Ku kävin viime viikolla maksamas oman uutukaisen pois niin kuulin Moto-Seinäjoella huhuja et -08 malli ois vielä toi 1100. Mut sit -09 muuttuis, niin ois V5 ja 800cc oli kuulemma Brandt:ltä tullu sellasta infoo. Ota nyt noistakin selvää![]()
Kuulostaa aika rajulta muutokselta,laskea nyt kuutioita,kun kilpailijat nostavat.Ja VFR:än on tuo 800 kuutioinen,ei kait kahta 800:sta matkapyörää.. tosin VFR V-4! Tiedä noista sitten..
Suzuki gsx750f -00 *--> Suzuki gsx1300r -07 --> KTM 530 exc -08 —> KTM 250 exc-f -10 —> KTM 300 exc -10 —> Husqvarna TE 250 -14 —> Husqvarna TE 250 TPI -18 —> Kawasaki ZZR 1400 -11 —> Suzuki intruder M1500 -11
Tarkotti mahdollisesti VFR:ää.(NinjaXX @ Maalis. 25 2007,19:46) kirjoitti
XXstä nyt on povattu uutta versiota vuodsta 99![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
800cm3 riittänee...jospa sillä vaikkapa olisi mahdollista ajaa rajoitusten mukaan...
![]()
![]()
![]()
paljonko hinku motoseinäjoen mies xx.stä,menikö yli ee speedin,14490:-(NinjaXX @ Maalis. 25 2007,19:46) kirjoitti
13850 sain omani pois. Siihen Givin laukkusarja telineellä niin 14850(ducati851 @ Maalis. 25 2007,21:49) kirjoitti
Saas nähä millon muuttuu ja miten muuttuu XX
edit: siis tällänen
-07 nyt taulus 295 km
Jos tulee kasisatku, oliskohan siinä korvaaja MotoGP-tyyliin CBR1000rääräälle..![]()
![]()
Just sitä aloin miettiin itekki et onks MotoGP:stä sen verta hyvii kokemuksia, mut kuin käy fifferin siis VFR:än(Gari @ Maalis. 25 2007,22:06) kirjoitti
![]()
Japanissa eivät messuilla mitään osanneet sanoa, harmi sinänsä, tai lähinnä Hondan edustaja yritti salata mahdollisimman hyvin, tosin ei XX:ää Japanissa myydä, joten voi olla ettei edustaja oikeasti tiennyt asiasta, messut kun oli Japanin sisämarkkinoita varten.
Muutoin oli hienot messut MotoGP mopedit oli ihmisten kosketeltavissa siis melkoisen monien kuskien ajokit.
Kallion KTM oli kyllä niin korkeella, että joutui tyytymään kuvailuun.
Parasta oli että suurin osa näyttely mopoista oli ajettavissa, ihan oikeasti pihalla.
HD:llä oli ihan omat messut jossa oli kyllä mopoa kerrakseen nähtävillä ja tietty isoosa koeajettavissa heidän omalla testi radallaan, myös Bulut oli ajettavissa.
Eli tämmöiset terveiset Jaappanista, vaikka vähän karkasi asiasta.
![]()
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
Joo kohta kymmenen vuotta siitä on puhuttu ihan varmana tietona.(Matso @ Maalis. 25 2007,19:56) kirjoitti
Tokkopa ihan lähivuosina katoaa myynnistä. Miksipä hukata vehjettä joka vielä myy kivasti.
Tosin ohan hintaakin tarkistettu jokusen kerran.
Jos ennustaa pitäisi niin en hämmästys jos vaikka lähivuosina markkinoille tulis joku rinnakkaismalli tolla vinkkeli vitosen koneella.
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Jaa eikun vettä myllyy... Kävin HS. Pitkäsellä kuopiossa ja varmana tietona sanottiin että viimeiset uudet XX myydään nyt ja ensi vuonna ei enää saa...
En tiedä olisko sitten myynti kikkoja vai ei???
Omani vielä hakusessa... Mutta kiikarissa...
TomTom
![]()
![]()
Suottaapa ollakkii tai suottaapa olla olemattakii...
Honda cbr XX 1100 Blackbird -97
Suzuki gsx750 f -03
[url="http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/"]http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/[/url]
Eipä taida enään mikään uutinen edes olla, vaan näin asia vaan on. Brandtilla ei edelleenkään tuplia varastossa, mutta pyörät ovat kuitenkin jo Hankoon saapuneet.(tomtomgsxf750 @ Huhti. 04 2007,11:57) kirjoitti
![]()
Mahtaako XX täyttää Euro3?? ellei niin siinä tapauksessa -08 malliin on pakko tulla muutoksia ainakin päästöpuolelle.. samalla ehkä sitten muuallekin..
Epäilen ihan samaa eli tulee uusi pyörä ja vanhaa myydään vielä rinnan, vrt CBR 1000 F <=> Blackbird. Vanhaa tonnista tehtiin 2 + 11 vuotta ==> Blackärihän on vasta 10 v. vanha ja kolme vuotta edellisen kerran myytiin rinnan ==> 2008 tulee uusi rinnakkaismalli, joka ei kuitenkaan ole nimeltään Blackbird vaan vaikka Mustang. *(Tuppervaari @ Huhti. 01 2007,16:16) kirjoitti
Tuo Euro3 päästökuvio kyllä sotkee hieman, mutta ei taida japsi-insinöörille olla kovin kova ponnistus. Tuosta nimestä voisi vaikka järjestää kilpailun: mikä tulee olemaan Blackbirdin seuraajan nimi ?
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
VFR 1200 Supersonic V5 * *(hondamania @ Huhti. 04 2007,20:00) kirjoitti
*
![]()
"Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
Vähän ihmeelliseltä ratkaisulta tuntuisi tuo v5 tuotantopyörässä. Käsittääkseni se valittiin kilpapyöräänkin sen takia, että 6-sylinterisellä koneella minimipaino olisi ollut 10kg korkeampi.
Kuulin myös itse myyjältä, että nyt on viimeset uudet XX:ät myynnis, ens vuonna ei enää saa. Muuta tietoa ei herunu, tuskin ees tiesi...
Josko sitten vuoden vaihteessa julkistavat? Mut toi V5 ja 800 juttu ei kyllä kuullosta enää XX:n seuraajalta.
Viisas pääsee vähemmällä!
Itse juttelin kanssa mp-messuilla Brandtin poikien kanssa ja niillä oli ihan samat jutut siellä. Eli V5-koneella pelaavaa 800 cc myllyä nekin puhuivat tulevaksi.
Ei todella enää kuulosta vehkeeltä, joka kilpailee Busan ja Zetorin kanssa...![]()
CBR800VFRR :-)(Pahus @ Huhti. 04 2007,22:15) kirjoitti
750-kuutioiset ovat katoava luonnonvara, mutta 800-kuutioiset saisivat imua kisaluokasta?
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Saas nähdä milloin tulee ja millainen xx:n korvaaja. Eipä tosin itellä kiirettä vaihtaa, vielä nykyisellä on paljon kilometrejä nieltävänäToivottavasti.. Mutta mielen kiinnolla odotellaan mitä tuleman pitää. Ainahan ne pataljoonan hevosmiehet kertoilee kaikenlaista
![]()
Minusta tulikin isona bussikuski..
13850 euroa uudesta, ja vm -00 maksaa edelleen noin kymppitonnin??? Seetana, kohtahan käytetty maksaa enemmän kuin uusi...
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
(ek@ @ Huhti. 05 2007,00:03) kirjoitti
![]()
![]()
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
Olet kyllä oikeassa tuon arvon säilymisen suhteen(GriZzLy @ Huhti. 05 2007,11:46) kirjoitti
Samaa ihmetellyt kun motopalstaa yms. seurannut pitkään.. Ei suhteessa hirveästi hinnat ole pudonneet. Nyt jos ostais niin en välttämättä käytettyä laittais.
Minusta tulikin isona bussikuski..
Huomasin myöskin tuon hinnoittelun joten päädyin ostamaan 4v takuilla uuden *(GriZzLy @ Huhti. 05 2007,11:46) kirjoitti
//CBF600SA -11
Bemari K1200S on kyll hienoimmasta päästä pyörä, mutta bläkkäreitähan saa melkein 2 samalla rahalla kuin Bemun.(ek@ @ Huhti. 05 2007,00:03) kirjoitti
Mun mielestä Bläkkärissä on enemmän pyörää per euro kuin monessa muussa. Mutta sehän on riippuvainen lompsan paksuudesta.
Tosin en ymmärtänyt tuosta lainatustakaan mitään.
Juu XX poistuu ja honda alkaa valmistamaan hayabusaa. On kuulemma sen verran hyvä peli ettei kannata ite suunnitella parempaa. Valmistuslisenssi kaupat on kuulemma jo tehty. Niin ja suzukilta tulee ens vuodeksi joku nelivetotelivetoahtopaineturbo pyörä. Mallia tullaan myymään euroopassa Kamasutra nimellä.
Mietin että haluaako Honda ihan oikeasti kilpailla BUsan ja Zetorin kanssa jostain tehokkaimman ja nopeimman matkapyörän tittelistä ?(Pahus @ Huhti. 04 2007,22:15) kirjoitti
Yleensä he on pyrkineet vain kilpailemaan myynnillä eli tekemään pyörän mikä myy parhaiten. Ja onnistuneet siinä esim. XX:n kohdalla aika hienosti. Tässä mielessä odotan mielenkiinnolla Hondan avausta millainen pyörä myisi hyvin. Tuo 800cc V5 ei kyllä kuullosta siltä mutta kuka tietää. Enemmän veikkaisi jotain 1200 cc ja siinä jotain muuta fäncyä tekniikkaa, jota muilla japseilla ei olisi (kardaani, ei kai ?).
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
On mielenkiintoista odotella pari vuotta kun tulee pyörän vaihto eteen, että millaista mallia pukkaa. Vai onko lähes samanlainen vaikka on siinä vaiheessa lähes 10 vuotta tuoreempi ku nykyinen xx. Jotkuhan hihittää mopojen corollaksiMutta merkkiä ei ole tarkoitus vaihtaa ihan vähällä, eikä mopon tyyppiäkään
![]()
Minusta tulikin isona bussikuski..
Itsellä oli 2 kesää Bläkkäri ja olihan se hieno peli. Laatu on tosi hyvä (ongelmattomuus) ja tehoakin on. Vaihdoin kuitenkin busaan. Kaipasin särmää enemmän. Jos busa ei tunnu pidemmän päälle hyvältä, voi kyllä palata bläkkäriin. Kumpikin hyvä![]()
Olihan se busa itselläin toisena vaihtoehtona, ei käy kieltäminen.Kuitenkaan ei oikein bladea, gigseriä tai vast viitsinyt laittaa kun pitää emäntää pitää myös hyvänä kesäisten Norjan reissjuen muodossa.. Helpottaa kummasti pyöräharrastusta ku siippaa välillä ajeluttaa, voi sitte poikien kans olla helpommin liikenteessäSori, meni jo offiksi.
Minusta tulikin isona bussikuski..