Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 129:sta
  1. #31
    Joukkomme sakenee, kuusi kaveria listattu noin äkkiä lakettuna hallipaikka listalle, ei paha... Koitan katsella viikolla 37-38 vakavasti otettavaa hallia ja keskustella jopa soppareista jos halli/talli löytyy. Palaan tuolloin astialle
  2. #32
    Täältä kans vois olla mukana MadManin speksien pohjalta. Foorumilla kake10 hakemassa myöskin tallia johon hakuun siis myös sisällyn eli kake10 saattaisi olla myös mukana.Tällä hetkellä tarvetta mulla 3 pyöräpaikalle. Mikäli talli löytyy pyörieni mukana tulee hydraulinen tasonostin kaikkien käyttöön (toimii 3-vaihe 380V+N+P)
    "...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
  3. #33
    eli kertauksena vielä olen lähettänyt seuraaville osapuolille viestin orgboxista koskien tallia;
    jens, kake10, RIMMON, Fabe, Salmon, Tomywa, nwobhm, Pultti, Eetu, make69, mäksä, karkka, heimo, nixu, joukor, MadMan, Novviisi, keesto, halko, wantti, Andy.
    Voisi kuvitella että tällä porukalla tallin vuokrauksen pitäisi onnistua suhteellisen kivuttomasti mikäli kaikilta halua löytyy?
    Muitakin saattaa vielä ilmaantua...
    "...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
  4. #34
    Aivan, mukana ollaan. Tuollaiseen sadan m2 halliin mahtuu ihan mukavasti pyöriä, kun ne siististi laitetaan seinien viereen.
  5. #35
    Mulla on parikin tallia joita vois ajatella.
    Vois olla paikallaan kerätä esim porukka kasaan jonnekkin huoltsikalle ja miettiä mistäpäin katellaan.
    Ja kuinka mota otetaan maksimissaan ja keskustella vähän pelisäännöistä, otetaanko vain talveksi vai vuodeksi jne.
    Itse kuvittelisin että n.20 pyörää alkaa olla maksimi ainakin näin alkuun.
    Ehotuksia kokoontumispaikasta.
    kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
    RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
  6. #36
    Ajelin tuossa maaseudulla ja törmäsin tuollaiseen talliin 275neliö, 8euroa neliö, osoite: Puusepäntie 12, sähköä löytyy voimasta hiluun, ei vuokra aikarajoituksia, takuuvuokra 2kk... jos pikaisesti joku rupee puuhamieheksi niin katsastakoon kohteen jne allekirjoittanut on kiinni töissä ja lujasti 1,5vko joten en kerkiä, lisätietoja numerosta 050 500 2772(vuokralle antaja) huomatkaa hinnassa halli on alviton myös meille... samalla alueella muitakin tallilaisia ja rakennuspajoja muovista metalliin...
  7. #37
    Lainaa (nwobhm @ Syys. 10 2007,08:20) kirjoitti
    Mulla on parikin tallia joita vois ajatella.
    Vois olla paikallaan kerätä esim porukka kasaan jonnekkin huoltsikalle ja miettiä mistäpäin katellaan.
    Ja kuinka mota otetaan maksimissaan ja keskustella vähän pelisäännöistä, otetaanko vain talveksi vai vuodeksi jne.
    Itse kuvittelisin että n.20 pyörää alkaa olla maksimi ainakin näin alkuun.
    Ehotuksia kokoontumispaikasta.
    Kokoontumispaikka ei näemmä saa kannatusta, joten kannattaisiko keskustelua jatkaa vielä hetki täällä.

    Mä sain kiertotietä tiedon yhdestä tallista, mihin vasta rakennetaan sisustusta. Hommaa hoitava kaveri oli innokkaan tuntuinen ja sanoi, jotta minkä tahansa kokoisen tilan lohkominen hallista pitäisi onnistua. Kyselin alustavasti tallia vain parin kaverin kimppaan, eli kokoa 10-30m2. Lupasi laittaa asioista enemmän tietävän veljensä soittamaan mulle tänään.

    Aion käydä katsastamassa paikan ja kuuntelemassa tarjouksen vuokrasta. Tilojen soveltuvuudesta ja porukan halukkuudesta riippuen pitää sitten tehdä päätös vuokrattavan tilan ja sitä kautta tallikimpan koosta. Isompi kimppa mahdollistaisi kivuttomasti kompuran, painepesurin ja vaikka hyvän työkalutaulun ostamisen, mutta pienempi kimppa taas on helpompi hallinnoida. Esim. 1000€ kuukausivuokran kanssa on äkkiä kusessa, jos muutama tallilainen päättääkin olla maksamatta tai maksaa myöhässä.

    Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
  8. #38
    Tänään löytyi tallipaikka, joten käytin tilaisuuden. Siellä ei valitettavasti ole enempää tilaa.
  9. #39
    Lainaa (wantti @ Syys. 12 2007,18:53) kirjoitti
    Tänään löytyi tallipaikka, joten käytin tilaisuuden. Siellä ei valitettavasti ole enempää tilaa.
    Hyvä, että jollekin löytyy Saako udella, jotta miten ja millanen paikka löyty?
  10. #40
    Lainaa (MadMan @ Syys. 12 2007,21:57) kirjoitti
    Lainaa (wantti @ Syys. 12 2007,18:53) kirjoitti
    Tänään löytyi tallipaikka, joten käytin tilaisuuden. Siellä ei valitettavasti ole enempää tilaa.
    Hyvä, että jollekin löytyy Saako udella, jotta miten ja millanen paikka löyty?
    Kalliosta, 6 neliötä kimppatallissa. Riittää mulle vallan mainiosti. Intternet, sitkeä haku, tuuri ja kysely auttoi.
  11. #41
    Lainaa (MadMan @ Syys. 12 2007,15:00) kirjoitti
    Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
    Kiinnostaa.
    kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
    RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
  12. #42
    Lainaa (nwobhm @ Syys. 13 2007,08:40) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Syys. 12 2007,15:00) kirjoitti
    Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
    Kiinnostaa.
    Ok, pidän sut mielessä.

    Selvennyksenä vielä, että mä oon hakemassa ympärivuotista tallipaikkaa "toistaiseksi" eli mistään talvisäilytyksestä tai vuoden määräaikaisuudesta ei ole kyse. Vieläkö kiinnostaa
  13. #43
    Lainaa (MadMan @ Syys. 13 2007,11:51) kirjoitti
    Lainaa (nwobhm @ Syys. 13 2007,08:40) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Syys. 12 2007,15:00) kirjoitti
    Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
    Kiinnostaa.
    Ok, pidän sut mielessä.

    Selvennyksenä vielä, että mä oon hakemassa ympärivuotista tallipaikkaa "toistaiseksi" eli mistään talvisäilytyksestä tai vuoden määräaikaisuudesta ei ole kyse. Vieläkö kiinnostaa
    Eipä tarvi sit joka syksy samaa hakukierrosta käydä lävitte. Varsinkin jos hinta on vielä kohdillaan
  14. #44
    viikon työkineksen jälkeen pääsee vähän selailee boxia + viestiketjua... mukana roikutaan siis edelleen...
    "...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
  15. #45
    Sain tuon Keravan sata neliöisen vuokralle välittäjän kiinni. Tila olisi muutoin ollut hyvä ja harkittava, mutta se on toisessa kerroksessa ja kulku vai portaikon kautta.. Alakerrassa olisi myös tilaa, mutta neliöt kasvaa tuplaksi.. Katselu jatkuu..
  16. #46
    Lainaa (Esalainen @ Syys. 09 2007,12:28) kirjoitti
    eli kertauksena vielä olen lähettänyt seuraaville osapuolille viestin orgboxista koskien tallia;
    jens, kake10, RIMMON, Fabe, Salmon, Tomywa, nwobhm, Pultti, Eetu, make69, mäksä, karkka, heimo, nixu, joukor, MadMan, Novviisi, keesto, halko, wantti, Andy.
    Voisi kuvitella että tällä porukalla tallin vuokrauksen pitäisi onnistua suhteellisen kivuttomasti mikäli kaikilta halua löytyy?
    Muitakin saattaa vielä ilmaantua... *
    Do dii, boxi tsekattu ja make69 sekä wantti yllämainituista ovat saaneet tallipaikan muuta kautta.
    Pultin kautta välittynyt viesti Temeltä joka haluaisi itselleen isomman alan tallista, jos semmonen löytyy, pyörän ropausta + pientä kauppabisnestä varten, neliötarvetta ei ilmottu. Suuntana Hyrylä-Tuusula-Länsi Vantaa.
    Olisi valmis osallistumaan 300-350e/kk summalla vuokrakuluihin.
    Ei kuulosta huonolta, vai?
    "...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
  17. #47
    Lainaa (karkka @ Syys. 13 2007,12:14) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Syys. 13 2007,11:51) kirjoitti
    Lainaa (nwobhm @ Syys. 13 2007,08:40) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Syys. 12 2007,15:00) kirjoitti
    Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
    Kiinnostaa.
    Ok, pidän sut mielessä.

    Selvennyksenä vielä, että mä oon hakemassa ympärivuotista tallipaikkaa "toistaiseksi" eli mistään talvisäilytyksestä tai vuoden määräaikaisuudesta ei ole kyse. Vieläkö kiinnostaa
    Eipä tarvi sit joka syksy samaa hakukierrosta käydä lävitte. Varsinkin jos hinta on vielä kohdillaan
    Mitään valmistumis / hintatietoa vielä olemassa?
    Muutoisin vois olla +1 tälle myös?
    On tietty vähän "kaukana" täältä kts. mutta elämä on
    Keravan aluehan olisi siintä ihanteellinen ettei ois niin kovin pitkä matka J-päästä-Tuusula sektorilta saatikka sitten Hiki-Itä Vanda alueelta.
    Mukavaa kuitenkin että noita vaihtoehtoja putoilee esiin ja porukka viittii vähän asian eteen nähdä vaivaa
    ( toisin kuin allekirjoittanut on ehtinyt )
    "...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
  18. #48
    Edelleen paikkaa vailla...

    edit: hintahan on aika määräävä tekijä...



    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  19. #49
    Lainaa (MadMan @ Syys. 13 2007,11:51) kirjoitti
    Lainaa (nwobhm @ Syys. 13 2007,08:40) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Syys. 12 2007,15:00) kirjoitti
    Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
    Kiinnostaa.
    Ok, pidän sut mielessä.

    Selvennyksenä vielä, että mä oon hakemassa ympärivuotista tallipaikkaa "toistaiseksi" eli mistään talvisäilytyksestä tai vuoden määräaikaisuudesta ei ole kyse. Vieläkö kiinnostaa
    vielä enempi kiinnostaa. Ois muutenkin kiva olla joku ympärivuotinen säilytys paikka. Niinkuin muillakin, hinta on määräävä tekijä.
    kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
    RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
  20. #50
    Jos Keravalta löytyy tallipaikka/hyvä porukka siihen niin olisin mahdollisesti myös kiinnostunut.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  21. #51
    Keravalta/Järvenpäästä etsiskelisin tallipaikkaa ja pikaisesti. Pitäisi olla pesu- ja korjaus mahdollisuus. Yv:tä voi lähettää jos jollain on tuollaista tarjota.
  22. #52
    Lainaa (Esalainen @ Syys. 16 2007,11:21) kirjoitti
    Lainaa (karkka @ Syys. 13 2007,12:14) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Syys. 13 2007,11:51) kirjoitti
    Lainaa (nwobhm @ Syys. 13 2007,08:40) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Syys. 12 2007,15:00) kirjoitti
    Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
    Kiinnostaa.
    Ok, pidän sut mielessä.

    Selvennyksenä vielä, että mä oon hakemassa ympärivuotista tallipaikkaa "toistaiseksi" eli mistään talvisäilytyksestä tai vuoden määräaikaisuudesta ei ole kyse. Vieläkö kiinnostaa
    Eipä tarvi sit joka syksy samaa hakukierrosta käydä lävitte. Varsinkin jos hinta on vielä kohdillaan
    Mitään valmistumis / hintatietoa vielä olemassa?
    Muutoisin vois olla +1 tälle myös?
    On tietty vähän "kaukana" täältä kts. mutta elämä on
    Keravan aluehan olisi siintä ihanteellinen ettei ois niin kovin pitkä matka J-päästä-Tuusula sektorilta saatikka sitten Hiki-Itä Vanda alueelta.
    Mukavaa kuitenkin että noita vaihtoehtoja putoilee esiin ja porukka viittii vähän asian eteen nähdä vaivaa
    ( toisin kuin allekirjoittanut on ehtinyt )
    No niin... Järvenpään tallipaikka osoittautui sekin taas tyhjäksi arvaksi. Veljekset olivat pikapuhelinkeskustelun tuloksena tulleet järkiinsä ja todenneet, että remonttihalli pitää eristää kuivavarastoista kokonaan mahdollisten hajuhaittojen ym. vuoksi. Eli vaatisi "meille" oman lämmitysjärjestelmän ja ilmanvaihdon ja ties mitä muuta, joten ei muuta kun uutta paikkaa etsimään! Hittolainen.
  23. #53
    Lainaa (MadMan @ Syys. 19 2007,10:44) kirjoitti
    Lainaa (Esalainen @ Syys. 16 2007,11:21) kirjoitti
    Lainaa (karkka @ Syys. 13 2007,12:14) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Syys. 13 2007,11:51) kirjoitti
    Lainaa (nwobhm @ Syys. 13 2007,08:40) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Syys. 12 2007,15:00) kirjoitti
    Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
    Kiinnostaa.
    Ok, pidän sut mielessä.

    Selvennyksenä vielä, että mä oon hakemassa ympärivuotista tallipaikkaa "toistaiseksi" eli mistään talvisäilytyksestä tai vuoden määräaikaisuudesta ei ole kyse. Vieläkö kiinnostaa
    Eipä tarvi sit joka syksy samaa hakukierrosta käydä lävitte. Varsinkin jos hinta on vielä kohdillaan
    Mitään valmistumis / hintatietoa vielä olemassa?
    Muutoisin vois olla +1 tälle myös?
    On tietty vähän "kaukana" täältä kts. mutta elämä on *
    Keravan aluehan olisi siintä ihanteellinen ettei ois niin kovin pitkä matka J-päästä-Tuusula sektorilta saatikka sitten Hiki-Itä Vanda alueelta.
    Mukavaa kuitenkin että noita vaihtoehtoja putoilee esiin ja porukka viittii vähän asian eteen nähdä vaivaa *
    ( toisin kuin allekirjoittanut on ehtinyt * )
    No niin... Järvenpään tallipaikka osoittautui sekin taas tyhjäksi arvaksi. Veljekset olivat pikapuhelinkeskustelun tuloksena tulleet järkiinsä ja todenneet, että remonttihalli pitää eristää kuivavarastoista kokonaan mahdollisten hajuhaittojen ym. vuoksi. Eli vaatisi "meille" oman lämmitysjärjestelmän ja ilmanvaihdon ja ties mitä muuta, joten ei muuta kun uutta paikkaa etsimään! Hittolainen.
    No perkule!!! Jossain viime viikkosessa hesarin liitteessä oli Jäkessä vuokralla 134neliön toimitila alle tonniin. Mäpä yritän kaivella liitteen esiin jos löytys vielä jostain.

    E:eips löytyny enää



  24. #54
    Lainaa (karkka @ Syys. 19 2007,12:38) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Syys. 19 2007,10:44) kirjoitti
    Lainaa (Esalainen @ Syys. 16 2007,11:21) kirjoitti
    Lainaa (karkka @ Syys. 13 2007,12:14) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Syys. 13 2007,11:51) kirjoitti
    Lainaa (nwobhm @ Syys. 13 2007,08:40) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Syys. 12 2007,15:00) kirjoitti
    Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
    Kiinnostaa.
    Ok, pidän sut mielessä.

    Selvennyksenä vielä, että mä oon hakemassa ympärivuotista tallipaikkaa "toistaiseksi" eli mistään talvisäilytyksestä tai vuoden määräaikaisuudesta ei ole kyse. Vieläkö kiinnostaa
    Eipä tarvi sit joka syksy samaa hakukierrosta käydä lävitte. Varsinkin jos hinta on vielä kohdillaan
    Mitään valmistumis / hintatietoa vielä olemassa?
    Muutoisin vois olla +1 tälle myös?
    On tietty vähän "kaukana" täältä kts. mutta elämä on *
    Keravan aluehan olisi siintä ihanteellinen ettei ois niin kovin pitkä matka J-päästä-Tuusula sektorilta saatikka sitten Hiki-Itä Vanda alueelta.
    Mukavaa kuitenkin että noita vaihtoehtoja putoilee esiin ja porukka viittii vähän asian eteen nähdä vaivaa *
    ( toisin kuin allekirjoittanut on ehtinyt * )
    No niin... Järvenpään tallipaikka osoittautui sekin taas tyhjäksi arvaksi. Veljekset olivat pikapuhelinkeskustelun tuloksena tulleet järkiinsä ja todenneet, että remonttihalli pitää eristää kuivavarastoista kokonaan mahdollisten hajuhaittojen ym. vuoksi. Eli vaatisi "meille" oman lämmitysjärjestelmän ja ilmanvaihdon ja ties mitä muuta, joten ei muuta kun uutta paikkaa etsimään! Hittolainen.
    No perkule!!! Jossain viime viikkosessa hesarin liitteessä oli Jäkessä vuokralla 134neliön toimitila alle tonniin. Mäpä yritän kaivella liitteen esiin jos löytys vielä jostain.

    E:eips löytyny enää
    ...ööö...löytyny liitettä vai tilaa enään?
    "...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
  25. #55
    Eipä ole enää tarvetta tallipaikalle.
    Löydettiin Andyn kanssa sopiva ropaustalli Espoosta.
    Onnea etsinnöissä
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  26. #56
    Lainaa (jens @ Syys. 19 2007,17:21) kirjoitti
    Eipä ole enää tarvetta tallipaikalle.
    Löydettiin Andyn kanssa sopiva ropaustalli Espoosta.
    Onnea etsinnöissä
    Hyvähyvä

    Ja vielä kun vinkiksi meille muille epätoivoisille kerrot, jotta miten löytyi ja millä suhteilla niin saatetaan mekin joskus onnistua
  27. #57
    Hondaridersin foorumilta löytyi
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  28. #58
    Lainaa (Esalainen @ Syys. 19 2007,17:17) kirjoitti
    [E:eips löytyny enää
    ...ööö...löytyny liitettä vai tilaa enään? *[/QUOTE]
    Siis liitettä ei löytyny. Eipä ees muista oliko minkä kiinteistöfirman liite....
  29. #59
    Vantaalla koivukylässä ois 15neliön lämmin autotalli 185e/kk ja oulunkyläs 14neliöö 165e/kk hintaan
  30.  
  31. #60
    Nostellaas taas ylös. Vastailkaas te, ketkä Järvenpäästä tallia haette, jotta kuinka paljon haluatte maksaa joka kuukausi, asiallisesta hallista, jossa myös pesumahdollisuus?

    Mä oon valmis laittamaan jopa satasen kuussa tähän, asiallinen hinta on mielestäni joku 60€, sen laittaa vielä mielellään.

    Mitäs muut?

    Ajattelin seuraavaksi soitella noihin isoihin halleihin ja kysellä, josko ne ois halukkaita pilkkomaan pienemmän palasen mulle/meille.
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen