paikoista, vesiletku + harja + pesuaine, pesukoneen käyttömahdollisuus?, mahdollisuus lainata työkaluja?. Ja näistä jokaiselle motoristiyöpyjälle infoläpykkä henkilökohtaisesti kouraan - ne jää helposti huomiotta, jos ne on jossain seinällä "piilossa".

    Matkan varrella olen törmännyt seuraaviin vieraanvaraisuuksiin:
    -Sateenvarjo lainaksi (infon setä tarjosi oman pienenpienen varjon tilalle)
    -Polkupyörä lainaksi ilmaiseksi suurkaupungissa
    -Pyyhe istuimen kuivaamiseksi sadeaamuna (respan tyttö toi kun pakkasin pyörää)
    -Visiirinpuhdistusrätti ja pesuaine
    -Pyörä yöksi sisäpihalle, aulaan tms.

    Tietysti tämmöiset SMOTON kautta tarjottavat alennukset tai 2 yön alennukset on aina plussaa, ja niillä saavuttaa hyvää mainetta.

    EDIT: Unohtui - _kylmän_ huurteisen, ykkösolutkin kelpaa lupien puuttuessa. *



  11. #11
    Jepulis, kiitoksia tähän asti, lisäkin kelpaa.

    Pyöränpesua olin ajatellut talossa asuville samaan hintaan, onko yleensä maksullinen?
    :ajatus:Rikastun! ( Sis hintaan! )
    Entäpä värkit, mitä tarvii? Juokseva vesi tietysti,pesuharjaa, sientä, pesuaine? ( jokin yleisaine? ). Visiirinpesuun samat + puhdistusrättejä? ( Eikun paperia, joku sanoikin sen )
    Meinasin valaa laatan pihan laitaan lattiakaivon kanssa niin ei mene pesupaikka velliksi, mukavempi kaikille.

    Pesukoneen käyttömahdollisuus on, samoin kuivauskaapit , katoksia ei ole *, samaten ruokailua ei ole , mutta mökeissä kaikki tarvittava keittiöissä, kauppaan 100 m, ravinteliin 200, polkupyöriä on ja kuuluvat hintaan .
    Pyörän parkkeeraus on tällä perällä vielä turvallista, taitaa olla ittelläkin autossa avaimet taas kolmatta kuukautta... , mutta oma pihapiiri jossa mökit ovat, on turvallinen.
    Mökit näkee tuolta kotisivulta, uskoisin että taso on riittävä.

    Reittisuositukset, käsitykseni mukaan ette kaipaa sataaviittäkymppiä ajettavia suoria, vaan mutkaisia, sileitä teitä, asvalttia ilmeisesti?
    Esim käsivarteen menijät, ajelkaapa Kolarista uudelle Ylläksen Maisematielle, siitä Muotkavaaran kautta Muonioon, hyväkuntoista ja osin uuttakin sileätä asvalttia vähintäänkin kohtuullisilla maisemilla ja niillä mutkilla (?) tietysti!

    Kommentteja kaivataan?
    <p>Ei se niin mene ettei se jotenki mene...</p>
  12. #12
    Tuossa edell jo mainittiinkin tärkeimmät(kun on tuo kaikki,onpas luxusta).mutta tärkeä olisi kans tien varressa mainos(opasteet) jolla vois houkutella myös ohikulkijat pysähtymään tauolle ja tuomaan muutaman euron...erityisesti sateella motoristi kattelee taukopaikkaa jossa vois pitää sadetta ja käyttää ajan vaikka syömiseen tai kaffitteluun,ja tuo paikkahan olisi ihanteellinen siihen kun muitakin motoristeja vois puhutella... edit;nii ja lapsillekin jotain leikkipaikkaa...



    KEPPI-G
  13. #13
    Normaalit hotellipalvelut, kohtuuhintainen nettipiste, ravintola josta saa kunnollista ruokaa (ei siis mitään pitsaa ja hampurilaisia) hyvä baari mistä saa kunnollista mallasviskiä ja missä soi kunnon musiikki. Pyörän pesumahdollisuutta en kaipaa ja huollotkin teen mieluummin ennen reissua.
    Taivas saa odottaa
  14. #14
    hienoa kun näin asiaatuntevilta osataan kysellä. yhdyn edellisiin mieleipiteisiin. myös koirille joku aitaus lähialueella tai jotain sellaista peltoa/metikköä, jossa voisi niitä juoksuttaa.

    sähköpistoke kenties pyöräparkin lähelle, jos tarvii ladata akkua, käyttää jotain työkalua tms. majoitustiloiksi mulle riittää kohtuudella sauna/suihkumahdollisuus kun saatan ja yövyn usein reissussa omassa kärryssä eli vaunussa, toki ajovermeiden kuivausmahdollisuus olisi iso plussa, joka taitaa ollakin.

    enköhän päräyttele paikalle kesällä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  15. #15
    Lainaa (BlackCat @ Touko. 17 2007,13:50) kirjoitti
    kohtuuhintainen nettipiste.
    Kyllä sen pitää nykyään olla ilmainen!
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  16. #16
    Lainaa (iama @ Touko. 17 2007,13:58) kirjoitti
    Lainaa (BlackCat @ Touko. 17 2007,13:50) kirjoitti
    kohtuuhintainen nettipiste.
    Kyllä sen pitää nykyään olla ilmainen!
    Ei välttämättä. Yleensä jos on ilmainen siinä roikutaan pitkääääään.
    Itse mielummin maksan jos sillä välttää jonotuksen.
  17. #17
    Erinomainen kysymys,itse tarvitsen yleensä vaan tasaisen telttapaikan,joka on yleensä valitettavasti joku epätasainen juurakko asuntovaunujen tasasen nurtsin vieres,mut lähes sama hinta
    XX-99
  18. #18
    Lainaa (Jassu @ Touko. 17 2007,12:08) kirjoitti
    Lainaa (r12gs @ Touko. 17 2007,07:53) kirjoitti
    Minä kaipaan majoituspaikalta katon pään päälle, lämpöisen suihkun, iltapalaa, mukavan vuoteen ja runsaan aamiaisen, jolla pärjää pitkälle iltapäivään sekä kunnollisen ajovarusteiden kuivausmahdollisuuden (= kuivauskaappi/-huone) ja ehkä *
    Tossahan se on, sekä turvallinen parkki pyörälle on aina poikaa. Pyörän pesupaikkaa en ole koskaan kaivannut.
    +1 tähän. Pyörän paikkaan sen verran, että kovalla pohjalla (asfaltti) ja mahdollisimman lähellä respaa/huonetta (ei tarvitse kaukaa kannella hiki päässä tavaroitaan). Tuo kamojen kuivausmahdollisuus on ihan ehdoton varuste jos löytyy (jos se maininta löytyy esim. tienvierimainoksesta, varmaan ainakin sateisella kelillä porukka lappaa sisään urakalla).
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  19. #19
    Lainaa (SJV @ Touko. 17 2007,14:19) kirjoitti
    Lainaa (iama @ Touko. 17 2007,13:58) kirjoitti
    Lainaa (BlackCat @ Touko. 17 2007,13:50) kirjoitti
    kohtuuhintainen nettipiste.
    Kyllä sen pitää nykyään olla ilmainen!
    Ei välttämättä. Yleensä jos on ilmainen siinä roikutaan pitkääääään.
    Itse mielummin maksan jos sillä välttää jonotuksen.
    Niitä koneita pitää olla oikeassa suhteessa majoituspaikkoihin. Yksi laajakaistan viipale kun maksaa vain sen minkä maksaa.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  20. #20
    Lainaa (jarierkki @ Touko. 17 2007,09:47) kirjoitti
    Kuskille kohtuuhintainen majoitus, lämmin suihku, runsas aamiainen, iltapala- ja ajovermeitten kuivausmahdollisuus. Ja mopotille suojaisa parkkipaikka. Eipä kummoisempia vaatimuksia.
    Ja jos on pieni paikka jossa voi esim pestä ja huoltaa,ketjujen rasvaus ym, niin aivan täydellinen minulle.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  21. #21
    Majoitusta tulee kaivattua ylleensä silloin, kun pitkä ajopäivä takana, väsyttää, eikä oikeen viittis rueta teltanpystytyspuuhiin. Tahi sillon kun niitä telttaöitä on jo pari takana eikä oo päässy kunnolla peseytyy niin suihkuun tekis mieli. Tai kun on kylmä keli niin ajatus lämpimästä suojasta houkuttaa.

    Tietty joku houkutin siinä maantienvarressa pitäs olla, pelkän "vapaita huoneita" -kyltin ohittaa helposti "eikäku 50 km vielä" -ajatuksella. Mistä tiedän, että paikkaa fiksattu pyöräilijöiden tarpeeseen? Sit jos paikan ulkoasu on jotenkin vieraannuttava, maali hilseilee seinistä tms. niin helposti tulee käännyttyä takas jo portilla.

    Tärkeintä on siis punkka huoneessa joka ei ole liian kuuma eikä liian kylmä eikä ole tunkkanen. Suihkuun pitää päästä. Lämpimän veden riittävyys, suihkutilan yleinen siisteys plussaa. Vaatteitten/muiden varusteitten kuivatus pitää olla mahdollista, mieluiten jotenkin paremmin kuin samassa huoneessa tuolin yli heitettynä. Ruokaa pitää jostain saada. Pyörä olis hyvä saada lähelle parkkiin, ei niinkään hämärämiesten pelosta vaan ettei rojuja pyörän päältä kovin kaus viiti kantaa.

    Extrat joita saatais ehkä hyödyntää; sauna, tv, netti, päivän sanomalehti, tulevan parin päivän sääennuste, olut, varoitukset lähiseudun tietyömaista/huonokuntoisista teistä, suositukset hienoista maisemareiteistä, vaatteitten pesumahdollisuus, mahdollisuus latailla kännykän/digikameran akkua (joskus unohtunut laturit himaan) ym ym

    Ketjujen säätö / voitelu on varmaan se huoltotyö mihin yleisimmin joudutaan eli tarvii tasaisen kovan maan jossa tilaa mysö työnnellä pyörää eteenpäin, parit lenkkiavaimet ja rasvaa. Jos tätä kummempi homma on niin helposti tarvitaan sitten jo varaosia. Toki jso haluaa varautua, niin valopolttimoita, sulakkeita, akkulaturin, moottoriöljyä voi hoittaa mestoille mutta maksavatkohan itteään takasin.

    Mopon pesupaikkaa en ole liiemmin osannut kaivata, mutta jos semmonen tosiaan on, niin saattaisimpa jopa käyttää.

    Hinnasta sen verran, että jos respaan asti olen uskaltautunut niin yleensä otan huoneen jos hinta ei ole täysin tolkuton. Sit jos hinta-laatusuhde tuntu passelilta, niin se kyl jää mieleen ja mahdollisesti hyödynnän paikkaa toistekkin.



    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  22. #22
    Jepulis, tulee asiaa, kiitos tähän asti ja jatkaakin saa, tosin voi käydä myös vilaisemassa noita kotisivuja niin näette paikasta muutakin.

    Pyörät saa meillä joka mökissä oven eteen joten kantomatkoja ei tule.
    Tuo pesu ja huoltopuolikin tuli kai aika tarkoin käsiteltyä, meillä tulee kuulumaan hintaan, miten muualla, pesuaineet?

    Tienvarsimainokset ovat käytössä, pieni motoristilisä niihinkin tulee kesäksi, kiitoksia neuvoista tähän asti ja lisääkin otetaan vastaan!

    T. Vesa

    Ylläksen Yöpuu
    <p>Ei se niin mene ettei se jotenki mene...</p>
  23. #23
    Lainaa (Ylläksen Yöpuu @ Touko. 17 2007,06:09) kirjoitti
    Itse en ole motoristi ja siksipä tässä kyselläänkin majoituksentarjoajana että mitä spesiaalia motoristit tarvitsevat? Tälle kesälle tehdään pyörän pesupaikka ja pieneen huoltoon löytyy työkalut.

    Vaan onko muuta, vinkkejä, neuvoja kiitos?!

    T. Vesa

    Ylläksen Yöpuu
    Bensaa?
    F = dp / dt
  24. #24
    ja näistä "toiveista" kannattaa poistaa 80% niin pysyy vielä €/yö vielä kipurajan alapuolella, ei me oikeasti olla noin vaativia *

    -mika-
  25. #25
    Lainaa (BlackCat @ Touko. 17 2007,13:50) kirjoitti
    Normaalit hotellipalvelut, kohtuuhintainen nettipiste, ravintola josta saa kunnollista ruokaa (ei siis mitään pitsaa ja hampurilaisia) hyvä baari mistä saa kunnollista mallasviskiä ja missä soi kunnon musiikki. Pyörän pesumahdollisuutta en kaipaa ja huollotkin teen mieluummin ennen reissua.
    Komppaan tätä. Mun iässä ei hinnalla niin väliä, jos mies viihtyy.
    Aamuisin puhalluspiste tai kertakäyttömittarit myynnissä olisi hyvä juttu.
  26. #26
    Pensaa?,
    löytyypi 1oo m päästä, kaupalla automaatti.

    Ompi muuten romillemittari ollu kans jo useamman vuoden vieraitten(kin) käytössä.

    T. Vesa

    Ylläksen Yöpuu
    <p>Ei se niin mene ettei se jotenki mene...</p>
  27. #27
    Lainaa (iama @ Touko. 17 2007,21:03) kirjoitti
    Lainaa (SJV @ Touko. 17 2007,14:19) kirjoitti
    Lainaa (iama @ Touko. 17 2007,13:58) kirjoitti
    Lainaa (BlackCat @ Touko. 17 2007,13:50) kirjoitti
    kohtuuhintainen nettipiste.
    Kyllä sen pitää nykyään olla ilmainen!
    Ei välttämättä. Yleensä jos on ilmainen siinä roikutaan pitkääääään.
    Itse mielummin maksan jos sillä välttää jonotuksen.
    Niitä koneita pitää olla oikeassa suhteessa majoituspaikkoihin. Yksi laajakaistan viipale kun maksaa vain sen minkä maksaa.
    ja koneet on ilmaisia?
    Jos majoituksen hinta on kohtuullinen, niin ainakin itse olen valmis lisäpalveluista maksamaan. Itse kun en ole neekeri enkä manne, en ole tottunut mitään ilmaiseksi saamaan ja toisaalta hyvästä palvelusta ihan mielelläni maksankin.
  28. #28
    Lainaa (SJV @ Touko. 17 2007,23:12) kirjoitti
    Lainaa (iama @ Touko. 17 2007,21:03) kirjoitti
    Lainaa (SJV @ Touko. 17 2007,14:19) kirjoitti
    Lainaa (iama @ Touko. 17 2007,13:58) kirjoitti
    Lainaa (BlackCat @ Touko. 17 2007,13:50) kirjoitti
    kohtuuhintainen nettipiste.
    Kyllä sen pitää nykyään olla ilmainen!
    Ei välttämättä. Yleensä jos on ilmainen siinä roikutaan pitkääääään.
    Itse mielummin maksan jos sillä välttää jonotuksen.
    Niitä koneita pitää olla oikeassa suhteessa majoituspaikkoihin. Yksi laajakaistan viipale kun maksaa vain sen minkä maksaa.
    ja koneet on ilmaisia?
    Jos majoituksen hinta on kohtuullinen, niin ainakin itse olen valmis lisäpalveluista maksamaan. *Itse kun en ole neekeri enkä manne, en ole tottunut mitään ilmaiseksi saamaan ja toisaalta hyvästä palvelusta ihan mielelläni maksankin.
    Mäkin maksan netin käytöstä mielelläni, kunhan summa on kohtuullinen. Valitettavan useessa hotellissa juuri esim. lapissa on käytössä vain yksi ilmainen kone, ja sitähän ei sitten pääse millään käyttämään kun yksi käyttäjä roikkuu siinä vähintään sen puoli tuntia. * Mieluummin maksullinen ja joskus vapautuva. *

    edit: Siis huoneissa olevat laajakaistat on muuten nykyään ihan mahtava juttu, kun on yleensä läppäri mukana reissussa. Mutta jos ei sellasta ole, niin sitten maksullinen kone.



    Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals ... except the weasel.
    - Homer Simpson
  29. #29
    Eiköhän edellä ole jo tullut kaikki tarpeellinen ja tarpeetonkin.

    En nähnyt sivuilla GPS:ää varten sijaintitietoja? Ulkomaaneläville voisi olla ehkä tarpeen. Grillailulpaikka onkin varmaan jo (laavu?).

    Ja mainostamista motoristiystävällisenä paikkana riittävän näkyvästi. Eli löydyttävä netin hakukoneilla helposti.
  30.  
  31. #30
    Olenko puusilmä kun en mitään hintatietoja löytänyt sivuilta...?
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen