Hätäsellä silmänheitolla RS ottaa kuokkaan ysiin saakka.
Siitä kymppipuoleen mennään aika rinnan.....
ja siitä vasta RS lähtee karkaamaan.
Käyttöominaisuudet kadulla....?
Ehdottomasti R noilla eväillä.
Ei mitään todellista käryä miten noi tehty, mutta vois olla
kätevästi ihan vaikka eri suppiloilla ja pienellä softan säädöllä.
Kohtahan tuo selviää.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Nuohan on brosyyrin käppyröitä, totuus voi poiketa selvästikin suuntaan tai toiseen. Olennaista on, että edelliseen malliin nähden käyrät ovat ylempänä, tätä alleviivataan.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Noi käppyrät on kyllä mun silmään sen näköset, että ovat ihan oikeita mitattuja käyriä. Jos olis vaan mainosmatskua niin olis varmasti tasoteltu enempi.
Superbike #7
No onhan ne jollakin tavalla mitattu, eikä hatusta vedetty. Mutta oikeat mittaukset tulevat näyttämään erilaisilta, ja etenkin numero-arvoiltaan. Ihan sama mulle, mutta tällaista havaintoa noin yleensä noiden uutuuksien pressimateriaaleista.
Nokallahan tuo on selvästi tehty tavalla tai toisella. Mikään moottorin säätöjuttu se ei voi oikein olla, koska ei yläpään tehon takia tarvitse alapäästä tinkiä. Vai jokin imuputkien pituus tms juttu? Tuo alle 100Nm/litra on vähän ohkainen vääntölukema. Trumpalla aina ollut melko kilpailukykyisesti vääntäviä moottoreita, niin onko tuo jonkin uuden saastestandardin tuotoksia vai mitä?
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Kyllähän se temppu tuossa tulee äkkiä selviämään.
Jos vanhoja pelejä vertaa, erot ylärekisterissä olivat kuitenkin sitä luokkaa, että nokkaerot
oli noissa aika väistämätön asia.
Nyt erot ovat noissa kuitenkin sen verran marginaalisia, että nokkamuutos tuon toteuttamiseksi
ei ihan ensimmäisenä vaihtoehtona pitäisi olla tiskissä.
Näin ihan valmistajan realiteettien kautta asiaa tarkastellen.
Tuo ero hoituu varmasti fiksummin erilaisilla pienillä "ulkoisilla muutoksilla".
Arvailtavaksi tietysti jää.... onko jossain jemmassa hautumassa jo "Daytona versio"
Sillä voi arvatenkin olla jotain merkitystä näihin Streettien versiointiin.... tai sitten ei.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Veikkaan, että ei ole. Supersport-luokka on valitettavasti kuolemassa ja luulen, että Trumpalla keskitytään jatkossa adventureen ja retroon. Ettei streettien versioinnille olisi enemmän tekoa sillä, millainen Tiger varustetaan 17-tuumaisin aluvantein ja millainen 21/18-tuumaisin pinnavantein.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Suattaapi olla.
Kaupalliset realiteetit ja tekniikkapuolen synergiat määrittelee asioita
yhä painavammin mopohommissakin.
Kotilopuolella asia on jo pitkään ollut "selvää kauraa" jos halutaan säilyä hengissä.
Sinänsä toi uusi Ärrä alkaa olla oikeasti ensimmäinen kiinnostava vaihtoehto tuolle
omalle "vanhalle paksulle törkimykselle".
Toivottavasti se tuntuu kopaltaan enemmän Streetiltä kuin Speediltä.
Jos vaan sielu olis taittunut "sahaamaan kusiaisella", niin tuo vanhakin Streetti olis
ollu kohdilleen laitettuna tallissa jo jonkin aikaa.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
R näyttää tosiaan passelilta kadulle. Tarvittaessa shifteri, Arrown putki ja nuo RS:n peilit niin voisi maistuaJos tarakalla vielä edes jotenkin tarkenisi kahvilakurvailun verran niin kelpaisi
![]()
Pitkästä aikaa mykiötä ei särje edes tuo kärpäsen pää valo![]()
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Karkkia mittaristossa. Näemmä kääntyykin hieman.
https://youtu.be/q_y9g9BsgW8
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Kaupungissahan vanhemmat streetit olivat erinomaisen kevyitä ja näppäriä käsitellä, poislukien kovahko etupää mukulakivillä (lyhyt jousto) ja satula jossa ei löytynyt asentoa, ja joka "työnsi" koko ajan eteenpäin ja tunnin jälkeen pehmeän satulan pohjakiskot painoivat reisiä. Uusi satula on ainakin erimallinen.
Ducati Multistrada 1200S
Ktm 990 SMT 2011
Street Triple R 2013 ex
Street Triple R 2011 ex
Kellään käryä, onko uus 765 messuilla esillä??????
http://www.triumphmotorcycles.co.uk/.../street-triple
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Ainakin tuon moottorin jutun mukaan on:
http://www.moottori.fi/ajoneuvot/jut...street-triple/
Kyseinen ajoneuvo herättää aika voimakkaita kuumotuksia...
Muuuutta hinta ja verotus täällä sualessa![]()
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Kävikö joku istumassa tämän? Lopullista arvosanaa ehkä paha antaa jos prototyyppi kyseessä.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Aika passelin olonen ajoasento oli ainakin tämmöselle vähän vajaa 175 pitkälle. Muistin mukaan saman olonen kuin 675, mutta penkki uudessa paremman ja jämäkämmän tuntunen ja tanko suorempi kuin vanhan vakiotanko. Tosin tossa meidän Trumpassa on nykysellään kliparit kiinni, joten ajoasennon suhteen muistikuva on reilun vuoden takaa.
Superbike #7
Karvalakkimallissa ol hinta 12 rahaa...
R mallissa "kysy myyjältä". Eli varmaan toi kipuaa 14xxx e.
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Juu, tuota itekin manasin, kun ei ollu myyjää hollilla kertomaan hintaa. 14k€ ei välttämättä olis edes hirveen paha kun ottaa huomioon, että alusta ja jarrut pitäs olla suht hyvät jo vakiona.
Edit. En muuten ymmärrä ollenkaan tota, että jos hinta on tiedossa niin miksi sitä ei voi painaa lappuun? Vai oisko myyjän vastaus kysymykseen ollut, että "En tiedä, joskus keväällä saadaan hintatieto."? Ja myyjän vastauksesta riippumatta sen vastauksen olis voinu painaa hinnan paikalle lappuun.
Superbike #7
Kohtapuoleen alkaa puskea arvioita pyörästä: http://www.motofire.com/2017/02/revi...ple-2017-live/
Tänään Espanjassa alkaneet koeajot toimittajille.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Aloitetaan tuolla:
https://www.bennetts.co.uk/bikesocia...?cid=sm_000001
Jos vain ois rahaa ostaa ja pitää kahta pyörää, niin... Pitänee käydä kokeilemassa kesällä, kun tulee (jos tulee) koeajoon.
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Rata-ajoon keskittyy enemmän tämä revikka http://www.cycleworld.com/2017-trium...orcycle-review
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
44teeth arvio: http://44teeth.com/2017-triumph-stre...ple-rs-review/
Mitä noita nyt lukenut niin RS-malli tosiaan on pitkälti radalla omiaan kun katsoo renkaita ja käyriä. R piisaisi siis hyvin kadulle. Hinnat ulkomailla julkaistu kaikille malleille ja osin tuota vertaillaan MT-10, S1000R ja Tuonon kanssa mikä tekee hommasta mielenkiintoista.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Ja tässä 44teeth video revikka
What is your one purpose in life? To explode of course.
Alkoi itseäkin vähän kuumottelemaan nämä uudet mallit, niin päätinpä kysäistä Biketeamista hinnat:
Street Triple R 13 500€
Street Triple RS 15 300€
Päälle toimituskulut 490€. RS mallit saapuu maaliskuun aikana ja R touko-kesäkuussa. Ostohousuja jalkaan?
Sen verran edittiä, että S mallista ei tullut tietoa.
Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??