Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Kaverini on ostamassa -97 mallista 600cc thundercattia. Onko pyörässä jotain ns. tyyppivikoja tai muuta mitä kannattaa ottaa huomioon sellaista ostettaessa?
  2. #2
    Itsellä kohta 50000km ajettu joista itse 12000km -98 malli. Mitään tyyppivikoja en tiedä eikä muitakaan ongelmia ole ollut. Ainoa ongelma oli takaiskari, mikä meni jumiin kun sitä vähän sääteli (paluuvaimennus). Ei sinänsä varmaan mikään catille tyypillinen ongelma vaan pyörästä riippumatta kannattaa tietty tarkistaa aina ennen ostoa, että säädöt toimii. Hyvä pyörä, suosittelen
    YZF600R Thundercat 1998 -> CBR600RR 2006

    "Value your freedom, or you will lose it, teaches history. 'Don't bother us with politics', respond those who don't want to learn." -Richard Stallman
  3. #3
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Laatikko paukkuu hieman alavaihteilla, mutta toi on noissa normaalia ja kuuluu asiaan Putkella, suuttimilla ja vapaavirtausfilsulla + penkityksellä muuttaa pyörän alavääntö aika maukkaasti...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  4. #4
    Hyvä peli matka ynnä muuhunkin ajoon,taloudellinen ja erittäin hyvä ajaa.Alavihteilla ei kannata juuri muuta tehdä kuin liikkeelle vain ,ylemmät menee ihan hyvin päälle kovillakin kierroksilla.
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
  5. #5
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    työkeikalla Amsterdamissa sattumalla tuli juttua paikallisen Thundercat kuskin kanssa ja hän kertoi ajaneensa tähän mennessä 151000 km omalla yksilöllään aivan perushuolloilla. koneelle ei ollut tehty mitään ylimääräistä. ihan normaalilta kuulosti moottorin äänet kun lähti parkista ja toisaalta pyörä näytti ajetulta mm. virtalukosta ettei ollut ihan juttua...

    puukenkäilijöillä on oikein kissakerho : http://thundercat.nl/
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
  6. #6
    täältä löytyy -96 reilut 61000 ajettu kissa, ite ajanut yli 10000. takapyörän laakeri(t) on mennyt (oli paskana jo ostaessa), renkaita on menny *, ei mitään isompia ongelmia ei ole ollut...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  7. #7
    mulla vm -97 catti, (ajettu reilu 70.000km) toiminut moitteetta eikä myöskään ongelmia ole ollut ennen tätä aamua. Kierroslukumittari ilmoitti virhekoodia pomppimalla 0-3000rpm välillä, joka ilmeisestikin tarkoittaa Throttle Position Sensorin vikaa? Mikähän tuohon auttaisi? Onko suhattava välittömästi huoltoon vai kykeneekö kädetön vaihtamaan mokoman itse?
    Muuten ei oo tarvinu huolehtia kuin kuluvista osista: ketjut, rattaat, jarrupalat, renkaat, bensa, öljyt ja kytkin alkaa olla ehtoopuolella.

    Mitäs huoltopajaa yamahalle suosittelette tässä pk-seudulla??
    <p>Mc mankkaan peruuttajat</p>
  8. #8
    niin juu, onhan noita ketjuja ja rattaita vaihdettu ja jarrupaloja jne... ite käytin ketjujen ja rattaiden vaihdossa MSA Centerillä ja se ainakin toimi siellä varsin mallikkaasti... (ite olisin vaihtanut, mutta kun ei ollut tarvittavia työkaluja, seli seli *) kytkin taitaa olla mullakin pikkuhiljaa menossa, pitäs varmaan vaihtaa... jos ens talvena sitten...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  9. #9
    Huoltopaikka valittu...
    Urk TPS-sensorilla hintaa vajaa 300€, mut ei auta, vaihdettava on että saa taas mopon ajoon. Samaan syssyyn sit kytkin, jarrupalat ja tulpat.

    Vanha viisaus: Rahaa on ja sitä menee
    (ei kyl kauaa näillä hinnoilla)
    <p>Mc mankkaan peruuttajat</p>
  10. #10
    suzukigirl:n avatar
    Liittyi May 2003
    Vaala, Oulujärven kuppeessa...
    Saanen lainata otsikkoa hyvään tarkoitukseen...

    Kaverilla -03 thundercatti ja madallusta tarvis... Kuinka pitäisi toimia...
    Alle 165cm ei taho kun varpaan nokat maahan yltää ja oishan tuo aluksi mukava vähän tukevamminkin saada maasta tuntumaa...

    Eli onko porukka laskenut tälläistä ja kuis...
    Suzuki RF600 -96
    (Suzuki GS500EZ -82)
    Yamaha PW50

    PITSIÄ PINTAAN SISKOT!! ;)
  11. #11
    Yksi vaihtoehto on vaihtaa pidemmät koiranluut tai takajousi löysemmaksi.Omassa catissa on 18cm pitkät koiranluut ja oli tarkoitus vaihtaa 20cm pitkiin mutta säädin vain takajousi löysemmaksi.Molemmat päkiät yletyy maahan tai tasaisella paikalla melkein molemmat jalat ja se riitää minulle.
    Poika toki on vähän eri mieltä siitä löysästä takajousesta mutta se ei ole mitenkään haitannut minun rauhallista ajoa.
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
  12. #12
    Lainaa (känkkä @ Touko. 08 2007,14:29) kirjoitti
    Huoltopaikka valittu...
    Urk TPS-sensorilla hintaa vajaa 300€, mut ei auta, vaihdettava on että saa taas mopon ajoon.
    Mulla rupesi aamulla heittämään TPS-sensoriin viittaavia oireita (38t ajettu catti). Kone sammahteli valoissa ja kierroslukumittari laski nollaan ajon aikana ja rupes toimimaan vasta, kun sulki kaasun ja avasi uudestaan.

    Missä huoltopaikassa hinnaksi sanottiin 300€? Sisältääkö toi työt vai pelkän sensorin? Kattelin meinaan, että rapakon toisella puolella pelkkä sensori kustantaa ~$150, joten aika huikea on hintaero Eurooppaan nähden.
  13. #13
    Lainaa (yammu1 @ Touko. 14 2007,19:40) kirjoitti
    Yksi vaihtoehto on vaihtaa pidemmät koiranluut tai takajousi löysemmaksi.Omassa catissa on 18cm pitkät koiranluut ja oli tarkoitus vaihtaa 20cm pitkiin mutta säädin vain takajousi löysemmaksi.Molemmat päkiät yletyy maahan tai tasaisella paikalla melkein molemmat jalat ja se riitää minulle.
    Poika toki on vähän eri mieltä siitä löysästä takajousesta mutta se ei ole mitenkään haitannut minun rauhallista ajoa. *
    Onko koiranluut miten monimutkaiset jos meinaa itse ruveta tekemään?Pituutta ei ole kertynyt kuin 163cm joten madallusta sais olla...ER-5:ssä oli mielestäni istuinkorkeus soppeli.Saakohan Thundercatia lähellekkään samalle tasolle?
  14. #14
    Catissa helpot tehdä vaikka itse jos omaa hiukan metallimiehen taitoja.Ne on suorat lattaraudan pätkät joissa pultin reijät päissä.Vakiot lienevät 18cm ja jos tekee 20cm niin laskee jo aika paljon.En ole mitannut mutta eiköhän ne ole jotain 6x25 ainespaksuutta ja pituus tietysti reiän keskeltä keskelle.



    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  15. #15
    Lainaa (klauskinkel @ Touko. 18 2007,10:07) kirjoitti
    Lainaa (känkkä @ Touko. 08 2007,14:29) kirjoitti
    Huoltopaikka valittu...
    Urk TPS-sensorilla hintaa vajaa 300€, mut ei auta, vaihdettava on että saa taas mopon ajoon.
    Mulla rupesi aamulla heittämään TPS-sensoriin viittaavia oireita (38t ajettu catti). Kone sammahteli valoissa ja kierroslukumittari laski nollaan ajon aikana ja rupes toimimaan vasta, kun sulki kaasun ja avasi uudestaan.

    Missä huoltopaikassa hinnaksi sanottiin 300€? Sisältääkö toi työt vai pelkän sensorin? Kattelin meinaan, että rapakon toisella puolella pelkkä sensori kustantaa ~$150, joten aika huikea on hintaero Eurooppaan nähden.
    JL-bikessä huollettiin ja kuitissa näyttäisi olevan sensorin hintana 308€. Tähän luonnollisesti työtunnit päälle. halpaa.
    <p>Mc mankkaan peruuttajat</p>
  16.  
  17. #16
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    @jalase

    Kyselit manuskan perään. Privaboksis on täynnä, mut kuittaa tänne, privana tai s-postilla että sait ladattua.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.