Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
  1. #1
    Moi
    Mistä löytyy halvimmalla Suomesta Garmin Zumo 550?
  2. #2
    Tiedä, että onko Suomen halvin, mutta....:

    http://porvoonvenetarvike.com/tarjoukset/ eli 799eur. Motorgin jäsenhinta Reliatecissä ei ole kovinkaan montaa euroa tuota kalliimpi.

    Jos Zumo500:n riittää niin sitä saa Erätukusta 639 euroon.
  3. #3
    mbnetin hintaseuranta linkki sanoo 990e, pixmania

    yleensä tuolta löytää aina halvimman suoraa mutta ei näköjään tässä tapauksessa. aika niukkaa toi tarjonta on näköjään vielä



    Poistettuja viestejä jo vuodesta 2006.
  4. #4
    PK-seudun edullisin lienee Marinea Shop.
    "Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
  5. #5
    Erätukussa näkyy olevan hintaan 789 EUR. Takuu taitaa olla kuitenkin vain yksi vuosi.
  6. #6
    Kah perhana, just pariviikkoo sitten utelin erätukulta, että onko niille tulossa mallia myyntiin, no eipä tullu kommenttia sähköpostilla vaikka lupasivat ... Ostinpa sitten Reliateciltä * ... Ja nyt huomaan, että jopa Marinea olis ollu halvempi * Voi tuskan parahdus... *

    Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa *

    Toisaalta, Reliatec teki pakettitarjouksen Zumo 550 :sta ja Autocomin Superprosta... Ja olihan se varmasti edullisempi kokoniasuutena kuin mistään muualta... onhan, onhan...

    Edit: Autocomin tyypin korjasin...



    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  7. #7
    500 malli on pixmaniassa kyllä todella hyvällä hinnalla 549

    pixmania
    - I love the smell of napalm in the morning.
  8. #8
    TeeVee: Jos huomasit käyttää Motorg Ry:n jäsenedun niin Reliatecin hinta on reilu 10 eur halvempi kuin tuo marinean 820€.
  9. #9
    Menin sitten minäkin vakuutteluistani huolimatta takaisin navigaattorilinjalle. Zumo 550 tuli ostettua erätukusta hintaan 789 €
  10. #10
    Lainaa (kotka @ Touko. 13 2007,20:41) kirjoitti
    Menin sitten minäkin vakuutteluistani huolimatta takaisin navigaattorilinjalle. Zumo 550 tuli ostettua erätukusta hintaan 789 €
    Saman puljun Treen myymälästä määkin ko härvelin hain. On kuulema aika hyvin kaupaksi menevää tavaraa. Toistaiseksi on ainakin pelittänyt



    Olin miten oli, mutta näin on!

    BMW K1200GT -07
    Kawa ZX-10 -88 (ei liiku omin voimin)
    Honda CBX 750 -84
    BMW K1 -90
    Kawa GPZ 900 -85 (vaihteisto prakaa)
    Kawa KZ 1300 -79
    Suitsa GSXR 1100 -97
  11. #11
    Lahden Gigantissa 499 euroa ja 30 pv vaihto/palautusoikeus.
  12. #12
    Lainaa (birgitta @ Kesä. 01 2007,20:59) kirjoitti
    Lahden Gigantissa 499 euroa ja 30 pv vaihto/palautusoikeus.
    Ettei tuo vain olisi Zumo 500 eikä 550?
  13. #13
    Lainaa (Juha T @ Touko. 16 2007,19:56) kirjoitti
    Lainaa (kotka @ Touko. 13 2007,20:41) kirjoitti
    Menin sitten minäkin vakuutteluistani huolimatta takaisin navigaattorilinjalle. Zumo 550 tuli ostettua erätukusta hintaan 789 €
    Saman puljun Treen myymälästä määkin ko härvelin hain. On kuulema aika hyvin kaupaksi menevää tavaraa. Toistaiseksi on ainakin pelittänyt
    Hee, minäpä sain halvemmalla, tuolla aiemmin mainitussa Porvoon venetarvikkeessa maksoi vain 788€.
    Mitähän kivaa tuolla eurolla saisi.



    <br /><br type="_moz" />
  14. #14
    [QUOTE= (Äksjiiärrä @ Kesä. 12 2007,09:43)]
    Lainaa Juha T,Touko. 16 2007,19:56 kirjoitti
    Hee, minäpä sain halvemmalla, tuolla aiemmin mainitussa Porvoon venetarvikkeessa maksoi vain 788€.
    Mitähän kivaa tuolla eurolla saisi.
    Lisäksi sait todennäköisesti myös 2 vuoden takuun...
  15. #15
    Tilasin itse keväällä Saksasta, kun hintaero Suomeen nähden oli niin räikeä. Maksoi rahteineen 720e. Takuuasioista en tiedä, ainakin tähän asti toiminut moitteettomasti.
  16. #16
    Näyttäisi Zumo 550 hinta laskeneen kun TomTom Raider II tuli markkinoille.
    Blokestuff hinta oli nyt 694,99 euroa



  17. #17
    Lainaa (Arcane @ Kesä. 13 2007,00:08) kirjoitti
    Tilasin itse keväällä Saksasta, kun hintaero Suomeen nähden oli niin räikeä. Maksoi rahteineen 720e. Takuuasioista en tiedä, ainakin tähän asti toiminut moitteettomasti.


    saitko suomenkielisen ohjekirjan, tai löytyykö netistä?
    k1200gt
  18. #18
    Herätetääs tämä taas näin joulun alla henkiin.

    Zumojen hintoja: (550)

    Verkkokauppa 747€
    Erätukku 729€
    Marinea 699€
    Pixmania 625€
    Unbelievable 604€

    Unbelievable lupaa kotiinkuljetettuna 2:ssa päivässä, onko kokemusta? Taitaa olla ihan sama paketti vaikka tuleekin ulkomailta, vaikkakin ilman suomenkielistä ohjekirjaa...

    Edit: 500 Deluxe eroaa 550:a ainoastaan siten, että siitä puuttuu autoteline ja tupakansytytinvirtajohto ja euroopan kartta tulee DVD:llä. Kannattaako näistä maksaa 180€, häh? Vai oonkohan mä jo ihan pihalla...



    GSR 600 -06 ---> GSX-R 1000 -05
  19. #19
    Lainaa (Kärppä @ Joulu. 20 2007,22:16) kirjoitti
    ...
    Edit: 500 Deluxe eroaa 550:a ainoastaan siten, että siitä puuttuu autoteline ja tupakansytytinvirtajohto ja euroopan kartta tulee DVD:llä. Kannattaako näistä maksaa 180€, häh? Vai oonkohan mä jo ihan pihalla...
    Muistaakseni myös laitteiden sisäisen muistin koossa on eroa.
    <br /><br type="_moz" />
  20. #20
    Lainaa (Kärppä @ Joulu. 20 2007,22:16) kirjoitti
    Unbelievable lupaa kotiinkuljetettuna 2:ssa päivässä, onko kokemusta? Taitaa olla ihan sama paketti vaikka tuleekin ulkomailta, vaikkakin ilman suomenkielistä ohjekirjaa...
    Vaikka itse suosin vahvasti ulkomaisia nettikauppoja ostoksissa niin melkein tässä tapauksessa ostaisin kotimaasta vaikka vähän maksaisikin ekstraa.

    Kerran olen oman laitteen joutunut vaihtamaan takuuseen ja vaihto pelasi erittäin sujuvasti. Uusi laite oli kourassa parin päivän viiveellä kun maahantuojan huolto ehti edellisen toteamaan korjauskelvottomaksi. Voi vaan kuvitella mikä riesaa olisi ollut lähetellä vehjasta kesken ajokauden jonnekin Saksan webikauppiaalle huoltoon.

    Uuden kumisen pölysuojankin sain uuden tuolta Lohjalta kivuttomasti kun edellinen alkoi hapertua käsiin.
  21. #21
    Itse ole odotellut uutta pölysuojaa erätukun kautta jo yli puoli vuotta.Viimeksi syksyllä kävin paikanpäällä kyselemässä.Olin jo suoraan maahantuojaan yhteydessä,mutta kun ostaa erätukusta niin se on maahantuoja ja eivät ruvenneet mielekkään...
  22.  
  23. #22
    Lainaa (SeniliX @ Huhti. 19 2007,00:43) kirjoitti
    Tiedä, että onko Suomen halvin, mutta....:

    http://porvoonvenetarvike.com/tarjoukset/ eli 799eur. Motorgin jäsenhinta Reliatecissä ei ole kovinkaan montaa euroa tuota kalliimpi.

    Jos Zumo500:n riittää niin sitä saa Erätukusta 639 euroon.
    Shopin Joulun tarjoushinta 550-mallille on 699,- 500-malli 499,- ja 400-malli 399,- Jäljellä vielä 1kpl Quest2 hintaan 399,- +MP-teline 59,-

    Ja noissa on täydet Suomen takuut sekä Suomenkielinen käyttis.



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.