Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
  1. #1
    Onko kellään kokemuksia TTS:n nokista GSX1400:ssa? TTS-linkki
    Onko minkälainen vaihtoehto yoshimuran nokille? Hinta ainakin varsin kohtuullinen yoshiin verrattuna. Tuonne lienee toimitetaan omat nokat vaihdossa ja uudet tulee takaisin?

    Mitä muita vaihtoehtoja? Koneistamolle vakionokkien kera tms?
    Ei enää mopoa alla Gsx1400 lähti uuteen kotiin...
  2. #2
    Pitää lähettää omat nokat sinne. Ilmeisesti täyttävät ja hiovat uusiin mittoihin. Itse tilasin yosit juuri äsken. Jännää mitä päähän pälkähtää pienessä huppelissa.
  3. #3
    Kuulemma ei tule montaa sataa halvemmaksi. Enemmän säätämistä kuin yoshin nokkien kanssa, yoshin sarja on lähes pulttaa kiinni kamaa. Ja jäähän sulle siinä ne vakionokatkin vielä. Itse laittaisin rahani Yoshiin
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  4. #4
    Ja sitten otetaan vastaan ehdotuksia mistä yoshin nokat saisi edullisesti? Kun olisi muutakin osaa ostoslistalla mitä pitäisi saada
    Ei enää mopoa alla Gsx1400 lähti uuteen kotiin...
  5. #5
    Lainaa (jiitee @ Joulu. 17 2007,22:22) kirjoitti
    Ja sitten otetaan vastaan ehdotuksia mistä yoshin nokat saisi edullisesti? Kun olisi muutakin osaa ostoslistalla mitä pitäisi saada *
    Saisko tuolta ok hintaan (890e):
    http://www.yoshimura.de/
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  6. #6
    Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
    Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

    " Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

    Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  7. #7
    Lainaa (Sika-nauta @ Joulu. 18 2007,12:57) kirjoitti
    Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
    Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

    " Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

    Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
    Saksa ei oikein taivu, mutta babelfishilla se on Cylinder head revision. Eli kaippa ne pikkasen muotoilee, en tiedä tekeekö ohuemmat seetit..

    Sellainen GSX 1400 jossa on joku +160hp renkaalla ja HIRVEÄ alavääntö kiinnostaisi kyllä itseänikin kovasti
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  8. #8
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 22 2007,10:27) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Joulu. 18 2007,12:57) kirjoitti
    Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
    Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

    " Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

    Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
    Saksa ei oikein taivu, mutta babelfishilla se on Cylinder head revision. Eli kaippa ne pikkasen muotoilee, en tiedä tekeekö ohuemmat seetit..

    Sellainen GSX 1400 jossa on joku +160hp renkaalla ja HIRVEÄ alavääntö kiinnostaisi kyllä itseänikin kovasti
    Ai vähän niinko tämmönen ? Kuulostaa aikas hyvälle tuo mopedi *
    The Real Thing ?
  9. #9
    Lainaa (Unhola @ Joulu. 22 2007,11:04) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 22 2007,10:27) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Joulu. 18 2007,12:57) kirjoitti
    Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
    Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

    " Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

    Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
    Saksa ei oikein taivu, mutta babelfishilla se on Cylinder head revision. Eli kaippa ne pikkasen muotoilee, en tiedä tekeekö ohuemmat seetit..

    Sellainen GSX 1400 jossa on joku +160hp renkaalla ja HIRVEÄ alavääntö kiinnostaisi kyllä itseänikin kovasti
    Ai vähän niinko tämmönen ? Kuulostaa aikas hyvälle tuo mopedi
    Tuossa videossa olevan pyörän omistajan kanssa voi mennä juttelemaan tuonne GSX1400 saitti. Entinen omistaja taitaa tuota foorumia pitää pystyssä peräti.
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  10. #10
    Lainaa (Unhola @ Joulu. 22 2007,11:04) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 22 2007,10:27) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Joulu. 18 2007,12:57) kirjoitti
    Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
    Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

    " Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

    Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
    Saksa ei oikein taivu, mutta babelfishilla se on Cylinder head revision. Eli kaippa ne pikkasen muotoilee, en tiedä tekeekö ohuemmat seetit..

    Sellainen GSX 1400 jossa on joku +160hp renkaalla ja HIRVEÄ alavääntö kiinnostaisi kyllä itseänikin kovasti
    Ai vähän niinko tämmönen ? Kuulostaa aikas hyvälle tuo mopedi *
    Tuota on tullu katteltua aika monta kertaa * Pitäis olla vähintään 2 mopoa. Yks tuollainen vaikkapa remmiahdettu GSX 1400, jolla vois käydä kiskalla ja ajella 2 päällä muijan kanssa..

    Kilokyykky sitten mutkateille ja muuhun huvitteluun esim varttimaililla..

    Edit: paskaaks tässä miettimään, tarjous tehty käytetystä ja hiukan viritetystä GSX:stä



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  11. #11
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 22 2007,11:30) kirjoitti
    Lainaa (Unhola @ Joulu. 22 2007,11:04) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 22 2007,10:27) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Joulu. 18 2007,12:57) kirjoitti
    Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
    Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

    " Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

    Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
    Saksa ei oikein taivu, mutta babelfishilla se on Cylinder head revision. Eli kaippa ne pikkasen muotoilee, en tiedä tekeekö ohuemmat seetit..

    Sellainen GSX 1400 jossa on joku +160hp renkaalla ja HIRVEÄ alavääntö kiinnostaisi kyllä itseänikin kovasti
    Ai vähän niinko tämmönen ? Kuulostaa aikas hyvälle tuo mopedi *
    Tuota on tullu katteltua aika monta kertaa * Pitäis olla vähintään 2 mopoa. Yks tuollainen vaikkapa remmiahdettu GSX 1400, jolla vois käydä kiskalla ja ajella 2 päällä muijan kanssa..

    Kilokyykky sitten mutkateille ja muuhun huvitteluun esim varttimaililla..

    Edit: paskaaks tässä miettimään, tarjous tehty käytetystä ja hiukan viritetystä GSX:stä *
    Niin siinä sitten kävi, että lauantaina lähden hakemaan GSX:ää Kunhan saan sen talliini, niin kone irti rungosta ja sekin pyörä sitten osiksi lihalaatikoihin.. Toivottavasti ei mene osat sekaisin GSX-R:n kanssa

    Sitten katselemaan mitä on tehtävissä matalille puristuksille ja kannelle.. Nokat ja muut perustarvikkeet siinä jo onkin.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  12. #12
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 01 2008,23:17) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 22 2007,11:30) kirjoitti
    Lainaa (Unhola @ Joulu. 22 2007,11:04) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 22 2007,10:27) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Joulu. 18 2007,12:57) kirjoitti
    Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
    Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

    " Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

    Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
    Saksa ei oikein taivu, mutta babelfishilla se on Cylinder head revision. Eli kaippa ne pikkasen muotoilee, en tiedä tekeekö ohuemmat seetit..

    Sellainen GSX 1400 jossa on joku +160hp renkaalla ja HIRVEÄ alavääntö kiinnostaisi kyllä itseänikin kovasti
    Ai vähän niinko tämmönen ? Kuulostaa aikas hyvälle tuo mopedi
    Tuota on tullu katteltua aika monta kertaa Pitäis olla vähintään 2 mopoa. Yks tuollainen vaikkapa remmiahdettu GSX 1400, jolla vois käydä kiskalla ja ajella 2 päällä muijan kanssa..

    Kilokyykky sitten mutkateille ja muuhun huvitteluun esim varttimaililla..

    Edit: paskaaks tässä miettimään, tarjous tehty käytetystä ja hiukan viritetystä GSX:stä
    Niin siinä sitten kävi, että lauantaina lähden hakemaan GSX:ää Kunhan saan sen talliini, niin kone irti rungosta ja sekin pyörä sitten osiksi lihalaatikoihin.. Toivottavasti ei mene osat sekaisin GSX-R:n kanssa

    Sitten katselemaan mitä on tehtävissä matalille puristuksille ja kannelle.. Nokat ja muut perustarvikkeet siinä jo onkin.
    Kerroppa mitä saat aikaseks tuolle gsx kikottimelle, nyt mopoton, mutta kun seuraavan hommaan niin se vois olla just toi.
    Life is too short to drink cheap beer.
  13. #13
    mielenkiintoista, hmmmmiö, todella mielenkiintoista.

    http://www.youtube.com/watch?v=fXaodyMvVvM
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  14. #14
    Nyt on pyörä haettu talliin ja savut otettu. En muistanutkaan, että GSX:n ajoasento on kuin sohvassa istuisi Korotuspalat pitää selvästi hommata.. Ja puristuksia lisää, käynnistä puuttuu tietty terävyys
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  15. #15
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 05 2008,20:55) kirjoitti
    Nyt on pyörä haettu talliin ja savut otettu. En muistanutkaan, että GSX:n ajoasento on kuin sohvassa istuisi * Korotuspalat pitää selvästi hommata.. Ja puristuksia lisää, käynnistä puuttuu tietty terävyys *
    Onneks olkoon uuden mopon johdosta
    The Real Thing ?
  16. #16
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 05 2008,20:55) kirjoitti
    Nyt on pyörä haettu talliin ja savut otettu. En muistanutkaan, että GSX:n ajoasento on kuin sohvassa istuisi Korotuspalat pitää selvästi hommata.. Ja puristuksia lisää, käynnistä puuttuu tietty terävyys
    Isommat läppärungot ainakin. Tuossa on tolkuttoman pienet noin isoon myllyyn. Olikohan jopa 34mm. Ahtaessa ei toki haittaa, vaan jopa päinvastoin. Turboaihioksi ihanteellinen: matalat puristukset, loivat nokat, pienet läpät ym...
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  17. #17
    Lainaa (B12 @ Tammi. 05 2008,21:47) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 05 2008,20:55) kirjoitti
    Nyt on pyörä haettu talliin ja savut otettu. En muistanutkaan, että GSX:n ajoasento on kuin sohvassa istuisi Korotuspalat pitää selvästi hommata.. Ja puristuksia lisää, käynnistä puuttuu tietty terävyys
    Isommat läppärungot ainakin. Tuossa on tolkuttoman pienet noin isoon myllyyn. Olikohan jopa 34mm. Ahtaessa ei toki haittaa, vaan jopa päinvastoin. Turboaihioksi ihanteellinen: matalat puristukset, loivat nokat, pienet läpät ym...
    Taisi olla vielä että uudemmassa kuin 04 läppärungot ovat vielä pienemmät.
    Mistäpäin tyly kävit hakemassa pyörän?
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  18. #18
    Lainaa (B12 @ Tammi. 05 2008,21:47) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 05 2008,20:55) kirjoitti
    Nyt on pyörä haettu talliin ja savut otettu. En muistanutkaan, että GSX:n ajoasento on kuin sohvassa istuisi * Korotuspalat pitää selvästi hommata.. Ja puristuksia lisää, käynnistä puuttuu tietty terävyys *
    Isommat läppärungot ainakin. Tuossa on tolkuttoman pienet noin isoon myllyyn. Olikohan jopa 34mm. Ahtaessa ei toki haittaa, vaan jopa päinvastoin. Turboaihioksi ihanteellinen: matalat puristukset, loivat nokat, pienet läpät ym...
    Juu niin on, tuo on selvitetty jo Saattaa olla, että laitetaan siihen Busan läppikset..

    Toisaalta tuo yritetään pitää luotettavana käyttöpyöränä, eikä ihan viimeisiä tehoja edes koiteta kaivaa..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  19. #19
    Lainaa (Sika-nauta @ Tammi. 06 2008,22:28) kirjoitti
    Lainaa (B12 @ Tammi. 05 2008,21:47) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 05 2008,20:55) kirjoitti
    Nyt on pyörä haettu talliin ja savut otettu. En muistanutkaan, että GSX:n ajoasento on kuin sohvassa istuisi * Korotuspalat pitää selvästi hommata.. Ja puristuksia lisää, käynnistä puuttuu tietty terävyys *
    Isommat läppärungot ainakin. Tuossa on tolkuttoman pienet noin isoon myllyyn. Olikohan jopa 34mm. Ahtaessa ei toki haittaa, vaan jopa päinvastoin. Turboaihioksi ihanteellinen: matalat puristukset, loivat nokat, pienet läpät ym...
    Taisi olla vielä että uudemmassa kuin 04 läppärungot ovat vielä pienemmät.
    Mistäpäin tyly kävit hakemassa pyörän?
    Kävin hakemassa tuolta Tampereen läheltä. Se taitaa olla tännekin kirjoittelevan nimimerkki "Ezan" ex-pyörä.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  20. #20
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 22 2007,10:27) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Joulu. 18 2007,12:57) kirjoitti
    Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
    Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

    " Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

    Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
    Saksa ei oikein taivu, mutta babelfishilla se on Cylinder head revision. Eli kaippa ne pikkasen muotoilee, en tiedä tekeekö ohuemmat seetit..

    Sellainen GSX 1400 jossa on joku +160hp renkaalla ja HIRVEÄ alavääntö kiinnostaisi kyllä itseänikin kovasti
    No sehän on B-king.....
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  21.  
  22. #21
    Sohva kannattaa teettää oman perseen mukaan tuolla http://www.verhoomoprima.com/.
    Saat just sellaisen kuin haluat.
    Onko kellään tietoa mitkä läppärungot menisi kohtalaisen helpolla noiden vanhojen tilalle?