Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 211:stä 214:een 214:sta
  1. #211
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa 750boost kirjoitti Katso viesti
    Dainesella smart jacket mielestäni melkein sama kuin a-star:
    https://www.dainese.com/fr/en/motorb...01D20024.html#
    suunnilleen saman hintainenkin.

    Toimiikohan noissa miten hyvin niskan suoja?
    Mulla hieman eri TechAir liivi, mallia Racing. Street modessa viime syksynä kun pyörin väkkäränä pitkin asfalttia, niin ei mun pää kyl kauheesti minnekkään heilunut. En sit osaa sanoa miten toimii. Spidin full liivi Alastaron lipassa suojas pään ja niskan tosi hyvin, myös rinta ja selkä hyvin suojattu, mutta ei esim olkapäät joka mulla paskas siinä menikin. Toi Dainese ihan mielenkiintoinen myös, mutta taitaa toi Astar suojata hieman paremmin mm. olkapäät ja solarit?? Tiedä sitten. Noita liivejä on muillakin.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  2. #212
    Tommonen tuli hommattua Eurobikerilta. Samalla tuli hyödynnettyä Orgin lahjakortti.
    On kyllä tukevan oloinen. Rintapanssarin alla ilma-aukkoja, joten ei pitäisi liiaksi hiostaakaan. Kesällähän se nähdään... Hommasin kahdesta syystä: Rukan takissa ei rintasuojaa ja Euroopan reissulla (jos virusten jumalat suo) voi kovilla helteillä ajella pelkästään tuo päällä

    https://www.eurobiker.fi/leatt-body-...it-hybrid.html
    BMW K1200rs
  3. #213
    Mikähän mahtaisi olla oikea valinta kun haluaisin saada samaan pakettiin rintasuojan ja mahdollisimman alas ulottuvan selkäsuojan? Monesti näissä pakettiratkaisuissa on kovin lyhyt selkäsuoja niin että häntäluun seutu oikein hienosti esillä osumaa ottamaan. Spidi Defenderiä näkyy ainakin olevan eri pituuksia, onko kokemuksia moisesta?
  4.  
  5. #214
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    D3O Viper Stealth selkäsuoja level 2
    Mulla on tuo. Ei valittamista, käytännön toimivuutta ei ole onneksi testattu. Tuli otettua ehkä koon liian suuri myyjän "kehoituksesta" ja sanoi että lyhentää voi saksilla. Pääasia että olisi juuri niin iso kuin mahtuu...

    Päädyin samaa muistuttavaan versioon fc-motosta:

    Furygan D3O Fury Level 2 back protector


    Siellä oli 15% tarjoukset päällä niin mukaan tarttui samalla "Rukka -versiot" 3do lonkka ja polvisuojista, saa jotain täytettä ajofarkkuihinkin.

    Rukka D3O Air LP1 / CP1 hip protectors

    Rukka D3O Air LP1 / CP1 knee / shin protectors


    Farkut on tosin sen verta napakat, että saas nähdä mahtuuko ite enää sisään noiden suojien jälkeen.
Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678