Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Tarkoituksena olisi käyttää "pitkä viikonloppu" Virossa reittinä (Helsinki - ) Tallinna - Hiidenmaa - Saarenmaa - Tallinna ( - Helsinki). Ajatuksena ajella molemmat saaret ristiin rastiin ympäri pikkuteitä pitkin.

    Millaisia majapaikkoja olisi Hiidenmaalla ja Saarenmaalla tarjolla ja pitääkö majapaikat olla varattu ennakkoon?

    Telttakin toki kulkee mukana mutta tuntuisi turvallisemmalta majoittua johonkin "luvalliseen ja valvottuun" paikkaan, jossa olisi jotain palveluitakin (WC + suihku).

    Muutenkin vinkkejä matkaa varten otan mieluusti vastaan. Yksin olen liikkeellä jos sillä nyt on mitään merkitystä. Pyörä on sorakelpoinen, ja pienet tiet houkuttaa.
  2. #2
    Moro.mulla olisi saman tyyppiset aikeet ja kuulinkin Pärnyssä olevasta Hotellista ,jonka nimi oli joku Aleksander,mutta en löydä
    sitä pärnyn sivuilta voiko joku kertoo,tietysti muutkin vaihtoehdot käy.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  3. #3
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Siittä kun klikkaapi... aika hyvä sivu muutenkin. Itse olin Saarenmaalla Karujärv nimisellä leirintäalueella. Ihan mukava. Hotellissa en Saarenmaalla ole ollut. Saarenmaa. Eiköhän tuolta hotellia löydy.
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.



    Meikän turpokwaak
  4. #4
    Täältä vähän lisätietoa Aleksandri.
    25 päivä olis tarkoitus lähteä katsomaan kyseinen paikka.
    Foorumilla ovat kehuneet paikkaa kivaksi.
    Polta kumia, Älä sieluasi
    Biker Boyz
  5. #5
    Toi Aleksandri vaikutta hyvältä sillä siellä näyttää olevan vartioitu pyörän säilytystila. Itse lähden heinäkuulla Viro-Liettua ja ehkä Latvia.
    Kaunotar ja Kulkuri

    Honda VFR800
  6.  
  7. #6
    Tuli käytyä Pärnussa ja kiva majapaikka löytyi Rähni külalistemaja nimisestä paikasta. Hintataso ei paha ja mm. nettiyhteys huoneessa joten pystyi laittamaan matkakuvia maailmalle

    Lisää Pärnun majoitusta täältä
    Vuck the vucking vuckers! Some bikes goes faster but don"t drive faster than your guardian angel can fly