Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Olen jo tossa miettinyt että onpiko järkevä päivitys 9R vm99 johonkin käytettyyn 12R:ään joita saa jo alle 10k€. Jos saisi perseensä ensi kautena jopa radalle. Nyt pitäis vakuutusyhtiö päättää sen mukaan. Bussia (en HKL) olen myös miettinyt Matkavessaa en tarvitse, vaikka XX on myös mielessä. Muija ei onneksi halua kyytiin ja ajoni ovat paikallista mutkapätkää ja ehkä satunnaista rataa jos mä uskallan sinne (John McGuinness pelätköön)
    Onko raskaampi 12R nyt sitten niin paljon ihanempi kuin kevyempi 9R? Toi suuremman pyörän koko puoltaa silleen että on näköjään ylitsepääsemättömän vaikeata saa ottelupaino tonne 100kg alle Terveisin:
    Ultimate Meatball
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  2. #2
    Eiköhän toi 9ärräkin jaksa kuljettaa sun 100kg ruhoo ympäri rataa tarpeeks lujaa

    Kyllähän toi 12R on testien mukaan kokosekseen oikeenkin ketterä vekotin. Ellen ihan väärin muista niin pieksi performance biken testissä muutaman oikeen kyykyn. Osaavissa käsissä taipuu mutkaan siinä missä muutkin. Osaamattomissa käsissä sitten heittää kuskin kyydistä helpommin kuin tollanen 9R...
    Pain is just weakness leaving the body
  3. #3
    Kävin tänään aamulla käynnistämässä ja lämmittämässä flektille asti nykyisen 9R:n. Sai taas tuntea 143hv haarojen välissä Tunsin olevani mies Ehkä haluan olla vielä enemmän mies...12R
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  4. #4
    Jos rata-ajoo haluaa harrastaa ja kaupunki pyörittelyä niin siihen 9r... 12r on sellanen jokapaikanhöylä, se ei oo hyvä missään eikä huono missään.

    Ja kyllä, se voima loppuu siitä yhtänopeesti ku ysistäki
    Jeppistä
  5. #5
    Joo, itsellänikin on tollanen 12R hakusessa. Nykynen pyörä on kuussatku CBR, joten mun kohdalla tosiaan vois puhua jo harppauksesta. Ainakin kuutioita 2xenemmän .

    Salossa oli takatalolla myynnissä musta 12ärrä vm 2002 ja ajettu jotain 8tkm. Menin lauantaina sitä katsomaan paikanpäälle, ja piti kauppojakin hieroo, mut eiks se prkl ollu jo myyty . Vielä perjantaina ilmoitus oli netissä.
  6.  
  7. #6
    Juuh, mulla on tallissa zx-10 vm. 1988 ja 12r vm. 2000. Joten omakohtainen vertailu noiden välillä. Kymppi pitkälti zzr1100:n oloinen. zx-10:ssä ja 12r:ssä molemmissa täysputkisto etc.

    Kymppi on erinomainen matkajuhta ja tavaraa saa pakattua paljonkin mukaan kyytiläisen lisäksi. 12r:ssä joutuu valitsemaan joko kyytiläisen tai tavarat. 12r:ssä ajoasento mulle erinomaisen sopiva, mutkin voi luokitella melko isoksi koossa 182 cm/95 kg....ja isoista 12r kuskeista kawabata taitaa viedä voiton. Ilmeisen tyytäväinen hänkin peliin (batalla limited edition). Eli sopii myös isoille kuskeille, vakiopleksi menee tosin vaihtoon.

    Heikkoutena 12r:ssä, että takapuoli puutuu 200 kilsan ajon jälkeen. Ja tankillisella menee vain hyvin rajoitettu pätkä (max. 240-300km).

    kapsu
    Laivasto:
    kawat zx-12 r ja zx-10 tomcat. Enskat DR 650 ja Bemari g450x.