Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 55:sta
  1. #1
    UK Fazerfoorumilta sattui silmiin useampia posteja joissa valitettiin sitä, että paljon ajetut Metzelerin Z6 Roadtecit ovat näyttäneet aamulla hyvältä ja suurinpiirtein iltapäivällä kulahtaneet kudoksille. Kiekkojen kesto on vaihdellut paljon, mutta loppuvaiheessa kulumisenvaroittimet ovat vilahtaneet tosi nopeasti ohi, kumi on ruvennut halkeilemaan poikkisuuntaisesti 2-3 sentin matkalta keskeltä kulutuspintaa ja sitten tosi nopeasti on tullut kanvastit esiin. Onko kellään täällä sattunut samanlaista?
  2. #2
    Mulla meni suurinpiirtein juurikin noin.
    Oli 7000-8000km ajettu z6 ja eikä näyttänyt eikä tuntunut pahasti kulahtaneelta.
    Eihän se mikään ratakumi ole mutta vuosi sitten orgin ratakauden avauksessa meni tosi äkkiä kankaille. Oli aika ikävä yllätys. Ja tuo oli ainoa kerta sillä kumilla radalla.
    Eikä ollu siis paljoakaan ajettu z6, ajattelin että sillä ajelis ainakin 10 000km.
    Eihän se välttämättä renkaan vika oo että se kuluu, voi sitä kuskissakin olla vikaa...
    Mun mielestä siinä z6:ssa on vaan hankala arvioida renkaan kuluneisuutta, kun keskellä ei ole kuviota lainkaan...

    JK
    Yamaha FZR 600 -89 -->
    Yamaha YZF 750 R -95
  3. #3
    Ite ajoin sen ehken 12 donaa ja joskus kumikin paloi ja hiekallakin tuli suditeltua. Noissa on kyllä ongelmana se että ei näytä yhtään lopuilta ja sitten alkaa tuleekin muuta näkyviin kuin kumia. Itsellä sieltä ei kyllä kangasta pilkistellyt vaan metallia.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  4. #4
    Johtuisko siitä, että se Z6:n kuvio / kulumistaso on aika hankala "lukea". Kuvio reunoilla, josta se liukuvasti madaltuu renkaan keskelle, jossa kumi on sileä. Tommonen on helppo huomaamatta kuluttaa keskeltä kankaille, niin että reunoilla on vielä kuviota.
    <p>2002-2014</p>
  5. #5
    Pilot Power kulahti itsellä lopussa todella nopeasti. Keskellä näkyi vielä kuviot ja pienen lenkin jälkeen oli kankailla.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  6. #6
    Minkäslaisia kulumisvaroittimia noissa "sileissä" malleissa yleensä on?
    Ite aikaisemmin ajellut aina kuviolla. Nyt olis Z6:set odottamassa ja diablo corsat viimeisillään.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  7. #7
    Jahas...joutuu sitten luopumaan siitä ideasta. Olin ajatellut laittaa z6 taakse, mutta olkoot jos noin käyttäytyvät. Tähän asti olen käyttänyt mez4 edessä, ja BT020 takana, ja on toiminut ihan hyvin.
    Olisiko kenelläkään suositella parempi kokoonpano? Pitoa pitäisi löytyä jonkun verran, en kuitenkaan ole menossa hiomaan jalkatappeja, ja kestävyys ei ole pahaksi...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  8. #8
    Lainaa (GriZzLy @ Huhti. 04 2007,14:36) kirjoitti
    Jahas...joutuu sitten luopumaan siitä ideasta. Olin ajatellut laittaa z6 taakse, mutta olkoot jos noin käyttäytyvät. Tähän asti olen käyttänyt mez4 edessä, ja BT020 takana, ja on toiminut ihan hyvin.
    Olisiko kenelläkään suositella parempi kokoonpano? Pitoa pitäisi löytyä jonkun verran, en kuitenkaan ole menossa hiomaan jalkatappeja, ja kestävyys ei ole pahaksi...
    Ainakin mun melko painavassa pyörässä (K 12 RS) noi MZ kutoset on kestäneet tähän mennessä kokeilluista parhaiten, eikä ominaisuuksissa muutenkaan ole moitittavaa. Ajot on lähinnä mutkaa ja matkaa..

    Noilla kutosilla olen ajellut toista kymppiä hyvän matkaa.. MZ nelosilla jää ~kymppiin ja BT 020 ~8000 km, jopa alle..

    BT kakskymppiset ei kestä takana kuin 3000 km pyöreinä ja eturengaskin menee nopeasti pykälille. Hyvät uutena, mutta ominaisuudet loppuu ainakin painavan pyörän alla aivan liian nopeasti.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  9. #9
    Mulla käyttäytyi juuri noin. Takapallo kesti hikiset 6567 km ja tuossa vaiheessa kankaat paistoivat viimeiset 100 km. Kyllä Sport Touring renkaan pitäisi vähintään 9000 km kestää...
    http://www.ducatibikes.com/index.php...den_kestotesti
  10. #10
    Tuo on täysin normaalia muillekin renkaille. Mm Diablo teki just noin vajaan 9000km kohdalla sillosen 600sen alla.
    lopulliset km lukemat on sit niin monen tekijän summa et siihen en tässä puutu.

    Siis toi on tyypillinen loppuvaiheen kuluminen erityisesti niille renkaille joissa keskellä ei oo kuviota ja varsinkin jos on jyrkkä profiili kuten sporttirenkaissa tapaa olla-> näyttää hyvältä kun muutaman sentin päässä keskeltä on vielä hyvät urat, siinä missä ne alkaa ja keskusta kuitenkin on jo ihan lopuillaan.

    Sen varsinaisen kulutuspintapintakumin alla on pehmeämpää kumia kudosten ympärillä. Kun toi varsinainen kumi loppuu, kulahtaa rengas kankaille kerralla. Sitä pehmeetä ei oo siinä varmaan kunnolla milliä ennen kankaita.
    Lisäksi uran pohjat on todella lähellä tuota pehmeämpää kumia, eli kun urat häviää ei oo montaa sataa km jälellä renkaassa.



    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  11. #11
    Joo, se on tunnettu juttu että samat renkaat samanmallisessa pyörässäkin kestävät 5 000-15 000 km eri kuskeilla. Siihen en sentään ole vielä törmännyt, että samojen kiekkojen kesto samassa pyörässä samalla kuljettajalla vaihtelisi noin paljon, joten tieteellisellä päättelyllä voimme arvioida että ajotavalla on merkitystä

    Ilmeisesti auttaisi jos renkaiden kulumisenilmaisimet saataisiin näkyvämmiksi tai peräti ajossa tuntuvammiksi. Kumilla Kouvolaan - vöillä kotiin - tilanteet eivät ole kenenkään etu.



  12. #12
    Komppaan speckaa täysillä!

    Niinhän se menee, että keskeltä kuviottomien renkaiden loppuun kulumista on vaikea huomata muuta kuin kudoksista. Varsinkin jos on tapana ajaa renkaat ihan nahoille.

    Kaverilla loppui kanssa Diablo samalla lailla nopsaan, tuli vaan kudokset näkyviin lyhyellä lenkillä ja pieni kivi puhkaisi kumin. Rengas tyhjeni onneksi hiljalleen ja se taidettiin huomata vasta parkissa.

    Mulla takana Z6 ja uutta samanlaista tulossa Rodamotolta. Eteen laitan Sportecin. "Kirotun kestävä kumi" tuo Z6! Eikä pidossakaan ole moittimista.
    Cbr 600f -99 -> YZF 600R -01 -> Cbr 600f -01 -> R1 -04 -> Carina II -88
  13. #13
    Lainaa (GriZzLy @ Huhti. 04 2007,14:36) kirjoitti
    Jahas...joutuu sitten luopumaan siitä ideasta. Olin ajatellut laittaa z6 taakse, mutta olkoot jos noin käyttäytyvät. Tähän asti olen käyttänyt mez4 edessä, ja BT020 takana, ja on toiminut ihan hyvin.
    Olisiko kenelläkään suositella parempi kokoonpano? Pitoa pitäisi löytyä jonkun verran, en kuitenkaan ole menossa hiomaan jalkatappeja, ja kestävyys ei ole pahaksi...
    Olen ollut tyytyväinen Diablo/Diablo Strada comboon vaikka periaatteessa lienevätkin aika lailla sama kumi tuon Z6:n kanssa. Mulla takanen meni vaihtoon >10tkm ajettuna eli ei huono ja kankaitakaan ei siinä kohtaa vielä näkyvissä.
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  14. #14
    Lainaa (vzv @ Huhti. 04 2007,13:32) kirjoitti
    ...paljon ajetut Metzelerin Z6 Roadtecit ovat näyttäneet aamulla hyvältä ja suurinpiirtein iltapäivällä kulahtaneet kudoksille....
    Tuon kyllä jossain määrin allekirjoitan. Oman ensimmäisen Z6 kankaat tuli esille kuin varkain... mitään kulumismerkkejä en etukäteen hoksannut. Kestävyydeltään oli ihan ok, mutta ennen kankaiden näkymistä ajattelin renkaalla ajettavan vielä pari tuhatta. Eli tarkkana saa olla, jos on esim. reissuun lähdössä.

    Eilen kävin vaihdattamassa hyvissä ajoin uuden takakumin (Z6:en, kolmas setti menossa), joten kumissa ei ole muuta valittamista.
    Huono tie, parempi mieli
  15. #15
    En aio enää Z6-gummeja enää käyttää juuri tuon kulumisen seuramisen vaikeuden vuoksi. muutenkin etupyörän pito ei ole tarpeeksi hyvä suhteessa takapäähän bemarissa. Etupää taitaa vaatia juuri tavanomaisen teleskoopin ja painon lisääntymisen sille jarrutuksissa. Tämä bemarin loistava Hossac-etupää vaatii pehmeämmän kumin, koska ei ole samanlainen keinuhevonen, kuin tavalliset mopot.
    Dixi et animam levavi
  16. #16
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 04 2007,14:07) kirjoitti
    Minkäslaisia kulumisvaroittimia noissa "sileissä" malleissa yleensä on?
    Ite aikaisemmin ajellut aina kuviolla. Nyt olis Z6:set odottamassa ja diablo corsat viimeisillään.
    No, nyt tiedän minkälaiset merkit sieltä tulee..

    Kun metalli alkaa paistaa, silloin on aika vaihtaa.. Tänään ihmettelin kun diablo corsat ei ikinä lopu, mutta 70km jälkeen kun tulin kotiin kudokset paistoi..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  17. #17
    Ihan positiivinen asia..... tuohan merkkaa vaan säästöä rengaskuluissa kun tulee nakki ajettua varmasti loppuun...... no syksymmällä viisaampia...
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  18. #18
    Lainaa (samu69 @ Huhti. 06 2007,20:52) kirjoitti
    Ihan positiivinen asia..... tuohan merkkaa vaan säästöä rengaskuluissa kun tulee nakki ajettua varmasti loppuun...... no syksymmällä *viisaampia...
    Seuraavaksi tulee 10r:ään Metzelerin Sportec M-1. Siinä on perinteinen kuvio, mutta tuon jälkeen (syksyllä?) laittelen Z6:set alle, että vähän pidemmälle pääsis kuin nykyisillä Pirelleillä. Saa nähdä miten pitävät verrattuna näihin..

    Diablo Corsat kesti n. 5,5tkm. Edellinen väitti ajaneensa 2tkm ja itse kelasin vajaa 4tkm siihen päälle. Kumia ei ole juurikaan poltettu omassa ajossa ja yksi päällä menty.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  19. #19
    Lainaa (ek@ @ Huhti. 05 2007,00:10) kirjoitti
    En aio enää Z6-gummeja enää käyttää juuri tuon kulumisen seuramisen vaikeuden vuoksi. muutenkin etupyörän pito ei ole tarpeeksi hyvä suhteessa takapäähän bemarissa. Etupää taitaa vaatia juuri tavanomaisen teleskoopin ja painon lisääntymisen sille jarrutuksissa. Tämä bemarin loistava Hossac-etupää vaatii pehmeämmän kumin, koska ei ole samanlainen keinuhevonen, kuin tavalliset mopot.
    Mulla on Bmw K1200 ässässä nyt alla ne Mezlerin M1-sporttecit ja takarengas pitää varmaankin vaihtaa ennen Italian reissua.

    Meinaatko että yhdistelmä M1 edessä ja Z6 takana ei olisi hyvä vaihtoehto?

    Jos on rengas-suositusta, niin olen vinkeistä kiitollinen.

    Radallakin tulee välillä käytyä, joten pidon huononnus ei kyllä oikein ajatuksena miellytä.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  20. #20
    Tuollai tuo voisi mennäkin matka-ajossa. Mulla on nimittäin nyt Z6:t ja pari kertaa tullut ongelmia nimenomaan etupään pidon kanssa jarrutuksissa. Yleensä nuo ovat hätäjarrutuksia, joten pitoakin saisi olla. Takapääkin nuljuu välillä ikävästi reilummin kantatessa. Noilla on ajettu about 4000km ja vielä on pintaa jäljellä, joten hyvin ne epäilemättä kestää matka-ajoa. On ollut Z6:t joskus aikaisemminkin, enkä silloinkaan pitänyt, joten kolmatta kertaa en enää KS:ssään laita. On ollut KS:ssä tähän mennessä mm. M1, Z4, Z6, Diablo ja PP. Lisäksi ollut sekarengastusta välillä ja mitä milloinkin saanut. Itse olen eniten tykännyt Pilot Powereista. Kääntyykin paljon herkemmin kuin Z6:t ja ovat mukavammat ajaa.
    Dixi et animam levavi
  21. #21
    Lainaa (ek@ @ Huhti. 07 2007,17:50) kirjoitti
    Tuollai tuo voisi mennäkin matka-ajossa. Mulla on nimittäin nyt Z6:t ja pari kertaa tullut ongelmia nimenomaan etupään pidon kanssa jarrutuksissa. Yleensä nuo ovat hätäjarrutuksia, joten pitoakin saisi olla. Takapääkin nuljuu välillä ikävästi reilummin kantatessa. Noilla on ajettu about 4000km ja vielä on pintaa jäljellä, joten hyvin ne epäilemättä kestää matka-ajoa. On ollut Z6:t joskus aikaisemminkin, enkä silloinkaan pitänyt, joten kolmatta kertaa en enää KS:ssään laita. On ollut KS:ssä tähän mennessä mm. M1, Z4, Z6, Diablo ja PP. Lisäksi ollut sekarengastusta välillä ja mitä milloinkin saanut. Itse olen eniten tykännyt Pilot Powereista. Kääntyykin paljon herkemmin kuin Z6:t ja ovat mukavammat ajaa.
    Kiitos vaan vinkeistä ek@.

    Toisaalta, meikäläisellä tuskin tulee ajokilometrejä tuohon pyörään yli 5 tuhatta vuodessa, kun noita moottoripyöriä on talossa muitakin.

    Onko tuo Pilot poweri parempi pidoltaan/kestävyydeltään verrattuna Mezlerin M1-renkaisiin?

    Eka M-ykkänen ei takana kestänyt kun jotain 5 tuhatta ja nyt 6 ja puolen tuhannen paikolla näyttää siltä, että eturengas on parin tonnin jälkeen myös entistä kamaa.

    Yllättävän hauska peli muuten tuo Bemari ajaa radallakin. Jos olisi 50 kiloa kevyempi, niin silloinhan se olisi jo ihan sporttipyörä.

    Pito ei noilla M-ykkösillä ole ollut mikään ongelma, mutta onhan se mukava tietää jos kerran parempiakin kompromissi-renkaita on olemassa.



    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  22. #22
    Itse käytän jatkossa Pilot Powereita tai testaan M3:sia. On niin monta kymmentä tuhatta välissä, ettei muista miten nuo M1:t oli verrattuna Pilot Powereihin, mutta ei ainakaan huonoja muistoja ole. M3:t pitäisi vähän paremmin kestää kuin M1:t.
    Dixi et animam levavi
  23. #23
    Lainaa (ek@ @ Huhti. 08 2007,07:06) kirjoitti
    Itse käytän jatkossa Pilot Powereita tai testaan M3:sia. On niin monta kymmentä tuhatta välissä, ettei muista miten nuo M1:t oli verrattuna Pilot Powereihin, mutta ei ainakaan huonoja muistoja ole. M3:t pitäisi vähän paremmin kestää kuin M1:t.
    Itselläni oli Pläkkärissä Pilot Powerit sekä edessä, että takana. Pito oli mielestäni hyvä niin kadulla kuin radalla. Pyörä kääntyi hyvin mutkiin ja kulki tasaisesti. Ainakin paremman "tuntuman" sai pitoon ja mutkiin kuin esim. Pilot Roadeilla. Tällä hetkellä Trumpassa alla Bridgestonen BT020:t edessä ja takana. En ole tykänny niin paljon kuin Misukoista (toki pyöräkin on eri ).
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  24. #24
    Edessä Z4 B-malli ja taka Z6 ja on helvetin hyvä yhdistelmä ainakin noin raskaassa pyörässä. Takanakilla on ajettu noin 13tkm joka varmaan alkaa olla lopuillaan mutta samanlainen tulee kun vaihto on ajankohtainen. Mopona on CBR 1000F!
    XJM
  25. #25
    TAAS meni Z6 "salaa" kankaille..... Elikkä TODELLA vaikea arvioida, milloin alkaa olla finaalissa. Lähtiesä ajelemaan, oli ajokuntoisen näköinen. 400km, ja 20cm matkalta kankailla!!!!!!!


    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

    Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
  26. #26
    Ite laitoin viikon loppuna, pilot powerit alle ja kyllä tuli mukava ajaa mutkiin kulkee ku juna. Mopona k4 kiloilo. Ennen oli pirelli diaplot.
    04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
    06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
  27. #27
    Lainaa (welmu @ Huhti. 16 2007,18:44) kirjoitti
    Ite laitoin viikon loppuna, pilot powerit alle ja kyllä tuli mukava ajaa mutkiin kulkee ku juna. Mopona k4 kiloilo. Ennen oli pirelli diaplot.
    1050 triplessä pilot power oli todella herkän tuntuinen ajettava. Diabloilla paljon vakaampi etenkin mutkissa. Molempi parempi omalla tavallaan. Uudella kumilla aina parempi ajaa kuin loppuun kalutulla.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  28. #28
    Lainaa (BussiJussi @ Huhti. 16 2007,18:34) kirjoitti
    TAAS meni Z6 "salaa" kankaille..... Elikkä TODELLA vaikea arvioida, milloin alkaa olla finaalissa. Lähtiesä ajelemaan, oli ajokuntoisen näköinen. 400km, ja 20cm matkalta kankailla!!!!!!!


    Näkeehän sen jo renkaan muodosta milloin se on loppu. Ei takuulla näytä ajokuntoiselta, jos 400 km ajelun jälkeen tulee kudokset näkyviin. Ja kai sitä hieman voi muistellakin, minkä verran kumeilla on ajanut.. ? Johan sen huomaa ajettavuudessakin.. Siis sen, että renkaat alkaa olla vaihtokunnossa. Ainakin tuosta mun moposta tulee todella "kulmikas" ajettava loppuun kuluneilla renkailla.

    Mulla on jo kolmannet kutoset alla, eikä nuo vielä koskaan ole menneet "salaa kankaille"



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  29. #29
    Lainaa (J@ck @ Huhti. 17 2007,15:17) kirjoitti
    Lainaa (BussiJussi @ Huhti. 16 2007,18:34) kirjoitti
    TAAS meni Z6 "salaa" kankaille..... Elikkä TODELLA vaikea arvioida, milloin alkaa olla finaalissa. Lähtiesä ajelemaan, oli ajokuntoisen näköinen. 400km, ja 20cm matkalta kankailla!!!!!!!


    Näkeehän sen jo renkaan muodosta milloin se on loppu. Ei takuulla näytä ajokuntoiselta, jos 400 km ajelun jälkeen tulee kudokset näkyviin. Ja kai sitä hieman voi muistellakin, minkä verran kumeilla on ajanut.. ? Johan sen huomaa ajettavuudessakin.. Siis sen, että renkaat alkaa olla vaihtokunnossa. Ainakin tuosta mun moposta tulee todella "kulmikas" ajettava loppuun kuluneilla renkailla.

    Mulla on jo kolmannet kutoset alla, eikä nuo vielä koskaan ole menneet "salaa kankaille" *
    Tuo Z6:sen profiili on sen verran jyrkkä, ettei se kovin pahalta näytä vaikka olisi ajanut keskeltä puhki. Tuossa on pirellin diablo corsa kuva
    joka näytti profiililtaan uutta touring rengasta esim. ME Z4.

    Liksäksi kilometrien muistelu ei tänä keväänä näytä auttavan
    linkki , vai mieltäisitkö 2tkm ajetun takakumin loppuun ajetuksi normaalissa liikenteessä?
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  30.  
  31. #30
    Alkoi takaraivossa kummittelemaan etäjäiset tästä ketjusta.

    Viikonloppuna olisi tarkoitus paiskoa menemään hieman reilumpi lenkki, ehkäpä noin 1200km plusmiinus rapioita. Alla on tällä hetkellä lievästi kulmille kulunut diablo. Eli iso osa ajosta ollut perusreissaamista raskaahkolla (cb1300) pyörällä, joten keskeltähän on siivua lähtenyt. Noin 6tkm ajetut. Profiilistakin näkee, että kummi on kulunut, mutta persketti kun ne urat ovat vielä loppuun asti aivan ehjät. Nyt sitten arvon tässä, että vieläköhän noilla pääsee vai alanko metsästämään renkaanvaihtoa. Ei kenelläkään sattuisi olemaan kuvia "yllättäen" kuluneesta diablosta?
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen