Sivu: 6 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 286:sta
  1. #151
    Imo... Ei se toista pyörämyyjää huonoksi tee, jos toinen liike antaa paremman tarjouksen. Sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saadaan ! Palvelun taso on mielestäni kaikkea muuta kuin tarjoushinta. Joskus on käynyt niinkin, että vaikka joku ehkä myisi "halvemmalla", niin olen ostanut kalliimmalla, jos myyjien asenne myymiseen ei ole kohdallaan. Eikä aina rahallisesti halvin tarjous ole ostajallekaan edullisin. Asioita voi mitata muutenkin kuin euroissa !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  2. #152
    Niin, mutta siellä Heinolla ei kyllä myyjän asenne ollut kohdallaan, ei ollut mitään intoa tehdä kauppaa!

    Ja jos ois ollut niin ei välttis ois euroja laskettukaan,

    kyllä se myyjän pitää asiakas ottaa kuitenkin huomioon! Ja en sano että tuo kauppa mikä tehtiin ois ollut edullisempi,

    siellä tehtiin hyvää työtä asiakkaan kanssa, molemmille jäi hyvä mieli!
    Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD

    Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli

    Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
  3. #153
    Lainaa (~Candice~ @ Heinä. 13 2011,17:03) kirjoitti
    Niin, mutta siellä Heinolla ei kyllä myyjän asenne ollut kohdallaan, ei ollut mitään intoa tehdä kauppaa!
    Tämän minäkin allekirjoitan Espoon pisteen osalta.
    Ja valitettavasti aivan samaa kokemusta on tullut varustekaupoilla.
    Liikeen maine on kyllä kova, mutta mitään vastinetta me emme ainakaan ole saaneet tuohon hyvään maineeseen.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  4. #154
    Esim joulukuussa saa (mopo-)liikkeestä kuin (mopo-)liikkeestä palvelua ja kohtuu hyviä tarjouksia. Wanha Nyrkkisääntö on, että kesävehkeet pitää ostaa talvella ja päinvastoin!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  5. #155
    Hyvin hoitui tankkilaukku kauppa Espoossa ja osien tilaus Treen myymälästä.Seuraavan päivänä olisi kappeet ollu valmiina. Noutaessa esimerkilistä palvelua. Kiitos a nähdään taas.
    XJ750 -83
    Specialized Camber Comp 29 -13
    TDM900A -08
    Fantic trial 200 -79
  6. #156
    Autocenter on mennyt nyt kirkkaasti Heinon ohitse: ystävällinen palvelu, puhelimeen vastataan ja soitetaan takaisin kun luvataan eivätkä huoltojonot ole niin pitkät.
    ------------------

    Kawasaki Ninja250r -> Kawasaki Er6n -> Kawasaki ZX6R
  7. #157
    Loistavaa palvelua. Tilasin laukkuihin erikoisen pienehkön metalliosan.. Heillä meni todella kauan etsiessään osaa ja löysivät.... Ilokseni he lähettivät sen viel ilmaseksi kotiin... Täydellistä palvelua.
  8. #158
    Ei ole nyt toistaiseksi hyvin hyvää sanottavaa ko. liikkeestä. Ei vain ole mennyt hommat putkeen ja taso on laskenut parissa vuodessa aikalailla. Juu edellinen pyörä on sieltä ostettu ja nytkin päädyin ko. liikkeeseen, mutta voi morjes sitä huoltopalvelua! Pyörämyyjät ovat pääosin rentoa porukkaa, mutta taitaa pitkälti ratsastaa Rosenlundin Jaken ja Vahteriston Karin maineella. Siinä on kaksi hyvää ja mukavaa pyöräkauppiasta.

    Varustepuolella pääasiassa nuoria tyyppejä, joita on vähintään kaks liikaa, jotka n. 85% siitä ajasta kun minä olen siellä käynyt, vahtaavat tiskillä sitä koneen näyttöä eivätkä uskalla tulla asiakkaalta rehellisesti kysymään josko tarvitsisi apua. Huollossa ei tosiaan viime aikoina ole mennyt lujaa.. siellä on toistaiseksi yksi hyvä & asiallinen tyyppi Östringin Ville, joka sekin on Tohtorilta siirtynyt Heinolle.

    Ja mikä siinä on, et ne ketjut pitää vetää kireelle ku viulunkieli? Ja jos siitä menee sanoon niin on väärässä & v***mainen asiakas.. nimim. kokemusta on ja jäi ketjut löysäämättä siinä lafkassa. Kyllä tätä uutta pyörääni tulen jatkossa huoltamaan Tohtorilla.

    Kyllä viime aikoina fiilikset on ollu enemmänkin tämmöiset: Viinaa pittää juuva!



    Ride to Live, Live to Ride
  9. #159
    Ihan hyvää palvelua ite oon ainakin tuolta saanut. Pyörästäkin lähti kysymällä heti 10% pois hinnasta

    Köpi ja Athene ihmettelee vielä että palvelu on niin erinomaista kun on monta pyörää samasta paikasta ostanut? KUMMA JUTTU

    Kesällä kesätyöntekijät jotka antaa kataloogit selattavaksi ja itse pitää antaa osanumero että voivat etsiä koneelta. No onneks tiedän jo suoraan osanumeron kun oon ennenkin asioinu tuolla.

    Huollon puolella en tee mitään muuta kun varaan talvisäilytyksen jos sitä tarvitsen. Pelkästään jo periaatteen tasolla kertoo jotain että miten voi kestää VIIKKO renkaanvaihdossa irtovanteelle?

    Ja velotuksena vielä 39e ja selityksenä että oli vähän kiireitä.

    Suosin usein yhtä ja samaa myyjää tuolla sekä pyörä että varustepuolella
    1300cc Suzuki
  10. #160
    Lainaa (Roadkill @ Elo. 20 2011,08:14) kirjoitti
    Huollon puolella en tee mitään muuta kun varaan talvisäilytyksen jos sitä tarvitsen. Pelkästään jo periaatteen tasolla kertoo jotain että miten voi kestää VIIKKO renkaanvaihdossa irtovanteelle?

    Ja velotuksena vielä 39e ja selityksenä että oli vähän kiireitä.
    Voishan tuo kieliä "resurssien priorisoinnista" .

    Toisaalta.... avoimuus on yksi asiakassuhteen
    luottamusta rakentavasta tekijästä.
    Voisi olla pienempi paha rohkeasti ilmaista, että "näillä nappuloilla" koitetaan palvella tyydyttävästi hieman.....
    muuta osaamista vaativissa..... .

    Onhan noita kuminvääntäjiä tarjolla pisin-poikin. Eikö ?
    Saataa usein olla paljon lähempänäkin kuin mopokauppa...
    ainakin jos pyörii irtovanne kainalossa.

    Se on sitten eri juttu, jos on luvattu hoitaa asia.... ja sitten
    mokoma kestääkin viikon !!!!.

    No... kestäähän se välillä Tampesterissa kotona varastossa olevan tavaran saanti Espooseen neljättä viikkoa .

    Aina ei voi voittaa.... .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  11. #161
    Mun täytyy kyllä kehua Espoon varaosapalvelua. Yksi laukkutelineen pikakiinnikkeistä oli pudonnut, joten Heinolle ostamaan uutta. Myyjä lähti etsimään heidän "miljoonalaatikostaan"josko löytyisi, mutta ei löytynyt ja laittoi uuden tilaukseen. Tulee postissa himaan. Ennenkin aina saanut heti hyvää palvelua, vaikken ole yhtään mopoa heiltä ostanut
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
  12. #162
    Olipa miellyttävää asioida Tempesterin Heinolla .
    Asiaa olin valmistellut s-postilla .
    Myyjä vaihtui lennosta mutta homma pelasi
    Mukavaa kun tavara on hyllyssä suoraa eikä aina ulukomailla.



    Triumph Tiger 800 XRX

  13. #163
    BMW puolella on ollut risu/ruusu keskustelua Heinosta ja vastaukset näyttää olevan vaihtelevia.
    Olisiko kuitenkin joku lukenut näitäkin sillä aamulehdessäkin oli ilmoitus:
    R.M.Heino

    Toimintaa siis kehitetään tms.
    Triumph T-bird 900 Sport -03
  14. #164
    Olen asioinut Espoon Heinolla noin vuoden ajan huollon asiakkaana ja hetki sitten tein myös ensimmäiset prätkäkaupat heidän kanssaan. Omasta puolestani ei ole pahaa sanottavaa, ei ehkä kaikista edullisin vaihtoehto, mutta hommat ovat tähän mennessä hoituneet sovitusti eikä sanottavaa ole ollut.
  15. #165
    Ensikirjoitus koko foorumille! Ajoin A-kortin kesällä ja siitä kuukausi/pari pyörättömänä. Jonkun ajan siinä sitten kattelin viereisen teboilin -11 yamaha r-1:stä. Otin viikonlopuksi ajoon ja sinne lähti =D autokoulun Kawa er-5:stä hyppu r1:seen ja mies oli myyty. Viikko sitten kävin tekemässä paperit r1:sestä Heinolla. Pyörällä oli hintalappua ihan kohtuullisesti (Kuten s&s sanoi: "ei ehkä kaikista edullisin vaihtoehto") tinkaus pyörästä ei kuulemma onnistunut joten he tulivat vastaan kaupoissa muulla tapaa (uutta visiiriä, ekstra talvisäilöjä pyöriin tuleville talville ja kohtuullinen hinnanpudotus (Kerta sain isänikin ottamaan pyörän)) Erittäin hyvä maku jäi kyllä koko firmasta ja suosittelen. Pistin (ammattilaisen) ystäväni katsastamaan pyörät ja ei tarvinnut kun katsoa päällisin puolin ja todeta "Jaa... MORO!"
  16. #166
    Rosenlundin Jakelle jälleen plussaa. Bemari leiriin tuli siirryttyä ja kaupat suju yhtä hyvin kuin aina.
    BMW F650GS '04
    Entiset:
    Yamaha TZR 125 '91 -> Yamaha FZR 600 '91 -> Suzuki SV650 '05 ->
    Suzuki SV1000S '04 -> Kawasaki ZX-10R '05
  17. #167
    No mielestäni "lähes" kaikkien isojen moottoripyöräliikkeiden panostaminen asiakkaaseen on laskenut viime vuosina.Myös kyseisestä liikkeestä itselläni on kokemuksia,niin uuden pyörän hankinnasta, kuin ajovarusteiden hankinnoistakin. Koska moottoripyörien ja tarvikkeiden myyminen on ns. sesonkiaikaista kauppaa. On yrittäjällä suuri haaste pystyä toimimaan aikataulussaan huoltojen,tarvikkeiden ja myynnin kanssa. Jotkut luvatut asiat jää vain hoitamatta "unohtuu" kaikkeen sähläykseen ja kiireeseen, näin myös miesestäni myös RM- HEINOLLA. Paljon pitäisi saada kauppaa keväästä lähinnä kesään, jotta talven hiljainen hetki saataisiin turvattua vakio henkilökunnalle. Suuren Mp-huolto-organisaation on mielestäni erittäin huono palvella kaikkia "maksavia asiakkaita" yhtä hyvin. Itse olen siirtynyt suurissa osin moottoripyörän huolto/tarvikehankinnoissa pienen yrittäjän palveluihin. Tässä mielestäni pari hyvääkin miettimisen aihetta.
    - pienen yrittäjän on pakko panostettava asiakkaaseen, pitääkseen hänet asiakkaana.

    - pyörän huoltaneen huoltomiehen kanssa pääsee asioimaan naamatusten ja keskustelemaan asioista.

    - jos tulee jotain palautetta huollosta/varaosahankinnoista, varmasti kaveri löytyy vielä tiskin takaa. Kokemusta löytyy
    esim. Suzukin eka huolto meni ihan perseelleen koko viikonloppu, kun pyörän hain huollosta ja öljyt pihaan ja se siitä
    viikonlopusta. Huvittavinta oli asiasse se,että huoltomiestä ei löytynyt koko liikkeestä maanantaina. Eikä kukaan
    korviaan loksauttanut. Oli ollut kai joku "suvivirsi huoltajana hervannasta" et sillee.

    - kun sama huoltaja pyörällä oppii hyvin tuntemaan pyöräsi ja sinut.

    - myös pien yrittäjän hinnoittelu on yleensäkin huomattavasi edullisempaa, mitä suurien huoltopaikkojen. Pienet tilat,
    pienet palkka/tilan vuokra maksut verraten 10:nien henkilökuntaan ja valtaviin hallitiloihin.

    Itse olen jo 7 vuotta huollattanut moottoripyöräni lähes aina pien yrittäjällä. Olen ollut todella tyytyväinen palveluun/
    hintatasoon. Erot on kymmeniä euroja tuntiveloituksessa.
    Jonkin pyöräkohtaisen "erikoistyön" teetättänyt merkkihuollossa.

    - Annan esim. MP - Korvenpäälle Ruutanassa sen 100 pistettä, kaikki on pelannut ja hoitunut jo vuosia mallikkaasti.
    Niin uusien moottoripyörä hankintojen, kuin huolto/tarvikeosien/renkaiden osalta.
    rengas
  18. #168
    Espoon Heinoon olen erittäin tyytyväinen. Pyörän osto ja huollattaminen onnistui hyvin. Liikkeestä löytyi myös joustoa. Asiakaspalvelu erittäin ystävällistä.
  19. #169
    Taas uusi käytetty kurapyörä Tampereen Heinolta.Helppoa ja nopeaa,tosin tiesin tarkkaan mitä halusin ja hintataso muuallakin oli tiedossa joten kaupat syntyi helposti.Lisäksi asiointiin siellä vaikuttaa se että jos ongelmia on tullut, ne on hoidettu tyylikkäästi ilman turhaa kitinää.Sillä hoidetaan asiakas seuraavankin kerran tiskille.
    Kiitokset Vahteriston Karille mukavasta kaupanteosta ja turinatuokiosta.
  20. #170
    Espoon Heinosta on kokemusta muutaman vuoden ajalta, sattuu olemaan tuossa työmatkan varrella. Muodollisesti kaikki on OK, suht asiallista palvelua jne.... ainut ongelma on, että käytännössä homma ei tunnu toimivan aina tuntuu olevan jotain ihme säätöä. Vahapurkin, tai visiirin ostaminen vie vähintään puoli tuntia tai joudut odotteleen nurkissa pari tuntia huollon valmistumista, pyörän avaimia ei löydy mistään, tulostin ei toimi jne jne
    BMW 1600 GT - ROCKET TURBO
    BMW 1200 GT
    HONDA PAN EUROPA
    HONDA 1100XX
    YAMAHA 900 DIVERSION
  21. #171
    Tampereen Heinolle taas isot kiitokset kivuttomasti menneistä kaupoista; Karin kanssa sorvattu vuosien mittaan puolenkymmentä pyöräkauppaa ja kaikki menneet niin kuin pitääkin.
    ...
  22. #172
    Lainaa HSRC kirjoitti Katso viesti
    Espoon Heinosta on kokemusta muutaman vuoden ajalta, sattuu olemaan tuossa työmatkan varrella. Muodollisesti kaikki on OK, suht asiallista palvelua jne.... ainut ongelma on, että käytännössä homma ei tunnu toimivan aina tuntuu olevan jotain ihme säätöä. Vahapurkin, tai visiirin ostaminen vie vähintään puoli tuntia tai joudut odotteleen nurkissa pari tuntia huollon valmistumista, pyörän avaimia ei löydy mistään, tulostin ei toimi jne jne
    Samanlainen kuva jäi itsellekkin kyseisestä liikkeestä. Vaikka pyöräkauppoja tehtiin keskellä talvea hiljaiseen aikaan, niin aikataulut tuntui venyvän ja vähän semmoinen sähläävä kuva jäi. Muuten pyöräkaupat sujui ongelmitta ja vaihtopyörästä hyvitys oli ihan kohtuullinen. Kyse siis Espoon liikkeestä.
  23. #173
    Ostin eilen RM-Heinolta Tampereen liikkeestä pyörääni Givin takaboxin ja en ole pitkään aikaan saanut niin hyvää palvelua varaosapuolella kuin tämän kaupan yhteydessä. Samalla sain todella hyvän esittelyn sivulaukkuvaihtoehdoista pyörääni.

    Kun vertaa palvelua Yamaha/ KX-centerin vastaaavaan , niin ero on kuin yöllä ja päivällä. KX:n kaveri ei tiennyt esim. Givin tuotteiden saapumisesta yhtään mitään, selasi vähän aikaa luetteloa ja sanoi, kai niitä ensi kaudelle tulee..... Itse sain asian selville yhdellä sähköpostilla maahantuojalta. (En ole siellä varaosissa asioineilta tuttavilta kehuja kuullut)
  24. #174
    Lainaa shortie kirjoitti Katso viesti
    Autocenter on mennyt nyt kirkkaasti Heinon ohitse: ystävällinen palvelu, puhelimeen vastataan ja soitetaan takaisin kun luvataan eivätkä huoltojonot ole niin pitkät.
    Ei varmaan kuulu tähän ketjuun mutta komppaan.

    Pyörä oli juuri siellä huollossa ja tuo palvelupuoli heilautti kyllä aika kovan kaulan Heinoon nähden. Toinen on harrastelijaputka ja toinen tekee tosissaan. Tälläinen fiilis jää näiden kahden erotukseksi.

    Asiakas tunnettiin, kustannusarvio piti, tiskin takana iloisia ihmisiä, huoltoseloste käytiin hyvin läpi, testeritulosteet oli printattu liitteeksi. Ja mikä toistaiseksi parasta; mitään ei oltu rikottu huollon yhteydessä.
  25. #175
    Peukkua ystävällisestä palvelusta.

    Tampereen Heinolla näkivät paljon vaivaa ja auttoivat ystävällisesti, kun kyselin pyörästä, joka oli aikoinaan Heinolta ostettu ja siellä huollettu. Pyörä oli myynnissä aivan muualla eli en ollut ostamassa tai tilaamassa mitään heiltä.
    Viimeksi muokannut: Setämies; 05.02.2013 klo 22:55. Syy: 2 kirjotusvihrettä
    Honda NC700S
  26. #176
    Erittäin ystävällistä palvelua viime keväänä, kun aivan noviisina menin lähinnä tarkastamaan tarjontaa. Mukaan lähti koko helahoito varusteista ja omien vastaavien tarjolla olleiden pyörien sijaan keskusteltiin kiikarissa olevasta yksityishenkilön pyörästä. Kahden eri henkilön kanssa asioin ko. Tunnin aikana.
    XL1200C ent. HM 1100S
  27. #177
    Itse tuli tampereelta haettua viime kesänä ensimmäinen moottoripyöräni.
    Myyjät olivat todella ystävällisiä ja auttoivat todella paljon niin pyörän kuin varusteiden kanssa. Myös pyörän hinnassa oli varaa tinkiäkin ja samaan hintaan tulikin uusi takarengas tunnissa asennettuna sekä uusi ratas- ja ketjusarja hyvään hintaan varalle (pyörä oli käytetty).

    Noin kuukausi oston jälkeen rupesi uusista kengistä irtoamaan pohjasta kumia sekä Rukan hanskoista vuori (näistä myyjä oli osto vaiheessa jo varoittanutkin että on olemassa sarja missä vuoren laminointi alkaa irrota mutta joka on mahdoton erottaa ostovaiheessa).

    Soitto liikeesseen ja kengät sekä hanskat paikanpäälle. Hanskat tuli heti uudet hyllystä. Kengät piti lähettää maahantuojalle tarkastettavaksi. Sain onneksi pyytämällä lainakengät koska muuten olisi tullu kyllä paluumatka. Lainakenkiä ei ollut kokoani mutta sain uudet kengät lainaan hyllystä (eri kengät kuin omani joita ei hyllyssä ollut).

    Alta viikossa oli uudet kenkäni saapuneet espoon pisteeseen josta hain ne ja palautin lainakenkäni.

    Homma toimi hyvin joka kerta ja olen tyytyväinen palveluun. Ainoa pieni miinus oli se että jouduin kengät ja hanskat täältä helsingistä ajamaan ensimmäisen kerran Tampereelle. Espooseen niitä ei kuulemma voinut viedä (tämä sanottu espoon pisteessä).
    Mutta ei se haittaa. Olipahan hyvä syy taas ajella pidempää matkaa!

    Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen palveluun ja tulen varmasti asioimaan uudestaankin!
    Honda CBR1000RR -07
  28. #178
    Tuli pari vuotta sitten sanottua... mutta asiasta ja aika reippaasti.

    Kuluneen talven ja kevään aikana on sitten kolmen tilauksen ja asioinnin suhteen
    niin toimitukset kuin toimintakin ollut sellaista kun kuuluukin.

    Aikataulut asialliset, ne ovat pitäneet, eikä liikkeessä ole tarvinnut kiivetä tiskille repimään hihojaan
    että huomataan maksavan asiakkaan olevan paikalla .

    Kiitokset kuluvasta vuodesta..... tähän saakka .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  29. #179
    Lahden liike.

    Schuberthin audiokaulus sanoi sopimuksen irti, niin vain pari päivää ja takuuselvityksen jälkeen toimitettiin uusi.
    Ja uusi tuli valmiiksi ladattuna, päivitettynä ja täysin käyttöönottovalmiina vieläpä sisältäen asennuksen kypärään, (tosin sehän ei ole kummoinen juttu).

    Asiallista toimintaa kuluttajan kannalta.

    Nyt se muutes navigointi Lumialla sujuukin hienosti, ei tarvii enään räpeltää puhelimen piuhojen kanssa ja Riiassa veti metrilleeen oikein jokaisen risteyksen jne hotellin pääoven eteen.
    <p>.</p>
  30.  
  31. #180
    Pääosin näyttää olevan positiivista sanottavaa porukalla ko. liikkeestä. Itsellä on vähän ristiriitaiset kokemukset: kävin Tampereen liikkeessä hieromassa kauppaa nykyisestä pyörästäni parisen viikkoa sitten. Koeajo onnistui kun puoli tuntia malttoi odottaa että joku huomasi minut ja kaverini pyöriä katselemassa. Se joku oli onneksi Nykyinen vt. toimari Jakke. Koeajo ja tarjous hoitui mallikkaasti ja Espoolaisena kun siellä olin lupautuivat lähettämään pyörän Espoon liikkeeseen "loppusilausta varten"

    Espoon liikkeessä tulikin sitten lyötyä kaupat lukkoon ja samalla tuli hankittua itselle ja muijalle kunnon uudet ajokamat. Tässä vaiheessa kaikki vaikutti vielä oikein hyvältä, vaikka ihan juuri niitä kamoja mitä halusin (tai tarkemmin kokoja) ei löytynyt mistään Heinon liikkeestä ja jäi epäselväksi olisiko niitä saatavissa muutenkaan. Henkilölunnasta kokonaisuudessaan jäi oikein hyvä kuva.

    Samalla kerralla kun tuli pyörä hankittua sai sitten erilaisia lahjakortteja kamppanjaviikon kunniaksi. Itse pyörästä sai varustelahjakortin, kypärästä ja vieläajoasustakin. Niitä sitten käytettiin siinä samalla pois. Paitsi että myyjä jätti yhden kortin huomioimatta. Sekin piti itse jälkikäteen huomata ja reklamoida erikseen. Pyydettiin sitä sentään anteeksi, mutta ei muuten huomioitu..

    Kypäräpuhelimet (Schubertin omat) meni ekalla käynnillä tilaukseen ja kun menin toista hakemaan ja kypärään asennuttamaan niin kysyin samalla navigaattoria pyörään. Olin katsellut Zumo 660:stä ja halusin sen koska halusin kännykän, navin ja kypäräpuhelimen toimimaan kimpassa mutta Heinolla ollut nuori kundi totesi että sitä ei kannata enää hankkia vaan ota tämä uusi 350LM. Siinä piti olla kaikki samat ominaisuudet ollen kuitenkin halvempi. En ollut tähän laitteeseen ennalta perehtynyt joten luotin "ammattilaiseen". Voitte kuvitella vitutuksen määrää kun nyt sitten kävikin ilmi että juuri se ominaisuus mitä pärränavissa lähdin hakemaan puuttuikin tuosta 350:stä. "Mitäs luotit myyjään?"...

    Noh ihan kuin se että minulle myytiin navi väärillä tiedoilla ei olisi ollut riittävä mielenpahoittaja, tuli navitelineen asennuksen jälkeen pyörään käynnistymisvaikeuksia. Vaikutti siltä että naviteline purkaisi akkua. Juuri välttääkseni tälläiset ongelmat oli syy etten itse lähtenyt telineen asennusta tekemään vaan jätin sen ammattilaisten huoleksi. Onneksi huolto pystyi ottamaan asian heti tutkittavaksi ja itseasiassa vian syyksi paljastuikin 4v vanha akku joka sattumalta oli vain naviasennuksen jälkeen tullut tiensä päähän. Akun vaihdosta meinasi tulla vääntö, kun se nyt on normaalisti kuluva osa. On toki, mutta ja ostat pyörän joka myydään premium-vaihdokki nimellä ja sille annetaan 12kk takuu, niin olettaisi sen sitten myös olevan akunkin osalta tarkastettu. Väännön jälkeen akku vaihdettiin uuteen ilman kuluja minulle, mutta jälleen jäi paska maku että vika ylipäätään aiheutui ja jouduin sen takia säätämään pirusti aikatauluja uusiksi, vaikka sitten loppujen lopuksi asiallisesti se korjattiinkin. Ei sitä, että "heidän laiminlyönnin takia" jouduin junailemaan työ- ja muita menoja uusiksi, hyvitetty mitenkään.

    Yhteenvetona kimaltelevan ulkokuoren alla on karu mattapinta joka jättää helposti huonon fiiliksen. Tästä syystä jää ristiriitainen kuva (Espoon) Heinosta. Tulen kuitenkin siellä asioimaan niin pitkään kunnes mielipide varmistuu suuntaan tai toiseen. Uskon kyllä, että se varmistuu positiiviseen päin..
    With Great Power Comes Great Responsibility

    Ei riemulla rajaa kun Ässällä ajaa
Sivu: 6 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen