Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 118:sta
  1. #31
    Lainaa (Laajar @ Huhti. 06 2007,10:50) kirjoitti
    Mistäs noita putkia saa ostaa?Olen Googlettanut vimmatusti onnistumatta
    Putkia saa tilata esim tuolta:
    http://www.directlineparts.com/byProdu....1359256

    Suomesta en vielä tiedä.

    Googleta M109R exhaust, sillä löytyy. Tota kun myydään jenkkilässä Boulevard M109R nimellä.
    - Kenobiitti
    *XT660RR
  2. #32
    Lainaa (Toyboy @ Huhti. 06 2007,10:44) kirjoitti
    Ihailin Heinolla just pari päivää sitten. Oliko kenties sun kun oli myyty lappu stongassa. *
    Ei ollu mun se. Samaa pyörää kävin kyllä koeistumassa ja hiplaamasssa ennen ostopäätöksen lopullista syntymistä. Eivät perk*#&%t päästäneet koeajolle

    No myivät sen sitten jollekin muulle pikapikaa. Mulle tulee se seuraava

    Eipä ole ainakaan kukaan piereskellyt satulaan
    - Kenobiitti
    *XT660RR
  3. #33
    Lainaa (Kenobiitti @ Huhti. 06 2007,11:51) kirjoitti
    Lainaa (Laajar @ Huhti. 06 2007,10:50) kirjoitti
    Mistäs noita putkia saa ostaa?Olen Googlettanut vimmatusti onnistumatta
    Putkia saa tilata esim tuolta:
    http://www.directlineparts.com/byProdu....1359256

    Suomesta en vielä tiedä.

    Googleta M109R exhaust, sillä löytyy. Tota kun myydään jenkkilässä Boulevard M109R nimellä.
    Eipä ole kokemusta maailmalta tilaamisesta. Paljonkohan kulut olisivat, kun itse putket ovat n. 520 dollaria. Kauankohan toimittamisessa kuluu? Kielitaitokin on riittämätön itsenäiseen tutkiskeluun
    Yamaha FJR1300A-05
    Suzuki M1800R-07
    Honda CBF 1000-06
    Honda BlackBird 1100-02
    Suzuki GSX 1100 F -93
    Suzuki Intruder 800 -92
    Suzuki GS 500 E-84
    Suzuki RG 500 Gamma-86
  4. #34
    Lainaa (Laajar @ Huhti. 06 2007,12:13) kirjoitti
    Eipä ole kokemusta maailmalta tilaamisesta. Paljonkohan kulut olisivat, kun itse putket ovat n. *520 dollaria. Kauankohan toimittamisessa kuluu? Kielitaitokin on riittämätön itsenäiseen tutkiskeluun
    Tommon 520$:n putki toimituskuluineen näyttäis olevan $649.84.
    Tohon tietenkin voi tulla sitten tulli ja alv päälle, jos kumma tullimies kiinnostuu paketista. Melko varmasti kiinnostuu.

    En muista tullimaksun suuruutta,mutta alvihan on se 22%.

    Ameriikasta tilatessa voi toimitusaika olla melko vaihteleva. Mun tilaukset on yleensä kestänyt jotain alle viikosta n. neljään viikkoon. Ko. paikasta en ole ikinä mitään tilannut.
    - Kenobiitti
    *XT660RR
  5. #35
    Lainaa (Kenobiitti @ Maalis. 07 2007,12:41) kirjoitti
    Pikkuhiljaa alkanut himottaan Suzuki M1800R
    Ketjuveto? Bikez.com:in mukaan.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  6. #36
    Kyllä se kardaanilla on...
    Intruderclubfinland

    Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  7. #37
    COBRAN, AINAKIN DRAGTERS PUTKIA LÖYTYI VIIME KESÄNÄ
    VAASAN DUELL BIKESTA ( KOLMET KAPPALEEET, YHET TOSIN MULLE) JOS HARKITSETTE, NIIN NIISSÄ EI OLE PAIKKOJA HAPPITUNNISTIMEILLE, ELI TARVII HÄMÄYS PALIKAT RUNGOSSA OLEVIIN PIUHOJEN PÄIHIN, KANNATTAA SOITTAA
    SUORAAN DUELIIN JA KYSYÄ MYYJÄÄ JOKA TIETÄÄ COBRAN PUTKISTA, HEILTÄ SAA MYÖS NÄÄ HÄMÄYS PALIKAT !
    VERTAILIN HINTOJA KUN OLIN TILAAMASSA PUTKIA , EI HIRVEESTI EROA VAIKKA OIS TILANNUT JENKEISTÄ SUORAAN !
    ASENNUS NOIN TUNTI, COBRAN KOTISIVUILTA LÖYTYY ASENNUSOHJE KUVINEEN, JOS HALUAA TUTUSTUA ETUKÄTEEN TULEVAAN PROJEKTIIN. TERV. J.P
  8. #38
    Lainaa (intikka @ Huhti. 06 2007,13:54) kirjoitti
    Kyllä se kardaanilla on...
    Sitähän minäkin jo ihmettelin. On muuten ihme, ettei Suzukin omat Suomen sivut kerro vetotavasta mitään!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  9. #39
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 06 2007,13:59) kirjoitti
    Lainaa (intikka @ Huhti. 06 2007,13:54) kirjoitti
    Kyllä se kardaanilla on...
    Sitähän minäkin jo ihmettelin. On muuten ihme, ettei Suzukin omat Suomen sivut kerro vetotavasta mitään! *
    Ne varmaan olettaa, että kaikki tietää miten Intruder vetää.

    Monessa paikassa näyttä olevan vääriä tietoja just kardaanivetoisten kanssa. Samaten Yamahan hihnavetoisista on usein vääriä tietoja.

    No, ei voi mitään.
    - Kenobiitti
    *XT660RR
  10. #40
    Vitsi uusi Intikka makaa Saksassa satamassa ja on ainakin pariviikkoa luvatusta myöhässä hyvä jos vapuksi saan alle. No tänään pääsin jonkun toisen onnellisen pyörän päälle istumaan ja fiilistelemään. Viime viikolla tein kaupat ja nyt vasta näin livenä koko vekottimen , siis pyörän, ekaa kertaa. On se tosi massiivinen custom ja ihan ok:n tuntuinen ajoasento tällaiselle 185 cm ukolle. Jokos olette vetäneet omillanne kilometrejä tänä keväänä??
    Yamaha FJR1300A-05
    Suzuki M1800R-07
    Honda CBF 1000-06
    Honda BlackBird 1100-02
    Suzuki GSX 1100 F -93
    Suzuki Intruder 800 -92
    Suzuki GS 500 E-84
    Suzuki RG 500 Gamma-86
  11. #41




    Yamaha FJR1300A-05
    Suzuki M1800R-07
    Honda CBF 1000-06
    Honda BlackBird 1100-02
    Suzuki GSX 1100 F -93
    Suzuki Intruder 800 -92
    Suzuki GS 500 E-84
    Suzuki RG 500 Gamma-86
  12. #42
    Eikös se Warrior ole 1700cc? Ajo-ominaisuudet siinä on ihan erilaiset ku Suizan M1800:ssa... paljon urheilullisempi ja todella hauska peli mutkateillä Oma mielipide tietenkin....
    WildStar XVS 1600
    "Nothing beats the cubic inches"
    "Loud Pipes Save Lives"
  13. #43




    Yamaha FJR1300A-05
    Suzuki M1800R-07
    Honda CBF 1000-06
    Honda BlackBird 1100-02
    Suzuki GSX 1100 F -93
    Suzuki Intruder 800 -92
    Suzuki GS 500 E-84
    Suzuki RG 500 Gamma-86
  14. #44
    Nyt ois 1800r;ssä 750km lasissa.
    Just tulin lenkiltä ja saldona vasemman vilkun ruuvi
    irti (tippui vauhdissa) luulin ensin ,että kivi lensi koneen kautta
    tankille,mutta jatkoin matkaa.
    Kotona huomasin,että vilkku törrötti johtojen varassa ja vasemman jäähdyttimen puolen muovikatteeseen oli tullu
    naarmu!!!
    Noo ois varmaan itse pitänyt käydä joka vitun ruuvit läpi ja
    kiristää!!!
  15. #45
    No nyt. Se on pyörä viimeinkin saatu ja vähän jo ajettukin. Mitä nyt sormien paleltumiselta ehti tossa jäätävässä vesisateessa ajelemaan.

    Ei puutunut sormet ei, joten ainakin yksi voitto on saavutettu.
    Perse ei ehtinyt kun oli alle 100 km matka. Joten asiaa pitää vielä testata kunnon sessiolla.

    Muutama huomio tuli mieleen.
    Näyttää heittävän kuraa aika reippaasti takalokarin päälle ja varmaan myös selkään.
    Nyt vastat todella huoma, että BMW:n telelever todellakin toimi. Tuntuu meinaan keulan sukellukset todella syviltä bemarin jälkeen.
    Oli hienoa ajaa taas kerran hiljaisuudessa kun ei ollut pleksiä heittämässä paukuttavaa pauhua päin näköä

    Tehoa tuntuu piisaavan sopivasti ja vääntöä kanssa.
    Polkimet vielä säätöihin ja sit voi koittaa miten kauan jaksaa ajaa yhtä soittoo.

    Semmosta, kattellaan kun kilomtrejä tulee lisää...
    - Kenobiitti
    *XT660RR
  16. #46
    Nyt se on sitten omassa tallissa. 100 km on ajettuna kauheassa sateessa ja pyärä ja mieskin oli aivan kuraisia. Silti hymy on leveämpi kuin koskaan sen ensimmäisen pyörän jälkeen. Aivan mahtava fiilis jäi ajosta. aivan paska keli siis, mutta ei olis malttanut lopettaa. Tosi on kyllä, ettei sillä voi ajaa 50 km enempää kerralla, koska sitten oli pysähdyttävä. Nimittäin kiertämään ympäri ja ihailemaan.

    Selkää kyllä kuraa aika vahvasti, mutta eihän sitä ajaessa huomaa.

    Kerrankin on peilit niin, ettei tarvii tällaisen leveäharteisenkaan väistellä nähdäkseen peilistä taakse, ja näkee muuten koko kierrosalueen läpi taaksekkin..

    Vau, nyt kun pääsis äkkiä ajamaan lisää ja olis parempi keli.
    Yamaha FJR1300A-05
    Suzuki M1800R-07
    Honda CBF 1000-06
    Honda BlackBird 1100-02
    Suzuki GSX 1100 F -93
    Suzuki Intruder 800 -92
    Suzuki GS 500 E-84
    Suzuki RG 500 Gamma-86
  17. #47
    Lainaa (Laajar @ Huhti. 25 2007,21:51) kirjoitti
    Selkää kyllä kuraa aika vahvasti, mutta eihän sitä ajaessa huomaa.

    Kerrankin on peilit niin, ettei tarvii tällaisen leveäharteisenkaan väistellä nähdäkseen peilistä taakse, ja näkee muuten koko kierrosalueen läpi taaksekkin..
    Heh , melkein samat huomiot kun mulla.

    Mä en kyllä näe peileistä ihan täysin hyvin taaksepäin. Tai siis näen hyvin, mutta voisivat olla vähän leveämmälläkin.
    Varsinkin vasemmanpuoleinen on ilmeisesti vähän keskemmällä kuin oikea. Joutuu kurkkimaan ja väänteleen kättä että näkis kuka on takana. Tai sitten mulla vaan on liian leveät hartiat
    Eipä tuo nyt oikeastaan haittaa kun muuten tuntuu olevan kaikki kohdallaan.

    Mutta, joo hyvä vehje. Mun eka pyörä, jossa peileistä näkee tarkan kuvan eikä sormet puudu

    Just varasin huollon parin viikon päähän. Pitää vielä about 700-800 kilsaa päästä ennen sitä. Kai se onnistuu.

    Viikonloppuna menoksi...
    - Kenobiitti
    *XT660RR
  18. #48
    Lainaa (Kenobiitti @ Huhti. 26 2007,16:10) kirjoitti
    Lainaa (Laajar @ Huhti. 25 2007,21:51) kirjoitti
    Selkää kyllä kuraa aika vahvasti, mutta eihän sitä ajaessa huomaa.

    Kerrankin on peilit niin, ettei tarvii tällaisen leveäharteisenkaan väistellä nähdäkseen peilistä taakse, ja näkee muuten koko kierrosalueen läpi taaksekkin..
    Heh , melkein samat huomiot kun mulla.

    Mä en kyllä näe peileistä ihan täysin hyvin taaksepäin. *Tai siis näen hyvin, mutta voisivat olla vähän leveämmälläkin.
    Varsinkin vasemmanpuoleinen on ilmeisesti vähän keskemmällä kuin oikea. Joutuu kurkkimaan ja väänteleen kättä että näkis kuka on takana. Tai sitten mulla vaan on liian leveät hartiat *
    Eipä tuo nyt oikeastaan haittaa kun muuten tuntuu olevan kaikki kohdallaan.

    Mutta, joo hyvä vehje. Mun eka pyörä, jossa peileistä näkee tarkan kuvan eikä sormet puudu *

    Just varasin huollon parin viikon päähän. Pitää vielä about 700-800 kilsaa päästä ennen sitä. Kai se onnistuu.

    Viikonloppuna menoksi...
    No en minäkään nyt täysin näe niistä peileistä näiden järjettömien hartioiden takia , mutta paremmin kuin mistään noista aiemmista, jotka listattu tuohon alle.

    Nyt tuli 100 km lisää ja nyt oli ilmakin suotuisa. Kylä oli fiilis kohdallaan, kun sai vetää avopotan päähän. Yhtään ei tullut kylmä.

    Kyllä oli mukavasti Turengissa väkeä pyörillään, en ole siellä aiemmin käyntkään vaikka se kai joka torstai suosittu "kokoontuminen" onkin. Hienoja pyöriä.

    Mulla 1000 huolto 8.5, ja helposti tuntuis täyteen tulevan, jos ilmat vaan yhtään suo.

    Tankkasin tossa äsken, olisikohan kulutus jotain vähän alle 7 l/100km ?
    Yamaha FJR1300A-05
    Suzuki M1800R-07
    Honda CBF 1000-06
    Honda BlackBird 1100-02
    Suzuki GSX 1100 F -93
    Suzuki Intruder 800 -92
    Suzuki GS 500 E-84
    Suzuki RG 500 Gamma-86
  19. #49
    Tonni kasassa ja huomenna huolto. Aivan murheettomia kilometrejä tähän asti, mites teillä muilla on mennyt ?

    eilen vedin 200 km ynhtäsoittoa, eikä "roppa" pistä yhtään vastaan. Hyvät on mitoitukset meikäläiselle.

    Nyt oli viime tankillisen kulutus 5,4 l/100 km, joten kyllä sekin sieltä 7l/100km tuntuis tulevan alas kun paikat nöyrtyy. Ei silti, että sillä olis kauheita merkityksiä, mut onhan kiva kun toimintasäde kasvaa.
    Yamaha FJR1300A-05
    Suzuki M1800R-07
    Honda CBF 1000-06
    Honda BlackBird 1100-02
    Suzuki GSX 1100 F -93
    Suzuki Intruder 800 -92
    Suzuki GS 500 E-84
    Suzuki RG 500 Gamma-86
  20. #50
    Lainaa (Laajar @ Touko. 07 2007,21:51) kirjoitti
    eilen vedin 200 km ynhtäsoittoa, eikä "roppa" pistä yhtään vastaan. Hyvät on mitoitukset meikäläiselle.

    Nyt oli viime tankillisen kulutus 5,4 l/100 km
    Sununtaina tuli ajettua lähes yhtä soittoo jotain 210 kilometriä.

    Kerran pysähdyin tankkaamaan ja sen jälkeen n. 135 kilsaa tankkauksesta oli pakko vähän lepuuttaa persettä kun rupes olen pikkusen kovilla .
    Taitaa vielä olla kuitenkin tottumuksen puutetta talven jäljiltä.

    Muutaman minuutin kävelyn jälkeen matka taas maittoi. Pitäis varmaan alkaa vetään röökia ni olis tauolla jotain puuhaa

    Toistaiseksi puuduttaa huomattavasti vähemmän kuin pelkäsin ennen ostamista *
    Pienen perseen puutumisen vielä kestää kun siitä pääsee eroon pysähtymällä, mutta onneksi kädet ei tärise puuduksiin.

    Kulutus näytti olevan edellisellä tankilisella n. 6,5 l/100km. Toivottavasti pienenee tohon mainittuun 5,4:ään tai jopa alle.

    Nyt 920 tjsp. mittarissa ja perjantaina ekaan huoltoon. Sitten voi päästää jo vähän kovempaakin. Tehot tuntuis piisaavan.



    - Kenobiitti
    *XT660RR
  21. #51
    Huomasin tossa kans,kun sateella ajelin ,että rapa roiskuu
    aivan mahottomasti kyytiläisen selkään!
    Takki ja housut oli niin ravassa kuin olla voi.
    Se on kyllä miinus puoli tossa,vai oonko liian tarkka?
    Edellisissä pyörissä ei tuota ongelmaa kyllä ollut.
    1750km ajettu ja kulutus ollut sekalaisessa noin 6l /100km!
    Paljonko ovat ensimmäisessä 1000km huollossa veloittaneet
    teiltä? Itse pulitin 139€.
    Puutumista ei juuri ole ,vaikka päästää pitemmänkin pätkän.
  22. #52
    Lainaa (mbt @ Touko. 08 2007,10:28) kirjoitti
    Huomasin tossa kans,kun sateella ajelin ,että rapa roiskuu
    aivan mahottomasti kyytiläisen selkään!
    Takki ja housut oli niin ravassa kuin olla voi.
    Se on kyllä miinus puoli tossa,vai oonko liian tarkka?
    No et todellakaan ole liian tarkka ton suhteen. Miinus on lähes ainoa mitä olen keksinyt ja se on sitten piiiitkä miiiinus.

    Kyllä täälläkin todella kura lentaa niin, että luulee tulleensa vähintään Päitsistä jos sateella kotiin (tai johonkin) ajelee.

    Tosin jos on kyytiläinen, niin silloin ei kuraannu oma selkä
    Yksinään ajellessa sitten omat kamat kurassa. Ei ole tätä aiemmilla pyörillä koettu.

    Pitää koittaa keksiä voiko tolle ongelmalle tehdä jotain. Vähän epäilen, ettei kovin helposti voi. Auttaiskohan jenkkifoorumeilla suosittu perän sheivaus asiaan?? Anyone?

    Jos nimittäin rekkarista saa kura kimmokkeen takaisin kohti kuskia ja kyytiläistä...tiedä sitten miten on.
    - Kenobiitti
    *XT660RR
  23. #53
    Lainaa (Kenobiitti @ Touko. 08 2007,12:55) kirjoitti
    Lainaa (mbt @ Touko. 08 2007,10:28) kirjoitti
    Huomasin tossa kans,kun sateella ajelin ,että rapa roiskuu
    aivan mahottomasti kyytiläisen selkään!
    Takki ja housut oli niin ravassa kuin olla voi.
    Se on kyllä miinus puoli tossa,vai oonko liian tarkka?
    No et todellakaan ole liian tarkka ton suhteen. Miinus on lähes ainoa mitä olen keksinyt ja se on sitten piiiitkä miiiinus.

    Kyllä täälläkin todella kura lentaa niin, että luulee tulleensa vähintään Päitsistä jos sateella kotiin (tai johonkin) ajelee.

    Tosin jos on kyytiläinen, niin silloin ei kuraannu oma selkä
    Yksinään ajellessa sitten omat kamat kurassa. Ei ole tätä aiemmilla pyörillä koettu.

    Pitää koittaa keksiä voiko tolle ongelmalle tehdä jotain. Vähän epäilen, ettei kovin helposti voi. Auttaiskohan jenkkifoorumeilla suosittu perän sheivaus asiaan?? Anyone?

    Jos nimittäin rekkarista saa kura kimmokkeen takaisin kohti kuskia ja kyytiläistä...tiedä sitten miten on.
    Juuri noin. 144,50 maksoin tonnin huollosta tänään.
    Yamaha FJR1300A-05
    Suzuki M1800R-07
    Honda CBF 1000-06
    Honda BlackBird 1100-02
    Suzuki GSX 1100 F -93
    Suzuki Intruder 800 -92
    Suzuki GS 500 E-84
    Suzuki RG 500 Gamma-86
  24. #54
    Lainaa (mbt @ Touko. 08 2007,10:28) kirjoitti
    Paljonko ovat ensimmäisessä 1000km huollossa veloittaneet
    teiltä? Itse pulitin 139€.
    188,90 kiskoivat eilen 1000km huollosta

    Hintaa tais vähän nostaa kun pyysin säätämään jarru- ja vaihdepolkimia vähän toiseen asentoon. Kun ei jaksanu itte
    - Kenobiitti
    *XT660RR
  25. #55
    Sen verran alkuperäiseen otan kantaa, että ajoin rautaperseajon M1800R:llä eikä puuduttanut missään vaiheessa. Kävin myös Saksassa ja hyvä matkavauhti oli 160 km/h, koska silloin ei vielä ollut tuulilasia ja siihen asti se lamppu/kiekkamittarikate toimii. Vartin verran pystyy ajamaan 200 km/h, mutta sitten niska on jo kipeänä.
  26. #56
    1700 km on nyt takana ja täytyy todeta, että oikein mukava on ajella.
    Vaimo ei jostain syystä saa lainkaan mieleistään istuma-asentoa kyydissä vaan sanoo siellä olemisen olevan varsin epämieluisaa. Minkäslaisia kokemuksia teillä asiasta on?
    Ohnhan tosin siinä se etu, että harjoitteleepahan motivoituneenpana ja useammin Viragolla
    Saanpahan ajokaverin nopeammin, eikä tarvii omassa takasatulaa lainkaan



    Yamaha FJR1300A-05
    Suzuki M1800R-07
    Honda CBF 1000-06
    Honda BlackBird 1100-02
    Suzuki GSX 1100 F -93
    Suzuki Intruder 800 -92
    Suzuki GS 500 E-84
    Suzuki RG 500 Gamma-86
  27. #57
    Joo, takajalkatapit on ylhäällä, niinkuin customeissa on tapana. Näin yhdessä vastaavassa siirtosarjat takamatkustajalle, mutten ole varma oliko omaa tekoa vai jostakin tarvikepuodista. Nyt ilmestyneet sivulaukut on aika hyvän oloiset ja sissy bar sopii ulkonäköön myös. Tuulilasinkin tilasin, mutta täytyy katsoa sitten heittääkö pyörrettä.
  28. #58
    Lainaa (Laajar @ Touko. 17 2007,11:23) kirjoitti
    Vaimo ei jostain syystä saa lainkaan mieleistään istuma-asentoa kyydissä vaan sanoo siellä olemisen olevan varsin epämieluisaa. Minkäslaisia kokemuksia teillä asiasta on?
    Meikän vaimo pitää M1800R:n takapenkin istuma-asentoa parempana kuin aikaisemman BMW:n. Mikä mun mielestä vaikuttaa kummalliselta.

    Suzukissa on kuulemma enemmän tilaa ja mukavampi istuma-asento. Mikä on tietenkin ihan hyvä juttu. Pelkäsn päinvastaista.

    Mitä tulee noihin jalkatappien siirto- tai alennussarjoihin. Niitä näyttää löytyvän ainakin muutamista jenkkien nettikaupoista. Kaikki tosin semmosia, että vakioputket on ensin vaihdettava Drag Pipeihin tai vastaaviin, että oikeanpuoleista takatappia vois laskea alaspäin.
    - Kenobiitti
    *XT660RR
  29. #59
    Meillä kans vaimo tykkää istua takana , on kuulemma
    samanlainen istua ku busassa?
    No empä väittäny vastaan ku en oo ikinä istunu kummankaan
    kyyissä! Enkä istu
    Jalkatapit kyllä sais olla kuulemma vähän alempana,mutta
    penkki on hyvä istua.
    2700km ajettu ja edelleen tuntuu hyvältä jalkojen välissä.
    Sissy on ehdoton matkustajalle,ei sitä muuten pysty
    nauttiin kyyistä.
    Tilasin vartexin k-drive laukut + raudat.
    Oli kyllä vähän kalliin puoleiset,mutta mutta kaikki pyöräilyssä
    maksaa...
    Mikkäs laukut esat sulle oikein tuli?



  30.  
  31. #60
    Se on siis vaimon vika, eikä satulan . Mulla ei kyl ole sissyä, joten saishan sillä vähän rentoutta istumiseen, ettei sit tarvii * vaihtaa



    Yamaha FJR1300A-05
    Suzuki M1800R-07
    Honda CBF 1000-06
    Honda BlackBird 1100-02
    Suzuki GSX 1100 F -93
    Suzuki Intruder 800 -92
    Suzuki GS 500 E-84
    Suzuki RG 500 Gamma-86
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen