alkanut halkeileen (30cm) vanha civin kova laukku. Millä aineella kannattaisi korjata .... viime ajossa halkesi vaan 10 cm lisää![]()
Lasikuitukitti voisi olla kova sana. Oon käyttänyt veneessä ja toimii. Helppo hiottavuus. Toinen vaihtoehto voisi olla lasikuitumatto ja hartsi.
Pohjoista voimaa
On niin "rasvasta" muovia nuo Givin laukut että niissä ei pitemmän päälle mikään "spakkelin" tapainen pysy. Kokeile sensijaan semmosta 2 komponentti massaa mikä on just muovikorjaukseen tarkoitettu. Terokal esim. Loctitelta pitäs löytyä valikoimistaan joku vastaava. Tuolla Terokal, aineella olen itse korjaillut pikku vauriot. (Tuote Teroson.lta)(webber @ Huhti. 20 2007,11:35) kirjoitti
![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Mitäs muovia nuo laukut ovat?
Onnistuisiko hitsaaminen?
Hellou
Hyvä keino muovin korjaamiseen on ostaa rautakaupasta metalliverkkoa (jotain 2-3mm reijällä) ja juottimella lämmittää sekä painaa verkko muoviin. Kun homman hoitaa sisäpuolelta niin ulkopuolta voi puunata kuinka haluaa (tai jättää ennalleen). Korjasin peräkärryn kuomun noin ja voi kyllä sanoa, että tukeva tuli.
Ja eikun kokeilemaan...![]()
-
Onnistuu.(Seikkailu_R @ Tammi. 20 2008,19:47) kirjoitti
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Kansi vai sisäpuoli? Motomarketista saa muistaakseni kansiosia varaosina. Ja joihinkiin vanhempiin malleihin aika edullisestikin jos en väärin muista.
Taivas saa odottaa
Ite liimasin aikanaan pikaliimalla.
Otti tosi hyvin kiinni.
Laukun merkkiä en muista,muttei se kyllä givi ollu.