Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 139:sta
  1. #31
    Hyvä että osu silmään, nyt on homma hoidettu minunkin osalta. =)
  2. #32
    Nyt vauhtia orgin väki - partiolaiset uhkaavat ohittaa meikäläiset!

    Mulla oli just viime viikolla 30:s luovutuskerta...
    CBF600SA
    "There are too many people and too few human beings."
  3. #33
    Pitänee mennä itsekkin, vaikka on se vaikeaksi tehty. Töistä kun pääset Veripalvelun toimisto on jo kiinni. Viikonloppuisin tietty kerkeisi, mutta kiinnihän se on silloinkin.

    Jos sitten satut kerkiämään, niin sijainnin ansiosa (keskustassa) parkkeeraminen on aikamoista säätämistä...parhaillaan maksullista.



    ...Life`s a series of goodbyes...
    -Yamaha FZ6-
  4. #34
    Lainaa (Patteri @ Syys. 03 2007,18:23) kirjoitti
    Pitänee mennä itsekkin, vaikka on se vaikeaksi tehty. Töistä kun pääset Veripalvelun toimisto on jo kiinni. Viikonloppuisin tietty kerkeisi, mutta kiinnihän se on silloinkin.
    Tuossa ylempänä on linkki liikkuvan veripalvelun aikatauluun. En minäkään luovuttaisi elleivät tulisi melkein kotipihalta noutamaan. *
    CBF600SA
    "There are too many people and too few human beings."
  5. #35
    Eilen luovutettu kolmas pussi kuluvan vuoden aikana.
    Hemoglobiinikin oli laskenut 193:sta 186:een

    Nyt ollaan tasoissa partiolaisten kanssa
  6. #36
    Tarviikos tässä olla .orgin jäsen?
    En ole, mutta luovutin kuitenkin..
    Mentiin partiolaisten ohi määrässä, mutta ollaan silti toisena??
    Terse!
  7. #37
    Käytiin luovuttamassa verta,kun kampanja alkoi.Meitä oli muutema,muut on ehkä käynyt luovuttamassa enemmän,mutta minulta se kiellettiin kun olin reissannut aasian maissa,eli minulla se jäi yhteen kertaan,(puolen vuoden päästä saa luovuttaa).
    BCB Lahti.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  8. #38
    Lainaa (mnyka @ Syys. 26 2007,08:27) kirjoitti
    Eilen luovutettu kolmas pussi kuluvan vuoden aikana.
    Hemoglobiinikin oli laskenut 193:sta 186:een

    Nyt ollaan tasoissa partiolaisten kanssa
    Tupakkimiehen Hb.

    Hyvä, kun nousi tämä, pitää taas muistaa käydä, kun taisi tulla joku aika sitten kutsukin.

    Edit: Nyt on hurme juossut ja leppä lentänyt. Olo on kirkas ja sees. Verestä tuntuu olevan oikeasti pulaa. Sahat laulaa sairaaloissa lakkoa odotellessa ja flunssa on vienyt luovuttajia. HETI LUOVUTTAMAAN, HOPI HOPI.



  9. #39
    52 kertaa käyty... Meen heti ens viikon alusta ko työvuorot osuu taas kohilleen. Eipä tullu ruusupuskaa 50. kerrasta, mutta komea muki. Ja kultainen numeroitu koru/pinssi.
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  10. #40
    Nostetaan vähä, kun lehdessä oli ilmoitus, että A+ alkaa loppua.
  11. #41
    Käyn kaksi kertaa vuodessa verta luovuttamassa, jos vaan terveys sallii. Viimeksi en voinut luovuttaa kun flunssa vaivasi. Tähän mennessä jo seitsemän kertaa on käyty ja lisää tulee silloin kun paikkakunnalla järjestetään verenluovutuksen.
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
  12. #42
    47 luovutusta takana. Ja mammalla 28. .Org on kolme pussia partiolaisia jäljessä.
    "Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
    "Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
  13. #43
    Vielä muutama vuosi sitten SPR kiersi sivukylilläkin keräämässä mutta onkohan se jo mennyttä aikaa.. on jäänyt muutama vuosi väliin.. Eka kerta muuten Beirutissa amerikaanojen yo-sairaalassa. Siitä jopa maksettiin aika hyvin ja sai erikoisen leiman korttiin..
  14. #44
    Mä kävin tiputtaa säkillisen A-:ta Yrjönkadulla tänään lounaan sijasta. Meinas taju mennä, niinkuin aina.

    -01 Ducati monster 620 Dark -> -97 Suzuki GSF 1200 S Bandit -> -04 Suzuki GSX 1400

    Still going strong!

    "There are 10 types of people. Those who know binary and those who don't."
  15. #45
    Lainaa (Joni_V @ Marras. 01 2007,22:22) kirjoitti
    Mä kävin tiputtaa säkillisen A-:ta Yrjönkadulla tänään lounaan sijasta. Meinas taju mennä, niinkuin aina.

    Joo, onhan sitä tullut joskus otettua...
  16. #46
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Minun veriryhmä on A Rh positiivinen (vai oliko se H iv positiivinen)
    ja siitä just on myös pulaa .. taannoin luovuttelin 3-4 kertaa vuodessa,
    mutta nykyään sitä on enää hengissä lääkeillä ja sehän ei käy.
    Menkää ihmeessä .. sitä ei koskaan tiedä milloin sitä itte tarttee.
    Kipin kapin .. mars mars ... sieltä saa pullaakin ... NAM ...




    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  17. #47
    Tännään kävin laskemassa verta,AB Rh(D)neg,suht vähän väestöstä,muistaakseni noin 6%.
  18. #48
    Hui......ei uskalla . Ei ne mua sinne huoliskaan......
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  19. #49
    Mää olin miljoona vuotta sitten arrrrmeijassa ollessani. Vaihtoehtona oli 30 km marssi täyspakkauksin tai verenluovutus. Eli kerran käyty mutta sen jälkeen en.... Inhoan jopa hammaslääkärillä käyntiä.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  20. #50
    Muutaman kerran luovuttanut. Lopettivat Imatralta jokunen vuosi sitten toimipisteensä, joten siihen loppui luovuttaminenkin. Sitä varten en aja Lappeenrantaan. Jos tulevat työpaikalle niin sitten taas.



  21. #51
    Kipaskaapa lurauttamassa.

    Partiolaiset johtaa 8 pussukalla, .Org on toisena. Se, kun on johdossa saa nimensä banneriin (selviää sitten siellä haaste-sivuilla). Suhteessa jäsenmäärään olemme jossain sijalla Albasnia tai Sportugal. Pystyy parempaan, leppä lentämään.

    Nimi SPR:n bannerissa on aika paljon enempi myönteistä peeärrää kuin kaikenmaailman nettiadressit, tattispaidat tai muu vastaava himpunhamppu.
  22. #52
    Olen parhaillaan kivihaassa odottamassa vuoroani.
    Nyt on kuulemma huutava pula O- verestä. Itse kuulun tähän 4%:n vähemmistöön, jonka verta voi antaa kaikille.
    47:s kerta tulee täyteen...

    editaikka



    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  23. #53
    tänään oli iltasanomissa yleisön osastolla joku kirjotellu aika hyvin siitä että täysin terve ja muutenkin hyvät elämän tavat omaava ei voi luovuttaa verta koska on homo...


    go spr

    ei vaan on se varmaan ihan kivaa ottaa ihmisten luovutuksia vastaan ja myydä sitä sitten eteenpäin.

    ja juu tulen varmaan joskus itekki siihen tilanteeseen että joudun ottamaan vastaan verta jonka joku on luovuttanut mutta siihen asti olen luovuttamatta myös sen takia että ne ei hyväksy muakaan sinne.
    KooTeeÄm
  24. #54
    Lainaa (shwoomie @ Helmi. 07 2008,17:43) kirjoitti
    tänään oli iltasanomissa yleisön osastolla joku kirjotellu aika hyvin siitä että täysin terve ja muutenkin hyvät elämän tavat omaava ei voi luovuttaa verta koska on homo...


    go spr

    ei vaan on se varmaan ihan kivaa ottaa ihmisten luovutuksia vastaan ja myydä sitä sitten eteenpäin.

    ja juu tulen varmaan joskus itekki siihen tilanteeseen että joudun ottamaan vastaan verta jonka joku on luovuttanut mutta siihen asti olen luovuttamatta myös sen takia että ne ei hyväksy muakaan sinne.
    Tatskatko?


    Joo, se(kin) on ihan perseestä, ettei sillon voi luovuttaa....
    Royal Enfield Bullet Electra BS 500 2005
    Yamaha Virago 535 1988
    Moto Guzzi 750 Nevada 2008
    HD Sportster Custom 2004
  25. #55
    Eikö banni tatskan ottamisesta ole ½vuotta?
    Tässä vielä varmistus

    Edit: lisätty linkki



    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  26. #56
    Ilman muuta mennään heti, kun flunssasta toivutaan.
    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  27. #57
    Lainaa (wimmevanamo @ Helmi. 07 2008,18:18) kirjoitti
    Lainaa (shwoomie @ Helmi. 07 2008,17:43) kirjoitti
    tänään oli iltasanomissa yleisön osastolla joku kirjotellu aika hyvin siitä että täysin terve ja muutenkin hyvät elämän tavat omaava ei voi luovuttaa verta koska on homo...
    Tatskatko?


    Joo, se(kin) on ihan perseestä, ettei sillon voi luovuttaa....
    No toivottavasti ei ainakaan tuo ensin mainittu vaihtoehto


    Edit: Ai niin, 48. kerta männäviikolla. Aktivoitukaas ny muutkin että keulitaan ohi noista partiolaisista



    "Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
    "Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
  28. #58
    Lainaa (jarmojs @ Helmi. 07 2008,23:04) kirjoitti
    Lainaa (wimmevanamo @ Helmi. 07 2008,18:18) kirjoitti
    Lainaa (shwoomie @ Helmi. 07 2008,17:43) kirjoitti
    tänään oli iltasanomissa yleisön osastolla joku kirjotellu aika hyvin siitä että täysin terve ja muutenkin hyvät elämän tavat omaava ei voi luovuttaa verta koska on homo...
    Tatskatko?


    Joo, se(kin) on ihan perseestä, ettei sillon voi luovuttaa....
    No toivottavasti ei ainakaan tuo ensin mainittu vaihtoehto


    Edit: Ai niin, 48. kerta männäviikolla. Aktivoitukaas ny muutkin että keulitaan ohi noista partiolaisista
    miksi toivottavasti ei? mitös vikaa homoissa on? pelkäätkö niitä? pureeko ne?

    on siellä kai ihan pari muutaki syytä mitkä kieltää verenluovutuksen ku tatuoinnit ja tuo nimeltä mainitsematon kansantauti
    KooTeeÄm
  29. #59
    Nostetaanpas tärkeää aihetta.
    Tänään tuli käytyä antamassa pussi O+:aa, vaivanpalkaksi sai pullakahvit ja hyvän mielen ja kuitattu on haasteeseen.



    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  30.  
  31. #60
    Niin, olettehan käyneet kuittaamassa sen haasteen luovutuksen jälkeen? Katsokaa tämän ketjun Petri12r:n aloitusviesti...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen