Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
  1. #31
    No, ehkä oli vaan koeajopärrän peilit löysällä . Hemmetin kiva peli oli kuitenkin muutoin kaikin puolin.
    Harrikka
  2. #32
    Lainaa kirjoitti
    huomasin: R1:sen peileistä ei näe motarilla kenkiessä yhtään mitään! Tärisee niin perkuleesti. Ei voi olla mahdoton tehdä paremmaksi, koska bleidissä ei tätä ongelmaa ole. Vauhtia oli kyllä "riittävästi"...
    Mitä sieltä tarvis yli kahtasataa ajettaessa nähdä
    Ite ajattelin repiä peilit kokonaan pois anyway ja pistää vasemmalle tangonpäähän toudella pienen peilin että lain kirjain täyttyy.
    Eihän peilit ole ku ilmanvastuksena....
    <p>Gospel Riders</p>
  3. #33
    Omaan makuun saisi olla tiukempi ohjausiskari. Kone on myös aivan liian kierroskone, huonompi kuin 2006 R1. Äänet on huiput. Jarrut, paino, ym. huomattavasti huonommat kuin Ducati 999S tai 1098S. Taitaa olla Suzuki kunkku?
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  4. #34
    Onko muilla vastaavaa vikaa? Joskus kylmänä startatessa lupailee muttei jaksa jäädä käyntiin. Pahimmillaan 4. starttaus on vasta jättänyt mopon käyntiin.

    Muuten pyörä on täyttänyt odotukset ja olen ollut tyytyväinen kun ensin tottui käytökseen. Vääntöä ei alaalla ole mitenkään mainittavasti mutta en voi millään tapaa moittia tunnetta kun antaa koneen laulaa riittävän korkealla niin kyllä kerkeää ja hauskuuskerrointa riittää.

    Makuasia sano koira kun muniaan nuoli....
    ZX10R -09
  5.  
  6. #35
    Lainaa (Cobra800 @ Elo. 17 2007,01:19) kirjoitti
    Onko muilla vastaavaa vikaa? Joskus kylmänä startatessa lupailee muttei jaksa jäädä käyntiin. Pahimmillaan 4. starttaus on vasta jättänyt mopon käyntiin.

    Muuten pyörä on täyttänyt odotukset ja olen ollut tyytyväinen kun ensin tottui käytökseen. Vääntöä ei alaalla ole mitenkään mainittavasti mutta en voi millään tapaa moittia tunnetta kun antaa koneen laulaa riittävän korkealla niin kyllä kerkeää ja hauskuuskerrointa riittää.

    Makuasia sano koira kun muniaan nuoli....
    Mulla tekee tuota samaa jos hätäisesti nostaa peukalon startilta. Pidä sekentti pidempään niin jää kerrasta käyntiin.

    Mulla ratakulutus öbauttiarallaa 15 l/100km. Tiellä ajossa valo syttyy n. 220 km kohdalla.

    Rekisterikilven kiinnityslevy repesi irti SRRA:n leirillä. Maahantuoja väitti ettei muita tapauksia ole. Miten on? Olenko ainut jolla näin on käynyt?
    YZF-R1 -07

    "Aikainen kala koukun nappaa..."
    sb a #??
    www.vararikkoracing.fi
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12