Katso äänestykset tulokset: Oletko ajanut ducatilla - tai jopa omistanut/omistat sellaisen

Äänestäjät
467. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Olen ajanut

    127 27,19%
  • En ole ajanut

    227 48,61%
  • Olen omistanut/omistan

    113 24,20%
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 129:sta
  1. #1
    Tuli tällainen turhan äänestyksen aihe tässä 999-topicia selatessa. Eli täällä Ducati-puolella tuntuu käyvän aina melkoisen kiivas keskustelu aiheesta kuin aiheesta ja loppujen lopuksi se menee aina väännöksi jonkun muun merkin kanssa. Olisi mukava tietää kuinka moni ylipäätään täällä kirjoittelevista on moista laitetta, kuin Ducati, ikinä kokeillut. Kuulemma jotkut täällä kirjoittelevat sellaisen myös omistavat. Niin ja jos vielä intoa riittää, niin olisi ihan kiva tietää mitä malleja on päässyt kokeilemaan. *

    Itse olen omistanut ss750ff mallin ja päässyt tyypittämään s2r, s4r ja 999 mallit.
    R1250 GSA
    Hva Te300i
    748
    999

    Ex
    Aprillia:Rsv Mille, Bmw 1200 GSA, Ducati:Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf Honda:F6B Husaberg:Fe450 Husqvarna:Te300 Kawasaki:Zx6r Ktm:Superduke r, Supermoto 950 Suzuki:Gsxr 750, Triumph:Rocket 3R, Yamaha:Fz1n, Yzf R1
  2. #2
    SS750ff omistanut, nyt ss900ff tallissa. Muitakin uudehkoja tullut pikaisesti koeajopäivillä kokeiltua. Tuollaiset 20 min koeajot melkein 1000€ omavastuulla ei kyllä kerro paljon mitään. Pitäisi päästä koeajamaan ne pyörät radalla, vaikka 3 x 20 min.

    Vaihtotarvetta ei ole, mutta lisäpyörälle on ollut pienoinen tarve jo useamman vuoden ajan. Hallituskin ajelee ja tykkää Ducateista. ilmajäädytteinen Monsteri olisi yksi vaihoehto tuohon rinnalle. Sellainen punainen, missä menee valkoinen vauhtiraita pitkittäin..
  3. #3
    Viimeiset 4 kesää tullut ajeltua ss750ff:llä. Koeajettuna ss1000ds ja 999.
    Ex:t
    Aprilia RS125 -99
    Ducati SS750FF -00
    Yamaha 1000R Thunderace -02
    Nykyiset:
    Ducati 999S -06
    Honda CR250R -06
    Yamaha R1 -04 (kilvetön)
  4. #4
    Ajanut olen seuraavilla
    Monsterit:S4(omistanut),S2R1000(omistan),1000DS,62 0,800
    Supersport:1000ds
    Superbike:999
    Sporttouring:ST3
    Multistrada:620
    Sportclassic: Sport 1000

    Mieleikkäimpiä omaan mieleen ehdottomasti Monster mallit ja 999 oli myös hieno peli.
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  5. #5
    Tuota Midaan Äs Äs Äf Äffää pääsin kokeilemaan, siinäpä oma kokemukseni. Omassa (toisen merkkisessä) italialaisessa lienee tällä hetkellä riittämiin tekemistä itselle. Jospa ostaisi Ducatin niin ei tarvitsisi niin paljoa rassailla



    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  6. #6
    Lainaa (TunturiTT @ Tammi. 08 2007,17:34) kirjoitti
    Jospa ostaisi Ducatin niin ei tarvitsisi niin paljoa rassailla *
    Rassailla, vaiko brassailla? Mitä luultavammin molempia

    Jaa niin joo...oonhan mä sellasella keltaisella ajanut, olikohan se SS 750.
  7. #7
    900 monsteria olen kokeillut. Ihan samanlainen pyörä kuin muutkin, ei herättänyt mitään erikoisia tuntemuksia.
  8. #8
    998:lla ihan ok ja aikansa klassikko, ostaisin sellaisen jos vain olisi varaa..ja jos olisi vielä enemmän varaa niin sitten tuon 998 (tai 996) kirjainyhdistelmän jälkeen hirveesti R:ää ja S:ää.

    En ostaisi mopotinta tehon tai alaväännön takia, koska halvemmalla saan niitä vaikka Kilogixeristä, kuten myös saman tasoisen ajettavuuden. tuollaisen mopedin hankkisin ihan vain pilin jatkeeksi. elvistelisin sitten täällä kaikille köyhille ja kateellisille riisikuppihepuille ja ylistäisin Vtwinin miehekästä alavääntöä joka on erityisesti Ducatin yksinoikeus.
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  9. #9
    Kokeiltu on ST2, 996, 998S ja 999

    Himassa melkein ajamaton 999R ja jonkin verran ajettu ST4s

    Tulen kokeilemaan jos vaan tilaisuus ilmenee:
    Monster, Multistrada, Sport Classic ja 1098

    Jos sitten ihan joku käsittämätön pulla kävisi niin toki DesmoRR olisi hauska kokeilla myös, vaikka nelari onkin.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  10. #10
    350 desmo joskus vuonna miekka ja kilpi ennen internettiä, nyt tallissa 906 Paso ja 600 SS...
    maxiskootteri

    -Punainen on edelleen väreistä nopein -
  11. #11
    Dukatit on koeajamatta ja oikeastaan ainoa kiinnostava on st4s tms malli. Kuuluu koeajettaviin... joskus.
  12. #12
    600:lla Monsterilla vm. -00 ajoin kaksi kesää. hyvä pyörä ajaa. lisäksi oon ajanu 750SS, 916 sekä 996Sp (?) -malleilla jonniin verran.

    kyllä mä vielä 900:n Monsterin voisin kakkospyöräksi hankkia.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  13. #13
    En ikävä kyllä ole vielä ainakaan ajanut.Mahdollisuus jos tulisi,niin mielelläni testaisin jotakin huippumallia.

    edit.Viime viikolla ostin sittarin kauppareissulla Moto gp4 pelin,jossa yleensä ajan aina Ducatilla,mutta sitä ei varmaan lasketa..



  14. #14
    Kuten jo "The Väännössä" totesin, eipä ole tullut ajettua, mutta tilaisuuden tullen menen kyllä ottamaan tyypit...
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  15. #15
    Lainaa (TunturiTT @ Tammi. 08 2007,17:34) kirjoitti
    Jospa ostaisi Ducatin niin ei tarvitsisi niin paljoa rassailla
    Kolme vuotta ja melkein 60000 kilometriä Ducatilla - niistä yli puolet reissailua
  16. #16
    Viime kevään koeajoissa läpi tuli käytyä 999, molemmat monsterit, ST4, Multistrada ja sit joku 1000jotain(?) se vanhan klassikko pyörän näkönen jonka ajoasento tappaa ranteet just niin nopeesti kun olettaa saattas. Isompi monsteri oli ihan jees, 999:llä en saanu luontevaa ajoasentoo sitten mitenkään ja muista ei jääny hirveesti muistikuvia edes. Jos tarpeeks rahaa ois voisin ottaa monsterin neljänneks/viidenneks pyöräks .
  17. #17
    Lainaa (compact_d @ Tammi. 08 2007,20:24) kirjoitti
    Lainaa (TunturiTT @ Tammi. 08 2007,17:34) kirjoitti
    Jospa ostaisi Ducatin niin ei tarvitsisi niin paljoa rassailla
    Kolme vuotta ja melkein 60000 kilometriä Ducatilla - niistä yli puolet reissailua
    Olkaa nyt tarkkoina noiden kommenttien kanssa.Tässähän vain kysyttiin,että ajanut vai ei? Kohta joku ilmoittaa ajaneensa kilogixxerillä 300000 tkm
  18. #18
    Viime kesänä oli Ducatien koeajopäivät JJ-Motoringillä ja tuli testattua 999. Olen aina tykännyt Ducatin saundista ja kyllä tuon lyhyen koeajon jälkeen täytyy sanoa, että muutkin ominaisuudet ovat meikäläisen mieleen. Jos olisi mahdollisuus laittaa 30k€ mopediin, osoite olisi aivan selvä: Ducati 1098s. Mutta onneksi ei ole varaa moiseen, vaan täytyy tyytyä vanhoihin jaappanin mopoihin. No toivottavasti pian tulee kevät ja sukisuki starttaa...
    Honda XL700V Transalp 2009
    ex Suzuki Hayabusa 2008
    ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
    ex Suzuki GSX-600R 1997
    ex Honda CBR 600F 1996

    Vain nopeet elää..

    http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
  19. #19
    998:lla 999:llä ja st2:lla, mikä tallissa
  20. #20
    Lainaa (Toyboy @ Tammi. 08 2007,20:49) kirjoitti
    ducati, ducati, ducati, ducati, ducati, ducati, ducati, voi vittu.
    Johan se on taas ihme kun Ducati-talkissa ducateista jutellaan?

