Sivu: 5 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 286:sta
  1. #121
    Lainaa (jaket @ Tammi. 14 2008,13:57) kirjoitti
    Lainaa (Jarge @ Marras. 25 2007,23:56) kirjoitti
    Muistaako moni vielä sen ulkohuussin missä aloittivat? Sitä piti oikein useampaan kertaan etsiä ennenkuin löytyi ja (metsä)tie oli keväisin melkoista haastetta Ja perillä ei yleensä mahtunut myymälään edes sisään, kun tilat oli täynnä joko tavaraa tai asiakkaita.

    Niistä ajoista saakka olen käynyt asiakkaana ja aina on ollut tinkimätöntä palvelua isolla sydämellä. *
    joo, kyllä se lielahden pulju oli piilossa, mutta toisaalta moni muu tamperelainen liike sortui yliyrittämiseen ja kalliisiin toimitiloihin lamavuosina.

    tulihan siellä joskus 95? vuonna käytyä, tais olla soratie loppumatkan(tai sitä kuuluisaa lietesoratietä).

    omien muistikuvien mukaan, siellä pyöri Heino suunapäänä ja yksi asentaja? varusteita oli päätykopissa niin paljon, että hyvä jos yksi asiakas mahtu sisälle

    muistan sen niin hyvin, koska olin tapellut kaasarien irroituksen kanssa boldor hondan kanssa oikein urakalla, ja pihassa oli zx10 kawasaki ilman tankkia ja näin kuinka helposti deltaboxin välissä ne kaasarit on tyrkyllä.
    Muistaakseni -92 syksyllä tms. poikkesin tuolla ladossa, kun kaverit olivat kehuneet. Piikistä(tzr) vuoti nesteet putken liitoksesta. Asentaja lainasi työkaluja, irroitin putken ja asentaja laittoi siihen jotain tiivisteliimaa ja vuoto korjaantui. Eikä maksanut mitään. Tällä vuosituhannella on tullut asioitua useamman kerran ja hyvää palvelua on pääsääntöisesti ollut.
    Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
  2. #122
    Hyvin toimi palvelu vaikken ostanut kuin GPS:n kiinnitystapin. Asennustyökalut sai pihalle lainaksi ja kun tappi ei suostunutkaan heti sopimaan auttoi myyjä alumiiniputkilon hiomisessa pienemmäksi. *

    Edit: Espoossa tämä



    Pusa + KTM GS 250 + Yamaha TZR 125
  3. #123
    Harkittiin vaimolle kaksipyöräistä kulkinetta opetteluun. R.M Heinolla Lahdessa oli sopivan tuntuinen peli, jota kävin koeajamassa. Oli samanlainen yhdessä liikkeessä Vantaallakin, mutta kuulemma koeajot alkaa vasta muutaman viikon päästä

    R.M Heinolla Lahdessa homma sujui asiallisesti ja kaikin puolin miellyttävästi. Hintakin oli kohdillaan. Jopa "laitan tiedot sinulle pikimmiten sähköpostissa, kun olen tarkistanut asian" -lupaus toteutettiin samana päivänä.

    Kauppoja ei kuitenkaan tullut, kun vaimo päättikin siirtää koko asian myöhemmäksi

    Ollille kumminkin kiitokset ja sorry (ja usko pois, että minua harmittaa enempi).
    ------
  4. #124
    Vähän tuntuu ihmeelliseltä tämä Heinon ylistys. Pari kertaa olen poikennut Treen toimipisteessä riittävästi painoa päällä ja tarkoituksena ostaa pyörä, molemmilla kerroilla ei kukaan ei ehtinyt palvelemaan, vaikka olin ainoa asiakas. Jäkimmäisellä kerralla vielä paremman puoliskon kanssa ja mopoilla, ei ainakaan oltu autoilijoiden näköisiä.

    Soittelin myöhemmin myös vfr:n koeajosta, sovittiin aika ja turhaan taas silloinkin kolmannen kerran kurvasin mopolla pihaan, ei kuulemma tyttö tiskillä löytänyt varausta ja ilman sitä ei koeajettu.

