Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Toi petikossa ajelu näyttää taas pääsevän lehtiin. Vantaan kaavoitus katsauksessakin oli mainittu. Ajatteko petikko-keimola sektorilla? ite tulee ajettua joskus ja ei toi kirjottelu itteeni oo vaikuttanu? onko joku lopettanu?
  2. #2
    Petikossa tuli joskus vedeltyä kasikymppisellä junnuna siellä epävirallisella radalla ja metiköissä. Suurin hauskuus irtosi aina, kun paskalakit saapuivat sakottamaan laittomia mopoilijoita ja itseä ei juuri silloin "huvittanut" pysähtyä ottomaan pikavoittoa vastaan.

    Offtopic sorry...
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  3. #3
    ..en minä, mutta pojat

    Eiköhän siellä väkeä käy. Sehän on perinteinen paikka ollut kymmeniä vuosia.

    Onkohan ne ne koirien rääk**** siis agility henkilöt vai hevostelijat, jotka siitä porua pitävät.
    - GSX1300R Hayabusa -
  4. #4
    Mistäköhän sieltä petikosta lähtee se pätkä.? pyörää vasta odottelen mutta oishan se jo nyt hyvä tietää mihin lähtee reenailemaan..
    Ktm 250 Exc
  5. #5
    Lainaa (-69- @ Huhti. 07 2007,12:00) kirjoitti
    ..en minä, mutta pojat *

    Eiköhän siellä väkeä käy. Sehän on perinteinen paikka ollut kymmeniä vuosia.

    Onkohan ne ne koirien rääk**** siis agility henkilöt vai hevostelijat, jotka siitä porua pitävät.
    Vähän vaikea uskoa että koiraihmiset valittaisivat jos ei ihan suoraan kentän läpi aja. Petikossa vielä sitä plattaa riittää. Tai no minä mitään tiedä noista lelukoirien omistajista.
    Jälleen suzukisti
  6.  
  7. #6
    Se petikon paikka on erittäin kielletty enskailuun. Lähialueilta löytyy ihan laillisiakin paikkoja ajaa. Vantaan-, Espoon-, Siuntion-, Porvoon-, Sipoon moottorikerhot googleen ja tutustumaan tarjontaan.
    Elämä on välillä melko karseeta