Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 129:sta
  1. #61
    Lainaa (MadMan @ Syys. 27 2007,13:41) kirjoitti
    Nostellaas taas ylös. Vastailkaas te, ketkä Järvenpäästä tallia haette, jotta kuinka paljon haluatte maksaa joka kuukausi, asiallisesta hallista, jossa myös pesumahdollisuus?

    Mä oon valmis laittamaan jopa satasen kuussa tähän, asiallinen hinta on mielestäni joku 60€, sen laittaa vielä mielellään.

    Mitäs muut?

    Ajattelin seuraavaksi soitella noihin isoihin halleihin ja kysellä, josko ne ois halukkaita pilkkomaan pienemmän palasen mulle/meille.
    Toi 60€ vielä menee, mut joku 100€ menee kyllä meikäläisen kipurajan ääripäähän.
  2. #62
    on tuo 60 essoa meikäläisen kipurajan yläpäässä... viime talvena kun maksoin koko talven säilytyksestä ton verran... ja näyttää siltä, että tanä talvena menee mopo samaan paikkaan, pitää vaan purkaa heti vietäessä osiin ja ottaa osat mukaan niin ei tartte käydä pitkin talvea ihmettelemässä ja purkamassa...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  3. #63
    Lainaa (Fabe @ Syys. 27 2007,15:24) kirjoitti
    on tuo 60 essoa meikäläisen kipurajan yläpäässä... viime talvena kun maksoin koko talven säilytyksestä ton verran... ja näyttää siltä, että tanä talvena menee mopo samaan paikkaan, pitää vaan purkaa heti vietäessä osiin ja ottaa osat mukaan niin ei tartte käydä pitkin talvea ihmettelemässä ja purkamassa...
    Jep, talvisäilytysten hinnat onkin ihan eri tasolla kuin ropaustallien hinnat. Pitää muistaa, että tuonne saisi jokainen oman avaimen ja siellä saa korjata ja ropata ihan niin paljon kuin huvittaa. Mulla ois haaveissa vielä kompuran, painepesurin ja ehkä hitsauskoneenkin osto tallikimpan kesken, ja tarkoitus olisi luoda puitteet ihan kunnon tekemiselle. Tästä se hinta tulee, ei talvisäilytyksestä.

    Vieläkö jotakuta kiinnostaa lähteä kimppaan?

    Pitää vielä muistaa se, että kun kyse on tällaisesta vähän isommasta hankkeesta, niin on aika epäreilua lähteä kimppaan, jos nyt jo teitää, ettei tee hallipaikalla kesällä enää mitään ja meinaa siitä luopua samantien kun tilaisuus koittaa. Siinä nimittäin kaatuu vuokranmaksu sitten meikäläisen niskaan ja montaa sataa ei ylimääräistä irtoa kuukaudessa sitten mitenkään. Tai tietysti jos lopetan mopoilun ja muut harrastukset ja rupean harrastamaan hallin pitämistä, niin sitten :P

    Eli reilua meininkiä toivotaan ja EDELLYTETÄÄN asian suhteen.



  4. #64
    Lainaa (MadMan @ Syys. 27 2007,15:28) kirjoitti
    Lainaa (Fabe @ Syys. 27 2007,15:24) kirjoitti
    on tuo 60 essoa meikäläisen kipurajan yläpäässä... viime talvena kun maksoin koko talven säilytyksestä ton verran... ja näyttää siltä, että tanä talvena menee mopo samaan paikkaan, pitää vaan purkaa heti vietäessä osiin ja ottaa osat mukaan niin ei tartte käydä pitkin talvea ihmettelemässä ja purkamassa...
    Jep, talvisäilytysten hinnat onkin ihan eri tasolla kuin ropaustallien hinnat. Pitää muistaa, että tuonne saisi jokainen oman avaimen ja siellä saa korjata ja ropata ihan niin paljon kuin huvittaa. Mulla ois haaveissa vielä kompuran, painepesurin ja ehkä hitsauskoneenkin osto tallikimpan kesken, ja tarkoitus olisi luoda puitteet ihan kunnon tekemiselle. Tästä se hinta tulee, ei talvisäilytyksestä.

    Vieläkö jotakuta kiinnostaa lähteä kimppaan?
    Kiinnostaa kyllä, pitäs vaan hommata toinen mopo mitä sitten ropais... Mamma ei saata siitä ajatuksesta kyllä tykätä... Eli todennäköisesti ei sitten kuitenkaan... Tilat ja puitteet olisi landella mitä mainioimmat, migit ja muut löytyy ja tilaakin olisi, mutta...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  5. #65
    Olisiko tuo tallipaikka tarkemmin missä? Itse nyt tarvin ropaustilaa ja valmis kyllä sitoutuun pitemmäksikkin aikaa mitä talven yli. Mutten ny loppuelämäksi kummiskaan. Ehkä tästä pitäs kerätä ne tosi hallipaikan tarvitsijat ja pitää jonkinmoinen sotasuunnitelma miittinki, ni selviäis tarkemmin mitä kukin tahollaan tarvitsee.
  6. #66
    Lainaa (karkka @ Syys. 27 2007,18:35) kirjoitti
    Olisiko tuo tallipaikka tarkemmin missä? Itse nyt tarvin ropaustilaa ja valmis kyllä sitoutuun pitemmäksikkin aikaa mitä talven yli. Mutten ny loppuelämäksi kummiskaan. Ehkä tästä pitäs kerätä ne tosi hallipaikan tarvitsijat ja pitää jonkinmoinen sotasuunnitelma miittinki, ni selviäis tarkemmin mitä kukin tahollaan tarvitsee.
    Mä kattelen etupäässä Järvenpäästä. Kellokoski vielä menettelee, mutta Hyrylä ja Kerava alkaa olee jo vähä kaukana.

    Soittelin tänään kymmenkunta vuokranantajaa läpi, mutta sain vastaukseksi vain eioota, toisilta jyrkemmin, toisilta loivemmin. Yksi heppu sanoi pitävänsä tovereiden kanssa palaveria huomenissa, koska pienistä tiloista oli tullut kyselyä enemmänkin. Miettivät josko voisivat pienestä hallista lohkaista yhden 200m2 palasen, josta sitten muokattaisiin useampi pienempi tila. Soittelen kaverille huomenna uudestaan ja palaan asiaan.

    Loppuelämäksi ei tarvitse sitoutua, mutta en tahdo myöskään sitä, että kauheella vaivalla rakennan itelleni ja siinä sivussa muille erinomaisen paikan rakennella kaikenlaista ja harrastaa moottoripyöriä ja sittne joudun siitä luopumaan sen takia, että porukka toteaa, ettei haluukaan muuta ku talvisäilytyksen ja se on moro sit vaan! Siinähän sitten isoja vuokria tai oon taas saman rumban edessä!

    Sillä tuo pelottelu, että vähän karsiutuis noi mahdollist "oishan se ihan kiva, mut ei sais maksaa ku kympin ja pitäis olla kaikki valmiina siihen rahaan" -tyypit. Siinä nimittäin on äkkiä vitutuskäyrä korkeella jos hyvä mesta menee alta tommosen venkoilun takia.

    Ei mulla muuta
  7. #67
    Lainaa (MadMan @ Syys. 27 2007,23:15) kirjoitti
    Yksi heppu sanoi pitävänsä tovereiden kanssa palaveria huomenissa, koska pienistä tiloista oli tullut kyselyä enemmänkin. Miettivät josko voisivat pienestä hallista lohkaista yhden 200m2 palasen, josta sitten muokattaisiin useampi pienempi tila. Soittelen kaverille huomenna uudestaan ja palaan asiaan.
    Juuei. Alle 200m2 palasta ei kuulemma kannata hallista lohkoa, koska ovia on vain neljä kpl ja seinien rakentaminen 5m korkeaan halliin kallista ja työlästä.

    Yksi vaihtoehto olis liittoutua jonkun ralliporukan kanssa tms. jolloin sais lisää voimaa hommaan ja isompikin halli kävis. Mut tällaista tällä erää, metsästys jatkuu.
  8. #68
    Eikö alueelta löydy mp kerhoa jolla olisi omat tilat? Näin meillä Pårvååssa asiat on hoidettu. 220e / vuosi. On talvisäilytys, ropaus (työkalutkin löytyy), painepesurit ja saunatilat. Omalla avaimella. Lisäksi löytyy neuvoja tarpeen vaatiessa, tosin myös silloinkin kun ei tarttis.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  9. #69
    Lainaa (MadMan @ Syys. 28 2007,16:21) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Syys. 27 2007,23:15) kirjoitti
    Yksi heppu sanoi pitävänsä tovereiden kanssa palaveria huomenissa, koska pienistä tiloista oli tullut kyselyä enemmänkin. Miettivät josko voisivat pienestä hallista lohkaista yhden 200m2 palasen, josta sitten muokattaisiin useampi pienempi tila. Soittelen kaverille huomenna uudestaan ja palaan asiaan.
    Juuei. Alle 200m2 palasta ei kuulemma kannata hallista lohkoa, koska ovia on vain neljä kpl ja seinien rakentaminen 5m korkeaan halliin kallista ja työlästä.

    Yksi vaihtoehto olis liittoutua jonkun ralliporukan kanssa tms. jolloin sais lisää voimaa hommaan ja isompikin halli kävis. Mut tällaista tällä erää, metsästys jatkuu.
    Alkaapi oleen jo aika työn alla. Mulla on kans tossa yks viritys kuulopuheiden pohjalta menossa. Olis joku muutaman hengen autopoppoo etsimässä porukkaa tallia jakamaan. Ilmottelen et mihin toi johtaapi.
  10. #70
    Lainaa (Mikk@ @ Syys. 28 2007,17:00) kirjoitti
    Eikö alueelta löydy mp kerhoa jolla olisi omat tilat? Näin meillä Pårvååssa asiat on hoidettu. 220e / vuosi. On talvisäilytys, ropaus (työkalutkin löytyy), painepesurit ja saunatilat. Omalla avaimella. Lisäksi löytyy neuvoja tarpeen vaatiessa, tosin myös silloinkin kun ei tarttis.
    Niinhän homma pitäis oikeesti hoitaa, mutku ei täällä taida sellasia kerhoja olla... Ei ainakaan mun tiedossa.
  11. #71
    Lainaa (karkka @ Syys. 28 2007,23:17) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Syys. 28 2007,16:21) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Syys. 27 2007,23:15) kirjoitti
    Yksi heppu sanoi pitävänsä tovereiden kanssa palaveria huomenissa, koska pienistä tiloista oli tullut kyselyä enemmänkin. Miettivät josko voisivat pienestä hallista lohkaista yhden 200m2 palasen, josta sitten muokattaisiin useampi pienempi tila. Soittelen kaverille huomenna uudestaan ja palaan asiaan.
    Juuei. Alle 200m2 palasta ei kuulemma kannata hallista lohkoa, koska ovia on vain neljä kpl ja seinien rakentaminen 5m korkeaan halliin kallista ja työlästä.

    Yksi vaihtoehto olis liittoutua jonkun ralliporukan kanssa tms. jolloin sais lisää voimaa hommaan ja isompikin halli kävis. Mut tällaista tällä erää, metsästys jatkuu.
    Alkaapi oleen jo aika työn alla. Mulla on kans tossa yks viritys kuulopuheiden pohjalta menossa. Olis joku muutaman hengen autopoppoo etsimässä porukkaa tallia jakamaan. Ilmottelen et mihin toi johtaapi.
    Tämäkin tieto paljastu sitten aika torsoksi. Moniko tyyppi tämän ketjun pohjalta on hakemassa tallipaikkaa?



  12. #72
    MadMan, yksi.
    Karkka, kaksi.
    Muut saat jatkaa.



  13. #73
    Lainaa (MadMan @ Loka. 04 2007,09:15) kirjoitti
    MadMan, yksi.
    Karkka, kaksi.
    Muut saat jatkaa.
    nwobhm +1
    kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
    RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
  14. #74
    Lainaa (Elämäntapamotoristi @ Loka. 04 2007,10:47) kirjoitti
    Eihän tää mulle mitenkään kuulu, mutta tommonen varasto on Oikotiellä vuokralla.
    LI N K K I
    Varasto Tuusulassa. En tiedä voiko säilyttää tai korjailla mopoja.
    Kiitoksia vinkistä!!!

    Toi on sen verran iso, että vaatii jo 15 tyyppiä, jotta vuokrasta tulee kohtuullinen. Tilaa kyllä näyttäisi olevan. Ja kysymykseksi jää vielä sekin, jotta saako tuolla tosiaan moponrassaushommia tehdä.

    Tuolta samaiselta kaverilta kysäisin jo yhtä pienempää tilaa, joka oli jo mennyt. Puhelimessa kaveri oli kovin lyhytasanainen. En tiedä johtuuko siitä, että mainitsin MP-harrastuksen.

    Jos tohon saadaan se 15 heppua, tai edes kymmenen, niin mä olen kiljuen mukana! Ite en rupee noin kallista vuokraamaan, koska porukka kuitenkin tulee ja menee, eikä näytä uusien saaminen olevan liian helppoa.



  15. #75
    Mut voi laskea varmana mukaan. Hinnan puolesta kipuraja on jossain 60€.n luokkaa.
    -Honda CBR 600 F4
    -Suzuki GSX-R 600
    -Honda CBR 600 F2
    -Yamaha FZ6-S
    -Honda CRF250R
    -KTM 125 EXC
    -GasGas EC 125
    -Suzuki Hayabusa
    -Kawasaki Z750

  16. #76
    Lainaa (Elämäntapamotoristi @ Loka. 04 2007,10:47) kirjoitti
    Eihän tää mulle mitenkään kuulu, mutta tommonen varasto on Oikotiellä vuokralla.
    LI N K K I
    Varasto Tuusulassa. En tiedä voiko säilyttää tai korjailla mopoja.
    Lähetin tonne vielä varmuudeksi sähköpostikyselyn aiheesta. Meinasin että jos tosta erottaisi jommasta kummasta päästä yhden pylväsvälin kokoisen alueen, olisi siinä juuri passeli tila muutamalle ropaajalle. Katsotaan tuleeko vastausta.
  17. #77
    Kouluttaja PKP:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2005
    Tuusula
    MotOrg ry jäsen
    Jos vaan sopiva tallipaikka löytyy niin olen mukana, nimenomaan ympärivuotinen ropailu/säilytystila. Hintaa täytyy miettiä sitten jos sopivia kohteita tulee tyrkylle.
    Aprilia rsv 1000 mille -04
  18. #78
    Nyt ois Tuusulassa yks lupaavan kuuloinen paikka tarjolla. Käyn aamulla kattomassa, toivotaan että se on hyvä ja ettei joku muu ehdi ensin. Palaan asiaan.
  19. #79
    Saatiin kake10:n kanssa ainaskin väliaikaisesti käyttöpyörille paikat tästä lähempää kotokulmia joten siltä osin meiltä tarve poistunut mutta mulla kyllä mulla olis vielä yks vanha hondan räppänä vähän osina jota säilytelly muiden "murheena" firman tiloissa ja tälle taasen saattas olla sitten rätväyspaikka tarvetta jälleen kerran (yllätys) hinnasta riippuen...
    "...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
  20. #80
    Lainaa (MadMan @ Loka. 07 2007,19:36) kirjoitti
    Nyt ois Tuusulassa yks lupaavan kuuloinen paikka tarjolla. Käyn aamulla kattomassa, toivotaan että se on hyvä ja ettei joku muu ehdi ensin. Palaan asiaan.
    Mato koukussa. Tarve tallipaikalle poistuu itseltäni suurella todennäköisyydellä aika pian. Pitää samalla katsella, jotta montako muuta sinne vielä lisäksi mahtuu. Kehittämistarpeita paikassa on, mutta on myös kehittäisvapauksia. Tällä hetkellä paikka on varsin vaatimaton, mutta tuossa on potentiaalia vaikka mihin. Hintakaan ei päätä huimaa.

    Palailen astiaan vielä kun asioita aletaan lyömään lukkoon.
  21. #81
    Lainaa (MadMan @ Loka. 08 2007,16:11) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Loka. 07 2007,19:36) kirjoitti
    Nyt ois Tuusulassa yks lupaavan kuuloinen paikka tarjolla. Käyn aamulla kattomassa, toivotaan että se on hyvä ja ettei joku muu ehdi ensin. Palaan asiaan.
    Mato koukussa. Tarve tallipaikalle poistuu itseltäni suurella todennäköisyydellä aika pian. Pitää samalla katsella, jotta montako muuta sinne vielä lisäksi mahtuu. Kehittämistarpeita paikassa on, mutta on myös kehittäisvapauksia. Tällä hetkellä paikka on varsin vaatimaton, mutta tuossa on potentiaalia vaikka mihin. Hintakaan ei päätä huimaa.

    Palailen astiaan vielä kun asioita aletaan lyömään lukkoon.
    Ilmottelehan jos mahtuu enempikin pyöriä. Tietää sit jatkaa mehtähtämistä ton tallin suhteen.
  22. #82
    Jos ropauspaikkaa on tarjolla kohtuulliseen hintaan, niin kiinnostusta olis myös mulla.
    Suo, kuokka ja Suzuki
  23. #83
    Kertoo hintaa kun tietää niin saattaa yksi täälläkin kiinnostunut olla...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  24. #84
    Nyt alkaa näyttää jo aika varmalta. Suullinen lupaus siitä, että mesta saadaan on saatu, virallisten papereiden kirjoittelua odotellessa. Kuun vaihteessa pitäis päästä muuttamaan sisään ja alustavasti näyttäis siltä, et jos sinne otetaan 5 tyyppiä, hinta vois pysytellä viidenkympin tietämissä. Enemmänkin saattaa mahtua, mutta pitää katsoa sitä sitten kun pääsee tutkailemaan tarkemmin.

    Kyse on siis vanhasta, about purkukuntoisesta talosta. Hyvää kunnossa on se, ettei tarvi pahemmin kysellä lupia muutosten tekemiseen. Huonoa taas se, että jonkunmoista talkootoimintaa pitää harrastaa, jotta se saadaan mukavaksi. Yhtenäistä tilaa on alakerrassa about 55 neliötä ja yläkerrassa muutama kymmen lisää esim. maalaukseen ym.

    Ensimmäisenä tarvis miettiä lämmitysjärjestelyt. Siellä on takka, mutta jatkuvan peruslämmön tuottamiseksi tarvis hommata jonkunlaisia termostaatilla varustettuja pattereita tai lämmittimiä. Niiden lisäksi pari tehokkaampaa lämmitintä työlämmön aikaansaamiseksi ois varmaan ihan ok, ettei tarvi porottaa koko aikaa +22 lämpöjä. Joku 15 astetta vois olla sopiva peruslämpö.

    Seuraavana ois pumpun viritteleminen kaivoon painepesuria varten. Seuraavaksi ois tuplaoven tekeminen takaseinään, jotta saa kaluston helpommin sisään. Tällä hetkellä kulkuväylänä on normaalilevyinen ovi. Kulkeminen onnistuu siitäkin, mutta onhan se kivempi jos on kunnollinen ovi ja ramppi sisään.

    Lisäksi jonkunlainen hissiraknnelma yläkertaan vois olla aika kiva, jos siellä maalailee jotain tms. Samoin yläkertaan tarvii jotain lämmittimiä, jos siellä jotain tehdään. Vessakin ois kiva olla. Viemäröintiä ei liene, joten kemiallinen WC johonkin komeroon lienee fiksuin vaihtoehto. Ja perussiivoustakin riittää kyllä pariksi talkooillaksi helposti.

    Lisäksi ois kiva, jos kimppaan osallistuvilla ois halua osallistua semmoseen, että ostettais kimpassa noi pumput, kompurat, painepesurit ym. hommat, mitä tommosessa tallissa on kiva olla. Toinen vaihtoehto on, että mä ostan ite kaiken ja otan jokaiselta parin saturaisen alkumaksun siitä, että niitä saa käyttää. Jos jollain on hyviä pelisääntöjä siitä miten kimppahommissa tommoset hommat hoidetaan, niin antaa kuulua.

    Nyt vaan sitten taas vaihteeks innostuneilta nimiä listaan. Järkätään mestassa vaikka pieni katselmus, jos tarvetta on.
  25. #85
    Lainaa kirjoitti
    Nyt vaan sitten taas vaihteeks innostuneilta nimiä listaan. Järkätään mestassa vaikka pieni katselmus, jos tarvetta on.
    HEP mukana.
  26. #86
    Lainaa (MadMan @ Loka. 15 2007,20:32) kirjoitti
    Järkätään mestassa vaikka pieni katselmus, jos tarvetta on.
    Kyllä kyllä!
    Sääli on sairautta!

    Ketkä v*tun muut?

    Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.



    Busa L1
    Bk K-9
  27. #87
    Mukana ollaan. Innolla myös talkoissakin. Polttopuita sit saa meidän firmalta, ja samaisia puita voi käyttää rakenteidenkin teossa, ettei tarvi noihin laittaa rahaa kiinni.
  28. #88
    Lainaa (karkka @ Loka. 16 2007,07:10) kirjoitti
    Mukana ollaan. Innolla myös talkoissakin. Polttopuita sit saa meidän firmalta, ja samaisia puita voi käyttää rakenteidenkin teossa, ettei tarvi noihin laittaa rahaa kiinni.
    Wautsi!
  29. #89
    Meikä kans messis.. pieni painepesuri löytyy niin ei sellaista tarvitse ostaa
  30.  
  31. #90
    Lainaa (RIMMON @ Loka. 15 2007,20:37) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Nyt vaan sitten taas vaihteeks innostuneilta nimiä listaan. Järkätään mestassa vaikka pieni katselmus, jos tarvetta on.
    HEP mukana. *
    Vidu ku RIMMON on nopee * mut meitsi mukana ainaskin katselmulseen asti, he. Ihan oikeesti jos tulee/saadaan/mahtuu vielä muutamia mukaan eikä paikka ole ihan toivoton työmaa niin 100% täältä mukana maksuissa ja talkoissa hiltin ja lekan voimin * Lähemmäs 60 neliöön + yläkerta pitäis gyl mahtuman, vai? eli katselmuksella ettepäin... ja lisäkysymykset paikanpäällä sitten *

    ...ais niin hydr.taso jo on + kemiallin vessa löytyy firmasta "ylimääräisenä" (pitää kysellä hintaa työkaverilta...)



    "...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen