Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 96:sta
  1. #61
    Kiitoksia Hannulle myyntipuolelle, uus Trumpa lähti matkaan rivistöstä kun Yardessa alkoi olemaan turhan reteenoloiset kommentit käytetystä laitteesta ja Allrightin tytöt osasivat hyvin vaatettaa "vanhan," vaikka meinas hiukan olla jääräpää ("Kyllä normi mahkatakki riittää hänen ajoihinsa") no ei tod hyvin istuvat ajovarusteet ja suojat, kengät yms.

    Ainiin ja ostin itselleni samalla rinta/selkäkilven. Hyvää Himosjuhannusta tytöille jos luette
    Viimeksi muokannut: Mariini; 19.06.2012 klo 09:29. Syy: edit
    -06 Ducati 999s
  2. #62
    Varustepuolella naisen palvelu oli hyvää ja asiantuntevaa ja sai hyvät alennukset koko setistä > oli miellyttävä tehdä ostoksia

    Pyöräpuolelta ei ole paljoa kokemusta, mutta mitä nyt yhdestä käytetystä kyselin, niin vaikutti asialliselta ja asiantuntevalta.
    Rovaniemi
    1. Yamaha XV 1100 Virago 1996 (27 tkm)
  3. #63
    Enpä tiedä mitään muuta liikettä, jossa olisi nähty näin paljon vaivaa asiakkaan pientenkin kysymysten vuoksi. Iso plussa Moto-Seinäjoen varustepuolelle
  4. #64
    Hyvää ja asiantuntevaa palvelua sain kun tein pyöräkauppaa.
  5. #65
    No empä ole ennen moista kuullut että Moto Seinäjokea olisi jotenkin moitittu? Minulla on pelkkää positiivista kokemusta kyseisen liikkeen palvelusta. Ostin sieltä uuden Bobin ja kaikki meni niinkuin oltiin luvattu ja sovittu yms Asiointi Marko Ristiluoman kanssa sujui mallikkaasti molemmin puolin. Huolto ja varaosamyynti toimiin hyvin ja pyörääni tullut pienehkö takuuhuolto hoidettiin mallikkaasti niin että pääsin jatkamaan reissuani jo samana päivänä

    -Jore
  6. #66
    Joo. 2 viikkoa sitten kyselin kawaan bolt on vaimenninta. Lupasi selvittää mitä löytyy ja hinnat yms. sekä soittaa mulle takaisin kun asia selvillä. Eipä ole puhelua tullut.
  7. #67
    Ruusuja täältä taas! Myyntiin ja varsinkin huoltoon! Luovutushuolto viimesen päälle, kuhan vaan aikaa siunaantui. Kiitos!
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  8. #68
    Ruusuja iso kimppu Moto-Seinäjoen porukalle. Hieno juttu, että näin pyöräkaupan kituessa joku uskaltaa satsata uusiin hienoihin tiloihin. Uusia pyöriä oli runsaasti esillä eikä mitään hiostavaa painostusta ilmennyt. Itse olin huollon puolella asioimassa ja sekin sujui loistavasti. Etupään T-kappaleen ruuvit tarkastettiin ilman lisämaksua, kun mainitsin, että itsellä oli väärän kokoinen kuuskoloavain matkassa.
    Suosittelen liikettä kaikille, jotka tarvitsevat hyvää moottoripyöräliikettä.
  9. #69
    Huonoja kokemuksia . Ajelin sinne kun myivät viimeistä Suomessa olevaa mua kiinnostavaa 2018 mallin softailia. Myyjä M vakuutteli että tämän saan edullisesti välirahalla 12400e, kyselin välirahaa myös 2019 malliin joka oli 14400e. Uskoi näihin hinta arvioihin ja tein kaupat 2018 mallista.
    Kotona heräili epäilys hinnoittelua kohtaan koska uudessa hinnastossa oli sama hinta 19 mallissa kuin ostamassani 18 mallissa. Päätin pyytää tarjouksen myös toiselta HD liikkeeltä ja ihmetys oli suuri kun tarjous 2019 mallista oli vain 10400 euron väliraha eli 4000 euroa halvempi kuin seinäjoella. Kaupasta oli kulunut viikko ja peruin moto seinäjoen kaupan, piti maksaa sopimuksen purusta ja sain epäsuoran porttikiellon liikkeeseen, kulutin liikaa heidän kallista aikaansa.
    .
    Viimeksi muokannut: JRM; 01.11.2018 klo 22:46.
    Kesä ilman pyörää on kuin talvi ilman vaatteita...
  10. #70
    Lainaa JRM kirjoitti Katso viesti
    Huonoja kokemuksia. Ajelin sinne kun myivät viimeistä Suomessa olevaa 2018 mallin softailia. Myyjä Mäenpää vakuutteli että tämän saan edullisesti välirahalla 12400e, kyselin välirahaa myös 2019 malliin joka oli 14400e. Uskoi näihin hinta arvioihin ja tein kaupat 2018 mallista.
    Kotona heräili epäilys hinnoittelua kohtaan koska uudessa hinnastossa oli sama hinta 19 mallissa kuin ostamassani 18 mallissa. Päätin pyytää tarjouksen myös toiselta HD liikkeeltä ja ihmetys oli suuri kun tarjous 2019 mallista oli vain 10400 euron väliraha eli 4000 euroa halvempi kuin seinäjoella. Kaupasta oli kulunut viikko ja peruin moto seinäjoen kaupan, piti maksaa sopimuksen purusta ja sain epäsuoran porttikiellon liikkeeseen, kulutin kuulemma heidän kallista aikaansa.
    .
    Jos olisin uutta ostamassa niin kysyisin varmasti tarjousta useammalta myyjältä. Myyjän tehtävähän on ottaa asiakkaalta mahdollisimman paljon rahaa.
    .
  11. #71
    Lainaa JRM kirjoitti Katso viesti
    Huonoja kokemuksia. Ajelin sinne kun myivät viimeistä Suomessa olevaa mua kiinnostavaa 2018 mallin softailia. Myyjä Mäenpää vakuutteli että tämän saan edullisesti välirahalla 12400e, kyselin välirahaa myös 2019 malliin joka oli 14400e. Uskoi näihin hinta arvioihin ja tein kaupat 2018 mallista.
    Kotona heräili epäilys hinnoittelua kohtaan koska uudessa hinnastossa oli sama hinta 19 mallissa kuin ostamassani 18 mallissa. Päätin pyytää tarjouksen myös toiselta HD liikkeeltä ja ihmetys oli suuri kun tarjous 2019 mallista oli vain 10400 euron väliraha eli 4000 euroa halvempi kuin seinäjoella. Kaupasta oli kulunut viikko ja peruin moto seinäjoen kaupan, piti maksaa sopimuksen purusta ja sain epäsuoran porttikiellon liikkeeseen, kulutin liikaa heidän kallista aikaansa.
    .
    Tyypillistä, aina se on jonkun muun vika kun itse ryssii...
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  12. #72
    Joo ittessä oli vikaa kun en kysellyt muualta, oli vähän heräteostos ja kun oli viimeinen ns ylivuotinen ja hyvin kusetettu niin tein kaupan. Kaupan purku kannatti... Säästin 4 tonnia.
    Kesä ilman pyörää on kuin talvi ilman vaatteita...
  13. #73
    Lainaa JRM kirjoitti Katso viesti
    Joo ittessä oli vikaa kun en kysellyt muualta:
    Eli sinussa oli se juurisyy huonoon kokemukseen, mutta lähdet nettiin mustaamaan Moto-Seinäjokea ja sen myyjää nimeltä mainiten asiasta.

    Mittaamattoman outoa käytöstä.
    .
  14. #74
    Tämä kauppa oli kokemuksena täyttä kusetusta moto seinäjoelta ja myyjältä. Ja toivon vilpittömästi että menee konkurssiin koko puoti.
    Viimeksi muokannut: JRM; 01.11.2018 klo 22:52.
    Kesä ilman pyörää on kuin talvi ilman vaatteita...
  15. #75
    Eli kaupan ja kauppiaan pitäisi kantaa vastuu sinun typeryydestä. Juuei.

    Varustaudu voimakkaasti huomisen päivän tuleviin huijauksiin: eri kaupoissa tuotteet saattavat olla eri hintaisia. Ja se on vaan elämää. Typerimmille kusetusta.
    .
  16. #76
    Juu varokaa kusettajia, niitä riittää. Ja sinä olet varmaan yksi niistä.
    Kesä ilman pyörää on kuin talvi ilman vaatteita...
  17. #77
    Erityisen varovainen kannattaa olla kulutuselektroniikan kanssa. Joskus ostin IBM merkkisen siirreltävän tietokoneen ja kusettajafirma otti siitä yli kolmen kuukauden palkan.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  18. #78
    Lainaa JRM kirjoitti Katso viesti
    Joo ittessä oli vikaa kun en kysellyt muualta, oli vähän heräteostos ja kun oli viimeinen ns ylivuotinen ja hyvin kusetettu niin tein kaupan. Kaupan purku kannatti... Säästin 4 tonnia.
    Paljonko oisit säästänyt jos olisit ostanut suoraan sieltä toisesta etkä olis joutunut maksamaan kaupanpurusta yms. seinäjoelle päryyttelystä edes takas etc....
  19. #79
    Lainaa JRM kirjoitti Katso viesti
    Joo ittessä oli vikaa kun en kysellyt muualta, oli vähän heräteostos ja kun oli viimeinen ns ylivuotinen ja hyvin kusetettu niin tein kaupan. Kaupan purku kannatti... Säästin 4 tonnia.
    VÄÄRIN! ET SÄÄSTÄNYT!

    Keräsit vaan mielenhäiriössä ojaan heittämistäsi seteleistä takaisin sen verran mitä
    tuuli ei ollut puhaltanut kadoksiin .

    Sanovat, että "parantuminen" lähtee siitä, että tunnustaa tosiasiat .

    Tässä lienee vielä hieman jumpattavaa.

    Sen jälkeen jää vielä pohdittavaksi..... onko tyhmyys sairaus? .

    Tuossa edellä on muutama muukin kommentoinut "asian todellista luonnetta", eikä huonosti.

    Mutta ei hätää... Hanhiniemikin tietää, että "muutkin mokaa". Kuka enemmän, kuka vähemmän.
    Jyvät erottelee kuitenkin akanoista se, oppiiko nöyrästi hölmöilyistään.... ja eritoten muiden.

    Jos ei.... on se kaveri joka aina kusee tuulta päin ja huomattuaan sen, kääntyy sivuun.....
    kusee kaverinkin kintuille hihkaisten iloisesti: Voi saatana.... taas mä tein sen.

    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  20. #80
    Erikoinen logiikka syyttää liikettä heidän tekemästään tarjouksesta johon itse vapaaehtoisesti suostui. Viimeksi kun autonvaihto pyöri mielessä oli huonoimman ja parhaimman vaihtohyvityksen välinen erotus 18000€ (58k vs 76k) vaihtoautollani. Tottakai minunkin oli hankala ymmärtää eron suuruutta kun oston kohteena oleva ajoneuvot olisivat olleet samassa hintaluokassa.

    Mutta silti, jos siihen alimpaan tarjoukseen tarttuu - vikaa voi etsiä vain ja ainoastaan peilistä. Liikkeen ja varsinkin myyjän mollaaminen nimeltä on todella typerää.
    vuoristoatleetti
  21. #81
    asiasta käytetään myös nimitystä ostokrapula.

    yllättävän paljon tällaisia henkilöitä kuitenkin tuntuu olevan
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  22. #82
    ei tuossa muuta kun eri arvostus vaihtokalusta.... hetki+paikka+tarve=väliraha........pyytäjä ei ole tyhmä.......
  23. #83
    Lainaa JRM kirjoitti Katso viesti
    Huonoja kokemuksia . Ajelin sinne kun myivät viimeistä Suomessa olevaa mua kiinnostavaa 2018 mallin softailia. Myyjä M vakuutteli että tämän saan edullisesti välirahalla 12400e, kyselin välirahaa myös 2019 malliin joka oli 14400e. Uskoi näihin hinta arvioihin ja tein kaupat 2018 mallista.
    Kotona heräili epäilys hinnoittelua kohtaan koska uudessa hinnastossa oli sama hinta 19 mallissa kuin ostamassani 18 mallissa. Päätin pyytää tarjouksen myös toiselta HD liikkeeltä ja ihmetys oli suuri kun tarjous 2019 mallista oli vain 10400 euron väliraha eli 4000 euroa halvempi kuin seinäjoella. Kaupasta oli kulunut viikko ja peruin moto seinäjoen kaupan, piti maksaa sopimuksen purusta ja sain epäsuoran porttikiellon liikkeeseen, kulutin liikaa heidän kallista aikaansa.
    .
    Ei jumalauta... onhan nyt joka liikkeellä oikeus hinnoitella vaihtohyvitys oman mielen mukaan.
    Ei se ole väärin tai kusetusta pyytää enemmän kuin mitä toinen pyytää.

    Työkaveri hommas kesällä uuden BMW:n(auton) ja Kouvola vs. Mikkeli vaihtohyvityksessä oli 6000€ ero.
    Ei se syyttänyt Kouvolan puljua kusetuksesta vaan meni suosiolla Mikkeliin.
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  24. #84
    Lainaa marwec kirjoitti Katso viesti
    Ei jumalauta... onhan nyt joka liikkeellä oikeus hinnoitella vaihtohyvitys oman mielen mukaan.
    Ei se ole väärin tai kusetusta pyytää enemmän kuin mitä toinen pyytää.

    Työkaveri hommas kesällä uuden BMW:n(auton) ja Kouvola vs. Mikkeli vaihtohyvityksessä oli 6000€ ero.
    Ei se syyttänyt Kouvolan puljua kusetuksesta vaan meni suosiolla Mikkeliin.



    Aiemmin olen aina kysynyt tarjoukset monesta paikasta ja kilpailuttanut vielä senkin jälkeen
    niitä keskenään. Nyt vaihtopyörä oli lähes uusi ja luulin saavani viimeisen pyörän edullisesti
    kuten annettiin ymmärtää.

    Huollostakin kokemukset huonoja, kesän määräaikaishuollossa takarengas laitettiin pyörimään ensin
    väärinpäin ja oljyä piti mennä seuraavana päivänä lisäämään kun ei mittatikkuun yltänyt.

    Mun mielestä kusettajia firma jonka kierrän kaukaa.
    Kesä ilman pyörää on kuin talvi ilman vaatteita...
  25. #85
    Erinomainen tarina yksilöstä, ja yksilön kyvystä kantaa vastuu omasta typeryydestään. Yleensä tarinassa korostuu yhteiskunnan syy erinäisiin asoihin. Tällä kertaa yksilön ongelman juurisyyksi löytyi moottoripyörien myyjä.

    Yhteismitallinen tekijä näissä kuitenkin on aina sama: syyllinen on aina joku muu (kuin typerys itse).
    .
  26. #86
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JRM kirjoitti Katso viesti
    Aiemmin olen aina kysynyt tarjoukset monesta paikasta ja kilpailuttanut vielä senkin jälkeen
    niitä keskenään. Nyt vaihtopyörä oli lähes uusi ja luulin saavani viimeisen pyörän edullisesti
    kuten annettiin ymmärtää.

    Huollostakin kokemukset huonoja, kesän määräaikaishuollossa takarengas laitettiin pyörimään ensin
    väärinpäin ja oljyä piti mennä seuraavana päivänä lisäämään kun ei mittatikkuun yltänyt.

    Mun mielestä kusettajia firma jonka kierrän kaukaa.
    Puljut tekevät huolimattomuusvirheitä ja asiakkaan kannalta huonoja tarjouksia. On näitä omallekin kohdalle sattunut. Oon vain sen verran vanhanaikainen, etten niistä julkisesti huutele. Kavereille voin mainita. Normaalisti laitan lisäksi yhteistyön tauolle.

    Mikäli jostain saa hyvää palvelua, niin siitä tulee julkista palautetta.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  27. #87
    Kokonaisuutena toi motoseinäjoki on plussan puolella. Se miten yksittäinen myyjä tekee tarjouksia. Ei yleensä koske koko henkilökuntaa.
    Se miten kukin hinnoittelee hyvitykset ja välirahat. On jokaisen myyjän oma-asia (yleensä).
    Talvea vastaan moni mp liike ei halua vaihtopyöriä varastoon. Viime syksynä eräs vantaalainen mp liikkeen myyjä sanoi asian suoraan, kun vaihtoa tiedustelin.

    Jos firmassa on yksi surkea rasvaroope, joka sössii jokaisen huollon. Niin firman maine menee siinä.

    Yleensä kun itse koen tulleeni vedetyksi rutikuivalla, niin aina kun kuulen että joku on kyseiseen firmaan menossa ostoksille. Ohjaan kaverin muualle. Viime kesänä kävin kaksi kertaa kuopiossa pari tuttua osti uudet FJR sieltä. Tampereelta haettiin yhdelle kalamiehelle Busteri.
    Ducati Diavel
  28. #88
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Puljut tekevät huolimattomuusvirheitä ja asiakkaan kannalta huonoja tarjouksia. On näitä omallekin kohdalle sattunut. Oon vain sen verran vanhanaikainen, etten niistä julkisesti huutele. Kavereille voin mainita. Normaalisti laitan lisäksi yhteistyön tauolle.

    Mikäli jostain saa hyvää palvelua, niin siitä tulee julkista palautetta.
    Nyt laitoin risuja ruusuihin ei ollut tarvetta, ja kaupan purun jälkiseurauksena
    Lopetin liikkeen palveluiden käytön ja "hyvää pelisilmää" liikkeeltä osoitti se
    että antoivat ymmärtää etten ole toivottu asiakas, fiksun liikkeen kanssa asian
    olisi voinut hoitaa hyvässä hengessä, jonkinlaiseen kompromissiin päästiin välirikon kautta.
    Yhden uuden pyörän sieltä olen ostanut mutta silloin meni homma putkeen.

    Lopetan aiheen kommentoinnin tähän.
    Kesä ilman pyörää on kuin talvi ilman vaatteita...
  29. #89
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Olihan tässäkin mahdollisuus nostaa kunnolla framille se pulju, josta tuli hyvä tarjous, ja todeta, että "jossain toisaalla" ei tullut.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  30.  
  31. #90
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Puljut tekevät huolimattomuusvirheitä ja asiakkaan kannalta huonoja tarjouksia. On näitä omallekin kohdalle sattunut. Oon vain sen verran vanhanaikainen, etten niistä julkisesti huutele. Kavereille voin mainita. Normaalisti laitan lisäksi yhteistyön tauolle.

    Mikäli jostain saa hyvää palvelua, niin siitä tulee julkista palautetta.
    Kuin myös.....,ja niin minäkin.....(arvaa onko helppoa ,olla maltillinen).....kun ei asiat mene niin kuin on sovittu...,jopa minä pystyn ola niistä huutelemati.....,vaikka puhutaan suurista summista.....,ei siis tonteista...,vaaan kymmenistä...
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen