Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Tuli sit hommattua tänää tollanen, mitä mieltä ootte ite ainaki ensikilometreihin tosi tyytyväinen.... se o ihan tuliterä ajettu 44km... vähäks oon one....
    Hytti Ylös Ja Menoks
  2. #2
    onko kukaan avannu sitä vakio putkee, tai missä siinä on ne kuristimet et se saadaan 13 kilowattiin.... apuja...
    Hytti Ylös Ja Menoks
  3. #3
    Ainakin 2006 mallissa on kaasarissa stoppari, ettei luistin nouse ylös asti, eli kaasukahvan liike pitenee poistaessasi rajoittimen. Ei ole putkessa mitää kuristuksia, itseasiassa tuo vakio ränni on verraten akran henkutettuun racing-pukiston käyrään ja änäriin nähden aivan riittävä. Erona puhutaan muutamista hepoista lisää akralla.
    Minkä taakseen jättää, sieltä sen löytää...
  4. #4
    no mulla oli änkkärissä ainaki sinne puoleen väliin ylttävä ohut putki joka siis lähti sieltä pääsätä mistä pakokaasu tulee ulos,,, joo täytyykin katsastaa se kaasari heti tässä kunhan paranee flunssan kourista.... josko siellä on mitää sen tyylistä stopparia, sit pitää lienee vaihtaa tyhjäkäynti suutin kun avaa nopeesti kaasun niin aluks booaaa ennen ku lähtee vetää ja jos paikoillaan tekee näin niin sammuu....
    Hytti Ylös Ja Menoks
  5. #5
    Lainaa kirjoitti
    no mulla oli änkkärissä ainaki sinne puoleen väliin ylttävä ohut putki joka siis lähti sieltä pääsätä mistä pakokaasu tulee ulos,,,
    En tiedä, mutta se putki vaikuttaa noisekilleriltä. Onko sitten noissa 07' vuotisessa jo sellanen?



    Minkä taakseen jättää, sieltä sen löytää...
  6. #6
    no mul oli ainaki sellanen tossa 06 sessa.
    Hytti Ylös Ja Menoks
  7. #7
    Oletko päässyt vertaamaan tuota 510 isompaan 610? Kävin eilen huvikseni 610:llä ajelemassa. Kiinnostaisi vaan, että onko nuo pienemmät enemmän kisamaisia ja ärhäkämpiä kun tuo iso? Hauska laitehan tuo moto muutoin oli. En ollut tuollaisella ennen päässytkään ajamaan. Toiseksi pyöräksi olisi aivan ehdoton laite hiekkateitä tarpomaan.
    R1250 GSA
    Hva Te300i
    748
    999

    Ex
    Aprillia:Rsv Mille, Bmw 1200 GSA, Ducati:Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf Honda:F6B Husaberg:Fe450 Husqvarna:Te300 Kawasaki:Zx6r Ktm:Superduke r, Supermoto 950 Suzuki:Gsxr 750, Triumph:Rocket 3R, Yamaha:Fz1n, Yzf R1
  8. #8
    mulla oli cebari 954rr 03vm ja vaihoin sen tohon qvarnaan niin en kyl oo päivääkään katunu päätöstä. en oo ite päässy 610 ajamaan mutta arvelen niin että se on enemmän myös touring kun toi 510, sillä 510 on täysverinen kisamoto. lienee sillä voitettiin eka sm-motokisa ja pyörään ei ollu tehty muuta kun vaihdettu akran putkisto ja suuttimet ja tietysti alustaa säädetty mutta vakialusta kuitenki. tai jotain... ei muuta kun motoa vaan hankkimaan niin ei tule tylsä kesä...
    Hytti Ylös Ja Menoks
  9.  
  10. #9
    missähän se siel kaasarissa on mahdollisesti se stoppari jos on, kun ei noista keihineistä hirveesti oo tota kokemusta?
    Hytti Ylös Ja Menoks