Sivu: 3 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 286:sta
  1. #61
    Iso käsi ja syvä kumarrus Tampereen putiikille. Kyseinen liike toimitti postitse minulle tärkeän asiakirjan(huoltokirja), jonka edellinen pyörän omistaja oli onnistunut hävittämään. *
    Varmasti moni muu liike olisi viitannut kintaalla moiselle pyynnölle, kun ei se tuota kassaan rahavirtaa.
    Pv50, Monkey, Dt125, KX125, VFR750, YZF600R, Z750 -08 Orange
  2. #62
    Tampereen myymälän tytöt
  3. #63
    Tampereen heinolta olen nyt ostanut 6 pyörää. Ei oikeastaan mitään valittamista. Välirahat, koeajot, alennukset, lainapyörät yms yms hoituu aina niin että minulle jää hyvä mieli vaikka rahaakin palaa.
    HD flhtcui, Trapper XL400 irs, Sea-Doo RXP215 ym...
    ------------------------------------------------------
    --en ole latomaalari--
  4. #64
    Minulla on myös pelkästään hyvää sanottavaa Espoon Heinosta. En tosin ole ostanut pyörää sieltä, mutta huollattanut kyllä sekä ostanut tarvikkeita sekä varaosia.
    Huollossa on kokemukseni perusteella asiantunteva ja ystävällinen palvelu. Teknisiin kysymyksiin vastaaminen toimii myös siellä. Siitä erityismaininta ja kiitokset.

    Useimmista autohuolloista kun on turha kysyä teknisiä kysymyksiä, koska vastaukset ovat joko puuta heinää tai sitten niitä ei saa ollenkaan.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
  5. #65
    Tuossa syksyllä ostin Heinolta ajovarusteet hyvän palvelun kera...
    Oli nyt ajotakissa pettänyt vyötärö ja taskun vetoketjut, poikkesin kysymässä asiasta ja luvattiin laittaa kuntoon...
    Eli kiitos Heinolle erinomaisesta asiakaspalvelusta...
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  6. #66
    Pyörää en vielä ostanut mutta palvelu on ollut 1. luokkaa... mukava asioida kun vahingossa soitin loman aikana tarjouksen tehneelle kaverille niin vastas ja jakso heittää läppääkin vielä pyöristä *

    *edit* Niinhän siin sit kävi et jaken kanssa kaupat tehtiin.
    GSX lähti tampesteriin ja busa toimitettiin kotiovelle Kotkaan!





    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  7. #67
    Olen joskus huollattanut pyörää Espoossa ja jotain viri osaa tilannut.Palvelu hyvää ja huollossa kyllä osataan ei valittamista
  8. #68
    Pitää nyt meikäläisenkin tänne ruusuja laitella, Espoon liikkeeseen.. Hinnasta päästiin yhteisymmärrykseen, ja itse olen ainakin toistaiseksi tyytyväinen sieltä ostettuun pyörään..

    Ja terkkuja vielä sille huoltomiehelle, kiva kun käänsit takarenkaan pyörimissuunnan oikeaan...

    Ja juu, oli ensimmäinen kyseisestä puljusta ostettu pyörä, muttei varmastikaan viimeinen!



    Tein itse ja YRITIN säästää.

  9. #69
    Mut eihän sopiva väliraha ole = hyvä palvelu...
  10. #70
    Äärimmäisen nopeaa palvelua varaosapuolellakin. Tilattu osa saatiin hetkessä toimitettua .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  11. #71
    Olisin ostanut Espoon liikkeestä takapenkille laukun, Bags-Connectionin tuotteen, 2 vaihtoehtoa. Kumpaakaan ei ollut Espoon myymälässä. HArjoittelijan oloinen naismyyjä ei 20 minuutin aikana saanut kysyttyä multa olenko jotain vailla kun sääti jonkun pankkikortin kanssa , meitä oli 2 pokaa koko kaupassa. Kun sitten en löytänyt enempää laukkumalleja kaupasta kun etsiskelin niitä ympäriinsä, kysyin häneltä josko olisi varastosa tai tulossa jompaa kumpaa tai molempia joista olen kiinnostunut.

    No hänpä sanoi että katsele vaan tuosta kuvastosta niin sitten tilataan jos ostat...

    No sainkuinsainkin hänet tilaamaan Tampereelta mallikappaleet joita käyn sitten katsomassa ja ihmettelemässä kun saapuvat. Enkä luvannut että ostan jommankumman, toki ostan jos kiinnityssysteemi vaan oman tyyppiseen peliin on hyvä.

    Eniten vitutti se että olen ollut hemmetin tyytyväinen Bags-Connection käyttäjä jo vuosia ja olen kehunut ne kupruille joten moni frendi on ostanut kehujeni perusteella. Sitten kun on taas itse uutta vailla, palvelu on aika paskaa loppupeleissä.

    Asiakaspalvelu ei ole rakettitiedettä, on se kumma ettei mopokaupoissa edes perusasioita osata, tässä tapauksessa ko.liike on kyseisen tuotteen maahantuoja. Tuotteet ovat kyllä erinomaisia, en niitä muuten olisi vaillekaan.
  12. #72
    Niin...halpa hinta tai pieni väliraha ei tarkoita samalla hyvää palvelua, ei lainkaan. Eikä se taas tarkoita huonoa palvelua jos tavaraa ei ole varastossa. Kenelläpä olisikaan varaa pitää kaikki luetteloiden mallit/koot/värit varastossa joka hetki. Varsinkaan tässä talouden tilassa. Ja vaikka yrittäisikin, niin se viimeinenkin juuri sen sortin hilavitkutin on ehkä myyty tai varattu juuri ennen itse KUNINGASASIAKKAAN hidasta ja arvokasta paikalle lipumista.

    Omalle kohdalle on kyllä osunut ihan aikuiselle asiallista palvelua oikeastaan kaikissa alan pääkaupunkiseudun liikkeissä. Paitsi Biketeamissa ja EE-Speedissä joissa tyyli mukailee seuraavan sitaatin mukaista linjaa.

    Suora sitaatti: "Montakos prätkää Herra Johtajalle laitetaan" Uppoaa ehkä jollekin hiphop-lippisteinille, mutta minulle vanhalle äijälle se tarkoittaa kutakuinkin, että Tervemenoa mieluimmin muualle.

    Heinolla on ollut aina ihan asiallista asiakaspalvelua. Saa katsella rauhassa ja saa tarvittaessa apua. Olen itsekin vaihtanut alaa muutaman kerran ja varmasti ollut harjoittelijan oloinen eräänkin kerran. Espoossa on nyt uutta väkeä sisäänajossa ja ehkä siellä on uusia asioita harjoiteltavana.

    Semmoinen kannanotto oli tämä.
  13. #73
    Olen saanut hyvää palvelua Espoon R.M.Heinolla, vaikka varaosaostokseni Bemariin eivät euromääräisesti ole olleet kovinkaan suuria.
    Tällaisessa tapauksessa kuvittelisin meneväni vast'edeskin isommille ostoksille ko. puotiin. Hitsi, viimeksi siellä oli vaihdokkina punainen K1000, jäi vähän askarruttamaan... *
    Erääseen nimeltämainitsemattomaan "kaikkioikein" kauppaan en enää mene, siellä oli päinvastainen asenne isompien ostoksien suhteen ja myös varaosatiskilläkin tunsin olevani haittana, taisin keskeyttää jotain tärkeää.... *
    "Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
    Bob Dylan, No Direction Home

    BMW K100 RS
    Ducati 900 GTS -79(muumioitu)
    Zündapp KS 125 -74 (muumioitu)
    Zündapp Bella 200 -58
  14. #74
    Painavat pitkää päivää Treella kun asentajakin soitti just verstaalta kysyäkseen toiveita.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  15. #75
    Iso käsi Mansen liikkeelle tän päiväsestä *. Idioottina unohdin sivulaukkujen avaimet kotiin ja meinas tankkilaukku jäädä liikkeeseen, vaan sainpa samaan edulliseen hintaan sitten laukun asennuksen kaupan päälle (kyse bags connectionin quick-lock laukusta, tarttee vähän porailla ja ruuvailla, ei mikään iso homma mut harvalla porakone kulkee penkin alla mukana ). Ottaen huomioon vielä sen mikä ruuhka liikkeessä kawa-koeajojen myötä oli niin nostaa entisestään asian arvoa. Jargelle myös kiitosta hyvin hoidetusta pyöräkaupasta Zetori tuli samaisesta puljusta siis tuossa keväämmällä hommattua.
  16. #76
    Tampereen suuntaan ruusut minultakin ja taisipa olla juuri tuo Jakke myyjänä. Sain sähköpostitse todella asiallista palvelua ja käväisin sitten vielä liikkeessä - vahingossa Suzukin koeajopäivien aikaan - koeajamassa BMW R 1200S mallin. Kehotettiin oikein ajamaan pidempi lenkki, että tulee mopo ominaisuuksineen tutuksi.

    Kauppoja ei nyt tullut, mutta eipä ollut kiinni asiakaspalvelusta.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  17. #77
    Erittäin suuret kehut ja suositukset Tampereen RM Heinon suuntaan. Niin sitä vaihtui Suzuki isompaan Suzukiin erittäin hyvän palvelun ryydittämänä. Kaupat tehtiin Jaken kanssa.

    Täytyy muuten näköjään vaihtaa avatariakin....
  18. #78
    Jakeltahan se taas tuli vaihdettua pyörä.

    Ensiluokkaista palvelua ja kaupankäyntiä, pusun oisin muiskauttanu Jaken poskelle jos en olis umpihetero.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  19. #79
    On tullut asioitua useampaan kertaan Espoon Heinolla tämän kevään aikana. Ja täytyy sanoa, että kaikki henkilöt joiden kanssa olen ollut tekemisessä, ovat hoitaneet hommansa tyylikkäästi. Lopputuloksena hyvä mieli ja tyhjä tili.
  20. #80
    Kävin vaihdattamassa öölit ja suodattimen Espoon liikkeessä. Ottavat näköjään osan öljyistä yläkautta "imurilla". Samalla laittoivat navin can-väylään. Nyt sammuu virransyöttö naville, kun vääntää virrat pois. Espoossa on se nuorempi Bemuasentaja, joka selkeesti OSAA työnsä ja tietää olevansa asiakaspalvelija! 10+ ko. hemmolle!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  21. #81
    Hyvin toimi palvelu tänään(kin) heinolla, kun teimme varustehankintoja ajajalle kuin myös kyytiläiselle...Palvelua sai kun sitä tarvitsi ja myös omaa "rauhaa" hypistellä eri vaihtoehtoja. Vielä kun oli 20v.juhla-alennukset niin...
  22. #82
    Tampereen Heino ja Rosenlundin Jakke ansaitsevat jättikimpun ruusuja. Hommat toimii siellä joka kohdassa paremmin kuin missään aikaisemmassa liikkeessä jossa olen kauppaa tehnyt.

    Bike Worldistäkin tunnen oikein henkilökohtaisesti myyjiä ja pääomistajankin, heidän kanssaan aiemmin kauppaa teinkin. Eikä tuostakaan putiikista mitään negatiivista ole sanottavaa.
    Silti viimeiset neljä uutta pyörää olen ostanut Heinolta (vuosina 2007-2009). Jotain kait tämäkin kertoo...
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  23. #83
    (poistettu tili)
    Pyöränvaihto kiinnostas, ja kun nykyisen ostin Heinolta Espoosta, kävin siellä.

    Olin näkymätön mies. Ei ollut montaa asiakasta, mutta kauppiaat ei edes moikanneet. En taida viitsiä mennä uudestaan, näköjään entinen myyjäkin on lähtenyt meneen. Suzuki- kauppiaita riittää onneksi.

    Niin että ruusu täältäkin, koska hyvin menee.
  24. #84
    Ei se Bemun ostaminen sen helpompaa siellä ole paitsi käteisellä.
    Kyllä oli varsinaista arpomista vaihdokin kanssa, soiteltiin sinne,
    tänne ja lopuksi tarjous oli aivan perseestä, verrata ei voi kuin
    Tampereen Autocenteriin ja erääseen Helsinkiläiseen monimerkki-
    liikkeeseen. Sieltä en saanut tarjousta ollenkaan vaikka luvattiin,
    joten jääköön nimikin sanomatta. Taitaa olla niin, että tavallinen
    nuori mopomyyjä ei näe kokonaisuutta firman kannalta, tai sitä ei
    ole työnantaja kertonut. Ei se kate pelkästä kaupasta tule, kannat-
    taa tehdä vaikka huonompikin ja myydä siinä sivussa lisävarusteita
    ja firman muita palveluja. Eivät ne ylipitkät takuut jollekin Delta-au-
    tolle tai bikeworldille mitään maksa, päinvastoin. Jotta takuu säilyy,
    on peliä käytettävä juuri näissä liikkeissä. Normaali parin vuoden
    tehdastakuu on sitten asia erikseen.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  25. #85
    Lainaa (aj@ @ Kesä. 24 2009,22:58) kirjoitti
    Ei se kate pelkästä kaupasta tule, kannat-
    taa tehdä vaikka huonompikin ja myydä siinä sivussa lisävarusteita
    ja firman muita palveluja.
    En ole mopokauppias, mutta ei se liike taida kauaa pyöri pyöriä päikseen vaihtamalla. Jos kaikessa kaupassa vaan luotetaan johonkin mahdollisesti huomenna tulevaan liittyvään lisäkauppaan, saattaa aika tulla pitkäksi kassan kilahdusta odottaessa.

    Terveeseen liiketoimintaan kuuluu, että perustapahtumista ja pää-busineksesta (vaihturit, uudet, varusteet) tulee about määritelty kate. Jokaisen kaupan pitää jättää jotain. Ei mikään takaa, että se asiakas tulee huomenna muun kaupan tekoon. Eli jaa tänään tappiolla ja huomenna vielä jäät ilman...

    Kauppiaan taitoon tietty kuuluu oikeassa paikassa, oikeaan aikaan osata tulla vastaan, mutta ei terveeseen liiketoimintaan kuulu jatkuvien kontrolloimattomien riskien otto ja tuntemattomaan tulevaisuuteen luottaminen.



    <p>2002-2014</p>
  26. #86
    Lainaa (aj@ @ Kesä. 24 2009,22:58) kirjoitti
    Ei se Bemun ostaminen sen helpompaa siellä ole paitsi käteisellä.
    Kyllä se vaihtaminen/ostaminen huomattavasti helpompaa on, ainakin Tampereen Heinolla. Espoosta en tiedä. Vertailtu on ja muut eivät ole koskaan päässeet edes lähelle Heinon (Jaken kanssa kauppaa tehty aina) tarjousta. Siis silloin kun vaihdosta puhutaan.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  27. #87
    Kuka tässä päikseen vaihtamisesta puhuu? Ainoastaan kaupan
    kokonaisuudesta. On tullut vierestä ja ihan omakohtaisestikin
    seurattua hommaa päivittäin yli 35 vuotta. Ehkä tuota koke-
    mustakin on kenties tullut vähän enemmän kuin monella muulla.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  28. #88
    Lainaa (C-A-D @ Huhti. 18 2008,19:53) kirjoitti
    OIkeasti haluavat asiakkaan tulevan liikkeeseen uudelleenkin.
    Itse törmäsin täysin päinvastaiseen kohteluun huollon puolella tässä paikassa. Paskempaan paikkaan en ole vielä törmännyt. Iso keskisormi tälle paikalle, ja onneksi voi äänestää jaloilla. En mee, pitäkööt tunkkinsa *



    Good to the bone
    ...
  29. #89
    Lainaa (aj@ @ Kesä. 25 2009,18:09) kirjoitti
    Kuka tässä päikseen vaihtamisesta puhuu? Ainoastaan kaupan
    kokonaisuudesta. On tullut vierestä ja ihan omakohtaisestikin
    seurattua hommaa päivittäin yli 35 vuotta. Ehkä tuota koke-
    mustakin on kenties tullut vähän enemmän kuin monella muulla.
    Jepjep... Uskon, että kokemusta on enemmän - ei tartte vakuutella. Silti - perusmyynti on perusmyyntiä ja katetta pitää pääsääntöisesti tulla niistä pääartikkeleista - (melkein) jokaisesta kaupasta. Muuten purjehditaan tuurilla... Ei myyminen ja kaupanteko mitään salatiedettä ole...
    <p>2002-2014</p>
  30.  
  31. #90
    Ei se mitään avaruustiedettä olekaan, onpahan vain taito, joka
    toisella on ja toisella ei. Ei kirjaviisaus kenestäkään kauppiasta
    tee. Tämä lienee huomattu pörssipuolellakin melko laajalti.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Sivu: 3 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen