Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 139:een 139:sta
  1. #121
    Viime viikolla kävin ensimmäistä kertaa eläessäni ja eiköhän tule mentyä toistekin; verikammosta huolimatta ei tullut missään vaiheessa heikotusta tai ällötystä koska Veripalvelun mukavat hoitajat osasi asiansa.
    MV Agusta Brutale 910R -08

    Ex: Suzuki SV 1000S -06
  2. #122
    Taas valui veri
    Ducati Diavel Dark
  3. #123
    Meikä kävi luovuttamassa. Ei muuta kun muutkin rohkeesti luovuttumaan.
    Suzuki GSX-R 600 -04
    Honda CBR 1000 RR -07
  4. #124
    pitäs vaan useemmin päästä luovuttaan.. ilmaiset kolmioleivät kelpaa aina
  5. #125
    Ja voidaan jatkaa vieläkin, tällähetkellä 175 pussia luovutettu ja kirkkaasti top-10:n kärjessä !!!! Ja vaikka haaste onkin sivuston mukaan päättynyt, niin ens viestin linkki toimii vallan mainiosti.

    PS. meinasin liittää luouvutuslinkin.... EnVaanOsaa.....
    -MT-09 Tracer-
    -GSX750F-
  6. #126
    Meikä kävi myös perjantaina..kolmioleivät ovat mukava lisä.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  7. #127
    Kävisin mielelläni, mutta kun mun cocktail sopii vain omaan käyttöön ...
    C-luokan meininkiä vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
  8. #128
    Taas on pussillinen luovutettu. 10 kerta tuli täyteen ja siitä hyvästä pinssi kouraan.
  9. #129
    Minäkin yritin käydä 68:nnen kerran luovuttamassa, mutta sainkin 6 kk:n karenssin tammikuun lomamatkan vuoksi. SPR:n verenluovutussääntöihin oli tullut uusi lisä rajoituksiin: Thaimaan turstialueille suuntautuneet lomamatkat eivät aiheuta rajoituksia luovutukseen, mutta mikäli lennoilla on välilasku Intiassa pimeään vuorokauden aikaan, niin siitä seuraa 6 kk:n karenssi. Mikäli välilasku on päivänvalossa, niin ei rajoituksia.
    Laiska, mutta päättäväinen.
  10. #130
    Lainaa (veikko h @ Maalis. 31 2010,13:12) kirjoitti
    Minäkin yritin käydä 68:nnen kerran luovuttamassa, mutta sainkin 6 kk:n karenssin tammikuun lomamatkan vuoksi. SPR:n verenluovutussääntöihin oli tullut uusi lisä rajoituksiin: Thaimaan turstialueille suuntautuneet lomamatkat eivät aiheuta rajoituksia luovutukseen, mutta mikäli lennoilla on välilasku Intiassa pimeään vuorokauden aikaan, niin siitä seuraa 6 kk:n karenssi. Mikäli välilasku on päivänvalossa, niin ei rajoituksia.
    ??
    Tämä oli mulle ihan uutta.
    Mistä näitä rajoitteita keksitään??
    Itse oli aikoinaan Englannissa töissä jotain 4kk hullun lehmän taudin aikaan; jos olisin ollut 6kk tai enempi, niin olisin saanut bannia ikuisesti??
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  11. #131
    joo - kait sallitaan vastakkaisiakin mielipiteitä...vajaa 50 krt takana...sit tajusin mitä "pyyteetöntä" bisnestä ne tolla verellä tekevät...eli ite luovutat hyvän mielen takia ja sit se trokataan kohtalaisella hinnalla sairaaloihin yms...sit maksetaan johtajille matkoja ympäri maailmaa + ihan kohtalaiset liksat (oliko SPR:n Suomen pomoilla siellä nafti 100k liksat / vuosi...) Maksatte muuten täst edes ne liksat jonkun muun ku minun luovuttaman veren myyntivoitoista...
    RFM ( = Rip that Fucking Manual)
  12. #132
    Lainaa (tomugorba @ Huhti. 01 2010,22:46) kirjoitti
    joo - kait sallitaan vastakkaisiakin mielipiteitä...vajaa 50 krt takana...sit tajusin mitä "pyyteetöntä" bisnestä ne tolla verellä tekevät...eli ite luovutat hyvän mielen takia ja sit se trokataan kohtalaisella hinnalla sairaaloihin yms...sit maksetaan johtajille matkoja ympäri maailmaa + ihan kohtalaiset liksat (oliko SPR:n Suomen pomoilla siellä nafti 100k liksat / vuosi...) Maksatte muuten täst edes ne liksat jonkun muun ku minun luovuttaman veren myyntivoitoista...
    Vähän samaan tyyliin olen vetänyt herneen nenään kaikista rahankeräyksistä. Mutta kerran kun on nähnyt lapsensa letkuissa makaamassa sairaalassa, niin tehköön tässä tapauksessa bisnestä kuinka haluaa jos vain veri menee minne pitää.
    Olikos joskus harkinnassa että luovuttajallekin maksettaisiin jonkinlainen pieni rahasumma. Se tietenkin nostaisi hintoja seuraavillakin portailla. Ja tietysti kaikki puliukot jonottaisi veripalvelun ovella selitellen mitään en ole ottanut viikkoon viinalta haisten.
  13. #133
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    Perjantaista merkintä
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  14. #134
    Viikon päästä taas luovutusreissu tulossa
    -97 CBR 1100 XX
    -91 GSX 750F (ex)
  15. #135
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    Tänään tulee päivät täyteen ja pääsee luovuttamaan.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  16. #136
    Päivitellään omalta kohdalta sen verran, että kävin itsekin ekan kerran luovutustilaisuudessa hetken mielijohteesta: Hemoglopiini oli noussut 167 kun armeijassa ollesani se oli alle sadan...

    Pääsin siis ensimmäistä kertaa luovuttamaan...tuntui ihan hyvältä sen jälkeen
    C-luokan meininkiä vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
  17. #137
    Voisiko joku käydä ystävällisesti minun puolesta luovuttaan verta, siis sellainen henkilö joka ei muuten menisi .. Itsellä sellainen 5kk pakollinen tauko tässä tärkeässä toiminnassa.
  18. #138
    Huomasin ohikulkumatkalla noin kk sitten kyltin verenluovutuksesta. En ollu koskaan ennen käyny. Noin 5 sek pohtimisen jälkeen astuin ovesta sisälle. Suurin haaste siis oli ohi eli kynnyksen ylittäminen. Sillä kertaa en kuitenkaan päässyt luovuttamaan, mutta tulevaisuudessa kyllä.

    Turun Yliopistonkadun SPR:n toimipisteessä SMOTO:n listassa ei ollut yhtäkään nimeä, olishan se ollu hieno saada alotettua lista vaikkei siihen nyt ilmeisesti kovaa tunkua ollutkaan.
    Kohti ääretöntä - ja sen yli!
  19.  
  20. #139
    claymore:n avatar
    Liittyi May 2010
    Etelän makiat rannikkotiet vieressä
    Paikallisella snakarilla lehden mukaan luovutetaan verta joka viikonloppu aamuyöstä ja mukaan saa yleensä lihapiirakan ja putkareissun.

    Itse olen luovuttanut SPR>n kautta jo monta vuotta, toivottavasti on ollut jollekin apua
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345