Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Miten moni ajaa Kawan 12 R:llä.
    Kertokaa kokemuksistanne.
    Minkälaista ajoa ajatte ja yksin vai kaksi jne.

    kiitos
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  2. #2
    haku

    Aika paljon jauhettu aihe.
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  3. #3
    Ei oiken vielä ossaa sanoa n.200m joulukuussa pääsin ajeleen, piti vaan saada tuommoinen
    Kesällä on sitten viisaampi, et mitä tuli ostettua, mut eiköhän tuo ole Ko. teholuokan pyörien parhaimmaista päästä ...
  4. #4
    Lainaa (gold @ Tammi. 27 2007,19:20) kirjoitti
    haku

    Aika paljon jauhettu aihe.
    Kyllä minä hakua osaan käyttää. Kiinnosti ja kiinnostaa edelleen käyttäjien omat kokemukset, hyvät ja huonot. Ei niinkään kiinnosta eri merkkien paremmusjankutus.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  5. #5
    Lainaa (TommY-76 @ Tammi. 28 2007,17:48) kirjoitti
    Ei oiken vielä ossaa sanoa n.200m joulukuussa pääsin ajeleen, piti vaan saada tuommoinen *
    Kesällä on sitten viisaampi, et mitä tuli ostettua, mut eiköhän tuo ole Ko. teholuokan pyörien parhaimmaista päästä ...
    Ai sinäkin vasta äskettäin ostanut. Itse ostin 26.11 enkä ole metrin metriä vielä ajanut. Mua kiinnostaa tietää miksi päädyit tähän pyörään. Mun suurin syy oli oman ruhon koko. Tehoista en niin piittaa ja voin sanoa että melkein pelottaa. Ikää kuitenkin vasta 22v ja ajokoemusta 1 kesä 600cc hondalla.

    FJ20: kokemuksia ei vielä ole mutta sen voin kertoa että ne voi vaihdella aika paljon riippuen siitä kumman mallin pyörästä omistaa, A vai B.



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  6. #6
    Lainaa (sjobbe @ Tammi. 29 2007,01:11) kirjoitti
    Lainaa (TommY-76 @ Tammi. 28 2007,17:48) kirjoitti
    Ei oiken vielä ossaa sanoa n.200m joulukuussa pääsin ajeleen, piti vaan saada tuommoinen
    Kesällä on sitten viisaampi, et mitä tuli ostettua, mut eiköhän tuo ole Ko. teholuokan pyörien parhaimmaista päästä ...
    Ai sinäkin vasta äskettäin ostanut. Itse ostin 26.11 enkä ole metrin metriä vielä ajanut. Mua kiinnostaa tietää miksi päädyit tähän pyörään. Mun suurin syy oli oman ruhon koko. Tehoista en niin piittaa ja voin sanoa että melkein pelottaa. Ikää kuitenkin vasta 22v ja ajokoemusta 1 kesä 600cc hondalla.

    FJ20: kokemuksia ei vielä ole mutta sen voin kertoa että ne voi vaihdella aika paljon riippuen siitä kumman mallin pyörästä omistaa, A vai B.
    Aikani mietiskelin joko Busa tai 12ärrä, entisenä Suzuki miehenä Busa kiinnosti kovasti mutta jotenkin se tuntui/näytti niin matalalta Metriäkään en ole Busalla ajanut, kylmät tyypit olen kyl usein ottanut ja tulin sit siihen tulokseen et ehkä 12ärrä sopiii paremmin minun ruholle (191cm/100Kg), ja mielestäni 12r on hiukan paremman näköinenkin...

    Edit: Niin ja tehoja kyllä on, varmaan liikaakin mun ajotaidoille...mut onhan se kiva et paukkuja on "reservissä" jos joskus sattuis tarvitsemaan...eikä tule heti tarve vaihtaa isompaan mopediin



  7.  
  8. #7