Tulokset 1:stä 30:een 30:sta
  1. #1
    Harkinnassa uuden mopon osto ko. putiikista enkä ole mitään juttua liikkeestä löytänyt internetin ihmeellisestä maailmasta, oiskos kellään kokemuksia miten siellä hommat sujuu?
  2. #2
    Kerran oon käynyt ko. paikassa katsomassa pyöriä, ihan ystävällistä palvelua, mutta ei kovin asiantuntevanoloista. Aikamoinen nyrkkipajan meininki, joka perustunee pelkkään tuontiin.

    Vehkeet oli ainakin viime syksynä pelkästään saksan tuonnista, joten sillä tavoin niihin voi suhtautua. Joskus voi löytää täyttä kultaa, mutta huijauksen mahdollisuuskin on aina olemassa kilsojen yms. suhteen. Yleistendenssihän nyt alkaa olla, että samaan hintaan saa jo kotimaista pyörää. Jotkut arvostaa, jotkut ei. Ainakin omalla kohdalla syynäsin pyörän alusta sinne kuuluisaan kantapäähän. En ostanut muutaman löytämäni pikkuvian takia.

    Plussana sanottakoon, että tuo ihan mielenkiintoisia malleja.
  3. #3
    Tapasin sattumalta tuntemattoman prutkuimmeisen. Istuttiin huoltsikalla kahveella. Puhe kääntyi pyörien tuontiin ja Manniseen Vaajakoskelta. Hyvä oli kaverin käsitys Mannisesta.
    Ei kuulemma huijaa. Olisi älytöntä toimiakaan sillä pohjalla. Enpä nyt tiedä mikä asiantuntemustaso tarvitaan kun pyöriä maahan tuo ja myy. Mitä enemmän sitä parempi. Käytetyn osto on aina riski ja lisäriski (ainakin henkisellä tasolla) ulkomailta tuodessa. Eiväthän nämä kauppiaat pysty pyörää takaamaan. Parhaat mahkut kavereilla, jotka sitä varten Saksassa asuvat. Ei heidänkään aikansa (eikä palkkionsa) riitä yhden pyörän sielunelämää päiväkausia tutkimaan. Oikean pyörän etsiminenn on prosessi sinänsä.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  4. #4
    Meidän perheeseen hommattu kaksi pyörää Hannulta. Ja homma toimii. Henkilökohtaisesti voin suositella lämpimästi, samoin varmaan tekee meidän perheen isäntä. *
    Meille on annettu kaksi lahjaa, joita tulisi käyttää mahdollisimman paljon - huumori ja mielikuvitus. Mielikuvitus korvaa sen, mitä emme ole, ja huumori auttaa meitä hyväksymään sen mitä olemme.
  5. #5
    Hannu on reilu ja rehti kauppamies. Sana pitää.
    ennen kova, joskus jopa nopeakin...
  6. #6
    Yhdyn edellisiin. Ostin pyörän ja kaikki on mennyt niin kuin pitääkin.
    Hannu jopa heitti pyörän Kuopioon (n.130km) autolla.



  7. #7
    Lainaa (Ressu @ Touko. 03 2007,14:07) kirjoitti
    Tuontilaitteisiin nyt ei hirveästi mitään "takuita" voi antaa - tuo pitäis olla maalaisjärjelläkin selevää...
    Kylläpä vaan voi.
    Minä sain 2kk takuun, jos koneeseen tulee isompi vika niin rahat takaisin.
  8. #8
    Lainaa (AimoPamaus @ Touko. 03 2007,16:33) kirjoitti
    Lainaa (Ressu @ Touko. 03 2007,14:07) kirjoitti
    Tuontilaitteisiin nyt ei hirveästi mitään "takuita" voi antaa - tuo pitäis olla maalaisjärjelläkin selevää...
    Kylläpä vaan voi.
    Minä sain 2kk takuun, jos koneeseen tulee isompi vika niin rahat takaisin.
    Niin, eiköhän tämäkin ole myyjän ja ostajan välinen sopimus.
    Hieno homma jos/kun takuita käytettyihinkin laitteisiin saa * Tarkoitin vain, että kuuta ei kannata odottaa taivaalta - käytetty on aina käytetty, se pitäis muistaa.
    Good to the bone
    ...
  9. #9
    Lainaa (Ressu @ Touko. 06 2007,15:55) kirjoitti
    Niin, eiköhän tämäkin ole myyjän ja ostajan välinen sopimus.
    Hieno homma jos/kun takuita käytettyihinkin laitteisiin saa * Tarkoitin vain, että kuuta ei kannata odottaa taivaalta - käytetty on aina käytetty, se pitäis muistaa.
    Käytetty on aina käytetty,myy sen Manninen tai Valtuutettu Honda liike.
    Eli ne takuut on aina erikseen sovittava.
    Ja luulisin että takuut toimii Mannisella paremmin kuin monella muulla liikkeellä.

    Mutta myyhän Manninen myös uusia pyöriä,niihin saa ainaski tehtaan takuut...



    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  10. #10
    Uuden tilasin Manniselta, toimitusaika oli viikko ja huollotkin näyttäis toimivan sopuhintaan.
  11. #11
    Hiljattaisten kauppojen perusteella erittäin positiivinen kuva firmasta *

    Nopea ja asiallinen vastaus ja tarjous sähköpostilla esitettyyn tarjouspyyntöön. Esittelyn järjestyminen varsinaisen aukioloajan ulkopuolelle meidän aikataulujemme takia, vaikka omistaja itse oli muualla. Iso plussa oli koeajomahdollisuus luolassa näin talviaikaan.
    *

    Sokerina pohjalla pyörän kotiinkuljetus noin 200 kilometrin päähän Keski-Pohjanmaalle ja vaihtopyörän vienti samaan kauppaan *

    Nyt loppu mopokaupoisa eteläpohojalaasten kans vehtaaminen *
    Yamaha - Suzuki - Yamaha - ja nyt Suzuki B-King 09
  12. #12
    Yhdet suitsa kaupat kyseisen liikkeen kanssa tehneenä en voi muutakun suositella .
    Hoiti paperi asiat ja pyörä toimii niinkun pitikin...
    xb12ss
  13. #13
    Täytyypä olla yhteydessä kyseiseen liikkeeseen, kun tuntuu olevan kotiinkuljetusmahdollisuuskin ja samalla vanhan nouto
    Suzuki GSR600
  14. #14
    Lainaa (Jan @ Helmi. 27 2008,21:24) kirjoitti
    Täytyypä olla yhteydessä kyseiseen liikkeeseen, kun tuntuu olevan kotiinkuljetusmahdollisuuskin ja samalla vanhan nouto
    Sen palvelun saa melkein mistä vaan, kun tekee kaupat ei-ajokautena. Perjantaina tulee Motomarketista uusi mopo ja vanha menee samalla kyydillä. Myyjän livetapaaminenkin on turhaa.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  15. #15
    MotoMannisella uuden GSR600:n hinta vaikuttaa ihmeen "halvalle". Kuis noin voi olla ? Onko tietoa?
    Suzuki GSR600
  16. #16
    Lainaa (-dq- @ Huhti. 02 2007,19:26) kirjoitti
    Harkinnassa uuden mopon osto ko. putiikista enkä ole mitään juttua liikkeestä löytänyt internetin ihmeellisestä maailmasta, oiskos kellään kokemuksia miten siellä hommat sujuu?
    Ostitko uuden vai käytetyn ja kuinka kaupat sujui?
    Suzuki GSR600
  17. #17
    Vuosi sitten ostin Honda Shadow´n Moto-Manniselta ja palvelu oli kaikin puolin hyvää.
    Onnistuipa jopa pienimuotoinen koeajokin keskellä talvea Kanavuoren luolastossa. Ja pyörä toimitettiin suoraan kotipihalle.
  18. #18
    GSR Manniselta hommattu, kaikki sujunut hyvin. Toi mopon talliin pe iltana. Voin suositella kaikille lämpimästi.
    Suzuki GSR600
  19. #19
    Nykyisen pöyrän Motomanninen toi mulle saksasta huhtikuussa hyvin mukavasti.

    Katselin Hannun ilmoittaman hakuauton reitin varrellelta pyöriä ja sitten sopiva nousi kyytiin. Uuden tullessa Helsinkiin lähti vielä vanha vaivattomasti samalla autolla pois ;)

    Suomeen tuli huhtikuussa, viime viikolla tullista tuli päätös ja tänään sain kilvenkin jo ruuvattua.

    Pyörällä tullut jo useampia tuhansia ajettua ja ihan on ollut toimiva peli.

    Suosittelen kyllä Motomannista oman kokemuksen pohjalta.

    ps. Vaan jos harvinaisemman mopon hommaatte, niin varautukaa yli 2 kk tullikäsittelyyn, jos arviointi ryhmään menee.
    Päätöksen odottaminen oli tukalaa, onneks loma alkaa huomenna, ei siis mennyt tiukillekaan, että mopon mukaan sai... ei... *
    - Kulkija -
    70 luvulla Yamaha 125 RD, nyt GL 1800
  20. #20
    pyörää en ole ostanut Manniselta mutta eilen ajelin omat renkaat autonperässä liikkeen pihaan ja kysäisin jotta milloin kerkeis vaihtamaan-vastasi että jos tuot pyörän kohtapuoliin niin huomenna(siis tänään) saapi pois.
    minä siihen että pahus kun on kaupungin toiselle puolelle pitkä matka ja ei oikein tuota kyyti puolta välttämättä ole-vastaus: pääset kyydissä ja huomenna koukkaa hakemaan ja tänään-ei itse päässyt hakemaan mutta joku muu kaveri täräytti kulmille ja minä sain pyörän pois.
    Sanoisin että Tosi Reilua-en tiedä onko muissa liikkeissä samanmoista meininkiä,ei ainakaan ole omalle kohdalle ennen osunut.

    Eli: kyyti kotiin-renkaiden vaihdot(tasapainotuksineen tietty)-nouto kotoa hakemaan pyörää...
    Maksoi yhteensä 40€

    Sanoisin että Edullista ja Hienoa Toimintaa

    ps.jos joskus pystyn pyörää vaihtamaan niin varmasti ainakin käyn juttelemassa Hannun kanssa!!!
    KawasakiVn1600
    HondaVtr1000
    SuzukiVz800
    Aprilia650 *2
    KawaKlx250
    YamahaXJR1200
    KawaZ750 *2
    KawaVN800
    ApriliaSL1000
    HondaVFR750
    HondaVF1100C
    KawasakiZZR1100
    SuzukiDr800
    SuzukiGSX1300
    HondaCBR1000 *2
    KawasakiGPZ750
    SuzukiGSX750
    HondaMTX125
  21. #21
    En ole saanut kauppoja aikaiseksi Mannisen kanssa kertaakaan, kun aina joku muu on ehtinyt napata pyörän nenän edestä mitä olen katsellut .

    Mutta mukava meininki, pyörät pääsääntöisesti hyviä - mutta joukossa on ollut muutama pommikin mitä olen katsellut (tiivisteliimat tursuu koneen joka välistä ym.).
  22. #22
    Edellisen pyöräni ostin Manniselta, ja vain positiivista sanottavaa mullakin. Hinnoista voi oikeasti tinkiä, ja pyörän sain keskellä talvea sinne minne halusin. Kaikki rekisteröintihommelitkin hoiti ihan niin kuin oli sovittu.

    Myös yks työkaveri osti Banditin sieltä, eikä hänelläkään mitään ongelmia.
    ZZR1400 -06
  23. #23
    Itse olen Hannun kautta hommannut kolme pyörää ja homma on aina toiminut loistavasti. Olen katsonut pyörät ajoreitin varrelta ja Hannu käynyt ne paikan päällä katsomassa ja poimimassa kyytiin jos hyviä olleet.
    Voi antaa pelkästään positiivista palautetta hyvästä ja reilusta palvelusta! Suosittelen *
  24. #24
    Vieläkö firma pyörii?
  25. #25
    Huhua kuulin että kuprun ois tehny.. tiiäppä näistä. Harmi homma jos huhu on totta.

    edit.

    http://www.kauppalehti.fi/yritykset/...ri+oy/22002488
    Viimeksi muokannut: reimah; 26.08.2012 klo 13:03.
  26. #26
    Ikävissä merkeissä uutisoitiin heinäkuun alkupuolella: http://www.poliisi.fi/poliisi/keski-...257A31003978D7

    EDIT: Olikin ollut lomilla... http://www.poliisi.fi/poliisi/keski-...257A4C002AACB8
    Viimeksi muokannut: Tenere-Heikki; 26.08.2012 klo 13:33.
    ...
  27. #27
    Vanha uutinen, itse Manninen löytyi jo joku aika sitten.
    Ja kuulemma omasta mielestään ei edes ollut kateissa.
  28. #28
    Kyllä firma pyörii ja yrittäjäkin löytyi hyvissä voimissa.
    jamaha 02 --> riumppi 11

    Blue's brother
  29. #29
    Yhden pyöräkaupan tein ja hyvä oli palvelu. Toivottavasti firma pyörii, ajoin ohi pari viikkoa sitten, kovin näytti hiljaiselta.
  30.  
  31. #30
    Katsokaa tuo minun laittama linkki ja sieltä yrityksen tila.