Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 96:een 96:sta
  1. #91
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    Kuin myös.....,ja niin minäkin.....(arvaa onko helppoa ,olla maltillinen).....kun ei asiat mene niin kuin on sovittu...,jopa minä pystyn ola niistä huutelemati.....,vaikka puhutaan suurista summista.....,ei siis tonteista...,vaaan kymmenistä...
    Sori kirjoitus virheet...
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
  2. #92
    Jos teet huonot kaupat, älä tällä valita. Tee seuraavalla kerralla omasta mielestä paremmat.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  3. #93
    4000 euroa on ainakin mulle iso raha. Jos sen saa vaihtamalla kauppiasta niin ehdottomasti kannattaa ostaa sieltä mistä saa halvimmalla. Oiskohan ollut joku aloitteva myyjä joka haluaa talolle oikein hyvän diilin? Se on kyllä tyhmää kun ihmiset puhuu ja on internet niin on kuin kusis omiin muroihin.

    Mielellään kannattaa mainita että mistä sai hyvän diilin? Näistä ei koskaan tiedä vaikka olisi kilpailevan firman myynnin edistämistä ja provoilua? Mie olen myös kuullut ikäviä juttuja kyseisestä firmasta. Ei ole ihan pitänyt mitä on luvanneet.
    Jensen.
  4. #94
    Lainaa jensen kirjoitti Katso viesti
    4000 euroa on ainakin mulle iso raha. Jos sen saa vaihtamalla kauppiasta niin ehdottomasti kannattaa ostaa sieltä mistä saa halvimmalla. Oiskohan ollut joku aloitteva myyjä joka haluaa talolle oikein hyvän diilin? Se on kyllä tyhmää kun ihmiset puhuu ja on internet niin on kuin kusis omiin muroihin.

    Mielellään kannattaa mainita että mistä sai hyvän diilin? Näistä ei koskaan tiedä vaikka olisi kilpailevan firman myynnin edistämistä ja provoilua? Mie olen myös kuullut ikäviä juttuja kyseisestä firmasta. Ei ole ihan pitänyt mitä on luvanneet.
    Vastaan asialliseen kysymykseesi. Myyjä oli uusi en ole aiemmin häntä siellä nähnyt, eikä vaikuttanut
    asiantuntevalta harrikoiden suhteen. Pyörää ei oltu valmisteltu ja sain kaupan purettua,
    tosin firman johto kirjoitti mulle tekstiviestillä että asiakassuhteen jatkaminen on hankalaa tämän jälkeen
    mutta kai pohjammaalla toimitaan näin, en kyllä itsekkään sitä olisi jatkanut vaan hankin pyörän Heinolta.
    Myönnän kyllä että toimin typerästi kun tein kaupan vastoin toimintatapojani, siihen
    vaikutti se kun pyörä oli viimeinen ylivuotinen ja tarkoitus rekisteröidä ensi keväänä ja pelkäsin menettäväni sen ja hintojen nousevan Trumpin verojen ja vuosikorotusten vuoksi.
    Mutta loppu hyvin kaikki hyvin.
    Kesä ilman pyörää on kuin talvi ilman vaatteita...
  5. #95
    Lainaa JRM kirjoitti Katso viesti
    Vastaan asialliseen kysymykseesi. Myyjä oli uusi en ole aiemmin häntä siellä nähnyt, eikä vaikuttanut
    asiantuntevalta harrikoiden suhteen. Pyörää ei oltu valmisteltu ja sain kaupan purettua,
    tosin firman johto kirjoitti mulle tekstiviestillä että asiakassuhteen jatkaminen on hankalaa tämän jälkeen
    mutta kai pohjammaalla toimitaan näin, en kyllä itsekkään sitä olisi jatkanut vaan hankin pyörän Heinolta.
    Myönnän kyllä että toimin typerästi kun tein kaupan vastoin toimintatapojani, siihen
    vaikutti se kun pyörä oli viimeinen ylivuotinen ja tarkoitus rekisteröidä ensi keväänä ja pelkäsin menettäväni sen ja hintojen nousevan Trumpin verojen ja vuosikorotusten vuoksi.
    Mutta loppu hyvin kaikki hyvin.
    Sen verran täytyy pitää sun puolia että harrikka on tässä maassa siinä mielessä hankala omistaa ja kaupata, kun tohon merkkiin liittyy aivan järjetön määrä kusipäisiä ihmisiä.
    Nekin jotka ostaa pankkilainalla pyörän, esittää että rahaa löytyy vaikka kuinka ja ehkä se kans osaltaan lisää tota kusipäisyyden tuntua.
    HD on ikäänkuin kovan jätkän laite ja se maksaa sen mitä se maksaa, nössöt ajaa japseilla.
    Näistä syistä johtuen kauppiaat kokee kyllä välillä pystyvänsä toimimaan ihan miten huvittaa.
    Japsi-vermeillä en ole törmännyt samaan missään.

    Itsellä kun toi rakentelu on isossa osassa harrastusta, on tullut karsittua varaosa-/huoltoliikkeitä kolmeen ja tämä sillä perusteella, että ihmiset Myllykoskella, Kotkassa ja Helsingissä sijaitsevissa liikkeissä ovat oikeasti mukavia, tietävät mistä puhuvat ja kaikki turha uhoaminen on poissa.
    Eiköhän tässä oo mun osalta riittävästi off-topickia.
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  6.  
  7. #96
    Tämän päivän nettimaailmassa pitäisi pienellä kuuklailulla saada nopeasti realistinen käsitys laitteen hinnasta ja oman vaihdokin arvosta ja näistä sitten vetää johtopäätöksiä välirahan suuruudesta. Toista oli muinoin keltaisenpörssin kulta-aikaan kun ajoneuvon hinta oli +30% kehäkolmosen ulkopuolella. Sorry oftopic.
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234