Sivu: 14 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 412131415 ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 440:sta
  1. #391
    Kun R:ään lykkää tangonpääpeilit ja shifterin niin ero RS:n kanssa on luokkaa 1200 - 1300€. Ei jää mahottomasti enään eroa hinnassa jos Öhlinsiä, alakatetta ja takapenkin suojaa arvostaa. Toki sitten eroavaisuudet vielä koneiden ja karttojen kesken. Vähän housut meinaa kyllä nousta.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  2. #392
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Kun R:ään lykkää tangonpääpeilit ja shifterin niin ero RS:n kanssa on luokkaa 1200 - 1300€. Ei jää mahottomasti enään eroa hinnassa jos Öhlinsiä, alakatetta ja takapenkin suojaa arvostaa. Toki sitten eroavaisuudet vielä koneiden ja karttojen kesken. Vähän housut meinaa kyllä nousta.
    Vähän kyllä polttelis täälläkin tuo, mutta onneks rahat menee kisaamiseen niin ei tartte arpoo kumman ottas. Aika hankala olis valita R:n ja RS:n välillä tolla hintaerolla. TTX-Öhlins on n. 1500€ ja shifteri 250. Molempiin joutuu kuitenkin putken ja säädätyksen tekemään. Ehkä se kallistus tuohon R:ään, jossa näytti ainakin aiemmin julkastujen karttojen perusteella olevan vähän alaväännökkäämmät nokat. Ulkonäkötingeltangeleille ei ite oikein osaa antaa arvoa. Toki koeajolla mielipide vois muuttua kun sais tuntuman alustan eroihin.
    Superbike B #7
  3. #393
    Pyörä käyty katsomassa paikanpäällä ja kaikinpuolin hyvältä vaikutti. Kohta voisi päästä vielä koeajamaan. Pyöriä on aika hyvin mennyt ja nyt näyttää siltä, että tehdaskiintiöt on täynnä tälle vuodelle ja lisää ei saada. Eli aika maltilla noita on Suomeen tilattu (kiittäminen lienee nykyistä taloustilannetta). R-mallia tuskin Suomessa edes tänä vuonna nähdään tai vasta ihan loppukesästä.

    Vaihtotarjous ei vastannut oikein vielä sitä mitä omasta pyörästä muualla/toiseen pyörään saisin joten se vähän laski vaihtohaluja tuon saatavuuden lisäksi. Pidetään nyt vielä kuitenkin listalla.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  4. #394
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Pyöriä on aika hyvin mennyt ja nyt näyttää siltä, että tehdaskiintiöt on täynnä tälle vuodelle ja lisää ei saada.
    Oliko tämä pyörää myyvän myyntimihen "virallinen totuus" vai mistä poimittu tieto ?

    Kävin viimevuonna 675RX mallia kuolaamassa.
    Oisin halunnut mustana.
    Sanoivat ettei sellaista saa mistään. Ei edes tehtaalta tilattua enää.
    Liikkeessä olisi ollut sopivasti eri värinen myynnissä.

    Pari päivää myöhemmin soitin samaan liikkeeseen ja kyselin mustaa Striple RX:ää.
    Sanoivat että kyllä sellaisen tilattua saa, mutta liikkeessä ois toisenvärinen jonka sais heti ja hiukan parempaan hintaan.
    Aina mutkia matkassa.
  5. #395
    Lainaa Wiwwee kirjoitti Katso viesti
    Oliko tämä pyörää myyvän myyntimihen "virallinen totuus" vai mistä poimittu tieto ?

    Kävin viimevuonna 675RX mallia kuolaamassa.
    Oisin halunnut mustana.
    Sanoivat ettei sellaista saa mistään. Ei edes tehtaalta tilattua enää.
    Liikkeessä olisi ollut sopivasti eri värinen myynnissä.

    Pari päivää myöhemmin soitin samaan liikkeeseen ja kyselin mustaa Striple RX:ää.
    Sanoivat että kyllä sellaisen tilattua saa, mutta liikkeessä ois toisenvärinen jonka sais heti ja hiukan parempaan hintaan.
    Virallinen "totuushan" tämä tosiaan oli joten kesän aikana paljastuu oliko paskapuhetta
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  6. #396
    Meni ostohousut niin syvälle jalkaan, että piti käydä tänään allekirjottamassa koeajon jälkeen paperit. "Vähän" oli kyllä hakemista ekat sadat metrit SD:n jälkeen, mutta kai siihen alaväännön puutteeseen ja tutinattomuuteen tottuu Oli kyllä ketterä ja mukavan oloinen laitos. Tiistaina sitten romppeiden vaihto ja syvempi tutustuminen.
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17
  7. #397
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Pyöriä on aika hyvin mennyt ja nyt näyttää siltä, että tehdaskiintiöt on täynnä tälle vuodelle ja lisää ei saada
    Lainaa Wiwwee kirjoitti Katso viesti
    Oliko tämä pyörää myyvän myyntimihen "virallinen totuus" vai mistä poimittu tieto ?
    Tähän on tullut vuosien varrella törmättyä aika monta kertaa jotain uutuusmallia liikkeessä pällistellessä. Keväällä kerrotaan, että "osta äkkiä, nää viedään käsistä" -tyyliin, että koko kiintiö on myyty ja sitten joskus heinäkuun nurkilla pyörää lojuu liikkeen nurkissa läjäpäin. No tokihan myyjä yrittää myydä, sen takia se kai siellä liikkeessä on.

    Joskushan pyöristä on varmasti kiintiö oikeasti myyty loppuun ja joskus pyöriä saadaan ennakkotiedoista poiketen myöhemmin lisää, mutta itse en ainkaan hirveästi jaksa luottaa näihin "kaikki on mennyt" -puheisiin. En ainakaan siinä määrin, että menisin sen takia ostamaan hätäpäissäni pyörästä sellaisen version joka ei ole ihan se minkä haluan.
  8. #398
    Moi kaikille.

    A-Kortti taskussa 8 päivän ajokoulukoulutuksen jälkeen. Ajotunnit oli käyty jo ekaan 4:ään päivään, mutta inssiä piti vähän odotella. Olipas positiivinen yllätys, kuinka nopsaan tuon kortin pystyi ajamaan. BCE-kortti oli pohjilla.

    Eka ajopäivä takana Street Triplellä ja kilometrejä reilut 300. Mukavalta peliltä vaikuttaa.
    Kokenut noviisi.
    Triumph Street Triple R -13
    ex Tunturi Tiger Aqua -88
  9. #399
    Jatkan yksinpuhelua.

    1500 km takana ajelua, ja orastavaa ymmärrystä pyörän käyttäytymiseen alkaa löytyä. Hieno pyörä kyllä kaikella tavalla. No, vertailupohjaa ei liiemmin ole pl. autokoulun opetuspyörät...

    Ostin ensimmäisen varustesetin tekstiiliä, mutta eilen sain päälleni myös nahkaa. Onhan tuo tekstiilitakki päällä ajaminen kuin laskuvarjoa mukana vetäisi! Istuva nahkatakki on kyllä aivan ehdoton.

    Ensi kesälle voisi alkaa suunnittelemaan rata-ajoakin. Onko vinkkejä varusteisiin ja seuraaviksi renkaiksi?

    Hauskaa kesän jatkoa ja turvallisia kilometrejä.
    Kokenut noviisi.
    Triumph Street Triple R -13
    ex Tunturi Tiger Aqua -88
  10. #400
    Mezelerin M7 RR
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  11. #401
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mezelerin M7 RR
    Tai Michelin Pilot Power 3, ei mee ikinä vikaan jos valitsee nää.
    Yamaha YZF-R6R - ratalelu
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  12. #402
    Kiitos.
    Kokenut noviisi.
    Triumph Street Triple R -13
    ex Tunturi Tiger Aqua -88
  13. #403
    765 ?
    Onks näitä kukaan hullu täällä ostanu, tuunannu, ajanu enemmänku kiskalle ja takas ??
    Paitsi Relaksantti tuossa ylempänä.
    T765 RäsSi + GSX-R750 K8 (PV)
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  14. #404
    Hullu Nooh kai sitä aika tyhmä saa olla, että mopon menee uutena ostamaan. Vaatimattomat 3500 kiskakilsaa ehdin ajaa mittariin, sateinen ja kylmä kesä, kiireet kotona ja muut tekosyyt rajoittivat ajoja. Radalle en valitettavasti ehtinyt ollenkaan. Piletitkin taisi olla jossain kohtaa jo ostettuna, mutta aina tuli joku este.

    Ainoa ulkonäkömuutos jonka tein, on Evotechin tail tidy. Alkuperäisestä härpäkkeestä lentää niin komeasti paskat selkään, että ei tuo ainakaan toiminnallisuuden puolesta huonommaksi mennyt, ulkonäöstä puhumattakaan. Niin ja harakkapenkin ostin. Muutoin tuo on vielä täysin tehdastavaraa.
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17
  15. #405
    Noni. Paljon on vettä virrannu Kymijoessa 11 vuoden aikana, siitä ku tän ketjun avasin!
    Onks tää nyt riittävä "harkinta aika" vai mitä, emmie tiijä.
    Mut siinäsenyton. Uus 765RS pihas. Voin tänne päivitellä miten sen kanssa jatketaan.
    Olisko 300km ajettu ja käjet tärisee vanhal miähel kuumotuksista.

    Kiitos paljon muuten Lihasrelaksantille avusta täsä rojektissa!!
    T765 RäsSi + GSX-R750 K8 (PV)
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  16. #406
    Mietinkin tässä, että jokohan siellä on mopo käyty noutamassa.
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17
  17. #407
    No pari havaintoa uuvest putputtimest...
    Ajovalot. Insinööri ei ymmärrä. Piti juuva pullo punkkua ja räplätä hartauvella, et keksi miten nuo toimii.
    Ihan järkyn kevyt jopo manööveerata. Ketterä, pyörii rinkiä lähes parkkiruudus.
    Olispa kiva istuttaa joku customikuski sarviin nii sais vähä persepektiiviä oikeasti hyvistä ajo ominaisuuksista.
    Tai enhä mie mistää mitää ymmärrä ku oon ajellu vaan tämmösil tyttöpyörillä

    Työkalut... tai siis mitkä kalut. Pari kusikoloavainta. Eipä paljo huoltoa tehä tienpäällä.

    Äänimaalima, son erikoinen. Yhtään en tiijä miltä tuon pakoäänet kuulostaa. Nimittäin kun luukut on wide open, nii se imukurlutus peittää kaiken muun. Hienoa!

    Alusta oli aluksi "luovutus-säädös". Pari kertaa perä pohjasi routaheitoissa, mutei ihme kun oli jossaki
    Comfort setupis. Tälläsis vehkeis ei sais olla mitää komforttia, pelkkää sporttia ja rasetusta.
    Ruuvailin oikeaan suuntaan ni johan tokeni.

    Telkkaris tarpeeksi kanavia, vieläku oppis käyttämään...
    Jatkamme harjotuksia!!
    T765 RäsSi + GSX-R750 K8 (PV)
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  18. #408
    Kävinpä eilen vähän Alastaroa kiertämässä 765 RS:llä. Punaraja olikin aika paljon korkeammalla kuin mitä viime kerralla radalla ajaessa on tottunut ja piti oikein keskittyä vinguttamiseen Ratamoodinkin muistin jonkun setin ajettua laittaa päälle ja kyllähän sen ajossa huomasi. Liikkeellä ollessa tuota moodia ei pysty laittamaan päälle ja ajaessa ei muutenkaan tee mieli räveltää tuon tietokoneen kanssa. Mopo palaa ratamoodin jälkeen virtojen katkettua tietysti tavan katumoodiin Vikassa setissä ajattelin kokeilla lap timeria, mutta eihän sitä ilman ohjekirjaa saanut aloittamaan ajanottoa, niin jäi tuo vielä testaamatta. Bensavalo alkoi loimottamaan kun trippiin oli kelattu karvan alta 150km. Hauskaa oli kuitenkin ottaa tuntumaa mutka-ajoon suljetulla alueella ja olihan se Alastaron uusi pinta aika
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17
  19. #409
    Mahtaako noita uudenmallisia Street Triplejä olla koeajettavana missään liikkeissä?
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  20. #410
    Ainakin Tampereen Biketeamillä löyty sekä R että RS koeajopyörinä. Reilu viikko sitten kävin koeajamassa ja männä viikonloppuna vein Nudan pois ja ajelin RS:n kotiin.

    Kysymys niille jotka ovat ehtineet saada enemmän kilometrejä alle, kuinka iso tankki tuossa oikeasti on? Itse ajoin 260 km kotimatkalla ja ajotietokone näytti jäljelläolevaksi matkaksi 10 km, tankkiin meni tuolloin 14,3 litraa kun ohjekirjan mukaan sinne pitäisi mahtua 17,4. Eli valehteleeko ajotietokone vai manuska?

    Toinen mikä mietityttää on ensiasennusrenkaiden kesto, reilun kuukauden päästä kun pitäs lähteä euroopan reissulle ja nuo Pirellin Supercorsa SP:t eivät varmaan kestoltaan ihan vastaa touringrenkaita. Nudassa oli yhden reisun alla Michelin Power Supersportit ja niillä pääsi sen 8tkm, nähtäväksi jää kestääkö Pirellit yhtä hyvin.
  21. #411
    Lainaa Bozze kirjoitti Katso viesti
    Ainakin Tampereen Biketeamillä löyty sekä R että RS koeajopyörinä. Reilu viikko sitten kävin koeajamassa ja männä viikonloppuna vein Nudan pois ja ajelin RS:n kotiin.
    Jahas. Tarviikin soitella huomena ja käydä vaikka testaamassa samantien
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  22. #412
    Lainaa Bozze kirjoitti Katso viesti
    Kysymys niille jotka ovat ehtineet saada enemmän kilometrejä alle, kuinka iso tankki tuossa oikeasti on? Itse ajoin 260 km kotimatkalla ja ajotietokone näytti jäljelläolevaksi matkaksi 10 km, tankkiin meni tuolloin 14,3 litraa kun ohjekirjan mukaan sinne pitäisi mahtua 17,4. Eli valehteleeko ajotietokone vai manuska?

    Toinen mikä mietityttää on ensiasennusrenkaiden kesto, reilun kuukauden päästä kun pitäs lähteä euroopan reissulle ja nuo Pirellin Supercorsa SP:t eivät varmaan kestoltaan ihan vastaa touringrenkaita. Nudassa oli yhden reisun alla Michelin Power Supersportit ja niillä pääsi sen 8tkm, nähtäväksi jää kestääkö Pirellit yhtä hyvin.
    Yleensä mulla alkaa bensavalo palamaan noin 250km kohdalla ja tuon jälkeenhän mittarissa on vielä kaksi tolppaa. Tässä vähän aikaa sitten ajelin trippiin 300km tankillisella ja silloin taisi näyttää, että pääsisi vielä 20-30km eli aika arpomista se loppu on (kai se laskee hetkellistä kulutusta ja matkan matkan joutumista). Niin ja tuo on totta, että vaikka bensavalo palaa, niin ei sinne tankkiin mene kuin joku 12-14 litraa. Manuskan mukaan valo syttyy, kun jäljellä on noin 4,5 litraa bensaa = 12,9 litraa pitäisi mennä tässä vaiheessa.

    Kyllä kai niillä Supersorsa SP:llä pitäis ajella 5000 - 10 000km. Itselläni meni etunen sivuilta aika kantille reilu 5000km jälkeen, joten vaihdoin viime viikolla uuden ennen rata-ajelua. Takana on vielä ensiasennus.
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17
  23. #413
    Lainaa Lihasrelaksantti kirjoitti Katso viesti
    Yleensä mulla alkaa bensavalo palamaan noin 250km kohdalla ja tuon jälkeenhän mittarissa on vielä kaksi tolppaa. Tässä vähän aikaa sitten ajelin trippiin 300km tankillisella ja silloin taisi näyttää, että pääsisi vielä 20-30km eli aika arpomista se loppu on (kai se laskee hetkellistä kulutusta ja matkan matkan joutumista).
    Kiitoksia vastauksesta, pitää sisäänajon jälkeen katsoa mihin kulutus asettuu, nyt ajanu kun vanha mummo eikä kierrättäny juurikaan yli 7krpm.
  24. #414
    Ritiikkiä väliin!
    Joku 1700km putput.
    Nose vilkku ilotikkuhäsmäkkä. Vois sijoittelu olla parempikin.

    Voimansiirtoelimen, elikkäns ketjujen rähmäys aika persiistä. Samalla tulee voideltua myäs pakoputki.
    No sehän kuuluu ehkä genreen. Parkkiksella Britin koneesta nousee käry ja sininen savu, aivan normaalisti.

    Polttoaines, eli pensa. Valon sytyttyä ja vähä ajettua tankkii mennee ööö 12L ainetta lirutellen.
    18L makki pitäs olla. Tai mitään vahvistusta en nyt löytäny edes valmistajan sivuilta.

    Nose piti nimeäkki. Herttuatar Mega-Hani. Pieni ja tumma. Ja aika kiihkeä.
    Viimeksi muokannut: Baltic; 27.05.2018 klo 12:36.
    T765 RäsSi + GSX-R750 K8 (PV)
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  25. #415
    Motorg ry:n hallituksen sihteeri Knaku:n avatar
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Baltic kirjoitti Katso viesti
    Nose piti nimeäkki. Herttuatar Mega-Hani. Pieni ja tumma. Ja aika kiihkeä.
    Ei menny ihan väärin nimeäminen

    Pikkuisen houkuttais käydä kokeilemassa tuonne kadulle Rumppaa, ja sit joku toinen radalle... Mut taitaa vaan realiteetit lyödä suunnitelmia sormille ...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

    Sihteerille voit lähettää sähköpostia osoitteeseen knaku(ät)moottoripyora.org tai sihteeri(ät)moottoripyora.org
  26. #416
    Lainaa Baltic kirjoitti Katso viesti
    Polttoaines, eli pensa. Valon sytyttyä ja vähä ajettua tankkii mennee ööö 12L ainetta lirutellen.
    18L makki pitäs olla. Tai mitään vahvistusta en nyt löytäny edes valmistajan sivuilta.
    Kävin äsken hieman testaamassa, 230 km sytty valo ja 285 km kohdalla näytti jäljelläolevaksi matkaksi 0 km, tuon jälkeen ajoin vielä 35 km ennenkuin kone alkoi yskimään, eli tällöin tripissä 320 km. Kaadoin pullosta tankkiin litran bensaa ja ajelin 18 km huoltoasemalle (eli ~sen mitä litralla pääsee) jonka jälkeen sinne meni 16 litraa kun laittoin ihan täyteen.

    Joten sinne tankkiin ei kyllä mitenkään saa manuaalin mukaista 17,4 litraa polttoainetta mahtumaan, tuo 17,4 voisi olla kokonaistilavuus josta sitten vähennetään pa-pumpun viemä tila + tankin yläosaan jäävä tyhjä tila.
  27. #417
    Menee kyllä vähillä mehuilla nuo vehkeet, ellet sitten tarkoituksella himmaillu. Mulla kottaraisessa sekalaisessa rauhallisessa ajossa pääsee johonkin 6,7l kulutukseen mikä on jo vähän noille romuille.
  28. #418
    Lainaa wilipedia kirjoitti Katso viesti
    Menee kyllä vähillä mehuilla nuo vehkeet, ellet sitten tarkoituksella himmaillu.
    Sisäänajo vielä kesken niin suht rauhallisesti tullu päästeltyä, tulevalla viikolla vasta ensihuolto.
  29. #419
    Lainaa wilipedia kirjoitti Katso viesti
    Menee kyllä vähillä mehuilla nuo vehkeet, ellet sitten tarkoituksella himmaillu. Mulla kottaraisessa sekalaisessa rauhallisessa ajossa pääsee johonkin 6,7l kulutukseen mikä on jo vähän noille romuille.
    Mikä kottarainen kyseessä? 690 enduro menee sekalaisessa suht rauhallisessa ajossa alle 5. Ducati vie reilu 5. Jos kummallakaan meinaisi saada 6.7 menemään, lähtisi ekana päivänä kortti tai henki. Pitäisi nimittäin ajaa todella kovaa ja keula ilmassa kiihdytellen.

    Speed Triplessä oli ajotietokoneessa hetkellisen kulutuksen mittari. Tapa millä sai bensaa palamaan oli ajaa pienellä vaihteella. Joskus asiaa testailin. Monesti näkee etenkin kyykkymiehiä ajamassa taajamajonossa kuuttakymppiä kone hoosiannaa huutaen. Onhan se miehekkäämmän tuntuista, mutta bensaa todellakin palaa ihan eri malliin.

    Normiajossa tehontarve on suht samanlainen kaikilla moottoripyörillä. Jos joku pyörä vie paljon enemmän, siinä on jostain syystä todella huono hyötysuhde tai sitä ajetaan huonon hyötysuhteen alueella. Teholla tai muulla race-henkisyydellä ei ole mitään tekemistä. Busakin menee viidellä. Joku 990 duke oli vissiin erittäin janoinen malli.
    Ducati Streetfighter 1098 -10
    KTM 690 Enduro R -15

  30.  
  31. #420
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Mikä kottarainen kyseessä? 690 enduro menee sekalaisessa suht rauhallisessa ajossa alle 5. Ducati vie reilu 5. Jos kummallakaan meinaisi saada 6.7 menemään, lähtisi ekana päivänä kortti tai henki. Pitäisi nimittäin ajaa todella kovaa ja keula ilmassa kiihdytellen.

    Speed Triplessä oli ajotietokoneessa hetkellisen kulutuksen mittari. Tapa millä sai bensaa palamaan oli ajaa pienellä vaihteella. Joskus asiaa testailin. Monesti näkee etenkin kyykkymiehiä ajamassa taajamajonossa kuuttakymppiä kone hoosiannaa huutaen. Onhan se miehekkäämmän tuntuista, mutta bensaa todellakin palaa ihan eri malliin.

    Normiajossa tehontarve on suht samanlainen kaikilla moottoripyörillä. Jos joku pyörä vie paljon enemmän, siinä on jostain syystä todella huono hyötysuhde tai sitä ajetaan huonon hyötysuhteen alueella. Teholla tai muulla race-henkisyydellä ei ole mitään tekemistä. Busakin menee viidellä. Joku 990 duke oli vissiin erittäin janoinen malli.
    No juurikin tuo 990 vanha duke. Jos oikein varovasti ajelee niin pääsee ehkä 6litran tuntumaan, mutta harvemmin noilla säästellään
Sivu: 14 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 412131415 ViimeinenViimeinen