    Mitalin kääntöpuolena toki on paljon säästynyt rahaa kun olen ehtinyt hiukan hankinnoissani harkita, ajataan nyt vielä cbf:llä, sen vfr:n saa saksastakin.
    hooondaaa
  5. #125
    Tuli ostettua Tampereen Heinolta taas uus pyörä, ja vähän tarvikkeita.
    Asiakkaan ( minun ) " kaikki pitää saada heti ja nopeasti " höpötykset kuunneltiin asiallisesti ja hymyillen. Kaikki hoitu niin nopeasti kuin inhimillisesti oli mahdollista. LOISTAVAA palvelua taas kerran. Erityiskiitokset Tapsalle!!!
    Same shit, different day.
  6. #126
    Espoon RM-Heinossa on tullu usein käytyä ajovaruste ostoksilla ja palvelu on aina ollut sellaista, että hyvin mielin on voinut putiikista lähteä ulos
    Honda CBR1100XX
  7. #127
    Taas kerran loistavaa varaosapalvelua vaivaa säästämättä. Moinen puuha on tänä päivänä lähempänä ainutlaatuista. Kiitokset vain Tampereelle.
    KLV
  8. #128
    Ankara "kestotesti" meneillään .

    KUINKA MONTA VIIKKOA Heinon bändillä kestää saada
    tavara Tampesterista Espooseen ??

    Tähän mennessä voidaan todeta, että MONTA.
    (monta on enemmän kuin kaksi)

    Ans kattoo.....

    On tietysti olemassa vielä huonompikin vaihtoehto...
    nimittäin se, että Espoon henkilökunta valehtelee asiakkaalle
    päin naamaa siitä, koska tavara on tullut maahan Tampereelle.

    Mielellään tarvikepuolella "tukisi" kotimaisia ja paikallisia
    yrittäjiä, mutta rehellisesti sanoen.... Helvetin raskasta
    hommaa se käytännössä on, koska Kiinasta ovelle tulevan tavaran toim.ajan voi muuttaa päivistä viikoiksi kun
    kotimainen yrittäjä kampeaa sitä
    naapurikaupungista asiakkaalle paikalliseen myymälään.

    Näin business armaassa maassamme v.2011.

    ..........KESTOTESTI JATKUU ! KOLMAS VIIKKO JO
    PITKÄLLÄ .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  9. #129
    Itse kuullut myös Heinosta (Tre) huonoa, mut Lahden liikkeessä homma ainakin toimi:
    Lauantaina kävin koeajamassa ja tein kaupat, lupasivat pyörän vasta yli viikon päähän (pääsiäinen välissä). Pyörään vaihdettiin ohjauslaakeri, uusi takarengas ja tarkastettiin välykset.
    Soittelin tiistaina tarkoituksena hoputtaa, niin ilmoittivat pyörän olevan valmis 10 minuutin kuluttua !
    Kyllä siinä likalla hämmästys oli suuri (töiden vaativuudesta ei tosin tietoakaan).
    Kiittelin nopeaa toimintaa ja voin kyllä muille kehua ainakin tuota liikettä.
    ...Ja söpö myyjäkin oli !
    Yamaha FZ6-S 2006 (2012)
    Kawasaki ER-5 *2002 (2011)
  10. #130
    KESTOTESTIN LOPPURAPORTTI !

    Tiivistettynä: Kaikki mikä ei tapa, vahvistaa.
    Hiljalleen alkoi hiipiä mieleen, onko joutunut johonkin
    poikkitieteelliseen kokeeseen jossa selvitetään
    kuipal kauhiast kuluttajaa voi "venyttää ennen sen katkeamista".

    Vakavammin puhuen....

    Logistiselle ihmeelle, tuote Tampesterista Espooseen lähes
    neljä viikkoa, oli toki olemassa ihan käypänen syy/selitys
    jonka kyllä voi ymmärtää.
    Kyse on kuitenkin perinteisestä jutusta.... On asioita joita
    voi ymmärtää, mutta asiakkaan ei tule milloinkaan hyväksyä!

    Ei edes... vaikka maailma keskiarvoilla pyöriikin.

    Laitetaan tähän kaikkien kohtuuden sääntöjen mukaisesti
    se toinen puoli kolikosta.

    Edellinen kokemus tältä keväältä, liittyen SW:n tuotetietojen
    tarkistuksiin ja tavaran kulkuun Tampereelta Espooseen....

    TÄYTTI KAIKKI TEHOKKAAN JA HYVÄN ASIAKASPALVELUN
    KRITEERIT MALLIKELPOISESTI .

    Toki.... , sietää miettiä onko asia kohdallaan kun mopokaupassa asioidessa fiilis on kuin "lottotytön vokottelussa". Vaikka parhaansa yrittää, ei ole aavistustakaan
    saako korvilleen..... vai jotain muuta .

    Zemppiä !
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  11. #131
    2 pyörää tuolta hommannut + jotain ajorompetta ja osia. Ihan paras paikka, ahdasta on mutta palvelu pelaa. (siis Tampereella)
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
  12. #132
    Espoosta tuli pyörä ja kamppeita ostettua ja Lahden myymälässäkin on tullut kuumeisena pyörittyä. Erinomainen vastaanotto ja palvelu ainakin näissä molemmissa. Varmasti jatkossakin asiakkaana pysyn ja muillekkin uskallan suositella.
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  13. #133
    Lahden liikkeessä tein juuri pienen ostoksen - mutta palvelu oli silti isoa!

    Hyvä meininki!
  14. #134
    Lainaa (BadToThe Bone @ Touko. 11 2011,07:10) kirjoitti
    KESTOTESTIN LOPPURAPORTTI ! *

    Tiivistettynä: *Kaikki mikä ei tapa, vahvistaa.
    Hiljalleen alkoi hiipiä mieleen, onko joutunut johonkin
    poikkitieteelliseen kokeeseen jossa selvitetään
    kuipal kauhiast kuluttajaa voi "venyttää ennen sen katkeamista".

    Vakavammin puhuen....

    Logistiselle ihmeelle, tuote Tampesterista Espooseen lähes
    neljä viikkoa, oli toki olemassa ihan käypänen syy/selitys
    jonka kyllä voi ymmärtää.
    Kyse on kuitenkin perinteisestä jutusta.... On asioita joita
    voi ymmärtää, mutta asiakkaan ei tule milloinkaan hyväksyä!

    Ei edes... vaikka maailma keskiarvoilla pyöriikin.

    Laitetaan tähän kaikkien kohtuuden sääntöjen mukaisesti
    se toinen puoli kolikosta.

    Edellinen kokemus tältä keväältä, liittyen SW:n tuotetietojen
    tarkistuksiin ja tavaran kulkuun Tampereelta Espooseen....

    TÄYTTI KAIKKI TEHOKKAAN JA HYVÄN ASIAKASPALVELUN
    KRITEERIT MALLIKELPOISESTI *.

    Toki.... *, sietää miettiä onko asia kohdallaan kun mopokaupassa asioidessa fiilis on kuin "lottotytön vokottelussa". *Vaikka parhaansa yrittää, ei ole aavistustakaan
    saako korvilleen..... vai jotain muuta * .

    Zemppiä !
    Ai sulla kesti neljä viikkoa. Me oltiin odoteltu jo tuo neljä viikkoa, kun käytiin paikan päällä kysymässä. Juu, tilaus Tempesteriin löytyi, mutta kuulemma väärin tehty koneelle. Joten vielä odotellaan. Niin, osa on ollut koko ajan Tempesterissä.
    Kyselin samalla heidän navitelineitä, joita Heino eistteli MP-messuilla. Myyjätär ei tiennyt mitään, kun ei kerran ollut messuilla töissä. Hihiii...olisi ehkä voinut nähdä vaivaa ja kysyä sitten kolleegaltaan, joka mahdollisesti olis ollut messuilla töissä. Missähän se asiakaspalvelu ja oikea myyntihenkisyys on. Onko tätä vieläkin olemassa; emmäätiädämitään. Määoontäällävaantöissä.

    Jyrki
  15. #135
    Harvassa paikassa tehdään pyörän huollot huolellisesti ja todellisella ammattitaidolla. Tampereen RM Heinolla Duksuni sai hyvän kohtelun ja sinnepä sen vien seuraavaankin huoltoon.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  16. #136
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Tampereen Heinolta 2 uutta pyörää ja ajovarusteita ym tarvikkeita jonkin verran ostaneena mielestäni kympin arvoista palvelua.
    Tilatuista tavaroista tulee txt kännykkään,kun noudettavissa.Toimitus ollut nopeaa.
    Huoltopuolesta hyvät kokemukset,aikataulut pitää ja työn laatu ollut ok.
    Huoltoaikoja varattaessa tietenkin jonoa kesällä,mutta niinhän se on joka paikassa.Ja hyväähän kannattaa hiukan odottaakin.
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
  17. #137
    ekan pyörän ostin kyseisestä liikkeestä nyt kesälömalla palvelu hyvää kaupat tehtiin valokuvan perusteella kun oma mopo oli kotona todella miellyttävää palvelua suosittelen
  18. #138
    Jälleen kerran kaupat Heinolla Tampesterissa ja Vahteriston Karin kanssa. Ei valittamista!
    * If it ain't broken, fix it until it is!

    Ducati Club Finland ry:n kouluttaja
    Liikenneopettaja, mp-kouluttaja

    Ducatisti aina ja...
  19. #139
    Heinolta (Tampere) soittivat tuossa toukokuun alussa, kyselivät, että onkohan maaliskuussa tekemäni tilaus vielä ajankohtainen (Kawan etupumpun liukuholkki). Oli puhelimessa hetken hiljaista, kun kerroin tilauksen olevan maaliskuulta 2010 . Mutta eipä siinä, en kyllä kertaakaan edes soitellut ja kysellyt osan perään.

    Asiallista palvelua olen saanut muuten (tai asiallistahan siellä puhelimessakin oli)
    KTM MX 80cc -89 -> Yamaha RD 125 LC -84 -> Kawasaki ZZ-R600D -90

    Sisko tahtoisin näädän, mutta moottoritiel' on puuma
  20. #140
    Lainaa (MrEre @ Huhti. 17 2011,00:45) kirjoitti
    Vähän tuntuu ihmeelliseltä tämä Heinon ylistys. Pari kertaa olen poikennut Treen toimipisteessä riittävästi painoa päällä ja tarkoituksena ostaa pyörä, molemmilla kerroilla ei kukaan ei ehtinyt palvelemaan, vaikka olin ainoa asiakas. Jäkimmäisellä kerralla vielä paremman puoliskon kanssa ja mopoilla, ei ainakaan oltu autoilijoiden näköisiä.

    Soittelin myöhemmin myös vfr:n koeajosta, sovittiin aika ja turhaan taas silloinkin kolmannen kerran kurvasin mopolla pihaan, ei kuulemma tyttö tiskillä löytänyt varausta ja ilman sitä ei koeajettu.

    Mitalin kääntöpuolena toki on paljon säästynyt rahaa kun olen ehtinyt hiukan hankinnoissani harkita, ajataan nyt vielä cbf:llä, sen vfr:n saa saksastakin.
    Joo aika kiireisiltä vaikuttavat aina kun käy mutta palvelu hyvää. Katsotaan päästäänkö uudesta moposta kauppoihin.
    GSF 650 SA -07
  21. #141
    Oiskohan siitä pikku hiljaa 3 kk kun kysyin päivitystä pyörään, ihan bmw originaalia osaa, ei ole kuulunut mitään. Huomenna utelen samaa Antalyan BMW diileriltä samalla kun on pyörä siellä huollossa, josko sieltä tärppäisi paremmin?
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    KTM 690 Enduro R
  22. #142
    Ostin pyörän 2010 Tampereelta. Joskus tuntui, että "oli kuin hammasta vetäs" = itse sain puskea ja kysellä jne vaikka kyse oli melkein 20kEUR moposta. No sain. Sitten putkia H&V ja PC seuraavan talven aikana halusin - lokakuulla pyysin emaililla -> vielä helmi-maaliskuulla oli asia auki. Oli kuulemma automaattivastuksen systeemistä vika. No lopulta sain. Sit asennus viivästyi kun putkista puuttui osa -> meni usea viikko että saivat ja sit tuli. Ohjaustankoa kyselin - mutta eivät ala hakee erikoisia, jollei maahantuojalta löydä = jäi tekemättä. Mutta tuon talven lasku oli säilytyksineen, pesu/vahaus, putket + PC about 2kEUR ja silti tökki... Mutta taitaa kauppa käydä niin hyvin, että... "puolustukseksi" ei se Tren Vehollakkaan ole mennyt putkeen
    <p>Solifer, Yamaha XVS 1100, vm 2000, Kawasaki VN1700 Custom, vm2009, BMW S1000R, vm 2014<br type="_moz" />, Ducati Diavel 2015,&nbsp; KTM SD GT 2018, KTM SD GT 2019</p>
  23. #143
    Itse olen ollut urheilukaupassa myyjänä ja usein on vaikea havaita onko asiakas oikeasti ostamassa vai vaan ovelasti katselemassa:
    välillä asiakas on todella kiinnostunut ja uhraat sille puoli tuntia kunnes sanoo "kunhan tässä katsellaan, palaillaan..." kun taas joskus toinen asiakas kyselee "onks tuota toista väriä" ja heti perään "pistä kaks".

    Vuosia kun tuota pyörien potkiskelua seuraa niin väkisin tulee virhearviointeja eli potentiaalinen asiakas ei olekaan potentiaalinen asiakas ja toisinpäin.

    Tämän ymmärtäneenä olen esim. viimeisimmän pyöräni R.M.Heinolta ostaessani maininnut heti pyörää kysyessäni että "minulla on markat lompakossa ja joku pyörä ostetaan lähiaikoina varmasti. Saisinko koeajaa tuota tuossa?" On rehellistä kertoa omista aikeistaan ja silloin viimeistään sinusta tulee asiakkaiden kuningas. Tai jos ei tule niin sitten saa täälläkin palstoilla haukkua mielin määrin.

    Pitäis vähän ymmärtää että mp liikkeissä asiakkaita riittää kymmeniä ellei satoja päivässä ja on vaikea ennustaa onko joku tosiostaja vai ei. SUURIN OSA ON NIITÄ RENKAANPOTKIJOITA
  24. #144
    Lainaa (BonAqua @ Heinä. 06 2011,00:11) kirjoitti
    Itse olen ollut urheilukaupassa myyjänä ja usein on vaikea havaita onko asiakas oikeasti ostamassa vai vaan ovelasti katselemassa:
    välillä asiakas on todella kiinnostunut ja uhraat sille puoli tuntia kunnes sanoo "kunhan tässä katsellaan, palaillaan..." kun taas joskus toinen asiakas kyselee "onks tuota toista väriä" ja heti perään "pistä kaks".

    Vuosia kun tuota pyörien potkiskelua seuraa niin väkisin tulee virhearviointeja eli potentiaalinen asiakas ei olekaan potentiaalinen asiakas ja toisinpäin.

    Tämän ymmärtäneenä olen esim. viimeisimmän pyöräni R.M.Heinolta ostaessani maininnut heti pyörää kysyessäni että "minulla on markat lompakossa ja joku pyörä ostetaan lähiaikoina varmasti. Saisinko koeajaa tuota tuossa?" On rehellistä kertoa omista aikeistaan ja silloin viimeistään sinusta tulee asiakkaiden kuningas. Tai jos ei tule niin sitten saa täälläkin palstoilla haukkua mielin määrin.

    Pitäis vähän ymmärtää että mp liikkeissä asiakkaita riittää kymmeniä ellei satoja päivässä ja on vaikea ennustaa onko joku tosiostaja vai ei. SUURIN OSA ON NIITÄ RENKAANPOTKIJOITA
    Kerrataan nyt vielä peruskysymykset, ettei mene puurot ja
    vellit sekaisin.

    Myyjän ammattitaito, pelisilmä yms. yms. ovat oma lukunsa.

    Merkittäviä vitutuksen aiheita..... ja niitä yleisempiä ovat
    "tehtyjen kauppojen / tilausten" kämmääminen miljoonalla
    eri tavalla ja syystä !

    Ei siinä vaiheessa ole myyjän enää mistään näkökulmasta
    tarvetta arvioida asiakkaan aikeiden vakavuutta !

    Vaikka nyt Heino on tässä kohtaa tapetilla, sama koskee
    kaikkia kauppiaita........

    Tehtyjen "sitoumusten" täyttäminen !!!!
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  25. #145
    Tampereen R.M.Heino saa mun puolesta painua hevon suohon. Minkäänlaista elettäkään ei siellä tehty, vaikka seisoin ajoasu sylissä siinä tiskillä. Ehei, miesasikkaat otettiin mun edelle ja heitä oli monta.

    Olisi kai pitänyt kävellä kamppeet sylissä ulos, kun ei kerran raha kelvannut. Tästä on tosin jo viitisen vuotta aikaa. Pitääkin mennä tällä viikolla käymään uudelleen ja tehdä sama testi.

    Tällä kertaa otan vielä ajokengät mukaan ostoskoriin ja meen tiskille, jos sama toistuu, niin ihmetellä pitää mistä R.M.Heinoa kehutaan.
    On ihmisiä, joiden seurassa kesät ovat aina kuumempia, seikkailut suurempia ja tähdet lähempänä.
  26. #146
    Meiltäkin kyllä risuja...

    vaihdateltiin mopoa, ei kiinnostanut juurikaan tehdä mopokauppaa! Uutta Hondaa yritettiin kovastikin busaan vaihtaa mutta ei niin ei...

    Mistä lie johtunut, kuumuudesta vai huonosta ilmasta sisällä...

    500e:sta jäi kiinni uuden busan osto liikkeestä! Että mikä hinta sille asiakkuudelle sitten laitetaan oikein, oltas laukkusarjaa, vaimentimet yms. vielä tarvittu lisäksi mutta ei niin ei!

    No, samaiset kaupat saatiin hyvillä mielin Salon Takatalon liikkeestä tehtyä, tosin sieltäkin Rm Heinolta alunperin oleva busa tarttui matkaan.
    Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD

    Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli

    Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
  27. #147
    5 uutta rekisteröimätöntä mopoa...
    Monta monta varaosaa, ajovarustetta, erikoistilauksia...
    Erilaisia huolto -ja asennustöitä useita...
    Talvisäilytyksiä, pesuja yms.

    Palvelu, asenne ja muut toimii mainiosti niin Tampereella kuin Espoossakin.

    Puheluihin vastataan, samoin sähköposteihin, tekstareillakin informoidaan.

    Ei mitään pahaa sanottavaa, paitsi korkeintaan iso Kiitos!
  28. #148
    No itse olen ainakin saanut erittäin loistavaa palvelua aina jokainen kerta kun olen Heinolla asioinut. Sekä huollossa, että varaosa/varustepuolella, että pyöräkauppiaiden kanssa ! Ei paljon puutu, että punaisen maton levittäisivät kun ovesta astuu sisään . Mutta todellakin arvostetuksi asiakkaaksi saa ko. firmassa itsensä tuntea ja on ilo palata liikkeeseen kerta toisensa jälkeen !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  29. #149
    (poistettu tili)
    Onpa huonoa palvelua kun kauppias ei hyväksynyt asiakkaan sanelemaa hintaa, pitää sitte avautua netissä. On tainnu sanonta "asiakas on kuningas" pikkasen nyrjähtää.

    Itse olen kolme kertaa päässyt sopuun hinnasta. Kumma juttu.
  30.  
  31. #150
    No ei ois pitänyt tuosta välirahasta enää kiinni jäädä kaupat, oikeasti hyvä kuva liikkeestä ollut mutta kyllä se nyt koki notkahduksen... *jäi kyllä harmittamaan!

    Meillä oli vaihdokkina 400km ajettu Layla Special edition Honda cbr600rr vm. 2010... olisimme kovasti kymppimallin busan ostaneet!

    Mutta onneksi löytyi toinen kauppa jossa pyörämyyjälle oli "munaa" ja saimme loistavat kaupat ja hyvän mielen



    Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD

    Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli

    Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
Sivu: 5 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen