Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Jeps eli oon miettiny tuota ZX6R 636 2006:n valojen kahdentamista.

    Koska umpiot ovat merkintöjen mukaan tarkoitettu vain jommille kummille ja niin virityksestä tulee laiton jos virittää pitkät ja lyhyet toimimaan molemmilla puolilla. Korjatkaa toki jos olen väärässä. Joka tapauksessa niihin on olemassa ohjeita ja valmiita kittejä millä moisen voi vääntää. Tämmöista oon kattellu, mm. Kawiforumilla kehuttu kitti:
    http://cgi.ebay.com/ebaymot....&ih=012

    Onko nyt mitään (mitä) muita syitä kuin tuo laillisuus/laittomuus-aspekti miksi tuota ei kannattaisi hommata?

    Tosiaan olisiko kellään kimppatilaushaluja ed. kittiin (tai muuhun mitä myyjällä on myynnissä) sekä mahdollisesti http://www.1tail.com/ puljusta? Ite oon ettiny valmiiksi maalattua hyvännäköistä huggeria ja ainoa minkä oon löytäny on tuolla...


    Onko tuohon muuten saanut alkuperäisosana minkälaista huggeria? Näitäkään ei ole liiemmin kyllä tullut vastaan, Saksan Kawa sivuilla ei ainakaan ole mainittu. Kertokaa jos on vinkkejä mistä ettiä.

    Jos jollain on huonoja kokemuksia edellistä niin ilmoittelkaa myös siitä.
    Silence is golden when you can't think of a good answer.
    - Muhammad Ali -
  2. #2
    Jenkkilästä kun tilaa, niin postikulut voivat olla aika järkyttävää luokkaa ja päälle tulee vielä tulli...
    Ainakin tuolta löytyy valojen kahdentajaa Euroopasta:
    http://www.veiligmotorrijden.com/
    ZH2 2020
  3. #3
    $75 +toimitus tuntuu kyllä aika kovalta hinnalta parista johdonpätkästä ja releestä sekä "xenon-look" -polttimoista. Biltemasta saa kamat kympillä ja johtoa riittää vaikka koko kylän pyöriin.

    Jos tollasen "kitin" osaa asentaa, niin osaa ne sitten itsekin tehdä. Johdot sulakkeenkautta akulta ja releohjaus vakiovaloista. Tai helpommin pelkkä hyppäri lampunkannasta toiseen, kuten itse tein aikanaan.
  4. #4
    Lainaa (Attitude @ Tammi. 25 2007,20:25) kirjoitti
    Jenkkilästä kun tilaa, niin postikulut voivat olla aika järkyttävää luokkaa ja päälle tulee vielä tulli...
    Ainakin tuolta löytyy valojen kahdentajaa Euroopasta:
    http://www.veiligmotorrijden.com/
    Totta, sen takia kyselin tuota kimppaostoa, että sais edes jotenkin järkeä tähän (määräalennusta myös viitaten allaolevaan). Vaikuttaa fiksulta systeemiltä tuo mikä löytyy linkistäsi, tätä vois harkita. En tosin katellu asennusohjeita tai muutakaan kovin tarkkaan. Kiits.

    Lainaa (Ytsför @ Tammi. 25 2007,20:34) kirjoitti
    $75 +toimitus tuntuu kyllä aika kovalta hinnalta parista johdonpätkästä ja releestä sekä "xenon-look" -polttimoista. Biltemasta saa kamat kympillä ja johtoa riittää vaikka koko kylän pyöriin.
    Totta turiset. Toi jenkki modaa H4:t sopimaan H7:n paikalle (kyselin lisäinfoa tuosta), joten polttimonvaihdossa joutuis kai tekemään samoin, enpä taida jaksaa.

    Huggereista mitään hajua kellään?
    Silence is golden when you can't think of a good answer.
    - Muhammad Ali -
  5. #5
    Itse ostin aikanaan zx6r 2005 malliin Puigin http://www.puig.tv/ huggerin ja se oikeesti hieno ja jotenkin toimiva..Hintaa tais olla 150e luokkaa.Väritys oli vakiona hiilari replica ja muita värejä ei ollut saatavilla 2006 keväällä.Maalamalla värin vaihto.Hugger todella tukeva päällä olevan alumiini vahvikkeen ansiosta.Vahvikkeessa laserilla kairattu zx6r logo..Toimii



    BMW S1000rr 2010
  6. #6
    Tilasin Englannista Pyramidin tekemän huggerin, joka ainakin vaikutti hyvältä, kalliikshan se perkele kyllä jäi.

    Kiitoksia muuten Attitudelle, tilasin sen käikäleen tuolta veiligmotorrijden.comista ja asensinkin jo. Pitää säädellä kirkkaudet kun pääsee ulkosalle.
    Silence is golden when you can't think of a good answer.
    - Muhammad Ali -
  7. #7
    Miten poliisit suhtauu noihin kahdennetuihin valoihin?
    Tuli vaan mieleen, kun mun kwaakussa oli jo valmiina.
    On kyllä näyttävän näköiset enkä mielellään alkais niitä toispuolisiksi muuttelemaan.
  8. #8
    Lainaa (Dymond @ Tammi. 25 2007,19:14) kirjoitti
    Jeps eli oon miettiny tuota ZX6R 636 2006:n valojen kahdentamista.
    Tosiaan olisiko kellään kimppatilaushaluja ed. kittiin (tai muuhun mitä myyjällä on myynnissä) sekä mahdollisesti http://www.1tail.com/ puljusta? Ite oon ettiny valmiiksi maalattua hyvännäköistä huggeria ja ainoa minkä oon löytäny on tuolla...


    Onko tuohon muuten saanut alkuperäisosana minkälaista huggeria? Näitäkään ei ole liiemmin kyllä tullut vastaan, Saksan Kawa sivuilla ei ainakaan ole mainittu. Kertokaa jos on vinkkejä mistä ettiä.

    Jos jollain on huonoja kokemuksia edellistä niin ilmoittelkaa myös siitä.
    Mulla on muuten samanlainen huggeri mun mopossa, mut väriltään vihreä

    Edittii: tässä ois kuvamatskua mun huggerista tosin kuva on aika huonolaatunen..

    KLIKETIKLIK



  9. #9
    Nykyaikaisista pyöristä en tosiaan tiedä mutta omassa Yamahassa (joka on vanha YZF 750 -95) tuo kahdentaminen oli aika helppoa ja maksoi muistaakseni 0.40€. Eli pätkä sähköjohtoa ja rosvoliitin tarvittiin. Ja sitten vaan varastamaan lähivaloon menevästä johdosta virtaa ja johdettiin se johdolla toiseenkin lamppuun.
    Mutta se ei ilmeisesti toimi nykyaikaisissa valosysteemeissä, vai...?

    JK

    Edit: Juu, H4 on



    Yamaha FZR 600 -89 -->
    Yamaha YZF 750 R -95
  10. #10
    Omasta pyörästä en ole vielä päässy tutkiskelemaan minkälainen viritys valojen kohdentamisessa on.
    Mulla meinaan säilytyksessä liikkeessä eikä sinne viittis menä sähläilemään, kun se voi odottaa kevään alkuunkin.
  11. #11
    Lainaa (JWH @ Helmi. 09 2007,14:20) kirjoitti
    Miten poliisit suhtauu noihin kahdennetuihin valoihin?
    Tuli vaan mieleen, kun mun kwaakussa oli jo valmiina.
    On kyllä näyttävän näköiset enkä mielellään alkais niitä toispuolisiksi muuttelemaan.

    Mulla on muuten samanlainen huggeri mun mopossa, mut väriltään vihreä
    Ei kai ne niistä Polliisit virkansa puolesta niistä tykkää, mutta saa olla melko elämäänsä kyllästyny poliisisetä jos se alkaa ensimmäiseks tiiraamaan löytyykö umpiosta tarvittavia merkintöjä.

    Toi huggeri on hyvännäkönen mun mielestä ja samanlainen oli haussa, mutta tuolla 1tailillä oli niin idiootteja ihmisiä vastaamassa meileihin, että saivat pitää tunkkinsa...

    Lainaa (jörkka @ Helmi. 09 2007,14:40) kirjoitti
    Nykyaikaisista pyöristä en tosiaan tiedä mutta omassa Yamahassa (joka on vanha YZF 750 -95) tuo kahdentaminen oli aika helppoa ja maksoi muistaakseni 0.40€. Eli pätkä sähköjohtoa ja rosvoliitin tarvittiin. Ja sitten vaan varastamaan lähivaloon menevästä johdosta virtaa ja johdettiin se johdolla toiseenkin lamppuun.
    Mutta se ei ilmeisesti toimi nykyaikaisissa valosysteemeissä, vai...?

    JK
    Mähän en sähköistä tajua yhtään mitään. Tossa mun kitissä rosvotaan sähköä pitkälle puolelle, niin että se saa ~40% sähköä ja palaa himmeämpänä lyhyet päällä mutta kun laittaa pitkät päälle niin se palaa normaalisti pitkänä. Sinne menevän "sähkön määrää" (kirkkautta) voi säätää ruuvista joka on siinä mokkulassa...

    Luotetaan siihen että joku fiksumpi tulee selittämään miks olis kannattanu hakea johdot jne. ja laittaa ite kun ei siinä rasiassa minkä sinne törkkäsin ollu mitään 60€ arvosta kumminkaan. Ei voi mitään kun ei osaa, tyhmästä päästä kärsii varsinkin lompakko.

    edit: sulla on siellä H4? Sillonhan toi käviskin noin.



    Silence is golden when you can't think of a good answer.
    - Muhammad Ali -
  12.  
  13. #12
    Lainaa (Dymond @ Helmi. 09 2007,20:55) kirjoitti
    Ei kai ne niistä Polliisit virkansa puolesta niistä tykkää, mutta saa olla melko elämäänsä kyllästyny poliisisetä jos se alkaa ensimmäiseks tiiraamaan löytyykö umpiosta tarvittavia merkintöjä.
    Joo toivotaan niin