Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Moi,

    Tuntuis turhalta vaihdattaa öljyt liikkeessä kun töineen tulee maksamaan n. 80 euroa. Mutta: kun ei ole paikkaa missä vaihtaa itse. Vai onko?

    Siis: onko kenelläkään tietoa hyvästä tee-se-itse -hallista jossa vois itse vaihtaa öljyt ja kukaties tehdä muutakin pikku huoltotoimenpiteitä? Mikä on hintataso? Ja lähinnä Helsingin/pääkaupunkiseudun hallit kiinnostaa.

    Kiitos!
    Korvasta vasta makian mönjän saa!
  2. #2
    Joillakin Nesteen asemilla on TI-halleja (ainakin Espoon Muuralassa), en tiedä hintatasoa.

    Taivasalla on runsaasti tilaa eikä maksa mitään, tosin jäteöljyt ja suodatin pitää ottaa talteen ja palauttaa ongelmajätepisteeseen (löytyy YTV:n sivuilta, ilmainen vastaanotto).

    Liity MP-kerhoon, jolla on talli. esim Torppa. Jäsenmaksu on xx EUR, joka maksaa itsensä takaisin aika pian.



  3. #3
    kyllä mä oon ainaki vaihtanut ihan itte! yleensä mokillä nurtsilla kaljapullon kanssa
    *vituiks män* !prkl!
    -> -03 Bandit 600s <-
  4. #4
    Pikahaku nesteen sivuilla kertoi että uudeltamaalta löytyy 5 asemaa joilla TI-halli.

    Hakusivulle
    Tuonne valitset paikkakunnan ja TI-hallit niin johan löytyy..

    Hinta menee tuntiveloituksella, oisko joku 18e tunti tms. Ja jätökset saa samalla kivasti oikeaan osoitteeseen.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  5. #5
    Lainaa (jänis @ Maalis. 22 2007,18:28) kirjoitti
    kyllä mä oon ainaki vaihtanut ihan itte! yleensä mokillä nurtsilla kaljapullon kanssa
    No tolla pitäs onnistuu! vanhat pulloihin ja uudet tilalle. jäteöljyille voi tehdä sitten omantunnon mukaan mitä lystää
  6. #6
    Espoossa muuralassa makso pari vuotta sitten 10,20/h. minimi veloitus 6€



    ...
  7.  
  8. #7
    Ainut vika "taivasallaremonteissa" on se että jos sattuu olemaan vähänkään ulkopuolisia ihmisiä niin varmasti vähänväliä joku tulee vahingonilosena kyselemään "onko mopo rikki" ymsyms

    Eikös se suju hyvin kun ajat hyvällä säällä sinne öljynkeräys pisteeseen ja vaihat öljyt siinä..
    K750 -61