    Kaksi kesää oli 900SS alla ja vieläkin ihmetyttää miksei sitä vakuutusyhtiöltä Ducati-cup pyöräksi itselle ostanut?

    Koeajettu on
    -SS750F
    -Monster S4R
    -Multistrada
    -749
    ja tietysti 999

    Seuraavaksi testaamaan sit 1098
    <span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
  21. #21
    Hailacin koeajopäivä on tuttu tapahtuma. Ajokaveri lupaa ja vanoo vain ja ainoastaan Ducatin nimeen. Minä ite tykkää vähän eri tyyppisistä menopeleistä
    Ex Yamaha DT 125, Ex BMW F650, Ex Yamaha BT1100 Bulldog, Ex Honda CB 1300 F
  22. #22
    Lainaa (Sepikö? @ Tammi. 08 2007,20:30) kirjoitti
    Viime kevään koeajoissa läpi tuli käytyä 999, molemmat monsterit, ST4, Multistrada ja sit joku 1000jotain(?) se vanhan klassikko pyörän näkönen jonka ajoasento tappaa ranteet just niin nopeesti kun olettaa saattas. Isompi monsteri oli ihan jees, 999:llä en saanu luontevaa ajoasentoo sitten mitenkään ja muista ei jääny hirveesti muistikuvia edes. Jos tarpeeks rahaa ois voisin ottaa monsterin neljänneks/viidenneks pyöräks .
    joo ja minä jouduin ajamaan sillä multiestraadilla sun perässä kun äijä ajo edellä st:llä mutta asiaan, eli tuolla multiestraadilla ja monsterilla on tullu ajettua sekä muutama vuosi sitten 996:lla. enkä oikeen tykännyt, ei löytynyt edes sitä kuuluisaa "ducati henkeä" mitä ducatistit mainostaa!! 996 oli kyllä nätti mutta eipä oikeen muuta

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  23. #23
    Kaverin Multistradan päällä on istunut mutta ajamatta se vielä jäi...tokkopa mistään paittikaan oon jääny...
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  24. #24
    749:llä on tullut ajettua koelenkki muuta vuosi sitten. En tykännyt, tärinä peileistä ei nähnyt mitään, putkirunko tulee mieleen vanha heteka
    Olihan siinä voimaa kun vertas silloseen 800 intruderiin. En kyllä tykännyt siitäkään ihme heräteostos
    Life is too short to drink cheap beer.
  25. #25
    En ole ajanut, muuta kuin sen perässä tai edessä, kun kaverin (+ hänen Multistradansa) kanssa reissataan. Yhdessä MV Agustan kanssa Ducati kuuluu mulla sille "haaveissa vainko oot mun " -osastoon. Sen äänimaailma ja ulkonäkö puhuttelee allekirjoittanutta hyvin suorasukaiseen tyyliin.
    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
  26. #26
    Kokeilin pikkumonsteria pari vuotta sitten ostoaikeissa. Vajaa pari tuntia sai käden liian tunnottomaksi, muuten tykkäsin kyllä kovasti ja ehdottomasti oli positiivinen kokemus. Edelleen Monsteri kuuluu muotoilu- ja äänimielessä suosikkeihini, nakuissa ehkä MV Brutale vie silti hiuksenhienosti voiton.
    Life's pretty straight without motorcycling
  27. #27
    Tallissa Monster S4.

    Muita kokeiltuja: SS750, SS800, SS900, Monster 900 ja ST2.



    Edit: unohtui tuo ss800 listasta kokonaan..



    "Life sounds like a V-Twin"
  28. #28
    SS900 ja 999
    Empä tykänny eikä tullut minkäänlaisia ostohaluja.
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  29. #29
    998 rentoutuu talviunta tallissa...
  30.  
  31. #30
    Ei ole ollut tarvetta, siis ajaa ja vielä vähempi omistaa
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen