Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 96:sta
  1. #1
    Kyseisen liikkeen myyjien spedeily saa kyllä jo aikamoiset mittasuhteet... Asun(luojan kiitos?)yli 400km päässä ko.liikkeestä joten tein kauppaa puhelimitse. Väännettiin hintaa kohdalleen pariin/kolmeen otteeseen ja kun olin menossa tekemään kauppoja ilmoitettiin, että joku oli varannut pyörän josta olin jo tehnyt "kaupat"?

    Pyörän varaaja ei kuitenkaan ilmeisesti koskaan saapunut paikalle ja pyörä palasi takaisin ostettavaksi. Sovimme puhelimessa, että pyörä on nyt sitten VARATTU minulle ja tulen hakemaan sen parin vkon päästä kun työt antaa siihen mahdollisuuden. Imoituksiin luvattiin laittaa maininta varauksesta jne. Luonnollisesti näin ei tapahtunut? No, sen jälkeen puheluihini ei kyseisen myyjän kohdalla vastattu eikä sieltä myöskään otettu yhteyttä sovitulla viikolla??

    Sitten tämä myyntimies Mynttinen soittaa, että oli kuule käyny vanahanaikaaset ja kaveri oli myynyt sen pyörän jollekkin. Kylläpä taas olisi ollut sille puuntyöstölaitteelle hommia...

    Pitäsiköhän ko. liikkeen johtoportaan istua hetkeksi alas ja miettiä miten kannattavaa toimintaa ja mainontaa tuollainen toiminta pidemmän päälle on? Toisaalta aivan sama mulle koska en todellakaan aijo asioda enää Moto-Seinäjoessa.
    -Quid licet lovi, non licet bovi-
  2. #2
    No olipa aika souvi. Ei ihme jos hieman ketuttaa toiminta
    Just "nyt" ei bikeä...
  3. #3
    Sattuuhan noita. Tää osoittaa sen kuinka huonosti voi firman sisällä tieto kulkea.

    Oon itse kokenut melkein saman kohtalon mutta onneksi löytyi
    pyörä yksityiseltä paaljon halvemmalla ja vähemmän ajettuna kuin liikkeestä
    On helvetin vaikeaa selvitä elämästä hengissä
  4. #4
    Aika v*ttumainen homma! Omakohtaset kokemukset k.o. liikkeestä huoltojen osalta. Hyvin ovat huoltaneet ja ei moitteen sijaa ole ollut, ovat soittaneet kotiinkin ja kysyneet, josko vaihtaisivat huoltaisivat samalla muitakin havaitsemiaan "vikoja" ja hinnan sanoneet heti valmiiksi. Mutta täytyy sanoa, että jos omalle kohdalle tuollainen show tulisi eteen, ei kyllä kiinnostaisi se yritys enää sen jälkeen.
    Viisas pääsee vähemmällä!
  5. #5
    Mulla taas on loistavia kokemuksia kyseistä liikkeestä, joten uus XX tuli sieltä ostettua ku oli halvin hinta, tosin juuri Kuopion H.S. Pitkänen pääs aika lähelle tarjouksellaan
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  6. #6
    Ensimmäinen kerta kun kuulen negatiivistä palautetta kyseisestä firmasta. Asia on kyllä niin että ei se tarvitse kuin kerran saada tuollaista kohtelua, ja luottamus on mennyt. Itse reakoisin samalla lailla. Naapuri on kanssa etsinyt pyörää monesta paikasta, ja todennut että aika vähän on loppujen lopuksi halua hieroa kauppoja. Taitaa olla ostajista ylitarjontaa. Joskus se huonompikin aika tulee, ja silloin yleensä ne harvenevat ostajat muistaa missä palvelu on pelannut.
  7. #7
    Kritiikki ihan kohdallaan, ei asiakkuutta tuolla tavalla hoideta.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  8. #8
    Lainaa (Sampo @ Maalis. 06 2007,13:10) kirjoitti
    Ensimmäinen kerta kun kuulen negatiivistä palautetta kyseisestä firmasta. Asia on kyllä niin että ei se tarvitse kuin kerran saada tuollaista kohtelua, ja luottamus on mennyt. Itse reakoisin samalla lailla. Naapuri on kanssa etsinyt pyörää monesta paikasta, ja todennut että aika vähän on loppujen lopuksi halua hieroa kauppoja. Taitaa olla ostajista ylitarjontaa. Joskus se huonompikin aika tulee, ja silloin yleensä ne harvenevat ostajat muistaa missä palvelu on pelannut.
    Maksaa vaivan kysäistä Moto-Raumalta.

    Nimim. 2 mopoa e-mailitse
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  9. #9
    Ohhoh, melko kakkimainen keisi.

    Itse ostin moto-seinäjoelta nykyisen pyöräni ja kaupat eivät olisi voineet sujua paremmin. Muutenkin siellä tulee aina silloin tällöin pyörittyä ja mukaankin jotakin on tarttunut ja henkilökunta on aina ollut loistavaa, eivät tuputa ja osaamista löytyy tarvittaessa. Pisteenä iin päällä, kilpailukykyiset hinnat - ainakin pyörissä. Oma palautteeni on siis positiivista isolla plussalla.

    Toisaalta, en voi väittää yllättyneeni tällaisista palautteista. Ei sillä, etteikö kaverit olisi asiallista porukkaa ja varmasti yrittävät palvella kaikkia, mutta tuolla tuntuu joskus olevan yksinkertaisesti pirunmoinen härdelli henkilökunnan määrään nähden. Ymmärtääkseni myyntivolyymit ovat kuitenkin kohtuullisen pienelle putiikille melko kiihkeät. Kun omasta pyörästäni hieroin kauppoja, niin ympärillä myytiin samalla mopoja siihen tahtiin, että "toimiston" tiskille paperitöitä tekemään kertyi jonoa (pari-kolme kaveria tekemässä paperitöitä, yksi heppu ravaamassa katsastuskonttorin väliä). Ja puhelin ns. kuumana kaiken aikaa.
  10. #10
    Varusteita ja varaosia kun ostin niin oli kyllä melkoista kohellusta. 5 henkilöä ramppaa edes takaisin tiskin ja varaston väliä eikä kukaan oikeasti tee mitään. Kaiken kuitenkin sain mitä tarvitsin, ja ihan sopivalla alella.
    ________________
  11. #11
    Mulla ei ole Moto-Seinäjoesta kun hyviä kokemuksia.
    Mutta voi se näemmä noinkin käydä.
    <p>Vanha patu..</p>
  12. #12
    Triumph-seikkailujen jäljiltä Moto-Seinäjoki on henkilökohtaisessa boikotissa meikäläisellä.
  13. #13
    Niin pyörämyynnin kuin tarvikkeiden myyjät touhuavat ja häsläävät ja juoksevat asiakkaan ja puhelimen välillä kuin muurahaispessä,eikä kukaan varmaan tiedä mitä toinen myyjä tekee,mutta hyvää ja kohteliasta palvelua olen saanut aina,niin puhelimenvälityksellä kuin paikanpäältäkin !!!!!!
    Huolto on varmasti Suomen parasta,kun Trumpasta puhutaan...siellä ei tuosta häsläämisestä ole hitustakaan läsnä..
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  14. #14
    Onkos tälle liikkeelle tapahtunut jotain, kun www-sivusto tarjoilee pelkkiä tyhjiä valkoisia sivuja?
  15. #15
    Lainaa (tsj @ Touko. 01 2008,13:59) kirjoitti
    Onkos tälle liikkeelle tapahtunut jotain, kun www-sivusto tarjoilee pelkkiä tyhjiä valkoisia sivuja?
    Toivottavasti on pulju vielä pystyssä...oma mopo rempattavana sielä

    Kyllä ne ainaki puhelimeen eilen vastas
    Trying is the first step towards failure
  16. #16
    Lainaa (tsj @ Touko. 01 2008,13:59) kirjoitti
    Onkos tälle liikkeelle tapahtunut jotain, kun www-sivusto tarjoilee pelkkiä tyhjiä valkoisia sivuja?
    Varmaankin päivittävät nettisivujaan juuri nyt, kun asiakkailla mielessä jotain ihan muuta, kuin asiointi mp-liikkeessä!
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  17. #17
    Vepisivutkin näyttävät palanneen takaisin Interwebbiin.
  18. #18
    muutama vuosi sitten kysyin moto-seinäjoesta takarengasta cebariin ja myyjä sanoi yhden vielä löytyvän hyllystä , sanoin että laittaa varaukseen ja että tulen hakemaan iltapäivästä . no iltapäivästä kun menin rengasta hakemaan niin eipä ollutkaan rengasta enää vaan joku oli sen ehtinyt myymään no myyjä kyllä hoiti homman asiallisesti ja sai myytyä minulle pykälää isomman renkaan samaan rahaan loppu hyvin kaikki hyvin ja tulen asioimaan uudelleenkin
  19. #19
    Täältä kanssa Moto Seinäjoesta pelkkää positiivista palautetta!
    GSX 1400 -06
  20. #20
    asioilla monesti kaksi puolta; näin kauppaa joskus tehneenä, ymmärrän kirjoittajan ärtymyksen, joka täysin aiheellista, se toinen puoli on,
    että näitä varauksia tehdessä, jos maksaa ns. varausmaksun, niin silloin kauppojen pitäisi olla selvät...
    monesti kun vastaavassa tilanteessa kysyy/tiedustelee mahdollisuutta hoitaa varausmaksua, niin sitä EI OLE...
    jonkun kerran olen "varannut" ilman varausmaksua
    tuotetta ja yleensä kaupat on toteutuneet sovitusti, mutta muutama ikävä esimerkki on ettei asiakkaasta ole kuulunut mitään..
    vaikka koittanut soitella muuan kerran perään ja jättänyt viestejä vastaajaan, se on ikävää bisneksen kannalta kun seisottaa 10t€ ajokkia muutaman viikon ja sovittuna kauppapäivänä, mahd. ostaja häipynyt maan alle.. saattaa parissa viikossa meennä monta hyvää kauppa mahdollisuutta ohi tämä varaajan takia..

    ei ollut tarkoitus syyllistää ketään, eikä ainakaan kirjoittajaa, sattui olemaan vaan aiheeseen sopiva ketju
    hyviä ajokelejä..



    oli..CBR 600 RR...
    oli..KTM 620SC...
    oli..RM-Z 250...
    M1800
  21. #21
    Lainaa (wantti @ Marras. 01 2007,18:44) kirjoitti
    Triumph-seikkailujen jäljiltä Moto-Seinäjoki on henkilökohtaisessa boikotissa meikäläisellä.
    Kutakuinkin näin joo...

    Ajopeli ok, mutta palvelu ym. (luovutushuollot, varusteet, paperit) toiminta hirveetä häsläystä. Myyjästäkin paljon on kiinni, että kuinka osaa hoitaa asioita etukäteen ja kaupanteko hetkellä.
    Viisas pääsee vähemmällä!
  22. #22
    Joo en asioi enää ko. puljussa. Tyyli se täytyy rosvollakin olla.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  23. #23
    Kesäkuussa tuli tehtyä mopokaupat Moto-Seinäjoen kanssa eikä mitään valittamisen aihetta. Puhelimessa sai sovittua asiat hienosti, sana piti ja hommat hoitui paikan päällä mallikelpoisesti.
    https://reissu.org
  24. #24
    Minä myös ostin uuden pyörän Moto-Seinäjoelta tuossa kesäkuulla. Ja vaikka homma loppujen lopuksi meni ihan hyvin, tuntui jossain vaiheessa, että näinköhän minä sieltää pyörää määräaikaan mennessä saan. Oli jotenkin vaikean tuntuista kaupanteko nimittäin. Tai varsinainen kaupanteko (hinnan, varusteiden ja toimitusajan sopiminen sekä etumaksun hoitaminen) meni sujuvasti mutta sitten tuntui tulevan mutkia matkaan. Pyörän toimitus viivästyi vajaan pari viikkoa, mikä ei sinänsä ole pitkä aika mutta oli tarkoitus lähteä juhannuksen jälkeen kyseisellä pyörällä reissuun ja siitä johtuen sovittiin pyörän toimitus ja onneksi kirjallisesti. Papereidenkin kanssa oli jotain säätämistä mutta loppujen lopuksi ehdin saada pyörän ajoissa, että sain sen sisäänajettua sekä tehtyä muita huolto- ja valmisteluja reissua varten.

    Alkuperäinen hinta ja viivästymisestä seuranneet hyvitykset olivat kuitenkin sen verran hyvää luokkaa, että kun seuraavan kerran on pyörän osto mielessä, pyydän kyllä uudestaan tarjousta Moto-Seinäjoelta.

    Otsikkoon viitaten, ei varsinaisesti älytöntä mutta pientä kohellusta kuitenkin.
  25. #25
    Täältä Moto-Seinäjoelle pelkkiä kehuja, pyörään saatiin sopiva hinta ja hieman kaupantekijäisiä. Homma toimi Marko Ristiluoman kanssa puhelimessa ja paikan päällä, paluu harrastuksen pariin sujui helposti. *
    Vaihtokuumeen joskus iskiessä ensimmäinen paikka jonka valikoiman katson ja soitan vaikka en ihan vieressä asukaan.
  26. #26
    Itse tilailin joskus varusteita Triumphiin kyseisestä puljusta. Kaupat tehtiin puhelimitse/spostilla ja sovittiin, että he ilmoittelevat kun tavarat ovat perillä ja niitä voi tulla noutamaan. Tähän asti touhu sujui varsin esimerkillisesti. Mitään ilmoitusta tavaroiden saapumisesta ei kuitenkaan kuulunut.
    Muutaman viikon päästä soittelin perään ja minulle ilmoitettiin iloisesti, että paketti on laitettu postiin. Siinä kohtaa käväisi mielessä, että ompas omatoimista porukkaa kun ovat osoitteenkin selvittänyyt, kun en itse sitä koskaan kyseiseen puljuun ilmottanut.
    Paketti saapuikin muutaman päivän päästä perille. Tosin osoitteeseen, josta olin muuttanut n. 6 vuotta sitten pois. Postia ei ollut vaihteeksi kauheesti kiinnostanut osoitetietojen oikeellisuutta tarkistella. Onneksi paikan nykyinen asukas otti ystävällisesti yhteyttä ja kertoi saapuneesta paketista.
    Kyllä se lopussa hieman otti päähän, kun sai Seinäjoelta noudettavaksi sovitut kamat hakea Kangasalta ja tästä lystistä maksaa vielä postikulut.

    Pakko oli avautua kun sopiva ketju osui hollille
    Yamaha TZR 125 -90
    Ducati S 750 HF -01
    Triumph Daytona 675 -08
    BMW F 800 R Chris Pfeiffer edition -10
    Triumph Daytona 675 -07
    Ducati Streetfighter 848 -12
  27. #27
    Olikohan viimekuussa kun oli Ilkassa juttu, että tuo liike on ostettu takaisin entisille omistajilleen jotka sen joku vuosi sitten myivät pois.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  28. #28
    Kyseinen liike ei ole minun suosikki, harlikkamieheille enemmän suunnattu.niitä ne myy,partaa pitää olla.
    vuosi sitten varasin sieltä pyörän puhelimeenpäin joka piti olla huippusiisti,sitä noutaessa katsoin silmät pari sentti päästä pitkällä että tankissa on nyrkinkokoinen lommo. myyjä ihmetteli että katoppasvaan lommohan se siinä ja iso.
    sit toinen tapaus soittelin ktm crossipyörään muutamaa osaa ja osien hinta yhteensä olis ollu 480euroa. kun ne samat osat makso lopulta toisessa paikassa 320euroa.
    6kpl crossipyöriä
    yamaha rd 350 -86
    yamaha fzr 600 -91
    suzuki gsxr 1100 -91
    suzuki gsxf 750 -98
    honda cbr 600 -95
    yamaha yzf 600 thundercat -03
    honda cbr 900rr fireblade -96
    Ducati paso 907 i.e -91
    Kawasaki zxr 750 rr -93
    Yamaha yzf r6r -06
    Honda vtr 1000f Firestorm -03
    Honda cbr 929 rr Fireblade -00
    Yamaha yzf-r1 vm.2011
  29. #29
    Joo!Moto-senäjoella.ihan perseestä .ite ostin sieltä ktm950..sm.sovittiin väliraha puhelimessa ja varasin pyörän.Ku menin pyörää hakemaan niin se jonka kanssa oltiin sovittu kaupat ei ollut paikalla ,eikä kukaan tienyt mitä oltiin sovittu.Pyörään piti olla tehty iso huolto ym..ku koeajolla huomasin että etu levyt oli kierot ja hyvä ku tanko pysy käsissä jarruttaessa. niin toinen myyjä sano että EI SE OLE VIKA vaan sen ominaisuus..mitä häh apina??Ja samalla yritti perua jo kauppoja ettei tommosta kannata ees ostaa jos tollanen Vika!!??..No sitä kävi koko huolto porukka ajamassa ja onneks selvittivät mikä oli ja meni levyt sit takuuseen että huolto siellä onneks pelaa. . Uudet myyjät sinne !!
    sami
  30.  
  31. #30
    Antti kehuu Seinäjoen ukkoja varauksetta.

    No kerran oli kehu kaukana kun taannoin meinasin vaihtaa silloisen Drifterin StreetBobiin. Eivät vaihtaneet, sanoivat että käyvät niin saakelin hyvin kaupaksi ilman vaihtokauppojakin...

    No sitten menin tuossa joulun alla uudestaan asioimaan liikkeen kanssa ja jo tehtiin kaupat sun muut. Ostin heiltä uuden ja annoin vaihtoon oman vanhan. Kumpikaan ei päässyt näkemään ostostaan, mutta kaupat tehtiin ja tarjous oli ainakin omasta puolestani ihan mukiin menevä.

    Hiljan tuli ostos kotiin ja jo siinä oli naarmu kaks, tai olla kolmaskin. Mutta tämänkin hoisivat mallikkaasti.

    Mutta joo, kehua voin varauksetta, vaikka silloin aikoinaan eivät tykänneet vaihtaakkaan...
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen