Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 86:sta
  1. #31
    Ei voi kuin ruusuja jakaa. Aprilia pääsi päivän varoitusajalla tuonne hoitoon ja todella asiantuntevaa porukkaa tuntuisi tuolla tallissa pyörivän
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  2. #32
    Huono lafka! Vein Tuonon hyväkuntoiset etuiskarit stefa vaihtoon ja jos menin hakemaan sain vanhat RSV iskarit, nyt on asja poliisissä.
  3. #33
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tuono kirjoitti Katso viesti
    Huono lafka! Vein Tuonon hyväkuntoiset etuiskarit stefa vaihtoon ja jos menin hakemaan sain vanhat RSV iskarit, nyt on asja poliisissä.
    Nyt hukkuu viesti kieliopillisiin virheisiin. Ei taida suomi olla äidinkieli. Koitatatko vaikka englanniksi? Lisäksi kehotan ottamaan happea, ja ennen poliisia kuitenkin olemaan yhteydessä huoltoon.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #34
    Juu, olen eestilainen, kävimme tänään paikanpäällä ja he nauroivat päin naama, että olen hullu ja mä olin antanut ne vanhat RSV iskarit heille huoltoon, anteeksi että huonosti kirjotettu!
  5. #35
    Lainaa Tuono kirjoitti Katso viesti
    Juu, olen eestilainen, kävimme tänään paikanpäällä ja he nauroivat päin naama, että olen hullu ja mä olin antanut ne vanhat RSV iskarit heille huoltoon, anteeksi että huonosti kirjotettu!
    Mitkä iskarit sinä olit sinne vienyt? Kuulostaa erikoiselta jos ihan eri tavaraa olisi tullut takaisin. Pakko olla jokin sekaannus, koska mitä huolto hyötyisi siitä että antaisi jonkun toisen tavarat sinulle omiesi sijaan?

    Itselläni edelleen pelkkää positiivista sanottavaa MJL-huollosta, sinne vien Millen jatkossakin
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  6. #36
    Ma vein Tuono 07 iskarit ja tilalle sain joku RSV iskarit, koska iskareissa olit tämmuset kulumisraitat, mitkä tulevat RSV pyörässä ja ne on noin vanhat ja työpintaa on liian kulunut ja iskarit ei tee iskari töita, uskon että on sisältä liian kulunut.
  7. #37
    MJL Huolto on ihan ykkönen iskarihuoltajana Suomessa. Harvoja pajoja, jossa oikeasti ymmärretään iskareiden toiminta ja sielunelämä. Omien pyörieni iskarit huollettu siellä pitkään ja varmasti jatkossakin. Samalla pajalla rakennetaan ja huolletaan myös monen RR-kisakuskin jousitukset, niin SM- kuin kansainvälisissä sarjoissa voittopokaaleja kahmineiden kuljettajien.

    Vaikea uskoa että:
    - sekottaisivat Tuonon ja RSV:n iskarit
    - antaisivat tahallaan tai vahingossa väärät tolpat takaisin
    - tähän aikaan vuodesta olisi niin paljon samaan aikaan iskareita huollossa että edes teoriassa voisi mennä sekaisin

    Kun vanha iskari huollon yhteydessä kunnolla putsataan ja pestään ulkopuoleltakin, niin saattaa ne olemassa olevat käytön jäljet tulla paremmin näkyviin...
    Kadulle:
    Bimota SB6
    BMW K1200S
    Suzuki GSX1300R T Sawon Woima 527,5hv 503,8Nm 390,7km/h

    Radalle:
    Yamaha R6R Superstock
  8. #38
    Lainaa Tuono kirjoitti Katso viesti
    Ma vein Tuono 07 iskarit ja tilalle sain joku RSV iskarit, koska iskareissa olit tämmuset kulumisraitat, mitkä tulevat RSV pyörässä ja ne on noin vanhat ja työpintaa on liian kulunut ja iskarit ei tee iskari töita, uskon että on sisältä liian kulunut.
    Öööö. Osanumeron perusteella sekä RSVR:ssä ja Tuonossa olisi samat pumput. Miten siinä RSV:ssä voi tulla iskareihin jotain jälkiä joita Tuonossa ei tule?
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  9. #39
    Ettei olis joku trolli..
    Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi

    Suzuki GSX-R 750 -93
  10. #40
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Öööö. Osanumeron perusteella sekä RSVR:ssä ja Tuonossa olisi samat pumput. Miten siinä RSV:ssä voi tulla iskareihin jotain jälkiä joita Tuonossa ei tule?
    Vaikka osa on sama, niin eikö se voi olla eri malleissa erilaisella kiinnikkeellä kiinni?

    Ja eipä olisi ensimmäinen kerta kun Suomessa miesvaltaisella alalla saa paskempaa palvelua jos asiakas on väärää sukupuolta, rotua tai kansalaisuutta.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  11. #41
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Vaikka osa on sama, niin eikö se voi olla eri malleissa erilaisella kiinnikkeellä kiinni?

    Ja eipä olisi ensimmäinen kerta kun Suomessa miesvaltaisella alalla saa paskempaa palvelua jos asiakas on väärää sukupuolta, rotua tai kansalaisuutta.
    Siis toki voi, siksihän kysyinkin kun en tiedä.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  12. #42
    Mä en ole käynyt, pyörämerkin vaihdon takia MJL-huollossa enää pariin vuoteen, mutta aikaisemman kokemuksen perusteella tuntuu todella oudolta, että syyllistyisivät tuollaiseen tohelointiin tai mainittuun ylimielisyyteen sekä surkeaan asiakaspalveluun. Kokemukseni perusteella, vaikka osatoimituksessa olikin aikoinaan omalla kohdalla ongelmaa, oli asiakaspalvelu aina vähintään perusasiallisella tasolla. Työnlaatu sitä tuttua huippua.

    Enempää ei osaa ottaa kantaa tällaiseen.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  13. #43
    Sori nyt sille jolle se tämä vahinko on sattunut. Mutta minullakaan ei ole kuin hyvää asiakas palvelua tuosta liikkeestä....
    Mutta tietysti voi sitä vahinkoja sattua, myös ammattilaiselle....
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  14. #44
    Joo hienosti rakennettiin minullekkin spessu iskari ja luotan tulevaisuudessakin poikiin.....
  15. #45
    Kaikki kolme omistamaani pyörää oon siellä huollattanu ja aina on ollut huippu palvelua. Viimesen hakivat vielä kolaripaikalta ylitöinä. Kanta-asiakas kiittää..
    Jotain kertonee se että ajan täältä etelä-savosta pyörän sinne huoltoon. On heillä ainaskin pyörän huoltohistoria tiedossa ja näin ei aina tartte selitellä mitä tehty ymsyms..
    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  16. #46
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Öööö. Osanumeron perusteella sekä RSVR:ssä ja Tuonossa olisi samat pumput. Miten siinä RSV:ssä voi tulla iskareihin jotain jälkiä joita Tuonossa ei tule?
    Tuonossa on yla ja ala kiinnikkeiden vali ca 19,5cm., RSVssa on pienempi.
    Kuvat: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/sets/1408657
  17. #47
    Lainaa Tuono kirjoitti Katso viesti
    Tuonossa on yla ja ala kiinnikkeiden vali ca 19,5cm., RSVssa on pienempi.
    Kuvat: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/sets/1408657
    Ok, jotain tuommoista ajattelinkin.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  18. #48
    Nyt on iskarit ollut noin viikko himassa ja neste tulee jo pihalle.
  19. #49
    Lainaa Tuono kirjoitti Katso viesti
    Nyt on iskarit ollut noin viikko himassa ja neste tulee jo pihalle.
    Täh, ei voi olla mahdollista...Vielä jos ei ole käytössä olleet. Kuulostaa aika huonolta keulalta
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  20. #50
    Lainaa Tuono kirjoitti Katso viesti
    Nyt on iskarit ollut noin viikko himassa ja neste tulee jo pihalle.
    Siis ne vuotaa aineita pöydällä ollessaan? Vai asensitko ne pyörään? Jos asensit, niin miksi asensit jos ne eivät olleet sinun?
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  21. #51
    Ne ovat mulla himassa seisomassa, ei asentanut mp-n.
  22. #52
    Etkö vieläkään ole saanu omias sieltä takasin ja nyt on jonku toisen vuotavat kepit nurkissa?

    Mitä ne sanoo siellä firmassa?
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  23. #53
    Lainaa juhis_ kirjoitti Katso viesti
    Etkö vieläkään ole saanu omias sieltä takasin ja nyt on jonku toisen vuotavat kepit nurkissa?

    Mitä ne sanoo siellä firmassa?
    He sanoivat että mä itse vein heille RSV iskarit ja olen hullu eikä tiedä teknikasta yhtään mitää ja sanoivat että ne tehdalta tilattu steffat ja pölysuojat olivat myös after market kama. Harmi että ei ole mullla tämmustä hyvä tuttu suomelaista kuka voisi auttaa mulle ne iskarit takaisin.
  24. #54
    Lainaa Tuono kirjoitti Katso viesti
    He sanoivat että mä itse vein heille RSV iskarit ja olen hullu eikä tiedä teknikasta yhtään mitää ja sanoivat että ne tehdalta tilattu steffat ja pölysuojat olivat myös after market kama. Harmi että ei ole mullla tämmustä hyvä tuttu suomelaista kuka voisi auttaa mulle ne iskarit takaisin.
    Onko sun pyörä ollut sulla uudesta saakka? Meinasin vaan että olisiko mahdollista että ne iskarit on sun ja jos olet käytettynä pyörän ostanut, niin voihan ne pumput ollakin alunperin jostain RSV:stä ja jäljet tulivat nyt näkyviin kun ne putsattiin?

    Mutta jos ne kerran ihan pöydällä ollessa vuotavat, niin kyllähän mä ainakin kävisin näyttämässä niitä siellä MJL:ssä
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  25. #55
    Lainaa Tuono kirjoitti Katso viesti
    He sanoivat että mä itse vein heille RSV iskarit ja olen hullu eikä tiedä teknikasta yhtään mitää ja sanoivat että ne tehdalta tilattu steffat ja pölysuojat olivat myös after market kama. Harmi että ei ole mullla tämmustä hyvä tuttu suomelaista kuka voisi auttaa mulle ne iskarit takaisin.

    Laita minulle privana vaikka laskun numero, niin voin yrittää toimia valtakunnansovittelijana tässä jutussa.
    Minulla on valitettavasti paljon kokemusta vastaavista tapauksista. Tässä vaan turhaan kumpikin osapuoli saa parin sadan riidan takia useiden tonnien edestä negatiivistä julkisuutta.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  26. #56
    Lainaa Tuono kirjoitti Katso viesti
    He sanoivat että mä itse vein heille RSV iskarit ja olen hullu eikä tiedä teknikasta yhtään mitää ja sanoivat että ne tehdalta tilattu steffat ja pölysuojat olivat myös after market kama. Harmi että ei ole mullla tämmustä hyvä tuttu suomelaista kuka voisi auttaa mulle ne iskarit takaisin.
    Tässä piilityksessä ei oo mitään järkee. Tehdalta tilatutstefat etc
    R 1200 RS
    Street Triple R
    GSXR 750 k8
  27. #57
    Ainoa mielenkiintoinen asia tässä on se, missä kohti ihan alunperin ja ketä on viety kuin laskiämpäriä.....
    vai vastako sitä nyt yritetään
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  28. #58
    Lainaa Strandberg1 kirjoitti Katso viesti
    Tässä piilityksessä ei oo mitään järkee. Tehdalta tilatutstefat etc
    No mitä järkee tässä sitten oli ? Kundin äidinkieli ei ole suomi, johan se selvisi jo aiemmin.

    Ja taisi siinä lukea "tehdalta tilattu steffat" ei "Tehdalta tilatutstefat". Piilitys myös lienee pillitys?

    Toivottavasti homma saa onnellisen lopun, kummallinen tarina sinänsä.

    Sori offtopic ....................
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  29. #59
    Tuli käytettyä pyörä tuolla huollossa, eikä voi kuin vaan kehua.

    Todella asiallista ja asiansa osaavaa porukkaa.

    Kymppi ja papukaija merkki täältä MJL huollolle!
    Kawasaki Z750 -07
  30.  
  31. #60
    Lainaa Tuono kirjoitti Katso viesti
    He sanoivat että mä itse vein heille RSV iskarit ja olen hullu eikä tiedä teknikasta yhtään mitää ja sanoivat että ne tehdalta tilattu steffat ja pölysuojat olivat myös after market kama. Harmi että ei ole mullla tämmustä hyvä tuttu suomelaista kuka voisi auttaa mulle ne iskarit takaisin.
    Mites näiden mystisten iskareiden kanssa kävi?
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen