Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 45:een 45:sta
  1. #31
    Lainaa Lihasrelaksantti kirjoitti Katso viesti
    Eli siis mulla on 7 eri seurantakoodia tuossa tilauksessa eli 7 kollia tulossa. kaksi näistä tuli jo viime viikolla, mutta sitten on ollut hiljaista. Ajattelin, että onko joulukiireet vetäny putkan tukkoon vai onko teltta hävinnyt matkalle. Jos joku on jo saanut tilauksen, niin kallistun viimeksi mainitun puoleen.

    Edittiä. Huomasin tuon järjettömän seurantakoodimäärän vasta kun kävin syöttämässä spostiin tulleen tilausnumeron mx24 sivuille: http://www.24mx.fi/tilausstatus
    Tuolta se totuus sitten paljastui. Niin ja yksi teltta tulossa
    Oho. Katselin noita sähköposteja ja siellä on tosiaan kaksi koodia. Postistakin tuli itse asiassa kaksi tekstaria muutaman päivän välein, mutta kun seurantakoodi näytti äkkivilkaisulla samalta niin ajattelin että tää nyt on joku muistutus (matkahuollostakin tulee toinen muistutus aika äkkiä).

    Eipä tullut mieleen että yhden tilauksen yksi tavara toimitetaankin monena eri lähetyksenä.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  2. #32
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Oho. Katselin noita sähköposteja ja siellä on tosiaan kaksi koodia. Postistakin tuli itse asiassa kaksi tekstaria muutaman päivän välein, mutta kun seurantakoodi näytti äkkivilkaisulla samalta niin ajattelin että tää nyt on joku muistutus (matkahuollostakin tulee toinen muistutus aika äkkiä).

    Eipä tullut mieleen että yhden tilauksen yksi tavara toimitetaankin monena eri lähetyksenä.
    Mäkin sain paketit viime viikolla. En ole avanut tosin vielä. Yksi isompi missä varmasti valmiina katto/haitari/teleskooppi runkoineen. Toisessa irroitettavat pressuseinät. Yhdessä ketjurasva ja yhdessä varikkomatto.
    Ex Kawasaki Z1000 -10
    Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
    Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
  3. #33
    Onneksi olin hereillä asian kanssa, kun joulupukki oli kuusen alle pitkän painavan lahjan tuonut.

    Pukki oli hakenut matkahuollosta vaan omalla nimellä paketin ja that's it. Kyselin lahjaa avatessa, että missä on lisää paketteja ja tänään tonttujen selvitellessä asiaa valkeni, että runko tuli matkahuollolla ja kaksi muuta pakettia tuli postin kautta. Olisivat huomenna lähteneet takaisin lähettäjälle... huh

    Omasta mielestä ei kovin kiva tyyli toimittaa tilauksia..
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  4. #34
    Siellä on jokin asia muuttunut, sitten viime kevään. Itse sain teltan rungon ja yhden paketin (sisälsi sivuseinät ja katon). Molemmat tulivat postin kautta ja yhdellä postin nouto-lappusella.
  5. #35
    Ei tuo postin systeemikään oikein häävisti pelaa. Kolme pakettia tuli, ja muutama päivä viimeisten noudon jälkeen tuli uudelleen tekstari kahdesta paketista. Samat noutonumerot joten en viitsinyt käydä jonottamassa.

    Olisi kyllä hyvä jos toimittaja ilmoittaisi montako pakettia on tulossa.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  6. #36
    Mitäs porukat on mieltä tuosta 99,- teltasta? Ei ois hinnalla pilattu...
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  7. #37
    Eli tämä MX24 varikkoteltta? Ilmeisesti aika hyvässä linjassa hinta vs. laatu, kun jengi tuota täällä tilaa silmät kiiluen ja ratapäivillä näitä on rivissä

    Itsellänihän tuo teltta hävisi jonnekin matkalle ja MX24 lähetti mukisematta uuden. Lähetys tuli postiin/ärrälle kahtena pakettina (katos+seinät), joilla oli molemmilla omat seurantanumerot. Tilannetta hämmensi vielä tuo sama juttu kuin kävi Kotarikuskille, eli jo noudetuista paketeista tuli uudelleen tekstari, että ovat noudettavissa. En tiedä, että mitä tuo Postin järjestelmä sekoilee.
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  8. #38
    Onko 24mx teltan omistajat jättäny kattopeitteen paikalleen, kun olette taitelleet rungon kasaan? Se ois nopeampi kasata varikolla, mutta taitaa kattopeite kulahtaa aika nopeasti? Tuohon kantokassiin se ei taida mahtua katon kanssa..
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  9. #39
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Onko 24mx teltan omistajat jättäny kattopeitteen paikalleen, kun olette taitelleet rungon kasaan? Se ois nopeampi kasata varikolla, mutta taitaa kattopeite kulahtaa aika nopeasti? Tuohon kantokassiin se ei taida mahtua katon kanssa..
    Kaikissa pikkuteltoissa, joita olen ollut kasaamassa, on ollut tuo kattopeite paikallaan.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  10. #40
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Kaikissa pikkuteltoissa, joita olen ollut kasaamassa, on ollut tuo kattopeite paikallaan.
    Kiitos.

    Pari ratapäivä koluttu ja kattopeite tulee jatkossakin pysymään paikallaan rungossa. Se myös mahtuu kuljetuspussiinsa katon kanssa, vaikka sitä itse epäilinkin.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  11. #41
    Taas ois mx24:ssä tarjousteltta saatavana. Itse poistin yhden tuolta.

    http://www.24mx.fi/race-teltta-3x3-m...kpl-seinaa-21#
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  12. #42
    XLMotossa olisi taas tarjouksessa 59,- ilman seiniä ja 79,- kolmella seinällä. Mietin vain, että kumpi kannattaisi hankkia. Pärjääkö teltalla ilman seiniä vai kannattaako ne ottaa mukaan?
    CBR1000RR - radalle & kadulle
  13. #43
    Juu kyllä. Seinät mukaan.

    T: Kokemusta on.
    Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
    Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
    Tauko 16/17.
    Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
    Ihan ok 2018 ja 2019.
  14. #44
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa timjoo kirjoitti Katso viesti
    XLMotossa olisi taas tarjouksessa 59,- ilman seiniä ja 79,- kolmella seinällä. Mietin vain, että kumpi kannattaisi hankkia. Pärjääkö teltalla ilman seiniä vai kannattaako ne ottaa mukaan?
    Seinien kans on teorettinen mahdollisuus pysyä kuivana sateella. 3x3 teltta on kuitenkin aika pieni, joten tuuli tuo sateen herkästi sisään.
    Superbike #7
  15.  
  16. #45
    Käsittämättömän nopeasti saa vastauksia, kiitos. Hankin seinillä olevan version.
    CBR1000RR - radalle & kadulle
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12