Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 139:sta
  1. #61
    Liruipas nihkeästi tänään pussillinen O- verta mutta lirui kumminkin. Ja haastesivuillakin kävin kuittaamassa.
    wille
  2. #62
    Tänään ja huomenna Forssan srk-talolla kakkukahvit klo 12-18
  3. #63
    Kävin kuittaamassa 2 viimeisintä luovutustani tuonne
    Ducati Diavel Dark
  4. #64
    Kaksi kertaa tänä vuonna jo käynyt luovuttamassa, kuittasin ne tuonne myös. Kesäkuussa pääsee sit seuraavan kerran
    Suzuki GSX-F 750
  5. #65
    Lainaa (rixu- @ Huhti. 01 2008,15:39) kirjoitti
    Kaksi kertaa tänä vuonna jo käynyt luovuttamassa, kuittasin ne tuonne myös. Kesäkuussa pääsee sit seuraavan kerran
    Nostetaanpas taas kun vapun jälkeen muistuttelivat tekstarilla että voisit tulla käymään. Vielä on toukokuun loppuun saakka aikaa ennen kuin haastekampanja umpeutuu .orgin osalta.

    Tällä hetkellä ollaan ykkösinä 74 luovutuksella, partiolaiset ovat hävinneen koko listalta jostain syystä.
    "Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
    "Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
  6. #66
    Lainaa (yammu1 @ Touko. 07 2008,19:54) kirjoitti
    Tänään verta luovutettu jo yhdeksännen kerran.
    Eikös se pian ala loppumaan.
    Dixi et animam levavi
  7. #67
    Yritin taas toissa viikolla luovuttaa, mutta oli liian alhainen hemoglobiini.
    Viime luovutukset joulu- ja helmikuussa, sekä muutaman viikon jatkunut sairastelu, vei näköjään voimat... *
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  8. #68
    Eilen tuli käytyä luovuttamassa. Tasaisesti 2 kk:n välein on ollut tapana luovuttaa, nyt oli 14 kerta. Mulle ainakin antavat rautatabletteja popsittavaksi, kun niinkin usein käyn, pysyy hemoglobiini vähän korkeammalla.

    edit: niin ja moi vaan kaikille, eka viesti tälle foorumille



    Yamaha FZS 600 '99
  9. #69
    Olisiko täällä ketään Seinäjoen suunnalta, joka luovuttelee verta? Ilkka-lehti haluaisi haastatella tälläista motoristia.
    Ota yhteyttä minuun pikaisesti.
    ©
  10. #70
    Kävin pönöttämässä spr:n kyltin vieressä.
    Jutussa oli kyse motoristien aktiivisuudesta tähänkin touhuun.

    Testiryhmä:
    <--- Minäitte ja Late


    + positiivista uutisointia
    + hyvää kahvia ja leipää
    + jätski


    - lärvi lehdessä
    - likanen mopo
    - jutussa pari virhettä

    Noh, ei se mitään, huomenna on uudet uutiset. Jatkamme matkaa, ehkä saamme elää.
    Moto Longa - Vita Brevis
  11. #71
    Kiitos vaivannäöstä.

    Olis kiva nähdä juttu...
    ©
  12. #72
    Näin Suomen Punainen Risti:

    "Järjestö tekee aktiivista työtä maahanmuuttajien kotoutumisen edistämiseksi sekä suvaitsevaisuuden ja moniarvoisuuden lisäämiseksi yhteiskunnassa. Lisäksi ylläpidämme vastaanottokeskuksia Turussa ja Rovaniemellä.

    "Koulutamme jatkuvasti vapaaehtoisia ystävä- ja tukihenkilöitä maahanmuuttajille ja toimimme yhteistyössä maahanmuuttajajärjestöjen kanssa."

    Itse en voi tukea tuollaista toimintaa millään tavalla.
    Lisäksi SPR harjoittaa kannattavaa bisnestä. Vuonna 2004 SPR:n omaisuuden kerrottiin olevan 150 miljoonaa €uroa!
    Herkkäuskoisia voi höynäyttää monella tapaa, SPR on yksi niistä.
  13. #73
    Kävin toissapäivänä luovuttamassa. Oli 29. kerta. En kirjannut luovutusta minkään kerhon nimiin, vaikka siellä oli listat.
    Olisi kai voinut, mutta kun en ole ennenkään.
    Nyt on edessä taas kerran 6. kuukauden karenssi, kun on maanantaina tatuointi. Se karenssi on onneksi lyhentynyt
    vuodesta puoleen.
    Ja se on kuudes tatuointi.
    Hm.
    Aikanaan aloitin luovuttamisen isän kanssa. Äiti olisi kuulemma kuollut isonveljen kanssa ilman lisäverta, joten mulla on jonkinasteinen
    olemassaolon velka veripalvelulle. Tiedä näistä sitten.
    ZZR 1200
  14. #74
    Lainaa (MotorArse @ Kesä. 12 2008,21:55) kirjoitti
    Näin Suomen Punainen Risti:

    "Järjestö tekee aktiivista työtä maahanmuuttajien kotoutumisen edistämiseksi sekä suvaitsevaisuuden ja moniarvoisuuden lisäämiseksi yhteiskunnassa. Lisäksi ylläpidämme vastaanottokeskuksia Turussa ja Rovaniemellä.

    "Koulutamme jatkuvasti vapaaehtoisia ystävä- ja tukihenkilöitä maahanmuuttajille ja toimimme yhteistyössä maahanmuuttajajärjestöjen kanssa."

    Itse en voi tukea tuollaista toimintaa millään tavalla.
    Lisäksi SPR harjoittaa kannattavaa bisnestä. Vuonna 2004 SPR:n omaisuuden kerrottiin olevan 150 miljoonaa €uroa!
    Herkkäuskoisia voi höynäyttää monella tapaa, SPR on yksi niistä.
    Kas, järkevä perustelu vaihteeksi. No, samaa tekee Suomen evankelisluterilainen kirkko. Ja vieläpä verovaroilla.
    Oletko jäsen?
    ZZR 1200
  15. #75
    Lainaa (Ripley @ Kesä. 12 2008,23:13) kirjoitti
    Kas, järkevä perustelu vaihteeksi. No, samaa tekee Suomen evankelisluterilainen kirkko. Ja vieläpä verovaroilla.
    Oletko jäsen?
    Perusteluni oli nimenomaan JÄRKEVÄ. Nämä ovat asioita joihin ei kenenkään tulisi suhtautua tunteilla.
    "Rajat auki-maahanmuuttopolitiikka" tulee järkyttämään suomalaisen yhteiskunnan rakenteita, se on fakta.
    Ellei asialle nopeasti tehdä jotain, käy veronmaksajien taakka ylivoimaiseksi.
    Tämän päivän Suomessa 2 miljoonaa ihmistä käy töissä ja elättää siinä sivussa 3 miljoonaa ihmistä (työttömät, pakolaiset, eläkeläiset, sairaat, vammaiset, lapset).
    Kuinka kauan luulet tämän menon jatkuvan?

    Jos/kun huutavaan "työvoimapulaan" tuodaan lähi-idästä ja somaliasta Koraanikoulun käyneitä suomenkielen taitamattomia ihmisiä, niin miten luulet heidän työllistyvän länsimaisessa yhteiskunnassa?

    Tulevaisuudessa on pakko nostaa eläkeikää (mahdollisesti lopettaa eläkkeen maksut kokonaan), ainakin eläkkeitä on pienennettävä, sosiaali- ja terveysmenoja on karsittava, veroja nostettava jne jne...
    Muuten yhtälö käy mahdottomaksi.

    Mitä evankelisluterilaiseen kirkkoon tulee, kirkko ei koskaan ole -eikä koskaan tule- horjuttamaan yhteiskunnan rakenteita.
    Kirkollisveron maksaminen on vapaaehtoista (kenenkään ei ole pakko kuulua kirkkoon), mutta verojen maksaminen mm. pakolaisten elättämiseksi on pakollista.

    Itse en kuulu kirkkoon, en ole koskaan kuulunutkaan.
  16. #76
    Lainaa (MotorArse @ Kesä. 13 2008,12:26) kirjoitti
    Itse en kuulu kirkkoon, en ole koskaan kuulunutkaan.
    No en kuulu minäkään, enää. Eropäätöksen sai aikaan se, että piispa kehotti kristittyjä rikkomaan lakia.
    Hän vetosi kuuntelemaan omaatuntoaan tilanteissa, jossa vaihtoehtona oli piilotella karkoituspäätöksen
    saanutta pakolaista tai ilmiantaa tämä viranomaisille. Asia oli tällöin minun osalta täysin selvä.

    Mitä verenluovutukseen tulee, tiedän sen olevan varsin hyvä tulonlähde SPR:lle enkä jaa heidän kaikkia arvojaan.
    Mutta veripalvelussa on miellyttäviä naisia ja hyvät ruoat. Ja jostain kumman syystä siitä tahallisesta haavoittumisesta tulee hyvä olo.
    ZZR 1200
  17. #77
    Ja kannattaa muistaa, että verenluovutus saatta pelastaa hengen, sinun tai jonkun muun arialaisen.
    ©
  18. #78
    Jees, taasen tuli käytyä antamassa pussillinen punaista, kun onnistui tossa vieressä Sellossa.

    Sai ruusunkin kouraan ja käskivät juoda tänään reippaasti!
  19. #79
    Suosittelen Terveitten käyvän säännöllisesti vertaluovuttamassa,,,,verestä aina pula.Itse käyn kolmen kuukauden välein! =))))

    Aurinkoisin terveisin ja Turvallisia kilometrejä Kaikille!

    t.satuleena
    "Ole onnellinen nyt, älä vasta sitten!"
  20. #80
    Verelle on juuri nyt kovasti tarvetta. Varsinkin A ja O.
  21. #81
    Moottoripyora.org on vaivaiset kolme pussia perässä partiolaisia. Muuten olisimme SPR-haasteen listaykkösiä.

    Hurme lentämään, antakaa palttua!

    (ja muistakaa merkityttää tuolla avausviestissä olevassa linkissä)
  22. #82
    Viikko sitten kävin heittämässä pussillisen... 20. kerta oli jo... Hb 165..



    MC KCI
    Tunturi Super Sport '80 (tallissa)
  23. #83
    Kävipäs hyvin. Kävin perjantaina luovuttamassa pussillisen Kivihaassa ja elämäni ensimmäinen luovutus. Sunnuntaina löysin .org!:in ja rekisteröidyin tännekin. Kas kummaa niin livahti tuo perjantain luovutettu pussillinen .org!:in listoille.
    Partiolaiset vaan tulevat kovaa vauhtia perässä...
    Talvipyöränä - Honda CLR 125 Cityfly halapa ja heleppo kärpäsenkikkare mutta sitäkin hauskempi.
    Se mikä huippunopeudessa menetetään otetaan takaisin mutkissa ja asenteessa
  24. #84
    Yritin taas viime viikolla.
    Taas oli liian alhainen arvo luovutukseen...
    Sitä se ressi teettää
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  25. #85
    Luovutettu ja sijoituskin näyttää hyvälle eli org on sijalla 1.
    Solifer 4 speed
    Suzuki TS 125
    Honda 450 CB
    Honda 500 four
    Kawasaki 1300 Z
    Suzuki V-Strom 1000
    Triumph Rocket
    KTM 450 EXC
  26. #86
    Eilen kävin luovuttamassa minäkin
    VFR750F
    CBR1000RR
  27. #87
    Viikolla kävin ...meinas unohtua tämä kirjaus.
    Pari pussia vielä niin saamme satatäyteen,johdossahan jo ollaan kokonaismäärässä
  28. #88
    Jovvain...


    Perjantaina viimeksi...... 29.s kerta. Pyörällä tietysti
  29. #89
    jos mä laitan nimeni tuonne ekaviestin linkkiin, niin meneekö se sillä .ORG:n tilastoihin? Vai pitäiskö mun rekisteröidä mun nimi ensin johonkin?
    ZZR 1100 Myyty!
    CBR 600 Myyty!

    watch it dude ! ! !
  30.  
  31. #90
    Lainaa (ZZR_TRE @ Marras. 16 2008,22:05) kirjoitti
    jos mä laitan nimeni tuonne ekaviestin linkkiin, niin meneekö se sillä .ORG:n tilastoihin? Vai pitäiskö mun rekisteröidä mun nimi ensin johonkin?
    Näin mää oon ymmärtany että nimi vaan siihen ja näin myös tehny...
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen