Sivu: 2 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 286:sta
  1. #31
    Huollatan molemmat pyöräni tampereen huollossa ja täytyy sanoa että huolto pelaa erittäin hyvin. Huollosta suuri kiitos. Itse pyöristä en ole päässyt kauppoihin. Kesällä kysäisin koeajoa ja todettiin että koeajolle pääsee vain tosiostajat.
    Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
  2. #32
    Lainaa (8551 @ Marras. 23 2007,20:26) kirjoitti
    Huollatan molemmat pyöräni tampereen huollossa ja täytyy sanoa että huolto pelaa erittäin hyvin. Huollosta suuri kiitos. Itse pyöristä
    Eikös se ole vähän niin kuin oletus, että huoltoliikkeen maksullinen huolto pelaa hyvin? Kiitosta ei koskaan jaeta liikaa, mutta jotenkin tuntuu oudolta se, että mp-huoltojen oletusarvona tuntuu olevan se, että palvelu on huonoa, työt tehdään väärin ja hinta on liian korkea. Ja tietysti jonot sietämättömän pitkiä.
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    http://www.jkweb.suntuubi.com
    Suzuki GSX 1400
  3. #33
    Lainaa (8551 @ Marras. 23 2007,20:26) kirjoitti
    Huollatan molemmat pyöräni tampereen huollossa ja täytyy sanoa että huolto pelaa erittäin hyvin. Huollosta suuri kiitos. Itse pyöristä en ole päässyt kauppoihin. Kesällä kysäisin koeajoa ja todettiin että koeajolle pääsee vain tosiostajat.
    Itselle on ainakin oikein tyrkytetty pyöriä koeajolle . Jos mä sitten olen oikein tosiostaja?! 2 pyörää olen kyllä kyseisestä liikkeestä ostanut.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  4. #34
    Pelkkää hyvää sanottavaa kummastakin liikkeestä.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  5. #35
    Muistaako moni vielä sen ulkohuussin missä aloittivat? Sitä piti oikein useampaan kertaan etsiä ennenkuin löytyi ja (metsä)tie oli keväisin melkoista haastetta Ja perillä ei yleensä mahtunut myymälään edes sisään, kun tilat oli täynnä joko tavaraa tai asiakkaita.

    Niistä ajoista saakka olen käynyt asiakkaana ja aina on ollut tinkimätöntä palvelua isolla sydämellä.

    Edit: ja olen nyttemmin työllistynyt kyseiseen firmaan...



    Kitka miehen tiellä pitää!
  6. #36
    Itse en ole onnistunut ostamaan sieltä mitään. Ainoan kerran kun mopoilun alkuajoilla tunaroin mopon jalan kanssa tai no en jalan kanssa vaan pistin väärinpäin mäkeen... Noh tuli vähän tuhoa aikaseks meni jarrukahva ja sivupeili rikki. No menin lähimpään liikkeeseen (Heinolle) no ei siällä ollut niin jäi vähän kaivelemaan hampaan koloon mutt tuntuu että ainoa syy on oman tunaroinnin harmittaminen, että nytten miettii että kyllä siellä kunnon vehkeisiin tuntu olevan varaosia, mutta olisikin jo ihme jos kaikkia maholliset osat löytyisi...
  7. #37
    juuh muistan tuon kioskin mistä aloittivat. Hiukka on puitteet muuttunut.
  8. #38
    Lainaa (Jarge @ Marras. 25 2007,23:56) kirjoitti
    Muistaako moni vielä sen ulkohuussin missä aloittivat? Sitä piti oikein useampaan kertaan etsiä ennenkuin löytyi ja (metsä)tie oli keväisin melkoista haastetta Ja perillä ei yleensä mahtunut myymälään edes sisään, kun tilat oli täynnä joko tavaraa tai asiakkaita.

    Niistä ajoista saakka olen käynyt asiakkaana ja aina on ollut tinkimätöntä palvelua isolla sydämellä.
    Ei oo ruuhka muuttunu miksikään, neliöitä ja asiakkaita on tullu samassa suhteessa lisää. Silti palvelu on pysyny yhtä hyvänä.
    Neljä pyörä kauppaa ja paljon rompetta oon sieltä hakenut. Taas kun vaihdon aika tulee niin suunta on Heinolle.
  9. #39
    Lainaa (Jarge @ Marras. 25 2007,23:56) kirjoitti
    Muistaako moni vielä sen ulkohuussin missä aloittivat? Sitä piti oikein useampaan kertaan etsiä ennenkuin löytyi ja (metsä)tie oli keväisin melkoista haastetta Ja perillä ei yleensä mahtunut myymälään edes sisään, kun tilat oli täynnä joko tavaraa tai asiakkaita.

    Niistä ajoista saakka olen käynyt asiakkaana ja aina on ollut tinkimätöntä palvelua isolla sydämellä. *
    joo, kyllä se lielahden pulju oli piilossa, mutta toisaalta moni muu tamperelainen liike sortui yliyrittämiseen ja kalliisiin toimitiloihin lamavuosina.

    tulihan siellä joskus 95? vuonna käytyä, tais olla soratie loppumatkan(tai sitä kuuluisaa lietesoratietä).

    omien muistikuvien mukaan, siellä pyöri Heino suunapäänä ja yksi asentaja? varusteita oli päätykopissa niin paljon, että hyvä jos yksi asiakas mahtu sisälle

    muistan sen niin hyvin, koska olin tapellut kaasarien irroituksen kanssa boldor hondan kanssa oikein urakalla, ja pihassa oli zx10 kawasaki ilman tankkia ja näin kuinka helposti deltaboxin välissä ne kaasarit on tyrkyllä.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  10. #40
    Kiitokset rm -heinolle.. 3 busa onnellisesti tallissa.. homma toimii, kaupan jälkeenkin
    SUZUKI GSX-1340R L1 black chrome
  11. #41
    Taas vaihtui pyörä . Ja kaikki ne on tulleet ja menneet Heinon liikkeen kautta. Itte omistajaan en puutu en tartu ( en tunne), mutta Jakke on ykkönen joka hoitaa hommat kotiin! Kiitos vaan hänelle, tuskin tämäkään on viimeinen pyörä sitä kautta! Ja huollot on toiminut niin kuin kuuluukin.
    Vaikka kaikki muu vaihtuisi niin suzuki säilyy.

    Suzuki Intruder c800, 2007
    In memorian suzuki GSX-R 600, k7
  12. #42
    Sieltähän se taas tuli mopo vaihdettua Jakelta niinkuin aiemmatkin.Siä se entiseni oli ainakin eilen viä rivissä.Jos joku hyvää kymppiä etsii..
    BMW S1000rr 2010
  13. #43
    Bemusta tuli aikas huono tarjous Heinolta eli FJR noteerattiin aika alas.... Motomarket korjasi potin.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  14. #44
    Huoltohommista ruusuja Espoon Heinolle. Kaikki meni nappiin; "testasin" heikeläisiä pyytämällä mm saada seurata huoltoa vierestä (sain seurata) ja tein tyhmiä kysymyksiä huoltomiehelle. Vastaukset olivat asiallisia ja hintakin oli ihan ok - 150e. Takuuseen/tuotevaihtoon sain vielä uuden venttiilillä varustetun öljykorkin. Tehdyt työt esitettiin kirjallisesti ja paperin sai mukaansa. Kahvia sai syödä ja munkkia juoda samaan hintaan. Asiallinen paikka. Käytän vastaisuudessakin ko. putiikkia.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  15. #45
    Kiitosta täältäkin hurjasti erittäin hyvästä asiakaspalvelusta Tampereelle.
    Kaikki toimi niin hyvin kuin ikinä vaan voisi toivoa ja ystävällinen vastaus tuli kaikkiin untuvikon "typerimpiinkin" kysymyksiin
    Ensimmäinen pyörä vasta mutta vaihdon aika kun joskus koittaa niin suunta ehdottomasti kohti Heino.
    Terkuin mustan Suzuku GXS-R 600:n onnellinen uusi omistaja.

    ps:kohta pääsee...
  16. #46
    Lainaa (sannuli @ Huhti. 18 2008,16:04) kirjoitti
    Kiitosta täältäkin hurjasti erittäin hyvästä asiakaspalvelusta Tampereelle.
    Kaikki toimi niin hyvin kuin ikinä vaan voisi toivoa ja ystävällinen vastaus tuli kaikkiin untuvikon "typerimpiinkin" kysymyksiin
    Ensimmäinen pyörä vasta mutta vaihdon aika kun joskus koittaa niin suunta ehdottomasti kohti Heino.
    Terkuin mustan Suzuku GXS-R 600:n onnellinen uusi omistaja.

    ps:kohta pääsee...
    Ekaksi pyöräksi Kikseri!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  17. #47
    Maltti on valttia, opettelen rauhassa ja varovaisesti niin eiköhän me pärjätä
  18. #48
    Lainaa (sannuli @ Huhti. 18 2008,16:14) kirjoitti
    Maltti on valttia, opettelen rauhassa ja varovaisesti niin eiköhän me pärjätä
    Kyllä näin on, oikea asenne. Loistavan pyörän muuten valitsit
  19. #49
    Lainaa (AlluR @ Huhti. 18 2008,16:16) kirjoitti
    Lainaa (sannuli @ Huhti. 18 2008,16:14) kirjoitti
    Maltti on valttia, opettelen rauhassa ja varovaisesti niin eiköhän me pärjätä
    Kyllä näin on, oikea asenne. Loistavan pyörän muuten valitsit
    Kiitoksia kovasti, tuosta on unelmoinut vuosikaudet niin en sitten millään kyllä taipunut ER-5, eikä sitä kyllä kukaan edes suositellutkaan
    Tuo on vaan niin
  20. #50
    Heinolla on hintaa lukuunottamatta sama meininki kuin Stockmannilla. On ymmärretty, että palvelu on se juttu, jolla asiakkaat saadaan uudelleenkin liikkeeseen. Ei voi olla sattumaa, että olen saanut muihin liikkeisiin verrattuna ja yleisilläkin mittareilla aivan loistavaa palvelua sekä Tampereella että Espoossa! OIkeasti haluavat asiakkaan tulevan liikkeeseen uudelleenkin. Iso käsi sinne!
    <p>2002-2014</p>
  21. #51
    Ei voi kuin yhtyä kehuihin. Uusiomotoristi 10 v takaa sai kärsivällistä palvelua ja varusteet kypärästä saappaisiin kohtuuhintaan. Eikä myyjä edes antanut ostaa väärää kypärää vaikka olisin halunnut
    <p>&quot;Trying is the first step towards a failure&quot; Homer J. Simpson</p>
  22. #52
    Nytkun omakin mopo on kotona, uskaltaa antaa isot kiitokset. Zetori kotiutui eilen ja kaikki eteni justaansa sillä mallilla kuin odottaa osasi.

    Tamppereen RM-Heinolle
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  23. #53
    Jeps,mullakaan ei ole muuta kun hyvää sanottavaa Espoon paikasta. Kävin hakemassa bootsit ja kypärän sieltä. Kiitokset sille mukavalle neitokaiselle joka mua palveli. Ei varmaan tarvii miettiä enää toista kertaa että missä asioi.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  24. #54
    Kohteliaat kiitokset täältäkin, vaikken ole rahaa sinne kantanutkaan, vielä.
    Palvelu on ollut asiallista niinkuin katseijalle pitää suodakin.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  25. #55
    Eikös se menekin niin, että myyjä myy ensimmäisen tuotteen ja huolto ne seuraavat. Eli kun jää hyvä fiilis, myös (tai varsinkin) huolloista, niin asiakas tulee uudestaan.
    Suzuki TL 1000 R ---> MYYNNISSÄ!! 3950 €
  26. #56
    Tilasin viime PE:na kytkinvaijerin ja se saapui eilen niinkuin luvattiin. Paskan lainapyöräni ketjutkin oli löysällä ja kyseltyäni "pika" huoltoa, huoltohallintyrä tiukkasi ja rasvas ne alta aikayksikön ja täten pääsin BK-ajoille. Loisto pulju, menen toistekkin
    Kikseripoika
    MUISTA HUUMORINTAJU
  27. #57
    Kymppi plus Mikolle kaupoista. Asiantunteva, hyvä palvelu ja mielestäni hintakin kohdallaan. Kyse siis Tampereen R.M. Heinosta.
    -ikuinen testaaja-
  28. #58
    3 pyörää olen ostanut Heinolta. Ruusuja !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  29. #59
    Viis uutta suzukia ostanu... paras AAAryhmä
    SUZUKI GSX-1340R L1 black chrome
  30.  
  31. #60
    Ei oo tarttenu kertaakaan kiukutella Heinon toiminnasta. Tampereella homma pelaa ja pyörät tulee kuntoon. Ja jatkossakin tulee varmasti asioitua ko. liikkeessä
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Sivu: 2 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen